eitaa logo
مصابیح
688 دنبال‌کننده
29.2هزار عکس
14.7هزار ویدیو
597 فایل
کانال خبری،تحلیلی،بصیرتی مصابیح با ما بروز باشید. انعکاس اخبار و تحلیلها و موضوعاتی که روزانه در فضای مجازی منتشر می شود. ارتباط با مدیر: @Masabihmodir
مشاهده در ایتا
دانلود
⚫️این عزاداریهای مردمی تا آخر لازم است یک عده روشنفکر عزاداریها را نفی نکنند ◾️رهبرمعظم انقلاب: این عزاداریهائی که انجام میگیرد، این گریه و زاریای که میشود، این تشریح حوادث عاشورا که میشود، اینها چیزهای لازمی است. یک عده از موضع روشنفکری نیایند بگویند آقا، اینها دیگر لازم نیست. نه، اینها لازم است؛ اینها تا آخر لازم است؛ همین کارهائی که مردم میکنند. ▪️البته یک شکل‌های بدی وجود دارد که گفته‌ایم؛ مثل قمه زدن که گفتیم این ممنوع است، نباید این کار انجام بگیرد؛ این، مایه‌ی دراز شدن زبان دشمنان علیه دوستان اهل‌بیت است. اما همین عزاداری متعارفی که مردم میکنند؛ دسته‌جات سینه‌زنی راه میاندازند، عَلَم بلند میکنند، اظهار محبت میکنند، شعار مینویسند، میخوانند، گریه میکنند؛ اینها ارتباط عاطفی را روزبه‌روز بیشتر میکند؛ اینها خیلی چیزهای خوبی است.
🏴روز چهارم محرم ◾️هنوز آفتاب روز چهارم محرم از منتهي‌اليه افق برنخاسته بود كه كنانه بن ‏عتيق به كاروان امام حسين (ع) ملحق شد. كنانه بن عتيق پيرمردي از شهداي كربلاست كه در حمله نخست به ‏شهادت رسيد و از عابدان و قاريان آن شهر بود و در ايامي كه سيدالشهدا (ع) به كربلا ‏رسيد، خود را به آن حضرت رساند. كنانه يكي از اصحاب امام علي (ع) بود كه در ركاب آن ‏حضرت يك پاي خود را ازدست‌داده بود.‏ ◾️همچنين در اين روز عبيدالله ‏بن زياد مردم را در مسجد كوفه گردآورد و خود به منبر رفت و گفت:اي مردم! شما آل ابي ‏سفيان را آزموديد و آن‌ها را چنان‌که مي‌خواستيد يافتيد، يزيد را مي‌شناسيد كه دارای سيره ‏و طريقه‌اي نيكو است و به زيردستان احسان مي‌كند و عطاياي او بجاست. پدرش نيز ‏چنين بود و اينك يزيد دستور داده است كه بهره شما را از عطايا بيشتر كنم و پولي نزد ‏من فرستاده است كه در ميان شما قسمت نموده و شما را به جنگ با دشمنش حسين ‏بفرستم! اين سخن را به گوش جان بشنويد و اطاعت كنيد.‏ ◾️سپس از منبر به زير آمد و براي مردم شام نيز عطايايي مقرر كرد و دستور داد تا در تمام ‏شهر ندا كنند كه مردم براي حركت آماده باشند و خود و همراهانش به‌سوی نخيله ‏حركت كرد و حصين بن نمير، حجار بن ابجر، شبث بن ربعي و شمر بن ذي‌الجوشن را به كربلا ‏گسيل كرد که عمر بن سعد را در جنگ با حسين كمك كنند. ◾️پس از اعزام عمر بن سعد به ‏كربلا، شمر بن ذي‌الجوشن اولين فردي بود كه با چهار هزار نفر سپاهي آزموده براي جنگ ‏با امام حسين (ع) اعلام آمادگي كرد و بعد يزيد بن ركاب كلبي با دو هزار نفر، حصين بن ‏نصير با چهار هزار نفر، مضايربن وهينه با سه هزار نفر و نصر بن حرثه با دو هزار نفر ‏كه جمعاً بیست هزار نفر مي‌شدند به‌سوی كربلا رفتند. 🌹4 محرّم ♦️ فتوای شریح قاضی به قتل امام حسین علیه السلام ♦️در این روز از سال 61 هـ ابن زیاد با استناد به فتوایی که از شریح قاضی گرفته بود، در مسجد کوفه خطبه خواند و مردم را به کشتن امام حسین علیه السلام تحریص کرد. (1) 📚 منبع : 1. الوقایع و الحوادث : ج 2، ص 124.
👆[در جلسه محرمانه بهائیان مطرح شد]: تا میتوانید ملت اسلام را رنج دهید! تا آنها نگویند فاتح دنیا و امام علی غالب دنیا بود... ♦️« گزارش محرمانه ساواک از جلسه بهائیان 1350/02/18»
📢 توصیه‌ رهبر انقلاب به مداحان: آهنگ مداحی با موسیقی ترانه‌های نامناسب مخلوط نشود ✏️ رهبر انقلاب: دستگاه‌های موسیقیِ معروف، هر کدام یک ترانه‌ای قبلش دارد که این آهنگ، ترانه‌ را القا میکند به آن خواننده؛ این ترانه‌ها اغلب، ترانه‌های نامناسب است. مواظب باشیم شعری که میخوانیم، آهنگی که میخوانیم،‌ مدّاحی‌ای که میکنیم ــ چه آنجایی که مصیبت میخوانیم، چه آنجایی که سینه میزنیم، چه آنجایی که مدح میخوانیم ــ با اینها مخلوط نشود ؛ این نکته‌ی مهمّی است؛ من اصرار دارم به این توجّه کنید. ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ 🖼 در ایام محرم، مجموعه سخن نگاشت با مضمون حضور تبلیغی و تبیینی برای انتقال فرهنگ عاشورا در برپایی عزای حسینی در KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد. 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴از خانه‌نشینی تا تهدید به قتل؛ وقتی اپوزیسیون خارج‌نشین به خودش هم رحم نمی‌کند! ♦️رعنا رحیم‌پور، مجری سابق بی‌بی‌سی در اظهاراتی مدعی شد که بعد از ابراز نگرانی از تجزیه و جنگ داخلی در ایران توسط عد‌ه‌ای تهدید به قتل شده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴«سپاه بیا خیابون، کشف حجاب رو جمع کن» ♦️درخواست تعدادی از نمازگزاران در حاشیه‌ی نماز جمعه دیروز تهران از سردار سلامی، فرمانده کل سپاه
🔴شورای ملی تامین مالی تشکیل می‌شود ♦️با تصویب مجلس، «شورای ملی تامین مالی» به منظور توسعه و ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و روش‌های تامین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار تشکیل می شود.
👆غیرت بچه هیأتی های قم اجازه نخواهند داد لباس مشکی ارباب را بستر ترویج فرهنگ آلوده ومنحط غربی کنند. ⛔️ امروز دستور رسمی دادستان قم صادر شد.
🔴قرآن خواندن در پاریس، واکنش به هتک حرمت اخیر بود ♦️سعید افروز، قهرمان پارادوومیدانی جهان:من قبل از شروع مسابقات اخبار مربوط به هتک حرمت به قرآن کریم را خواندم و دیدم و این هدف را برای خودم انتخاب کردم که اگر قهرمان شوم، این کار یعنی خواندن قرآن را انجام بدهم و احترام به این کتاب مقدس مسلمانان بگذارم. ♦️خدا را شکر که این کار را انجام دادم و ارزش و اهمیت این کتاب مقدس را به همه نشان دادم.
🔴صلاحیت آذر منصوری در کمیسیون احزاب رد شد ♦️حدادی، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب:صلاحیت آذر منصوری به‌جهت محکومیت قضایی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مردود اعلام شد؛ بنابراین انتخاب او برای رئیس جبهه اصلاحات خلاف قانون است. ♦️منصوری حتی صلاحیت عضویت در شورای مرکزی حزب اتحاد ملت را نیز ندارد.
