eitaa logo
روابط عمومی م.آ.ثامن الائمه مشهد
218 دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
3.3هزار ویدیو
143 فایل
روابط عمومی عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام فراجا
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 هنوز اندک زمانی از پخش برنامه شیوه نگذشته است که خبر برکناری دکتر طاهری از ریاست دانشکده علوم اجتماعی علامه طباطبائی با وجود عذرخواهی در رسانه ها منتشر شد. یه زمانی هم یک حقوقدان با ادعای استادی دانشگاه با خونسردی تمام در واکنش به جان باختن جوان باغیرت و اخلاق مدار سبزواری که به کمک یک دختر نوجوان رفته نوشته بود: «دفاع در موقعیت خطر، دارای احکام پیچیده فقهی است که بخش مهمی از آن -برخلاف حقوق- ناظر به عنصر روانی مدافع است.  اگر شخص این موازین را رعایت نمود و جان خود را از دست داد به مقام شهادت نائل می‌آید و الا خود را نفله کرده است و استحقاق هیچ مدحی را ندارد.» 🔸بعد از به کاربردن واژه نفله نه از کسی عذرخواهی شد، نه استاد دانشگاهی برکنار شد و  نه از رسانه های اصلاح طلب صدای اعتراضی بلند نشد. 🔸از نظر رسانه انتخاب اگر واژه نفله برای شهید الداغی بکار برود نیاز به موضع گیری ندارد ولی اگر برای شخصی دیگر که با مشکلات زمینه ای از دنیا رفته است به کار گرفته شود عذرخواهی و برکناری استاد دانشگاه خوب و تحسین برانگیز است. ‼️استاد برکنار شده دانشگاه شریف هم با آن همه فعالیت در تحریک و ترغیب دانشجویان به اغتشاش در دانشگاه، امروز خبر بازگشت خود را به این دانشگاه با کمک دولتمردان جدید رسانه ای کرد. ✍️
▪️تفاوت سعودی با عراقی‌ها در میزبانی از زائران ☑️روزنامه ای مصری نوشت: آیا می دانيد؟ 🔻سعودی: اگر بیش از دو میلیون حاجی وارد خاکش شود اعلام نارضایتی میکند؟ عراق: اگر کمتر از 20 ملیون زائر داشته باشد ناراحت است! 🔻سعودی: برای اداره دو میلیون حاجی وزارت تشکیل داده است! عراق: کوچکترین موکب چای (چای ابوعلی یا همان چای امام حسین) امور هشت میلیون زائر رو میچرخونه! 🔻سعودی: در مقابل خدماتی که ارائه میده دلار میگيره! عراق: تمام خدماتش کاملا رایگان است! 🔻سعودی: حج برایش موسم بهره وری اقتصادی است! عراق: زیارت را موسم بخشش و عطا میدونه! 🔻سعودی: دو ميليون حاجی باعث ترافیك و مسدود شدن راهها ميشه! عراق: دو ملیون رقمی طبیعی در یک خیابان کربلاست! 🔻سعودی: افزون بر هزینه هنگفتی که میگيرد، بر سر حجاج منت هم میگذارد! عراق: از زائران بابت هر گونه کوتاهی عذرخواهی میکند! 🔻سعودی: ورود ده هزار حاجی به یک خیابان باعث خفگی و مرگ مردم شد! عراق: اگر سه ملیون زائر در خیابان باشه مسؤول موکب يه نگاه ميندازه به خیابان و میگه: خيابون خلوته پس کو زوار؟! اری، این اگر اعجاز نیست، پس چیست ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هارت لند یا قلب زمین از نظر بسیاری از نظریه پردازان، اروپای شرقی بود و اعتقاد داشتند هر قدرتی بر اروپای شرقی حکومت کند بر سراسر جهان حکومت می کند. و این تفکر هنوز در بسیاری از نقاط جهان حکمفرماست تا جایی که بسیاری از کشورهای درحال توسعه غربزدگی و اروپاپرستی را یک معظل سیاسی می دانند. لذا جغرافیای سیاسی یک فاکتور مهم در روابط داخلی و خارجی است و پویایی در قدرت سیاسی یک کشور محسوب می شود. در گام دوم انقلاب نیاز است جغرافیای سیاسی کشور و موقعیت سیاسی کشور در جغرافیای جهان برای همگان تبیین شود، تا اهداف و برنامه های کلان و خرد به سمت این هدف پیش برود که هارتلند جهان اروپا نیست بلکه محور مقاومت و مرکز آن جمهوری اسلامی ایران است. این امر باعث می شود صاحبنظران و شهروندان و تصمیم گیران و تصمیم سازان همه با انگیزه ی مضاعف در گام دوم به رفع کاستی های گام اول بپردازند و از فرصت های جغرافیای سیاسی کشور در رسیدن به آرمان های جمهوری اسلامی بیشتر استفاده کنند.
