23.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ببینید////
🎉 #بچه_مسجدی
🔹#کودکان و #نوجوانان باید چه جایگاهی در مساجد داشته باشند؟
🔹یک نوجوان چه انتظاری از مسجد دارد؟
😄مسجد ما خیلی نوجوون داره چون...
🔍#کلیپ
#مسجد
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
#کانال_هنرمندان_زنجان
بسم الله الرحمن الرحیم
هنر، بهترین وسیله برای انعکاس مفاهیم و مسائل است. اگر انقلاب و جامعه اسلامی از هنر فاخر و برجسته برخوردار نباشد، نخواهد توانست مکنونات قلبی خود را به مخاطبان خودش برساند و با آنها ارتباط برقرار کند.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
💢 این کانال با هدف اطلاع رسانی برنامه های بسیج هنرمندان زنجان و همچنین انتشار آثار هنرمندان بسیجی راه اندازی شده است.
✅ با ما در پیامرسان ایتا همراه باشید.
⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️
🆔 https://eitaa.com/Honarmandan_Zanjan_ir
👤 ارتباط با مدیر کانال:
🆔 @ARTISTS_1400
🌐 http://zanjan.basijhonarmandan.ir
🔍#بسیج_هنرمندان_زنجان
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
کادرسازی و تربیت نیروی تشکیلاتی (۷)
حجت الاسلام حمیدرضا ترابی
ویژگیهای نیروهای کادرساز(بخش اول)
نیروهای کادرساز باید ویژگیهای خودشان را داشته باشند. حتماً باید در یک سطح بالاتری از بقیه باشند. حتماً باید نوعی قدرت فرماندهی داشته باشند. در زمانه ما، شناخت و اطلاعات بسیار بالایی داشته باشند. اگر مجتهد هم نشوند، حداقل قریبالاجتهاد باشند. چرا که هدایت یک جمع، فقط هدایت کاری یا هدایت درسی که نیست.
اگر در فضای ایران بخواهیم بگوییم که کادرساز کی بوده، قطعاً در رأس آنها شهید آیتالله دکتر بهشتی است. چرا؟ چون که هم مجتهد است و تشخیص میدهد و هم ابعاد علمی و اخلاقی و عاطفی و مدیرتی دارد. هم جهاندیده است و هم مسائل روز جامعه را میشناسد. ایشان میتواند در قلب اروپا، اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا را تأسیس می کند. ایشان است که میتواند حزب جمهوری اسلامی را تأسیس بکند. ایشان است که میتواند نیروهای لازم برای نوشتن قانون اساسی را از قبل از انقلاب تربیت و هماهنگ بکند. ایشان است که میتوند خبرگان قانون اساسی را مدیریت بکند.
قسمت بعدی: ویژگی های نیروهای کادرساز (بخش دوم)
🔍#مهارتی
#کادرسازی
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
‼️ابزار "ظرفیتهای بین الملی" (۸)‼️
🔹🔷 سند ۲۰۳۰ (۲): ادامه بحث....
علاوه بر اینکه برخی از بندهای سند ۲۰۳۰ مانند تساوی جنسیتی به جای عدالت جنسیتی از جمله ارث و تغییر مدل آموزش های دینی متداول در تعارض آشکار با دستورات و تعالیم دین مبین اسلام قراردارد، وجود دهها سند پشتیبان، همانند بیانیه اینچئون، اعلامیه و برنامه پکن، اعلامیه کنفرانس آدیس آبابا و دهها اعلامیه و بیانیه و کنفرانس مختلف که عموما تحت نظر و یا مشارکت سازمانهای بین المللی در رابطه با مسائل اجتماعی و اقتصادی جهان برگزار شده و خواهد شد!!!! با همه محتوای آنها جزو اسناد لازم الاجرای سند ۲۰۳۰ هستند.
در محتوای این اسناد از آموزش روابط جنسی نوجوانان در مدارس تا شناسایی بهائیت به عنوان مذهب و تروریستی معرفی کردن تعالیم اسلامی و نفی هر آنچه در تعارض با ارزشهای غربی است مشاهده می شود.
معرفی چند نمونه در شماره های بعد...🔷🔹
شماره بعد: ابزار ظرفیتهای بین المللی(۹) سند ۲۰۳۰ (۳)
منبع: ترجمه متن سند ۲۰۳۰، کمسیون یونسکو_ ایران، ۱۳۹۴ و تعدادی از اسناد پشتیبان.