♨️ ادعای عجیب استاندار اصفهان / اکثریت نمایندگان اصفهان موافق بخشنامه وزارت کشور هستند استاندار اصفهان: 🔻 بخشنامه معاون وزیر کشور حساسیت ها را بالا برده و برخی نیز در سطح ملی به اشتباه موضع گیری درستی نداشتند البته اکثر نمایندگان استان در این موضوع تلقی صحیحی از نظر وزارت کشور داشتند! 🔸 این موضع عجیب استاندار اصفهان در حالی است که به دلیل اعتراض اکثریت نمایندگان مجلس، وزیر کشور ۴ بند از بخشنامه حاشیه ساز را لغو کرد و همچنان بحث تغییر معاون سیاسی وزیر کشور مطرح است!
اولین تصویر آزاده صمدی بعد از حکم دادگاه 🔹آزاده صمدی با جمعی از هنرمندان در افتتاحیه یک فروشگاه شرکت کرد. حجاب او در این مراسم مورد توجه قرار گرفت. 🔹او که اخیرا از کلاه برای پوشش سر خود استفاده می‌کرد در این مراسم شال به سر کرده بود. 🔹اخیرا دادگاه طی حکمی آزاده صمدی را برای پوشش کلاه به جای روسری به ممنوعیت استفاده از فضای مجازی به مدت شش ماه و مراجعه به روانشناس به علت شخصیت ضد اجتماع محکوم کرده بود. البته این آدمها واقعا مریضند با این تیپ ضایعش
♨️ گزارش تند و تیز رسانه نزدیک به دولت در خصوص عملکرد سید مرتضی سقاییان نژاد در شهرداری قم پایگاه خبری رجانیوز: خون مردم در شیشه شهرداری قم/ حامیان علی لاریجانی چگونه نارضایتی عمومی ایجاد می‌کنند؟ 🔻 سقائیان‌نژاد، نامی است که برای مردم قم با شکایات و گلایه‌های فراوان همراه می‌شود. او به عنوان شهردار قم سال‌هاست عملکردی اسفبار داشته است. با این حال اما با حمایت افرادی چون لاریجانی در مسند شهرداری باقی مانده است. 🔻 زمانی که ریاست مجلس را بر عهده داشت، رایزنی کرد تا یکی از دوستانش شهردار قم شود. فردی که در سال ۱۳۹۴ از شهرداری اصفهان، وی را کنار گذاشتند، متصدی شهرداری قم شد. با وجود تغییر دولت و شورای شهر در هشت سال گذشته، آقای شهردار کماکان به کار خود ادامه می‌دهد و از حمایت یک لابی گسترده برخوردار است. در این پرونده رجانیوز به ابعاد پنهان و آشکار مدیریت ، شهردار فعلی قم، می‌پردازد. 🔻 شخصی که نتیجه حضورش ثبت بیشترین شکایت و نارضایتی از شهرداری قم بوده است، پسرانش با مسیح علی‌نژاد مصاحبه می‌کنند و درحال تغییر فضای استان قم، به نفع جریان بی‌بند بار است. کسی که با استفاده از حیله‌‌های مختلف و برخورداری از لابی‌های آشکار و پنهان سال‌هاست در جایگاه شهردار قم مانده است. 🔻 در رزومه سقاییان نژاد آمده که وی از خرداد ۱۳۸۲ تا خرداد ۱۳۹۴ به عنوان شهردار اصفهان فعالیت داشته است. قبل‌تر او به عنوان رییس دانشگاه اصفهان و رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در این شهر حاضر بوده است. از سال ۱۳۹۴ با وساطت علی لاریجانی، وی به استان قم آمده و تا به امروز به عنوان شهردار قم حاضر بوده است. پول بدهید و برج بسازید! 🔻 بسیاری از فعالین فرهنگی قم، وی را مهم‌ترین عامل حرکت استان قم در تغییر زیست سنتی می‌دانند. مهم‌ترین مصداق این موضوع مجوزهایی است که برای زمین‌های اطراف بلوار پیامبر اعظم(ص) توسط شهرداری صادر شده است. 🔻 این بلوار قرار بود مهم‌ترین و طولانی‌ترین بلوار معنوی ایران باشد. بلواری که حرم حضرت معصومه(س) را به مسجد مقدس جمکران وصل کرده است و جشن‌های مهم استان قم مانند نیمه شعبان در آنجا برگزار می‌شود. 🔻 در این سال‌ها توسط شهرداری و برای درآمد زایی، مجوز هتل، اماکن تفریحی و اقامتی، تالار عروسی و... برای زمین‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) صادر شده است که به زودی زیست شهری این منطقه را تغییر می‌دهد. اینجا قم است، نه ترکیه! 🔻 بارها و بارها با هشتکگهایی مانند و را مومنین قم در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. مطالبه‌ای که توسط مسئولین مسکوت مانده است و لابی شهردار کماکان کار را پیش می‌برد. 🔻 از مسائلی که وضعیت شهردار فعلی را روشن‌تر می‌کند، رفتار آنها در فتنه اخیر است. آیت الله مهدوی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، ضمن انتقاد از سقاییان نژاد در این باره عنوان داشته است: «انقلابیون قم در کنار شبهات موجود مسائلی دیگری را بارها عنوان داشته‌اند. در یکی از بیانیه‌های مجموعه‌های مردمی آمده که سقاییان، «چهارده روز سفر مخفیانه خارج از کشور بدون مجوز از شورا» داشته است». 🔻 همچنین وی «حمایت‌های مشکوک خلاف عرف از برخی سرمایه‌داران بویژه سرای ایرانی با تخلفات گسترده» داشته است. به هیچ کدام از این موضوعات شورای شهر قم پاسخ روشنی نداده است. 🔰 ادامه در قسمت دوم
♨️ گزارش تند و تیز رسانه نزدیک به دولت در خصوص عملکرد سید مرتضی سقاییان نژاد در شهرداری قم 🔰 قسمت دوم تخلفات مالی 🔻 ادعا تخلفات مالی و فساد در شهرداری بارها توسط تشکل‌های دانشجویی مطرح شده است. در یک نمونه آن بعضی از تشکل‌های دانشجویی استان قم، سازمان بازرسی را به چالش کشیدند و «جهت بررسی ترک فعل شهردار و اعضای شورای شهر قم» سوال‌هایی را مطرح کردند. 🔻 یکی از بیانیه‌ها که به امضای نماینده‌های تشکل‌ها در آمده بدین شرح است: «مطالبه تشکل‌های دانشجویی از سازمان بازرسی جهت بررسی ترک فعل شهردار و اعضای شورای شهر قم: عوامل پنهان در ترک فعل شورای شهر قم در نظارت بر شهردار چیست؟ علت غیبت بدون مجوز شهردار قم از تاریخ ١۴ لغایت ٢٨ خردادماه ١۴٠٢ چیست؟ چرا ایشان در نبود خود با عدم تعیین جانشین، مدیریت شهری را در معرض اختلال قرار داده‌است؟ 🔻 به موجب ماده ۱۶ قانون تشکیلات شوراهای اسلامی، تصمیمات شوراهای اسلامی بر اساس رأی گیری بوده و نمی‌توان پذیرفت که ریاست شورا، راساً نسبت به تصمیم گیری از جانب سایر اعضاء اختیار داشته باشد! 🔻 علت بروز این گونه تخلفات، نبود کافی در شورای شهر و شهرداری قم است. سوال اینجاست که چه کسی یا کسانی با این شفافیت مخالفت دارند؟! 🔻 همین عدم شفافیت مانع شناخت دقیق از تفکر کاری مسئولین شورا و شهرداری شده و شهروندان را در تحلیل مسائلی هم چون ترک فعل جدّی شهرداری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دچار سردرگمی می‌کند! 🔻 از سازمان بازرسی جهت احقاق حقوق عامه و حراست از حقوق و آراء شهروندان قم، درخواست پیگیری و برخورد قضایی با تخلفات شهرداری و شورای شهر قم را داریم». 🔰 ادامه در قسمت سوم
♨️ گزارش تند و تیز رسانه نزدیک به دولت در خصوص عملکرد سید مرتضی سقاییان نژاد در شهرداری قم 🔰 قسمت سوم خانواده آقای شهردار 🔻 سقاییان‌نژاد یکبار گفته بود که فرزندانم در آمریکا سفیران نظام هستند. چند روز بعد از این موضوع یکی از فرزندان وی با مسیح علی‌نژاد مصاحبه کردند و صحبت‌های پدر را رد کردند و به جمهوری اسلامی توهین کردند. 🔻 جالب اینکه رئیس جمهور قبلا درباره مسئولینی که خانواده‌هایشان خارج از کشور هستند گفته بود که اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم به خارج برود. با این وجود نه‌تنها باند حامی شهردار او را در این موقعیت نگهداشته‌اند، بلکه وی با وقاحت می‌گوید که فرزندان من سفیران جمهوری اسلامی در خارج از کشور هستند. 🔻 زمانی اعتراضات درباره حضور فرزندان سقاییان نژاد در خارج از کشور بالا گرفت که آنها شروع به انتشار محتویات مربوط به «زن، زندگی، آزادی» در تویتتر کردند و حتی از تجمع‌های ضد انقلاب گزارش تهیه می‌کردند و منتشر می‌کردند! مقاومت شبکه سقاییان نژاد در مقابل نارضایتی عمومی 🔻 چندی پیش مدیرکل سازمان بازرسی استان قم خبر داده بود که شهرداری قم در صدر بیشترین شکایات مردمی قرار دارد. این موضوع یعنی از موارد کوچک تا موارد کلان رفتار شهرداری قم در این سال‌ها به نحوی بوده که صدای همه اقشار و اصناف قم در آمده است. اما کماکان سقاییان نژاد بر مستند شهرداری تکیه کرده است. 🔻 همچنین رییس سابق شورای شهر قم از افرادی است که حامی سفت و سخت شهردار بوده و مانع رسیدگی به وضعیت وی می‌شده است. رئیس شورا حتی مانع ابلاغ سوال از سقاییان نژاد شده است! 🔻 همچنین طبق اخبار غیررسمی شهردار قم در این ایام یک‌بار تا مرز تعویض شدن هم پیش رفته و حتی نام شهردار بعدی هم مشخص شده بود، اما به یک‌باره باند حامی وی رای شورای شهر قم را تغییر داده‌اند! ✅ اخیرا ۹ نفر از اعضای شورای شهر اصفهان با تعطیل کردن جلسه علنی یکشنبه های شورا سفری به قم و دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار قم و بازدید از برخی پروژه های این شهر داشتند، آیا این دیدار ارتباطی به شایعات تغییر شهردار قم داشته است؟!
26.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ فیلم مصاحبه حامد سقاییان نژاد فرزند شهردار قم با مسیح علی‌نژاد 🔻 در گزارش اخیر رجانیوز این فیلم نیز آورده شده است، البته این فیلم متعلق به شهریور سال ۱۳۹۸ است. ✅ از آن سال تا کنون خبری مبنی بر بازگشت پسر آقای سقاییان نژاد از آمریکا به ایران منتشر نشده است!
به سبک رسانه‌های اصلاح‌طلب یه پسر ۲۱ ساله زده دوست دختر ۱۶ ساله‌شو کُشته الان اینن بکنن تو پاچه نظام :) اینم از نامردی رسانه‌های اصلاح‌طلبه که دوست دختر رو میکنن نامزد که ذهن ها بره سمت کودک همسری! اینا همه‌اش عاقبت جنبش فواحش یعنی زن زندگی آزادیه چون دختر و پسر به هم هیچ تعهدی ندارن برای همین دائما دنبال تنوع طلبی‌ان وقتی استفاده‌هاشونو از هم دیگه میکنن میرم دنبال کیس جدید دختر بیچاره دنبال ازدواج بوده که ایشون هم به صورت فیزیکی حذفش میکنه که از دستش راحت شه حالا اگر این دو تا ازدواج میکردن اصلاح‌طلبا و براندازها یقه پاره میکردن که کودک همسریه
شیرین‌ترین پایان برای قصه‌های ما ▪️ نه فقط ما آدم‌ها که همه ذرات دنیا برای خودشان سرنوشتی دارند... همه آدم‌ها و اجزای جهان بالاخره یک نقطه‌ای را پیدا می‌کنند که آن را نقطه رستگاری می‌دانند جایی که برای قصه‌ زندگی‌شان یک پایان خوش به حساب می‌آید. هدف و غایتی که در نهایت پیش خودشان می‌گویند ما ماموریت آمدنمان به این دنیا را انجام دادیم.‌ برای ما که شما را مرکز و دلیل عالم می‌دانیم، ‌نقطه رستگاری را درست جایی تعریف می‌کنیم که در نهایت به اسم شما برسد. ▪️ مثلا همه پارچه مشکی‌های دنیا دست و پا می‌زنند تا سیاهه عزای محرم و تکیه‌های شما باشند، همه قندهای عالم ته دلشان آب می‌شود که کنار چای روضه شما بنشینند. ‌مثلا چوب‌های دنیا دلشان لک می‌زند که ستون خیمه شما باشند تا یک صندلی کهنه و خسته گوشه اتاق... حتی گوسفندها هم وقتی بلیتشان برده که برای گوشت قیمه ظهر عاشورا قربانی شوند. ▪️ همه این‌ها یعنی ما و همه ذره‌های جهان پایان خوش زندگی برایمان، یعنی یک کلام... حسین ‌علیه‌السلام ‌ نویسنده: رویاسادات هاشمی
