eitaa logo
روابط عمومی مرزبانی فراجا*مرزمقدس*
327 دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
3.6هزار ویدیو
107 فایل
مرزها ناموس هر کشورند، این کانال صفحه‌ایست برای انعکاس اخبار مرز و انعکاس دلاورمردیهای مرزبانان غیور ج.ا. ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمی‌توانم این فیلم را ببینم و گریه نکنم... لاریجانی می‌گه "اطعام مساکین". (چرا؟ چون ول‌خرجی نکرده و غذای ساده داده بودن.) روحانی به شوخی می‌گه از هیات‌های اطراف غذا گرفته بودن. ✔️رئیسی هم می‌خنده می‌گه غذای هیئت هم باشه تبرکه مال امام حسینه...
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت پنجاه و پنج نهج البلاغه 🔻اقسام بردبارى (اخلاقى) 🌹الصَّبْرُ صَبْرَانِ: صَبْرٌ عَلَى مَا تَکْرَهُ، وَصَبْرٌ عَمَّا تُحِبُّ. 🌷صبر بر دو قسم است صبر در برابر انجام کار خوبى که دوست ندارى و صبر بر ترک کار بدى که دوست دارى.
🔻 چهره جوان کشور از بین خواهد رفت ‌ 🌹رهبرانقلاب: 👇 🔻حد زاد و ولد در جامعه‌ی ما چیست؟ من اشاره کردم؛ یک تصمیمِ زمان‌دار و نیاز به زمان و مقطعی را انتخاب کردیم، گرفتیم، بعد زمانش یادمان رفت! مثلاً فرض کنید به شما بگویند آقا این شیر آب را یک ساعت باز کنید. بعد شما شیر را باز کنی و بروی! ماها رفتیم، غافل شدیم؛ ده سال، پانزده سال. 🔻حالا به ما گزارش میدهند که آقا جامعه‌ی ما در آینده‌ی نه چندان دوری، جامعه‌ی پیر خواهد شد؛ این چهره‌ی جوانی که امروز جامعه‌ی ایرانی دارد، از او گرفته خواهد شد.‌ ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
🌹شهیدجمهور؛تربیت‌ یافته‌ای‌ از‌ جنس‌‌ آسمان 🔻 دشمن‌شناسی👇👇 🔻 با توجه به اینکه دشمن‌شناسی از رموز پیشبرد اهداف‌ الهی در جهت عزت و سعادت‌ است، انسان‌ تراز باید در این‌ مسیر تلاش‌ کرده و بداند هدف کلی‌‌ دشمن، ایجاد مانع برای دستیابی به موفقیت‌های مورد رضایت خداست. ⛔️ دشمن همواره بدنبال تحقق اهدافش می‌باشد که به برخی از آنها اشاره می‌شود: ▫️زدودن ایمان از انسان ▪️ایجاد آرزوهای باطل ▫️امید به جبهه باطل ▪️ایجاد تفرق میان‌ دوستان و جبهه‌ حق ▫️تقویت روحیه ناامیدی ▪️ترویج فساد ▫️عدم‌توجه‌ به توانمندی‌های جبهه حق ▪️و ... 🌹 شهید اردیبهشت آیت الله رئیسی با بصیرت و دشمن‌شناسی لازم تلاش کرد جبهه حق را انسجام بخشیده، با توکل بر خدا، بی‌توجهی به خواسته‌دشمن و تکیه به اهداف انقلاب‌اسلامی، گام‌های موثری را برای اعتلای اسلام و کشور عزیزمان بردارد.
🌹بخشی از متن نامه مقام معظم رهبری مدظله العالی به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا. 🔻دولت آمریکا با بی‌احتیاطی غیرقابل بخشش، در راه تولید سلاح هسته‌ای به رژیم صهیونیستی کمک کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رهبر انقلاب: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏درس قرآن به ما مسلمانان و به همه‌ مردم جهان، «ایستادگی در راه حق» و « نه ستم کنید و نه زیر بار ستم بروید» است. جبهه‌ مقاومت با فراگیری و عمل به این دستورها و صدها نظائر آن به پیش میرود و به پیروزی خواهد رسید؛ باذن اللّه. 💠توصیه میکنم با قرآن آشنا شوید.
دولت انقلاب اسلامی دردیدار با تشکل های دانشجویی تشکیل شود که؛ انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد، معتقد به تحول وجوانان باشد.
✅دستاوردهای دولت شهید رئیسی در حوزه علمی،صنعتی و دانش بنیان ۱_پیوستن ایران به۱۰کشور صاحب بزرگترین تلسکوپ های جهان ۲_صادرات محصولات نانو به ۴۵ کشور دنیا ۳_فعال سازی ۸هزار مجتمع اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل ۴_تولید داخلی کارت ملی هوشمند ۵_برنامه بازگشت ۲۷۰۰ نخبه ایرانی به کشور ۶_پیوستن ایران به ۱۴سازنده توربین های بادی بزرگ در مقیاس جهان ۷_بومی سازی قطعات فولاد هرمزگان ۸_صادرات تراکتور به ۲۰ کشور جهان
✅کاربران خارجی «ایکس»: ما به رهبرانی همچون رهبر ایران نیاز داریم 🔺️‌نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی با استقبال کاربران انگلیسی‌زبان شبکه اجتماعی «ایکس» مواجه شد تا جایی که برخی آرزو کردند کاش رهبرانی همانند رهبر جمهوری اسلامی ایران داشتند. 🔺️واکنش اولیه به این نامه، ابراز خرسندی و استقبال بود به ویژه آن بخش که ایشان خطاب به دانشجویان آمریکایی نوشتند «شما الان در قسمت درست تاریخ قرار گرفته‌اید.» کاربری با درج تصویرهای مرتبط با خشونت پلیس با جنبش حامی فلسطین، همین بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب را برجسته کرد.
🔺 ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد، ۶ صبح تا ۱۳ است 🔹وزیر نیرو با اشاره به صعودی شدن روند مصرف برق کشور گفت که بر اساس مصوبه هیأت دولت، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد، ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷مسئول انقلابی که روز و شب نداشت 🔸مردم آذربایجان بهش افتخار میکردن و از دست دادن این مرد براشون سخت بود... 🎥 حضور سرزده شهید دکتر مالک رحمتی به گمرک جلفا
🔻چرا آن ۱۲ سال حل نکردید؟ ⏪‏علی ‎لاریجانی می‌گوید مشکلات معیشتی حل‌شدنی است و راه‌حل دارد. 🔻آقای لاریجانی ۱۲ سال رئیس مجلس بودید. پس چرا حل نکردید؟! چرا راه‌حل‌تان را یکبار در مجلس ارائه نکردید؟ در دهه نود که دولت و مجلس در دست شما و همفکرانتان بود چرا شاهد عقب ماندگی و تورم و رکود بی‌سابقه در حوزه اقتصاد بودیم؟