eitaa logo
کانال جامع سخنرانی اساتید انقلابی
13.8هزار دنبال‌کننده
25.5هزار عکس
36.5هزار ویدیو
318 فایل
eitaa.com/joinchat/713097223C7b3c57cedf نشر ازاد 📛اخبارداغ‌محرمانه‌سیاسی‌ما‌اینجاست!👇👇👇 @Masafe_akhar تبلیغات↙️ @masaf_tabligh ☘مطالب زیبا و انسان ساز عرفا☘
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆 ✍ درماندگی آموخته شده 🔹می‌گن فیل وقتی بچه است به پاش یه زنجیر نازک‌ می‌بندن که نتونه فرار کنه! بچه فیل هرچی تلاش کنه، نمی‌تونه جایی بره. 🔸وقتی بزرگ می‌شه با اینکه قدرتش می‌تونه ۱۰۰ تا از اون زنجیر رو پاره کنه؛ ولی با همون زنجیر نازک می‌بندنش و بازم نمی‌تونه جایی فرار کنه! 🔹چون ذهنش محدود شده و قدرتی نداره! بهش می‌گن: "Learned helplessness" یا "درماندگی آموخته شده" 🔰 ما هم متاسفانه گاهی زنجیرهایی از عادت‌های غلط، رفتارهای نامناسب به پاهامون وصل شدن که با وجود نازک بودن، چون از سن کم باهاشون بزرگ شدیم، جدا کردنشون کمی سخت شده و فقط نیاز به یک اراده محکم داره. 🆔 @Masafe_akhar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 تکامل برزخی کودکان فوت شده ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ استاد مسعود عالی ✍ @Masafe_akhar ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌
🌹 مفضّل در ضمن سفارشی گوید: از امام صادق علیه‌السلام شنیدم که می‌فرمود: چون دو نفر از یک دیگر با قهر جدا شوند یکی از آنها سزاوار برائت و لعنت است، و چه بسا هر دو سزاوار آن باشند، معتب «یکی از دوستان مخصوص آن حضرت» گفت: قربانت گردم آن که ستمگر باشد سزایش همین است، امّا تقصیر مظلوم چیست؟ فرمود: چون او هم برادرش را به آشتی دعوت نکرده، و حرفهای او را نادیده نگرفته است. از پدرم شنیدم که می‌فرمود: چون دو نفر با هم ستیز کنند و یکی بر دیگری غالب آید، باید مظلوم به نزد رفیق ظالم خود رود و به او بگوید: ای برادر من ستمگر هستم، تا قهر و جدایی بین آنها از میان برود، همانا خداوند حکیم و عادل است و داد مظلوم را از ظالم می ستاند. 🌹 ابو بصیر گوید: از امام صادق درباره مردی که با خویشاوندی خود به خاطر این که مذهب حق را نمی شناسد «شیعه نیست» قطع رابطه کند سؤال کردم فرمود: سزاوار نیست که خویشاوندی را قطع کند. 🌹 داود بن کثیر گوید: شنیدم امام صادق میفرمود که پدرم فرمود: پیغمبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) فرموده است: هر گاه دو نفر از مسلمان از همدیگر با قهر جدا شوند و سه روز در آن حال بمانند و آشتی نکنند، هر دو از اسلام خارج شوند و بین آنان دوستی دینی نمی‌ماند، پس هر کدام از آنها برای آشتی و سخن گفتن بر دیگری سبقت جوید، در روز رستاخیز جلوتر از دیگری به بهشت خواهد رفت. (منبع: سایت پایگاه اطلاع رسانی حوزه) 🌹 پ.ن: قهر نبودن و آشتی بودن به معنای همنشینی نیست! @Masafe_akhar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در چهار جا دعا مستجاب است: 🌷اول در نماز وتر که یک رکعت نماز شب است. نماز شب را بخوانید و هر آن‌چه می خواهید در آن یک رکعت دیگر بخواهید. 🌷دوم بعداز طلوع فجر وقتی که اذان صبح را گفتند دعا مستجاب است. 🌷دست کشیدن بر سر یتیم موجب می‌شود زنگار دل از بین برود ، البته نباید دست خشک و خالی باشد،‌اگر وضع مالی شما خوب است به امور زندگی او برسد و وسایل مدرسه،‌کیف، لباس، و ... او را فراهم کنید. نیاز های زندگی او را برطرف کنید که در پاک کردن زنگار دل بسیار موثر است 🌷سوم و چهارم بعداز ظهر و بعداز مغرب است که دعا مستجاب است و اگر حاجتی داشته باشی، به حاجت خود می رسی. ✍ ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌@Masafe_akhar
00-11-24 sharifian.mp3
12.99M