💢سالروز شهادت دو یار صدیق حضرت امام خمینی (ره) خدمتگزاران واقعی به مردم، دشمنان سرسخت استکبار شهیدان رجایی و باهنر گرامی باد.
🔻حکمت ۲۷۱ نهج البلاغه ؛ روش صحیح قضاوت (قضایى)🔻 رُوِیَ أَنَّهُ علیه السلام رُفِعَ إِلَیْهِ رَجُلانِ سَرَقَا مِنْ مَالِ اللَّهِ أَحَدُهُمَا عَبْدٌ مِنْ مَالِ اللَّهِ وَالاْخَرُ مِنْ عُرُوضِ النَّاسِ أمَّا هذَا فَهُوَ مِنْ مَالِ اللّهِ وَلاَ حَدَّ عَلَیْهِ، مَالُ اللّهِ أَکَلَ بَعْضُهُ بَعْضاً؛ وَأَمَّا الاْخَرُ فَعَلَیْهِ الْحَدُّ الشَّدِیدُ فَقَطَعَ یَدَهُ. روایت شده است که دو نفر را خدمت امام علیه السلام آوردند که هر دو از بیت المال سرقت کرده بودند. یکى از آن دو، برده اى متعلق به بیت المال بود و دیگرى متعلق به بعضى از مردم. امام علیه السلام فرمود : «اما این یکى (برده بیت المال) خودش مال خداست و حدى بر او نیست (چراکه) بخشى از مال خداوند، بخش دیگر را خورده! و اما آن دیگرى باید حد شدید بر او جارى شود (منظور از حد شدید همان حدّ سرقت است. و به دنبال آن دستور داد) دست او را قطع کردند
🔻برگزاری جلسه بصیرت دینی با موضوع «انتخاب دوست» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن فیروزی نیا در مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه علیه السلام فراجا با حضور پرشور کارکنان،فراگیران و سربازان آموزشی.
🔻برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن فیروزی نیا در مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه علیه السلام فراجا با حضور پرشور کارکنان،فراگیران و سربازان آموزشی.
🌹نظر شهید مرتضی مطهری در مورد حجاب 🔻پوشش زن در اسلام اين است كه زن در معاشرت خود با مردان بدن خود را بپوشاند و به جلوه‏گرى و خودنمايى نپردازد. آيات مربوطه همين معنى را ذكر مى‏كند و فتواى فقها هم مؤيد همين مطلب است.
🔻حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه کارکنان انتظامی با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نیز نقش بسزایی دارد.
🔻قرائت دعای ندبه و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «حسن فیروزی نیا» با موضوع «کرامات امام رضا علیه السلام» در جمع کارکنان وابسته خراسان رضوی در حسینیه آل یاسین مشهد مقدس.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻تیزر اطلاع رسانی پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان انتظامی ج.ا. ایران
🔰 فراخوان جمع‌آوری آثار فرهنگی ادبی و هنری اولین اجلاسیه سراسری نماز نیرو‌های مسلح 🔻در رشته‌های: ▪️مقاله‌نویسی ▪️فیلم کوتاه(کلیپ) ▪️عکس ▪️سرود ▪️شعر ⏳ مهلت ارسال آثار: ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۳ 📬 شیوه ارسال آثار: تحویل آثار به معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی رده‌ها و یا ارسال به شماره زیر در پیام‌رسان ایتا: ۰۹۹۳ ۰۵۷ ۱۳۷۵ سطح برون سازمانی (عموم هنرمندان)نیز می توانند آثار خود را با محوریت نماز در ۵ رشته فیلم کوتاه حداکثر تا ۳ دقیقه ، سرود حداکثر تا ۴ دقیقه، عکس، شعر و مقاله نویسی ارسال فرمایند. حاصل فرمایید 🇮🇷به کانال روابط عمومی مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه علیه السلام فراجا بپیوندید👇 •┈┈••✾🍃🇮🇷🍃✾••┈┈• https://eitaa.com/marze_moghadas
🔻 دانستن 🌹 پیامبراکرم صلی الله علیه و آله و سلم: 🔻از آنچه نمی دانید بر شما بیم ندارم، اما بنگرید آنچه را می دانید چگونه عمل می کنید. ✨ أیتها الامّة إنّی لا أخاف علیکم فیما لا تعلمون و لکن انظروا کیف تعملون فیما تعلمون 📚 کنزالعمال/ ج 10/حدیث 29003 ✍🏼 انسان به خاطر آنچه می داند و عمل نمی کند مواخذه می شود، نه آنچه که نمی داند و عمل نمی کند.