🔴اصلاحات جدی بر لایحه عفاف و حجاب ♦️مرتضی آقاتهرانی، نماینده مجلس:بیش از ۲۰ ماده فرهنگی ایجابی بر آن لایحه افزوده و همه مواد قضائی را جرم‌انگاری شده است. به قوت و اقتدار فراجا و ضابطین محترم اندیشیده شده و با توجه به مصوبات سال ۹۸ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی همه متن را بروزرسانی شده است؛ نقاط قوت را گرفته، ضعف‌ها و نقائص را جبران شده‌است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زاکانی: میراث‌دار 20 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام بودیم؛ تاکنون 50 درصد آن را تکمیل و افتتاح کردیم ♦️شهردار تهران در نشست خبری تخصصی فنی عمرانی تهران:روزی که به شهرداری آمدیم میراث دار 20 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام بودیم؛ امروز 10 هزار میلیارد تومان پروژه را تکمیل و افتتاح کردیم.
🔺یکی میگه ۳۷ ساله محرم مشکی نپوشیدم ولی امسال میپوشم یکی میگه ۲۰ ساله هیئت نرفتم ولی امسال میرم 🔹مردم اگر بفهمند شما برای زدنِ ایران تبلیغ دین‌زدایی میکنید روز به روز تعداد بیشتری جذب مذهب میشوند
اهانت به قرآن کریم در دانمارک 🔹یک گروه افراطیِ دانمارکی مقابل سفارت عراق در دانمارک قرآن کریم و پرچم عراق را آتش زد. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک شدند. 🔹سخنگوی وزارت خارجه عراق اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پرچم عراق مقابل سفارت این کشور در دانمارک را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست مقابل چنین جنایاتی بایستد.
قهرمان‌سازی از سرکردۀ عملیات تروریستی ایذه 🔸دیروز خبری مبنی‌بر هلاکت عامل شهادت دو مامور پلیس کهگیلویه و بویراحمد شهیدان سیروس درخشان‌فر و‌ مهدی امینی‌مهر منتشر شد؛ کسی که از سرکردگان حادثه تروریستی ایذه بود. 🔹رسانه‌های ضدانقلاب از دیروز سعی کردند با انتشار اخبار دروغ از مصطفی احمدپور یکی‌از عوامل اصلی اغتشاشات ایذه و قاچاقچی موادمخدر یک قهرمان بسازند و حتی از او با عنوان شهید یاد کردند. 🔷اما به‌راستی مصطفی احمدپور کیست؟ 🔹احمدپور از اراذل و اوباش و سرکرده عملیات تروریستی و اغتشاش‌های ایذه و معروف به کفتار بود که علاوه‌بر قاچاق موادمخدر، جرائم متعددی از جمله زندان، قتل در پرونده داشت که سال‌ها متواری و مخفیانه زندگی می‌کرد.
شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی بالاخره ورود کرد/شنبه آینده جلسه ویژه بررسی انتخابات غیرقانونی 🔹بالاخره با گذشت یک ماه از انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی، شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی از تشکیل جلسه ویژه بررسی ابهامات این انتخابات در تاریخ شنبه ۷ مرداد خبر داد. 🔹دستور کار این جلسه رسیدگی به ابهامات وارده به انتخابات مورخه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و بررسی برخی گزارشات و اعتراضات پیرامون کیفیت برگزاری انتخابات مزبور و نیز نحوه تایید صلاحیت اعضای منتخب اعلام شده است.