eitaa logo
مسیر هشترود
116 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
236 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ثامن مالک اشتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرار ما پای صندوق های رای
⭕️راهبردهای رسانه ای جریان تحریف در انتخابات 1400 @secret_file 🔹در آستانه انتخابات بسیار مهم و حساس 28 خرداد 1400 قرار داریم. این انتخابات از جهات بسیاری برای ایران اسلامی مهم است و شاهد صف آرایی و اتحاد تمام مخالفان، معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی در آن هستیم. 🔸اما این جریان که هنرش در بهره گیری های ناصواب از فضای مجازی و رسانه است چند راهبرد رسانه ای-شناختی را همزمان و بصورت ترکیبی مورد استفاده قرار داده است که به اختصار به آنها اشاره میکنم: 1.دروغ بزرگ معروفترین مورد استفاده‌ای که از این راهبرد شده، در زمان هیتلر و به وسیله گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است.» در انتخابات سال88 شاهد استفاده از این راهبرد رسانه ای(دروغ بزرگ تقلب) بودیم که منتج به شد. در انتخابات 96 هم با دروغ بزرگ برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد روبرو شدیم که البته بعدها با شهادت سردار دلها همگان نقش در دور کردن سایه جنگ از کشور را دیدند که البته با رسوایی جریان تحریف که با دیپلماسی انفعالی و برجام به کشور آسیب های بسیاری رسانده بود همزمان شد. 2.دو قطبی سازی آزادی - فیلترینگ، وین - معیشت، برق- مذاکره با کدخدا دومین راهبرد رسانه ای جریان تحریف در انتخابات پیش رو استفاده از این راهبرد است. این جریان با پروپاگاندای سیاه و بهره گیری از فضای مجازی رها در کشور و با دروغ خود را طرفدار آزادی نشان داده و رقیب را دشمن آزادی و حامی بستن اینترنت! جالب اینجاست که این جریان حتی از کدخدای خود یعنی آمریکا هم خود را لیبرال تر نشان می‌دهند! در قدم بعدی خود را با مذاکرات وین ناجی مردم نشان داده و با تبلیغات بسیار رقیب را مخالف مذاکره و معیشت مردم معرفی می‌کند. 3.اهریمن سازی جریان تحریف با طراحی راهبردهایی نظیر" اگر طرف مقابل رای بیاورد در پیاده رو دیوار می کشد" که پوچ بودن این حرف مفت! توضیح نمیخواهد با سو استفاده از فقر سواد رسانه ای مردم و با اهریمن سازی دنبال تخریب رقیب خود است که البته نتیجه 8 سال توسل به تخریب و دروغ را این روزها در ناکارآمدی شدید سران این جریان و کوچک شدن سفره مردم می‌بینیم. 4.تکنیک پاره حقیقت‌گوئی در این راهبرد رسانه ای یک خبر به‌صورت آگاهانه و مغرضانه‌ای، ناقص مطرح شود؛ به عبارت دیگر تمام عناصر خبری که عبارتند از چگونه؟ کجا؟ کی؟ چه کسی؟ چه چیزی؟ چرا؟ در خبر بیان نشوند؛ این روش درباره نقل قول مطبوعات و رسانه‌ها از سخنان افراد و شخصیت های مهم فراوان به کار می‌رود. در انتخابات 96 شاهد بودیم با تقطیع سخنان کاندیداهای انقلابی در خصوص قیمت دلار چگونه با این راهبرد رسانه ای برخی از جامعه را فریب دادند./سید علیرضا آل داود @masir8rood
🎥 | کاندیدایی و ❌ کاندیدایی که با صحبتش فاتحه ملت و دولت را خواند!! ✅ 🔰 برشی از سخنرانی ، مدیر اندیشکده راهبردی و نویسنده کتاب 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