📷 تصویری از حضور و قرائت فاتحه رهبر انقلاب بر مزار شهیدان رجایی و باهنر. ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ 🗓 ۸شهریور، سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر
📖 تقویم شیعه ☀️ امروز: شمسی: جمعه - ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ میلادی: Friday - 30 August 2024 قمری: الجمعة، 25 صفر 1446 🌹 امروز متعلق است به: 🔸صاحب العصر و الزمان حضرت حجة بن الحسن العسكري عليهما السّلام ❇️ وقایع مهم شیعه: 🔹امر حضرت رسول به اتباع ثقلین 📆 روزشمار: ▪️3 روز تا شهادت حضرت رسول و امام حسن علیه السلام. ▪️5 روز تا شهادت امام رضا علیه السلام. ▪️10 روز تا وفات حضرت سکینه بنت الحسین علیه السلام. ▪️13 روز تا شهادت امام حسن عسکری علیه السلام. ▪️14 روز تا عید غدیر ثانی، آغاز امامت امام زمان عج.
دستور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص حادثهِ روستایِ ناصرکیادِه// استقرار تیم ویژه بازرسی کل فراجا در محل از ۷۲ ساعت گذشته //تأکید سردار رادان بر مجازاتِ مقصران احتمالی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از دستور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص بررسی وقوع حادثه در شهرستان لاهیجان خبر داد. در پی حادثه فوت فردی مذکر در پاسگاه روستای ناصرکیاده از توابع شهرستان لاهیجان؛ فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه رسیدگی به موضوع را صادر نموده که به قید فوریت تیم تخصصی بازرسی کل فراجا از هفتاد و دو ساعت گذشته در محل حادثه استقرار یافتند. همچنین برابر دستور اکیدِ سردار رادان تمامی متهمانِ حادثه تحتِ بازجویی و تحقیق می‌باشند. در پایان این اطلاعیه آمده که پلیس به‌هیچ عنوان از خطاهایِ این‌چنین چشم پوشی نکرده، با متخلفینِ احتمالی برخورد و نتیجه اقداماتِ تکمیلی به اطلاعِ عموم خواهد رسید.
