eitaa logo
روابط عمومی مرزبانی فراجا*مرزمقدس*
326 دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
3.6هزار ویدیو
107 فایل
مرزها ناموس هر کشورند، این کانال صفحه‌ایست برای انعکاس اخبار مرز و انعکاس دلاورمردیهای مرزبانان غیور ج.ا. ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
⚫️ چرا ؟! بخشی از خدمات بزرگ و زیرساختی شهید آیت‌الله 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
⭕️اعتراف اصلاح طلبان به نبوغ و تدبیر شهید امیر عبداللهیان 👤جمیله کدیور در یادداشتی در روزنامه اطلاعات ضمن حمایت از مرحوم حسین امیرعبداللهیان نوشت: 🔹دوران تصدی امیرعبداللهیان به عنوان وزیر خارجه و مجری سیاست های نظام، توام با تلاش‌های دیپلماتیک با هدف پایان دادن به انزوای ایران و خنثی کردن تأثیر تحریم‌های فلج‌کننده آمریکا پیرامون برنامه هسته‌ای ایران و احیا و تقویت روابط بود. 🔸دوران وزارت امیرعبداللهیان از سه جهت مختص به خود او و متاثر از باورهای او بود که عبارتند از: 🔹یک: باور به آمیزه میدان و دیپلماسی: امیرعبداللهیان هم تجربه میدان رزم و جنگ و جبهه داشت و هم حضور در میدان مذاکره و دیپلماسی. 🔸دوم: تقویت محور مقاومت: نقطه عطف و اوج فعالیت امیرعبداللهیان تلاش برای تقویت محور مقاومت بود؛ متحدینی که موجب تثبیت امنیت پایدار در منطقه و کشورهای خود می شوند. 🔹سوم: دفاع از فلسطین: امیرعبداللهیان در دوران وزارت خود در دفاع از فلسطین و غزه هیچ فرصتی را از دست نداد و از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻یکی از شاخص ترین اقدامات دولت سیزدهم در کشور👇👇 🔻دولت سیزدهم رکورد صادرات نفتی و غیرنفتی در چهل سال اخیر را شکست. 🌹 شهید جمهور 👇👇 🔻امروز ایران،‌کشوری پیشرفته و فن‌آور است دولت سیزدهم رکورد صادرات نفتی و غیرنفتی در چهل سال اخیر را شکسته است و آن هم فقط به دست توانمند شما مردم عزیز اتفاق افتاده است.
📸 اینفوگرافی/ بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم
🔺پیام تسلیت سرپرست وزارت امور خارجه به حجت السلام والسلمین سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در پی درگذشت والده ماجده ایشان متن پیام : 🔺حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله دبیر کل محترم حزب الله لبنان انا لله و انا الیه راجعون 🔺با اندوه فراوان، خبر غم‌انگیز رحلت والده ماجده جنابعالی الحاجه ام حسن را دریافت کردم و موجب تاثر و تالم گردید. این ضایعه جانگداز را خدمت جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم. 🔺بی شک، نقش آن مادر بزرگوار در پرورش فرزند برومند و مجاهدی مانند جنابعالی و تحمل مصائب و صبر و شکیبایی ایشان، کمتر از جهاد مجاهدین حزب الله و مقاومت قهرمانانه لبنان نیست. 🔺از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم. 🔺علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه
🔻تقویم شهدای فرماندهی مرزبانی استان کردستان شهید استوار یکم وظیفه رامین سلیمانی فرزند :تیمور متولد :۱۳۷۳/۱۰/۴ محل تولد: شهر کرمانشاه مذهب:شیعه تحصیلات:دیپلم تاریخ شهادت:۱۳۹۳/۳/۶ محل شهادت:پاسگاه مرزی انجیران،هنگ مریوان علت شهادت:پایش نوار مرزی و اصابت صاعقه روحش شاد و یادش گرامی باد🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما دیگه رئیس جمهوری با عبای شکلاتی و ریش رنگ کرده نمی‌خواهیم! ما دیگه رئیس جمهوری که یه مقدار از وقتشو تو اتاق گریم بگذرونه نمیخواهیم! ما رئیس‌جمهوری میخواهیم که بدود برای مردم!
❗️در تعجبم از کار ! خیلی آسان میتواند  تو را به کار 🍃برساند: قرآن، تسبیح ، تحمید و ذکر خدا و می تواند تو را به کار بد🍂 برساند : غیبت ، دروغ،  سخن چینی(🔥) ⬅️انتخاب کن ، اما هوشیار باش همه شون نوشته میشن...!
📸بازديد حجت الاسلام و المسلمين "خداداد همتي"از ستاد مرزبانی استان حضور حجت الاسلام و المسلمین "خداداد همتی" معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی ساعس فراجا به جهت ارزيابي از اقدامات و عملکرد ستاد مرزبانی استان بازديد به عمل آوردند. هيئت بازرسی اعزامي ساعس فراجا به سرپرستي حجت الاسلام و المسلمین "خداداد همتی" معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی ساعس فراجا با حضور سردار "رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان اقدامات عمرانی، آموزشی ستاد استان را مورد بازديد و ارزيابي قراردادند. در همين راستا مکان‌هايي ازجمله محیط کار واقعی گلخانه، پروژه های عمرانی و کارگاه های آموزشی مرزبانی استان مورد بازديد هيئت مذکور قرار گرفت و نتيجه عملکرد و اقدامات مطلوب ارزيابي شد.
📸جلسه جهاد تبیین و نهضت روشنگری کارکنان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام خداداد همتی معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازه فراجا
تجدید میثاق معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی ساعس فراجا با شهيد گمنام ستاد مرزباني تجدید میثاق معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی ساعس فراجا با شهيد گمنام با حضور در گلزار شهيد گمنام ستاد مرزباني استان سيستان وبلوچستان با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند. حجت الاسلام و المسلمین "خداداد همتی" معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی ساعس فراجا به همراه سردار "رضا شجاعی" فرمانده مرزباني سیستان و بلوچستان ، به همراه روساي عقيدتي انتظامي و مرزباني با حضور در گلزار شهيد گمنام ستاد مرزباني استان با آرمان‌های شهيد گمنام تجدید میثاق نمودند. حجت الاسلام و المسلمین "خداداد همتی" در ادامه با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند عنوان داشت: ما در مقابل جان فشاني‌ شهداء به آنها افتخار کرده و تکليف و امانت سنگيني که همانا پاسداري از خون شهداست را بر دوش خود احساس مي‌کنيم. معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی ساعس فراجا ضمن بازدید از یادمان شهدای مرزبانی استان، رسيدن به سعادت را در گرو ادامه دادن راه شهيدان در اين راه بیان و اظهار داشت: ما بايد قدردان اين عزم راسخ شهيدان باشيم كه با از جان گذشتن خود، نفس كشيدن در زير آسمان كشوري را به ما هديه دادند كه عشق شهادت را بر جاي جاي اين آسمان با خون نگاشته‌اند.