eitaa logo
روابط عمومی م.آ.ثامن الائمه مشهد
218 دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
3.3هزار ویدیو
143 فایل
روابط عمومی عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام فراجا
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷مقام معظم رهبری مدظله‌العالی: انتخابات هم حق ملت است ،هم وظیفه ملی است.
استهداف ناقلة نفط إسرائيلية في البحر الهندي بطائرة مسيرة تابعة للحرس الثوري الإيراني ردا على استشهاد سيد رضی،تدل علی تغيیر المعادله حيث قال السید القائد "عندما تضربون ستضربون. . هدف قرار دادن نفتکش اسرائیلی در دریای هند با پهپاد هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به شهادت سردار سیدرضی نشان دهنده تغییر معادلات منطقه ای می باشد همان طور که رهبری فرمود بزنید میخورید.
The aerospace power of the Islamic Revolutionary Guard Corps in targeting an Israeli tanker at a distance of 3,000 kilometers in the Indian Sea shows Iran's high military power in response to regional and extra-regional threats. . قدرت هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن نفتکش اسرائیلی با فاصله ۳هزار کیلومتری در دریای هند نشان دهنده توان بالای نظامی ایران در پاسخ به تهدیدات منطقه ای و فرا منطقه ای است.
⚫️ میگه اسرائیل بخواد جایی رو بزنه، نقطه‌زن میزنه که به بقیه آسیب نرسه. 🟡 آره؛ لابد مثل جنگ غزه... 👈 فقط سایز نقطه‌هاش بعضی وقتا یه کم بزرگه؛ کل شهر رو شامل میشه! ⚠️ کشتن ده‌ها هزار نفر از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین، اگه نقطه‌زنی است. 👈 پس معنی «نقطه» رو در هندسه باید تغییر داد.
According to some foreign media reports, two Israeli ships have been hit by unknown suicide drones around the Maldives islands. According to this report, these attacks have caused heavy damages in these ships. These ships also intended to cross the Red Sea and changed their course with these attacks. Considering the long distance (more than three thousand kilometers) of the position of these ships from the Yemeni soil, the possibility of this attack being carried out by Ansarullah and from the Yemeni origin is unlikely. This attack is the third drone operation in the waters of the Indian Ocean that targets Israeli ships, and before this, the container ship CMA CGM Symi was attacked on December 4th and the ship CHEM PLUTO on January 3rd in the waters of the Indian Ocean. طبق گزارش برخی رسانه‌های خارجی، در طول روزهای گذشته دو کشتی اسرائیلی در اطراف جزایر مالدیو مورد اصابت پهپادهای انتحاری ناشناس قرار گرفته‌اند. بنا بر این گزارش، این حملات منجر به وقوع خسارات سنگینی در این کشتی‌ها شده است. این کشتی‌ها همچنین قصد عبور از دریای سرخ را داشته‌اند و با این حملات مسیر خود را تغییر داده‌اند. با توجه به مسافت طولانی (بیش از سه هزار کیلومتر) موقعیت این کشتی‌ها با خاک یمن، احتمال انجام این حمله توسط انصارالله و از مبدأ یمن بعید است. این حمله، سومین عملیات پهپادی در آب های اقیانوس هند است که متوجه کشتی های اسرائیلی می‌شود و پیش از این کشتی کانتینربر CMA CGM Symi در ۴ آذر ماه و کشتی CHEM PLUTO در ۳ دی ماه در آب های اقیانوس هند مورد حمله قرار گرفته بودند.
🔵 باید جبران کنیم. 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔷ما وظیفه داریم با دستاوردها، ناکامی‌ها و ضعف‌ها را جبران کنیم. دستاوردهایی داریم، از جمله جوان‌های علاقه‌مند و مبتکر و نیروهای انسانی که آماده‌‌به‌کارند؛ این‌ها جزو دستاوردهای ما است. 🔷دشمن عکس این را می‌گوید؛ دشمن ناکامی‌ها را جلو می‌آورد، می‌گوید نگاه‌تان به ناکامی‌ها باشد، دستاوردها را فراموش کنید، مسیر انقلاب را رها کنید؛ این حرف دشمن است. ما بعکس، می‌گوییم که به کمک دستاوردهایمان بایستی ناکامی‌ها و ضعف‌ها را برطرف کنیم و انبوه دستاوردها را ببینیم و از آنها برای کمک به برداشتن ضعف‌ها ان‌شاء‌الله استفاده و بهره‌برداری کنیم.۱۳۹۹/۱۱/۲۹
🌹حجاب و عفاف از نگاه مشاهیر جهان ✏️ ژوزف کنت گوبینو_نویسنده و فیلسوف فرانسوی 🔷 شکل حجابی که در ایران است بیش از آنکه مستند به اسلام باشد، به ایران قبل از اسلام مستند است.
📖 در نظام اسلامی، فضا گناه‌آلود نیست. 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔷مهم‌ترین حُسن یک نظام و حکومت اسلامی در این است که فضا را، فضای گناه‌آلود نمی‌کند. در نظام‌های طاغوتی، فضا گناه‌آلود است. اگر انسان هم بخواهد گناه نکند، گویی برای او میسور نیست و همه‌چیز، انسان را به طرف گناه سوق می‌دهد. در نظام اسلامی، این‌طور نیست. در نظام اسلامی، فضا گناه‌آلود نیست.
🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔸 اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است. اگر نظام اسلامی دنبال فناوری و مذاکره باشد، اما قدرت دفاعی نداشته باشد، هر کشور فزرتی که تهدید کند باید عقب‌نشینی کند. 🔸جمهوری اسلامی باید از همه‌ی ابزارها استفاده کند. بنده با گفت‌وگوی سیاسی مخالف نیستم، البته نه با همه؛ در سطح مسائل جهانی با گفت‌وگوی سیاسی موافقم. امروز هم روزگار موشک است و هم مذاکره.»
🟥 این وعده صادق است. 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔸هرگز شهادت حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد و قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی ها خواهیم زد حالا آمریکایی ها پیام را دریافت کرده اند، آنها بهتر از ما می دانند که این وعده صادق است و این اتفاق قطعاً خواهد افتاد.
🔴 دبیرخانه کمیته فرهنگی قرارگاه ارتقاء ایمنی و کنترل حوادث، سوانح و آسیب های عمدی و غیر عمدی پنچ اصل نظام آراستگی محیط کار
🔺تصاویر دو هدف مورد اصابت قرار گرفته (پایگاه عین الاسد) قبل و بعد از حمله
⭕️۸ چشم‌انداز مثبت اقتصاد ایران در سال 2024 از نگاه صندوق بین‌المللی پول 🔹صندوق بین‌المللی پول با بررسی چشم‌انداز ۱۲ شاخص کلان اقتصاد ایران در سال جدید میلادی، اقتصاد ۱۸۰۰ میلیارد دلاری، کاهش ۱۵ واحد درصدی تورم، افزایش ۷ درصدی صادرات و کاهش ۸ درصدی واردات برای ایران را در این سال پیش‌بینی کرد. 🔸در این گزارش برای «ارزش تولید ناخالص داخلی بر اساس شاخص قدرت خرید» ۴.۸ درصد و «رشد اقتصادی» ۲.۵ درصد رشد در سال جدید میلادی تخمین زده شده. 🔹همچنین از نظر این صندوق «تراز حساب‌های جاری ایران» نیز با افزایش ۱.۶ میلیارد دلاری (رشد ۱۲.۸ درصدی) به ۱۴.۱ میلیارد دلار در سال جدید خواهد رسید.
💠 خدایا! به سبب آن امور، دشمنانشان را در هم شکن و دست قدرت آن نابکاران را از ایشان جدا ساز و بین دشمن و جنگ افزارشان فاصله انداز و بندهای دلشان را از جا بر کن و میان آنان و آذوقه‌هایشان دوری انداز و در فنون جنگی‌شان سرگردانشان ساز و از مقصدشان گمراهشان کن و کمک را از آنان بِبُر و از تعدادشان بکاه و دلشان را از بیم و ترس پر کن و قدرتشان را از فعّالیّت برضد مرزداران باز دار و زبانشان را از سخن علیه آنان ببند و با شکست خوردنشان، گروه پشت سرشان را پراکنده ساز و شکست آنان را مایۀ عبرت دیگران کن و با خواری و زبونی آنان، آرزوهای کسانی را که پس از آن‌هایند قطع کن.
🔸️قاتل چهار عضو یک خانواده آبادانی در تهران خودکشی کرد 🔹️رئیس‌پلیس آگاهی خوزستان: عامل تیراندازی مرگبار و قتل چهار نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان آبادان، پس از قرار گرفتن در محاصره پلیس با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 پادکست ♦️این مرد........🇮🇷🇮🇷 🇮🇷ویژه سالگرد حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا‌
🔴پیشرفت معنوی زن چه زمانی حاصل می‌شود؟ زن‌ها وقتی به معنویت دست خواهند یافت که بزرگواری خود را درک کنند و نسبت به جامعه، احساس مسؤولیّت نمایند و بدانند که ترقّی و تعالی جامعه­ ی بشری، رهین فکر متعالی آن ها است نه این که از علوم انسان ساز دینی قرآن و فقه و اخلاق منزوی و ناآگاه باشند که حتی مسایل مربوط به خود را ندانسته و بلاتکلیف به سر برند.
🟣 ما خیلی حرفِ نگفته داریم. 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔷 به نظر من امروز آن چیزی که می‌تواند به بهترین وجهی به صورت یک سلاح مؤثّری عمل کند، تبیین مفاهیم عالی اسلامی است در زمینه‌های مختلف. ما در زمینه‌ی مسائل معرفتی، مسائل معارفی، حرف‌های نگفته زیاد داریم؛ حرف‌های قابل گفتنی که برای دنیا جذّاب و شیرین است، زیاد داریم. 🔷 در زمینه‌ی مسائل مربوط به سبک زندگی اسلامی، ما خیلی حرفِ نگفته داریم. در همه‌ی این‌ها اسلام حرف‌های جذّاب دارد؛ معارف اسلامی‌ای که این‌ها را می‌شود از درون متون اسلامی تخلیص کرد و تجرید کرد و در اختیار همه گذاشت. ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
🖼 پوستر | 🔸ناک اوت ۱۸ دی سالروز در هم کوبیدن پایگاه استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار در عین الاسد آنچه در این عملیات بسیار و برای اولین بار اعلام می شود این است که موشک های قیامدر این عملیات از سامانه مختل کننده رادار برخوردار بوده و مجهز به کلاهک های بارانی بودند. ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