اطلاعيه شماره ۲ پلیس: در این اطلاعیه آمده است: ۱. در تاریخ ۵شنبه یکم مردادماه در روستایِ ناصرکیاده از توابع شهرستان لاهیجان خبرِ  نزاع  و درگیری توسط اهالی محل در سه مرحله و به‌طور مکرر به پاسگاه محلی گزارش می‌شود. ۲. در این درگیری افراد یکدیگر را مورد ضرب وشتم قرار داده و بنابر اظهاراتِ امدادخواهان، منشأ درگیری مرحوم موسوی بوده  و خودروی متوفی همان‌طور که در تصاویر به‌صورت مستند مشخص است کاملا تخریب و در آتش می‌سوزد. ۳. این موضوع باعث رعب و وحشت اهالی محل شده و پلیس تمامی عاملین حادثه از جمله مرحوم میرموسوی را بنابر وظیفه ذاتی و قانونی  بازداشت می‌کند. ۴.متوفی در پاسگاه انتظامی شروع به فحاشی و استنکاف از دستورات عوامل انتظامی و درگیری با مأموران نموده که این روند تا حضور در بازداشتگاه ادامه می‌یابد. ۵.متاسفانه به دلیل هیجان ناشی از اصطکاک صورت گرفته میان مرحوم میرموسوی و عوامل انتظامی و عدمِ کنترلِ خشم و احساسات از طرف برخی کارکنان و بی اعتنایی به وضعیت متهم این اتفاق  رخ می‌دهد. ۶.علت فوت باتوجه به اتفاقاتِ قبل از حضور پلیس و شرایط جسمی و روحی متوفی، توسط پزشکی قانونی در حال بررسی می باشد. ۷.پیش از این مرحوم چندین مورد سابقه شرارت و درگیری داشته و در سال ۱۳۹۹ نیز در اجرای حکمِ جلب، با پلیس درگیر و به ۹ ماه حبس محکوم می‌شود. ۸. رفتارِ رخ داده توسط برخی از عوامل انتظامی بر خلاف مشی حرفه‌ای پلیس بوده و به‌هیچ وجه قابل قبول نمی‌باشد. بدین جهت  افرادِ فوق در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند. ۹.روز گذشته نیز رئیس بازرسی کل فراجا در موقعیت حاضر و براساس جمع بندی گزارشات بازرسان، با دستور سردار رادان ، فرماندهِ پاسگاه عزل و سایر عوامل دخیل معلق از خدمت گردیدند. همچنین در صورت تأییدِ سهل انگاری و عدم توجه دیگر مدیران انتظامی؛ تنبیهاتِ انضباطی متناسب اجرا خواهد شد.  ۱۰.در پایان به خانواده مرحوم‌ میرموسوی تسلیت عرض نموده و استیفایِ حقوق ایشان را وظیفه ایمانی و اخلاقی پلیس می‌دانیم. ۱۱. خودروی مرحوم موسوی که طیِ نزاع و درگیریِ محلی، آتش گرفته و کاملا از بین می رود👇👇👇👇
🥀امام خمینی «ره» 🔻اسلام؛ پایه‏ گذار آزادى زن‏ 🔻اسلام بیش از هر چیزى به آزادى عنایت دارد و در اسلام خلاف آزادى نیست، الّا در چیزهایى که مخالف با عفت عمومى است. اسلام با آزادى زن نه تنها موافق است، بلکه خود پایه ‏گذار آزادى زن در تمام ابعاد وجودى زن است.
🔻حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻اگر می خواهیم جامعه انتظامی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید دلها را پر کنیم از محبت پروردگار عالم و با مدد گرفتن از سیره نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت پاک ایشان، با مهربانی و عطوفت با مردم برخورد داشته باشیم.
🔻کلام بزرگان؛ نماز را بشناسیم و بشناسانیم 🌹امام خامنه ای (حفظه الله) 👇 🔻همه همت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته خود که قرآن و حدیث بدان ناطق است، بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خودرا نیز به تناسب آن تعالی بخشیم. 🔸 رهبر انقلاب (پیام به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز)
📣 فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون 🔺️ «در مسیر باران» ساعت ۸ از شبکه دو 🔺️ «خیلی دور، خیلی نزدیک» ۸:۴۵ از شبکه سه 🔺️ «خرس قطبی کوچولو ۲» ساعت ۹ از شبکه تهران 🔺️ «دستگیری یک قاتل» ساعت ۱۰ از شبکه افق 🔺️ «نبرد خرگوشی ۲» ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه امید 🔺️ «سنجاقک» ساعت ۱۱ از شبکه سلامت 🔺️ «سرزمین تاریک ۲: بازگشت» ۱۳:۳۰ از شبکه تهران 🔺️ «کرگدنی به نام ریکی» ساعت ۱۴ از شبکه کودک 🔺️ «دوچ» ساعت ۱۴ از شبکه کودک 🔺️ «مادر» ساعت ۱۴:۴۰ از شبکه سه 🔺️ «وطن، ای وطن» ساعت ۱۶ از شبکه یک 🔺️ «تنهاترین سردار» ساعت ۱۷ از شبکه افق 🔺️ «آیاپان و کوشیام» ساعت ۱۹ از شبکه نمایش 🔺️ «انجمن برف» ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار