مادر کیان میگوید فرزندم را ماموران کشتهاند
🔹در حوادث تلخ سه روز گذشته حدود ۲۲ نفر از مردم و نیروهای حافظ امنیت توسط تروریستها و اغتشاشگران کشته و شهید شدند. یکی از تلخترین حادثهها مربوط به «کیان پیرفلک» کودک ۹ساله است.
🔹شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، تلاش موتورسواران مسلح برای از کار انداختن دوربینهای مداربسته دقایقی قبل از حادثه و اطلاعات اولیه از بازداشتشدههایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شدهاند بر تروریستی بودن عملیات گواهی میدهد.
🔹اما خانم مولایی، مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشتهاند. او میگوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کردهاند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همانها به ماشینشان تیراندازی کردهاند.
🔹 پلیس بارها اعلام کرده در اغتشاشات از سلاح جنگی استفاده نمیکند. از ادعای خانم مولایی نیز هیچ سندی منتشر نشده است، در حالی که چنین اتفاقاتی منطقا نمیتواند توسط دوربین موبایلهای چند صد نفر از حاضرین که در میدان بودهاند، ثبت نشده باشد.
🔹برخی در فضای مجازی اظهارات خانم مولایی را ناشی از القای ضدانقلاب در لحظات اولیه این واقعه دانستند و آن را با اظهارات خلاف واقع پدر «مهسا امینی» که گفته بود دخترش هیچ سابقه بیماری نداشته مقایسه کردند و برخی دیگر نیز با اشاره به مطالب صفحه خانم مولایی ادعای وی را متاثر از صفحات ضدایرانی مثل صفحه رژیم صهیونیستی که توسط وی فالو شده بود، ارزیابی کردند.
🔹رسانههای ضدانقلاب از دقایق اول این حادثه آن را به مانند عملیات تروریستی شاهچراغ به جمهوری اسلامی نسبت دادند اما چند ساعت بعد داعش با انتشار اسنادی این دروغ ضدانقلاب را بیاثر کرد.
🔹به گفته پلیس تاکنون ۱۱ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی ایذه دستگیر شدهاند و به زودی حقیقت این ماجرا نیز روشن خواهد شد.
🆔 @Masaf
فعالیت اینستاگرامی مادر کیان دقایقی پس از حادثه ایذه
🔹صفحه اینستاگرام مادر «کیان پیرفلک» از لحظاتی بعد از حادثه ایذه فعالیتش را ادامه داد.
🔹صفحاتی که توسط وی دنبال میشدند تعجب برخی کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشت. آنها معتقدند که سخنان وی تحت تاثیر اخبار و دروغهای این صفحات بوده است.
🆔 @Masaf
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 جزئیاتی از نحوه شهادت «کیان پیرفلک» در حمله تروریستی ایذه
🆔 @Masaf
جادوی رسانه در کثیفترین جنگ روانی تاریخ
🔺 کثیفترین جنگ روانی تاریخ، در حال وقوع است! رسما فراخوان کشتار میدهند و از کشتهشدن مردم جشن میگیرند؛ بعد بلافاصله تغییر جهت میدهند و با منتسبکردن جنایاتشان به نیروهای امنیتی، مخاطب احمق و بیبهره از عقل خود را به هر سو که میخواهند میکشانند.
جادوی رسانه تعبیری جز این ندارد!
✍ احمد قدیری
🆔 @Masaf