🔊 فایل صوتی برنامه سمت خدا 👤 📚 موضوع: آشنایی با برخی از مفاهیم بنیادی قرآن کریم ( اخوت ایمانی ) 🗓 یک شنبه بیست و چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰ 🗂 حجم : ۱۲ مگابایت @Masafe_akhar
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | به تولیدکنندگان نوشت‌افزار داخلی باید کمک شود 🔻 رهبر انقلاب: شما ببینید مصرف نوشت‌افزار -مداد و کاغذ و دفتر و بقیّه‌ی وسایل- چه حجم عظیمی دارد که ما در بسیاری از اینها داریم از واردات استفاده میکنیم که هم بارِ فرهنگی دارد، هم بارِ اقتصادی دارد. یک مشت جوان پیدا شده‌اند که از دو سه سال قبل از این، از چند وقت قبل -حالا من دقیقاً الان یادم نیست- همّت گماشتند برای اینکه نوشت‌افزار داخلی [تولید کنند]؛ خب اینها احتیاج به کمک دارند؛ باید به اینها کمک بشود. ۱۳۹۷/۶/۷ 💻 @Khamenei_ir
‍ لو رفتن اهداف پشت‌پرده‌ی «نمور» از زبان سازندگانش/حواشی مهم‌تر از فیلم در نشست خبری «نمور، سوژه‌ای است که می‌توانست در نقد بعضی مسائل فرهنگی، خوب ساخته و پرداخته شود...». این را قبل از شرکت در نشست خبری فیلم نوشتم و برای سردبیر فرستادم. اما وقتی در نشست خبری نشستم و حرف‌های تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان را شنیدم، فهمیدم تفکر این افراد، خود ضدفرهنگ است. حرف‌های این سه نفر، بسیار مهم‌تر از خود فیلم بود و آنچه را نتوانستند به دلیل ترس از ممیزی، محدودیت گرفتن مجوز و ضعف در فیلمسازی، در فیلم تصویر کنند، در نشست خبری به زبان آوردند! دانستن داستان فیلم برای درک بهتر آنچه در این نشست گذشت، لازم است. اما برای اینکه داستان فیلم لو نرود، تنها به ذکر نکات ضروری اکتفا می‌کنم: - در فیلم به آبروریزی دختر خانواده اشاره می‌شود بابت اینکه در دوران عقد باردار شده. البته اگر نقد این نکته، مسأله‌ی فیلم بود (که در ادامه عوامل فیلم گفتند نیست)، می‌شد یک کار فرهنگی! - جمله‌ی برادر دختر که «بچه‌ی حروم‌زاده رو هم سقط نمی‌کنن، این که حلال‌زاده بود!». - فیلم در انتها به مقام بلند مادر تقدیم می‌شود! و حالا آنچه در نشست گذشت... یکی از خبرنگاران پرسید «چرا با اینکه در فیلم به بارداری در عقد تأکید می‌شود، باز هم خانواده نگران بی‌آبرویی و انگشت‌نما شدن هستند؟». فکر می‌کردم این یک تابو در شهرستان‌هاست که منظور فیلمساز نقد این سخت‌گیری‌های خانوادگی بوده است. اما پاسخ تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس چیز دیگری بود! تهیه‌کننده صراحتاً گفت «به خاطر مجوز مجبور بودیم از حربه‌ی عقد و صیغه استفاده کنیم. اگر اجبار در کار نبود، قطعاً حرفی از عقد و صیغه نمی‌زدیم!» (یعنی می‌گفتیم بچه حرام‌زاده بوده!). خبرنگار دیگری پرسید «اگر این طور است پس چرا در فیلم تأکید می‌کنید که این بچه حلال‌زاده بوده؟». پاسخ نویسنده وحشتناک بود: «حتی اگر عقد و صیغه هم در کار نبود، به نظر من عشق بین این دو نفر آن‌قدر حرمت داشت که آن بچه را حلال‌زاده بدانیم.». از گوشه و کنار صداها به اعتراض بلند شد که «یعنی چه؟ قانون و حکم شرع چه می‌شود پس؟ و...». منتقدی پرسید «اگر منظورتان این بوده که بچه حرام‌زاده است، چرا در آخر، فیلم را به مقام مادر تقدیم کردید؟». کارگردان در کمال خونسردی، با یک جمله از جواب دادن طفره رفت: «فعلاً که در فیلم گفتیم بچه حلال‌زاده است!». تیر خلاص را کارگردان فیلم به نشست و مخاطبان ناراضی از فیلم و پاسخ‌ها زد که با اصرار سی ثانیه از مجری وقت گرفت تا بگوید «فیلم ما مثل قورمه‌سبزی است که گذاشته باشی جلوی یک خارجی! طول می‌کشد تا بفهمد این غذا چیست و چه مزه‌ای دارد!». باید از آقای داوود بیدل، کارگردان محترم پرسید «طبق پاسخ‌های تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس در نشست خبری که البته تلاش کردند در لفافه بگویند، آیا اصل مسأله‌ی فیلم پرداختن به “حرام‌زادگی” و عادی کردن آن بوده است؟!». ✍ م.روشن @Masafe_akhar