eitaa logo
موسسه مصاف
192هزار دنبال‌کننده
53.5هزار عکس
31.6هزار ویدیو
1.1هزار فایل
✅ کانال رسمی استاد رائفی‌پور و مؤسسه مصاف 📲 ارتباط با موسسه از طریق سامانه مصاف من👇 my.masaf.ir/r/eitaa 🌐 سایت👇 Masaf.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
سناریوی رسانه‌ای تروریست‌ها در سیستان‌وبلوچستان 🔸جمع زیادی از مردم شهرستان‌های مختلف استان سیستان‌وبلوچستان تاکنون خود را برای حضور در نمازجمعه اهل‌سنت این هفته به زاهدان رسانده‌اند. 🔹در چنین شرایطی در اخباری که از سوی جریان‌های تجزیه‌طلب تروریست حوزه سیستان‌وبلوچستان منتشر می‌شود، سناریوی رسانه‌ای جدیدی در حال شکل‌گیری و گسترش است. 🔸روند به این صورت طراحی شده که افراد وابسته به این جریان با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از یک سو تلاش دارند تا به واسطه فراخوان‌های گوناگون و تحریک عمومی با تکیه بر واژگانی همچون «انتقام» مردم را به دست گرفتن سلاح و خونریزی دعوت کنند و از سوی دیگر ادعا کرده‌اند سناریوی تروریستی برای جمعه زاهدان یا دیگر شهرهای استان در راستای خونریزی مجدد در استان محتمل است و در این سیر انگشت اتهام را در اقدامی پیش‌دستانه سمت نظام نشانه رفته‌اند. 🔹«ح.س» سردمدار شاخه رسانه‌ای این جریان که وابسته به گروهک «مالک ریگی» بوده نیز پیشاپیش اعلام کرده هر اتفاقی در سیستان‌وبلوچستان بیفتد مسئولیتش با سپاه و نهادهای انتظامی و امنیتی است. 🔸از این رو لازم است مردم استان هوشیاری به خرج داده و نهادهای امنیتی و انتظامی با تاکید دوچندان بر اقدامات پیشگیرانه سناریوی تجزیه‌طلبان و بدخواهان را خنثی کنند./تسنیم 🆔 @Masaf
كشف يک جسد در پرواز تهران-فرانكفورت 🔺 پلیس آلمان از پیداشدن جسد یک مرد در قسمت چرخ یک هواپیمای ایرباس متعلق به خطوط هوایی لوفت‌هانزا خبر داد. 🔸 این هواپیما از مبدا تهران به مقصد فرانکفورت آلمان پرواز کرده بود./اعتمادآنلاین 🆔 @Masaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسماعیل کوثری: توطئه اوین برای قتل یک فرد شناخته‌شده بود 👤 نماینده مردم تهران در مجلس: 🔹 در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به‌دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد. 🔹 نیروهای امنیتی به‌سرعت رسیدند و بر محوطه اوین تسلط یافتند و دشمن را ناامید کردند. 🆔 @Masaf
موسسه مصاف
✍ #عدالت_آموزشی آرمانی گمشده 1⃣ قسمت اول 🔻 چرا معتقدیم آموزش ما عادلانه نیست 🔸سال‌هاست که عدالت
آرمانی گمشده 2⃣ قسمت دوم 🔻 آیا مدارس غیرانتفاعی عدالت آموزشی را نقض می‌کنند؟ 🔸ایده ساخت مدارس غیرانتفاعی در شکل کنونی آن‌ها پس از پایان جنگ تحمیلی مطرح شد. با توجه به رشد جمعیت در آن سال‌ها و مشکلات دولت برای بازسازی کشور، این ایده با هدف مشارکت بخش خصوصی در آموزش، با حمایت گروهی از نمایندگان، توسط مجلس تصویب و به دولت ابلاغ شد. 🔸بر اساس این قانون، مدارس غیرانتفاعی مدارسی هستند که با مشارکت مردم، مطابق اهداف، ضوابط، برنامه‌ها و دستورالعمل‌های عمومی وزارت آموزش و پرورش و تحت نظارت این وزارتخانه تأسیس و اداره می‌شوند. 🔸غیرانتفاعی بودن در این قانون یعنی درآمد حاصله صرفاً صرف هزینه‌های جاری و توسعه‌ی آتی مدارس شود. 