گردآوری و تحلیل: رمضان فیضی و محمد جعفر منصوری
🔍#بصیرتی
#جنگ_نرم
#سند2030
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
#خاطرات_شهید
📍بعد از نماز با دستش تسبیحات فاطمه زهرا (س) را می گفت. هنگام ذکر هم انگشت هایش را فشار می داد و در جواب چرایی این کار می گفت بندهای انگشت هایم را فشار می دهم تا یادشان بماند در قیامت گواهی دهند که با این دست ذکر خدا را گفته ام.
🔅 از غیبت بیزار بود و اگر در مجلسی غیبت می شد سعی می کرد مجلس را ترک کند. همیشه به من می گفت: «دلم می خواهد در منزل ما غیبت نباشد تا خدا و ائمه اطهار به خانه و زندگی ما جور دیگری نگاه کنند.»
🔍#شهدا
#شهید_حمید_سیاهکالی_مرادی.
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
کادرسازی و تربیت نیروی تشکیلاتی (۸)
حجت الاسلام حمیدرضا ترابی
ویژگیهای نیروهای کادرساز(بخش دوم)
بنابراین، کادرساز از نظر من به آن معنای خاص و دقیق و اَتَمّش، به نیروهایی اطلاق میشود که کل عمرشان را وقف کار کردهاند.
حالا یا طلبه هستند این کار را کردند یا در این مایهها. در غیر این صورت نمیدانم که چقدر میتواند موفق باشند. بقیه کارهایی دارند که در لابه لای آن کارها، یک دستی هم بر آتش دارند، ولی کادرساز کسی است که تمام زندگیاش را گذاشته باشد روی این کار. صبح تا شب کارش همین است. کارش علم است. کارش عبادت است. زندگیاش را مثل امیرالمومنین(ع) وقف اسلام کرده است. امیرالمومنین(ع) چه کاره بود؟ پیامبر(ص) دست روی شانههای امیرالمومنین گذاشت و فرمود برو یمن علی جان! تبلیغ کن. حضرت علی(ع) نپرسید که آقا بیمه دارد؟ مزایایش چیست؟ حق مأموریت دارد؟ با کی هماهنگ بکنم؟ پایگاهی دارید آنجا؟ با چی برم؟ با چی بیام؟ مرکز اعزامکنندهاش کجاست؟ حضرت فرموند: چشم! و این گونه یمن شیعه شد. علی(ع) واقعاً چه کار بود؟ هر کاری هم میکرد، ولی کلاً وقف دین خدا بود.
کادرسازان باید این ویژگیها را داشته باشند و این نیاز انقلابی ماست.
قسمت بعدی: کادرسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی
🔍#مهارتی
#کادرسازی
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
14.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#صالحین
تهیه کلیپ عملکرد شش ماهه حلقه #صالحین نوجوانان شهید فهمیده
پایگاه شهیده لیلا دوراندیش ده بهار
حوزه حضرت معصومه(س) آببر
شهرستان طارم
🔍#کلیپ
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
ابزار "ظرفیتهای بین الملی" (۹)‼️
🔹🔷 سند ۲۰۳۰ (۳): ادامه بحث...
یکی از تناقضات سند ۲۰۳۰ با تعالیم اسلامی و هنجار های ایرانی، نگاه به مسائل جنسی و شیوه آموزش به کودک و نوجوان است. در زیر به چند نمونه از دستورات سند، اشاره می شود:
۱. به رسمیت شناختن کودکان همجنس باز؛
۲. آموزش جنسی به کودکان ۰ تا ۴ سال مانند: حق دیدن، لمس کردن، لذت بردن و پی بردن به اندامهای ...
۳. کودکان ۴ تا ۶ سال: حق بهره بردن از احساسات جنسی، فقط نباید اجبار باشد.
۴.کودکان ۶ تا ۹ سال: آموزش روابط جنسی و ...
۵.کودکان ۹ تا ۱۲ سال: آموزش انواع روشهای پیشگیری و بهداشت روابط... و تشریح کامل مکانیسم روابط...
۶. نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال: آموزش روشهای لذت بخش روابط ...با ذکر جزئیات و..
۷.نوجوانان ۱۵ سال به بالا: آموزش بارداری و نتایج آن، سقط جنین، همجنسگرایی و... درحالی که ازدواج قبل ۱۹ سال، کودک آزاری تلقی شده است🔷🔹
شماره بعد: ابزار ظرفیتهای بین المللی(۱۰) سند ۲۰۳۰ (۴)
منبع: ترجمه متن سند ۲۰۳۰، کمسیون یونسکو_ ایران، ۱۳۹۴ و تعدادی از اسناد پشتیبان.
