eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا را از این آشکارتر و نزدیک تر چگونه می توان یافت و شناخت؟ ‌‎‎‌‎‎‎‌‎‌‎‎‌‎‎❀
🚨پایگاه آمریکا در الشدادی سوریه راکت باران شد
📌عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی در چند محور در غزه سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز مجدد جنگ در غزه پس از پایان آتش‌بس 7 روزه، از برخی محورهای نبرد در غزه عقب‌نشینی کرده و پیشروی نداشته است.
📌خبرنگاری دیگر در غزه شهید شد منتصر مصطفی الصواف مدیر خبرگزاری آناتولی ترکیه در غزه در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به این شهر به شهادت رسید. شمار شهدای خبرنگار در غزه از آغاز جنگ تا این لحظه به 72 نفر رسید.
📌حضور گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین
🚨حملات گسترده مقاومت به مناطق اشغالی
📌بمباران 200 نقطه در غزه از صبح امروز خبرنگار العربی الجدید تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده از صبح امروز جمعه که حملات خود به نوار غزه را پس از آتش‌بس موقت چند روزه ازسرگرفته، بیش از 200 نقطه در این باریکه را بمباران کرده است.
📌خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی، گفت: «هر بار قبل از یک اقدام تجاوزکارانه جدید، همیشه شاهد هستیم که وزیر امور خارجه آمریکا به اسرائیل برای ادامه جنایات خود چراغ سبز نشان می‌دهد و حمایت سیاسی آمریکا از رژیم صهیونسیتی را ابراز می کند
📌واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه تروئیکای اروپایی در خصوص موشک فتاح ۲ سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد مندرج در بیانیه سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس در خصوص موشک فتاح ۲ را گمراه کننده، فاقد هرگونه مبنای حقوقی و دارای اهداف و انگیزه‌های خاص سیاسی دانست. ناصر کنعانی کلیه محدودیت‌های موشکی‌ جمهوری اسلامی ایران در سطح شورای امنیت از ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ پايان يافته و ادعاهای مطروحه در بیانیه سه کشور اروپایی را غیرقابل قبول و فاقد هرگونه مبنای حقوقی است. توسعه و تقويت توانمندی متعارف موشکی‌ جمهوری اسلامی ایران ‌با هدف بازدارندگی و براساس نيازهای دفاعی کشور است. اتهام‌زنی بی‌پايه برخی طرفها، تاثیری بر حقوق و اقدامات مشروع جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی ندارد. به سه کشور اروپایی توصیه مى‌کنیم از طرح ادعاهایی که هیچ کمکی به تعاملات ایران و اروپا نمی کند، پرهیز کنند.
📌حزب الله لبنان اعلام کرد در ساعت 16 امروز به وقت محلی، سایت جل العالم در مرز لبنان و رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب مورد هدف قرار داده است.
🚨حمله راکتی مقاومت به تل آویو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بادقت نگاه کنید تمثیل جالبی است از حمایت آمریکا از اسراییل 😂😂😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 فیلم بسیار زیبا از شهید محمد اسلامی نسب که کمک از اهل بیت(ع) و ائمه اطهار به خصوص حضرت مادر، خانوم حضرت فاطمه زهرا(س) میگوید... ⭕️ رهبر انقلاب در زمان مشاهده این فیلم در حالیکه اشک می‌ریختند فرمودند: بگو!... بگو!... چرا سکوت کردی! داشتی از ملاقات با آن بزرگوار می‌گفتی... بگو که با او رابطه داشتی... چرا حرف نمیزنی!... در پایان فیلم نیز فرمودند: من مطمئن هستم که این شهید عزیز در عالم بیداری با حضرت زهرا (س) ملاقات و مراوده داشته و می‌خواست چگونگی این دیدار را توضیح دهد اما نمیدانم چرا منصرف شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ صهیونیسم پس از شکست‌ مفتضحانه خود،خاخام‌های ساحر خود را به تعداد زیادی فراخوانده‌اند! ببینید چگونه فریاد می‌زنند و از اجنه اشرار کمک می‌خواهند! حالا از اینها بگذریم توی نماز معوذتین میخونیم شرشون کم میشه. ولی تصور کنید اگه اینها مسلمون بودن چه کارها و چه حرفهایی که این مدافعین صهیونیسم نمیزدن...!
یک اروپایی می‌گفت: چقدر زنان ایرانی شوهرانشان را دوست دارند🥺 گفتم: چطور؟ گفت: روزی در ژنو در خانه‌ یکی از دوستان ایرانیم بودم، که دیدم خانمش در حال دوختن دکمه‌ی پیراهن شوهرش بود🪡🧵 اون خانوم بعد از دوختن هر دکمه خم میشد و پیراهن شوهرش را می‌بوسید.😘 با خودم گفتم: ای کاش زنان اروپایی این عشق و علاقه را نسبت به همسرانشان داشتند. گفتم: نه بابا! اینا پیراهن رو نمی‌بوسن، بلکه با دندون، نخ سوزن دوخت رو پاره می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌لحظه حملات صبح امروز رژیم صهیونسیتی به رفح در جنوب نوار غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کانون تحلیل و خبر ایران و جهان ۹۰٪ سیاسی‌اجتماعی ، ۱۰ جانبی 📩پستهای بدون لینک : برای انتقال آسان به‌‌دیگر گروهها 🕕 برنامه‌های جانبی : 🔷هر روز بعد‌از اذان صبح ، نیایش 🔷بعد از اذان ظهر ، تکریم شهدا 🔷بعد از اذان مغرب ، آوای انقلاب @marsad