🔸حدود سه دهه بعد از آغاز به کار این مدارس، کشور با کاهش جمعیت دانش‌آموزان مواجه شد. پیک جمعیت این قشر از حدود ۱۹ ملیون و ۳۰۰ هزار نفر در دوره‌ی سازندگی به حدود ۱۲ ملیون نفر رسید و بهانه‌ی ساخت این مدارس از بین رفت. با این حال مدارس غیرانتفاعی به شیوه‌ای متفاوت از متن قانون به رشد و توسعه‌ی خود ادامه دادند. 🔸این مدارس اکنون با گردش‌های مالی کلان، خصوصاً در کلان‌شهرها، در کنار قوانین و ساختارهای حمایتی که برای تأسیس و توسعه دارند، با استفاده از نقاط ضعف نظام آموزشی و رانت‌هایی که ایجاد می‌کنند، تعادل نظام آموزشی کشور را به نفع خود بر هم می‌زنند. 🔸مدارس غیرانتفاعی با استفاده از مزیت‌هایی که آیین‌نامه‌ها و درآمد زیاد در اختیارشان قرار می‌دهد، فضا و شرایطی کاملاً متفاوت از مدارس دولتی ایجاد می‌کنند که مهم‌ترین پیامد آن ایجاد آموزش طبقاتی در جامعه است. از جمله‌ی این مزیت‌ها عبارتند از: ساعت آموزشی بیشتر، کلاس‌های خلوت‌تر، ارائه‌ی محتوای آموزشی پیشرفته‌تر و گسترده‌تر از محتوای مصوب آموزش و پرورش، دوره‌های فوق‌برنامه، استفاده از معلمان توانمندتر، ارائه‌ی فضای تربیتی تلطیف‌شده و به دور از سخت‌گیری و محدودیت‌گذاری. 🔸با وجود اینکه این امکانات به خودی خود ناقض عدالت آموزشی نیستند، قرار گرفتن آن‌ها در کنار قوانین دست و پا گیر مدارس دولتی، و کنکور که یک رقابت مقایسه‌ای برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه است، سبب بروز بی عدالتی می‌شود. 🔸آموزش و پرورش یک نهاد انسانی مبتنی بر تعلیم و تربیت است. از نظر کارشناسان، در آموزش، مسئله‌ی گردش پول به این شکل، روابط موجود در این نهاد را به نفع خود بر هم می‌زند و در کنار گسترش بی‌عدالتی آموزشی، فضایی برای آموزش پنهان دانش‌آموزان ایجاد می‌کند که در آن، پول عامل دستیابی به پیشرفت، خدمات آموزشی با کیفیت‌تر و زندگی بهتر معرفی می‌شود. 🔸اداره‌ی این مدارس به این شیوه روز به روز منجر به افزایش شکاف طبقاتی در آموزش کشور و در نتیجه گسترش بی‌عدالتی اجتماعی و اقتصادی در ابعاد مختلف زندگی افراد در جامعه خواهد شد. 🆔 @Masaf
8.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| هویت 🔹آدمی که هویت ندارد، جایگاه خودش را نمی‌داند کجاست و خودش را نمی‌شناسد. بنابراین هر بادی بوزد، او را می‌برد. 🔺لشکر قاسم‌بن‌الحسن علیه السلام 📥 لینک دانلود متن خلاصه سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis
6.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری از مراسم تشییع شهید معصومی در تهران 🔹دکتر «سیدفرید الدین معصومی» از شهدای مظلوم در حرم شاه‌چراغ علیه السلام از نخبگان کشور، فارغ التحصیل از نیوزلند و خدمتگزار کشور در زمینه برق بود. 🆔 @Masaf
8.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 فیلم لحظه ورود نیروهای واکنش سریع پلیس به حرم شاهچراغ و لحظه دستگیری تروریست مسلح 🆔 @Masaf
📸 راهپیمایی ایرانیان داغ‌دار در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز 🔹مردم تهران، قم، اصفهان، کرمانشاه، بندرعباس، مازندران، سمنان، تبریز، خوزستان، کرمان، بجنورد، چهارمحال‌وبختیاری، اردبیل و مشهد بعد از برگزاری نمازجمعه با راهپیمایی، حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کردند. 🆔 @Masaf