گردآوری و تحلیل: رمضان فیضی و محمد جعفر منصوری
🔍#بصیرتی
#جنگ_نرم
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
🔰 علامه #مصباح_یزدی(ره): اگر بخواهیم مورد غضب خدا واقع نشویم، باید فرمان آتش به اختیار رهبری در عرصه فرهنگی را جدی بگیریم، و منتظر ننشینیم تا دیگران کاری را شروع کنند و ما هم به دنبال آنها برویم.
🔍#اخلاقی
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
کادرسازی و تربیت نیروی تشکیلاتی (۹)
حجت الاسلام حمیدرضا ترابی
کادرسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی
کار تبلیغی، تبلیغاتی و رسانهای، کار فرهنگی اعم از نوشتن مقاله و کتاب تا راهاندازی کانونها و جلسات و سایتها، منبرهای سنتی و... همه باید باشند. باید فضای عمومی را داشته باشیم، ولی هیچ کدام اینها، به اندازه کادرسازی و تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی مهم نیست. ما به دنبال تمدن جدید اسلامی هستیم.
آقا یک جملهای دارند که اگر از من بپرسند شما به دنبال چه هستید؟ خواهم گفت به دنبال ساختن یک تمدن جدید و بزرگ اسلامی. به خاطر همین داریم این هزینه میکنیم. هزینههایی مالی و غیرمالی و آبرویی زیادی را نظام و مردم پرداخت کردهاند تا به آن مطلوب دست پیدا کنیم.
قسمت بعدی: تلاش برای فتح سه خاکریز
🔍#مهارتی
#کادرسازی
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
🌹شهید عباس بابایی
📗 معرفی کتاب
کتاب «پرواز تا بی نهایت»
گردآورنده گان: علی اکبر-سید حکمت قاضی میرسعید-محمد طاهری آذر-رحمت الله سلمان ماهینی
این کتاب در سه فصل «کودکی تا انقلاب»، «انقلاب تا رشادت» و «رشادت تا شهادت» به زندگانی، رشادت ها و محسنات اخلاقی سرلشکر شهید عباس بابایی، اعم از تواضع، دینداری، بی ریایی و ... از زبان همسر، مادر، نزدیکان و همکاران نظامی و غیرنظامی می پردازد. از ویژگی های برجسته کتاب یاد شده، موجز و مفید بودن حکایت های متن است که مخاطب را با تنوع روبه رو می کند.
🔍#شهدا
#شهید_بابایی
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn
ابزار "ظرفیتهای بین الملی" (۱۰)‼️
🔹🔷 سند ۲۰۳۰ (۴): ادامه بحث...
یکی دیگر از تناقضات سند۲۰۳۰ با ارزشهای اسلامی، نگرش سند به آموزش مسائل دینی و مذهبی است؛ از جمله:
۱.اجتناب از مفروض گرفتن دین واحد.
۲.اجتناب از تمرکز بر مذهب یا باور واحد(خاص) و تکثر گرایی در توصیف تنوع مذهب و معرفی همه آنها از جمله فرقه ای مانند بهائیت و حتی باورهایی مانند شیطان پرستی و.. بدون توجه به درست یا غلط بودن آن به دانش آموز؛
۳. ارائه اطلاعات خنثی در باره اختلاف دیدگاه بین مذاهب، بدون توجه به حقانیت هیچ کدام.
۴. معرفی عقاید و مراسم همه ادیان، حتی مکاتب و فرق و باورهای غیر دینی.
۵. تبیین دیدگاه گروههای مذهبی و غیر مذهبی در مباحث اجتماعی و...
به این ترتیب، دانش آموز با انبوهی از ادیان، مذاهب، فرق و باورهای گوناگون مواجه و عملا از تمزکز بر آموزه های دین اسلام و ارزشهای وحیانی فاصله می گیرد.🔷🔹
شماره بعد: ابزار ظرفیتهای بین المللی(۱۱)( سند ۲۰۳۰ (۵))
منبع: ترجمه متن سند ۲۰۳۰، کمیسیون یونسکو_ ایران، ۱۳۹۴ و تعدادی از اسناد پشتیبان.
گردآوری و تحلیل: رمضان فیضی و محمد جعفر منصوری
🔍#بصیرتی
#جنگ_نرم
•┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈•
✅ با ما همراه باشید..
کانال فعالان تربیتی، فرهنگی استان زنجان
🆔 @salehinzn