✅ 8 پیشنهاد ساده برای دعوت به رای ⏳ زمان مطالعه: 2دقیقه و 10ثانیه 1️⃣ یک. فریاد بزنید رای می دهم را فریاد بزنید. زیاد بودن را به رخ بکشید و به چشم بیاورید. ضدانقلاب می خواهد گرفتار مارپیچ سکوت شوید. احساس کنید در اقلیت اید و اعتماد به نفس تان را از دست بدهید و خودسانسور و ساکت شوید. 2️⃣ دو. آدرس شوید همه فکر و ذکرتان شود تبلیغ "راه هست". آدرس تغییر شوید. آدرس برون رفت از وضع موجود. هر نامزدی که راه حل داشت سردست بگیرید. فرق نمی کنید چه کسی. موضوعاتی را انتخاب کنید که به زندگی و سفره مردم نزدیک باشد. تلاش شب و روز ضدانقلاب تنها یک چیز است: بن بست است. 3️⃣ سوم. افشاگر باشید هرکس و هرجا که مردم را دعوت به رای ندادن کرد افشا کنید. کلیدواژه افشاگری نیز اینست: "دلسوز نیستند". هرکس با ژست دلسوزی گفت: "رای ندهید" جاهل نباشد، منافق است. 4️⃣ چهارم. غیرتی باشید در تولید ادبیات غیرتی باشد. واژه های پرقدرت استفاده کنید. شل از انتخابات دفاع نکنید. مردم سالاری مثل خاک وطن است؛ حرمت دارد. ضدانقلاب تلاش می کند انتخابات را در ذهن تان رقیق کند تاذهن کمتر درگیر شود. 5️⃣ پنجم. یادآور گذشته باشید خاطره این 8 سال را تداعی کنید. توضیح دهید که "اگر روحانی نبود" چنین و چنان نبویدم. مهمتر از یادآوری تلخی ها، علت ها است. اینکه دولت چه خطاهائی کرد که منجر به 8 سال خاطره آزاردهنده برای مردم شد. ضدانقلاب تلاش می کند این خاطرات تلخ را با خطای تعمیم به پای ساختار بنویسد تا مردم از صندوق قهر کنند. شما برعکس، علت خطاها را بدون بزرگنمایی دقیق کنید و نقش دولت و روحانی را تصریح کنید. 6️⃣ ششم. تفاوت ها را نشان دهید نامزدهای موجود یک تفکر ندارند. اختلاف ها معنا دارست. عادت کردیم در دوقطبی های تخیلی نامزد انتخاب کنیم. این خطاست. اختلاف ها را نشان دهید. کمک کنید مردم تفاوت سلایق را در رقابت موجود احساس کنند و نماینده خود را بیابند. 7️⃣ هفتم. آرای خاکستری را بیابید آرای سیاه و ضدانقلاب را رها کنید. فقط اهل تردید و آرای خاکستری. بند دو و پنج برای این گروه است. از نزدیکان و دوستان و فامیل شروع کنید. 8️⃣ هشتم. جانفدا بسازید گروه سخت تبلیغی درست کنید. گروه هایی که حاضر باشند برای مشارکت تلاش کنند. برای ایجاد انگیزه، مبانی مردم سالاری دینی را در همین زمان کوتاه از زبان امامین انقلاب تولید و به اشتراک بگذارید و برای جانفداها و گروه وفاداران ایجاد انگیزه کنید. مهمتر از اصلحیت، جمهوریت است. رقیب اصلی نامزد جریان انقلاب، قهر مردم است. ایندوره برای مشارکت تراکت پخش کنید. @masir8rood
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📹 | ماجرای عصبانیت در آخرین لحظات عمرشان 🔶 نگاه با حسرت امام به حاج احمدآقا 🔸 بازنشر برشی از سخنرانی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
5.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کولاک جدید استاد حسن عباسی علیه فرماندار پردیس، رحمانی فضلی و حسن روحانی شما دوماه آینده از اریکه قدرت با رای مردم می‌آیید پایین، شهروند معمولی می‌شوید تو خیابان مردم به روی شما بابت هشت سال ناکارآمدی تُف می‌اندازند امام فرمود تا من زنده هستم نخواهم گذاشت کشور دست لیبرال بیفته،امروز دولت افتخار میکنه من لیبرالم!!!....اگر خمینی کبیر نیست ما هستیم که نزاریم شما لیبرال ها نفس راحت بکشید @AntiBBC
🇮🇷🌸 🍀 💠 🌀 موضوع: انتخابات۱۴۰۰ 🍃🌻🍃 💠 می خوان هیپنوتیزممون کنن ‼️ 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🍀 🇮🇷🌸