eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
60.8هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
15 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ 🛑راه‌های ارتباطی با من و بخش‌های مختلف بنیاد مصیر👇🏼 https://takl.ink/radmasir.ir/ ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
. سلام و عرض ادب 💚 .
. الان کسانی که برای خلط پشت حلق اومده بودن با خودشون میگن که اینجا کجاست😁 .
. بعد از ورود شما شرایط تغییر کرد و کلاً رفتیم به سمت موضوعات منطقه‌ای. و الا یادمان نرفته که چه برنامه‌ای داشتیم .
. چند بار خواستم که این بیماری را آنالیز کنم اما یک اتفاقی افتاده و مانع شده قبل از اینکه باز هم کسی جایی را بزند😅 سریع مباحث مربوط به آن را خدمت شما عرض می‌کنم لطفاً این ☝️بیماری☝️ را دقیق بخوانید که گوشه‌ای از آن ربطی به خلط پشت حلق هم دارد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢جایگاه شیپور استاش را در جمجمه خوب تماشا کنید، شیپور استاش که از گوش میانی راهی به سمت پایین پیدا کرده است به کدام سمت می‌رود؟!🤔 .
. 💢اینجا ادامه شیپور استاش و اتصال آن به حلق و بینی است. حالا فهمیدید ریشه این سرگیجه‌ها و خارش‌ها و...‌ چیست قطعاً کسانی که مباحث را دنبال می‌کنند متوجه شده‌اند که همانطور که بخارات معده می‌تواند سینوس‌ها را درگیر کند و دندان‌ها را نابود کند می‌تواند از مسیر شیپور استاش هر بلایی سر گوش بیاورد😳 .
1.06M
. 💢علت شناسی سرگیجه‌های منیر نقش معده در ایجاد این سرگیجه‌ها https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. 💢سوت و هرگونه صدایی که در گوش می‌شنوید ناشی از عدم مراقبت چندین ساله از معده و کبد است، که باعث نشست سودای احتراقی در سیستم عصبی گوش شده است. سوت گوش، کهنه ترین و طولانی مدت‌ترین مشکل در حوزه بیماری‌های مشارکتی گوش و معده می‌باشد که درمان آن در طب مدرن همانند بسیاری از درمان‌های دیگر وجود ندارد و در طب سنتی هم مدت زمان زیادی را می‌طلبد🍃 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💠سلوک زمانی آغاز می‌شود که تو تمام می‌شوی! تراوشات اثرگذار روح انسان بعد از تمام شدنش شروع میشود🍃 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. چقدر به شرایط روحی این ایچنین☝️ نیاز داریم🍃 مبارزه با خصم و توفیق آن، در گرو شکستن و به خاک مالیدن بزرگ‌ترین خصم‌ها در روحمان است، تا زمانی که بت‌های قلبمان و سیاهی‌های روحمان در ما جولان می‌دهند و اسرائیل درون بر ما حکومت دارد پیروزی بر اسرائیل بیرون ناممکن خواهد بود⚠️ 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب🌷 .
. 💢از موضوعات و دغدغه‌های اصلی ما در کانال بنیاد طب و تربیت مصیر این است که دغدغه‌ها و نگرانی های مربوط به بیماری را از دوش شما برداریم دغدغه بیماری بسیار خطرناک‌تر و آسیب زاتر از خود بیماریست، انسان در دغدغه و نگرانی، روح و روان خود را درگیر بیماری نداشته یا داشته جسم می‌کند. .
. 💢در مورد چگونگی خلق بیماری صحبت بسیار کرده‌ایم،که در فرصت‌های مناسب باز هم با شما سخن خواهم گفت اما غرض از آنالیزهایی که بنده در کانال می‌گذارم این است که شما به ریشه بیماری پی ببرید و نگرانی‌های بیخود نداشته باشید چون از علت‌های اصلی نگرانی در مورد یک بیماری (که از آفت‌های اصلی سلامت است) از نشناختن ریشه‌ها و علت‌های آن ناشی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. در این صوت بالا☝️ علت سرگیجه‌های منیر را گفتم، پیگیری برای علت خارش گوش و وزوز گوش زیاد بود در مورد آن هم صحبت‌هایی خواهیم داشت. .
‌ خارش گوش توجه طبیعت مدبره به این قسمت است که عموماً با خاریدن آن شرایط بدتری را ایجاد کرده و باعث آسیب به گوش می‌شویم ⚠️ .
986.6K
. 💢علت شناسی خارش گوش نقش معده و بخارات آن با توجه به آناتومی حلق، شیپور استاش و گوش مصرف روزانه نان سفید چه فاجعه‌هایی می‌تواند به بار بیاورد ⛔️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
2.72M
. 🛑 ترور رهبری از توطئه تا توهم! ⚠️ آیا نماز جمعه فردا فرصتی برای اسرائیل است؟! جنگ روانی دشمن بر چه اساسی است؟! نماز جمعه رهبری ایران فردا چه پیام مهمی را به جهان مخابره می‌کند ابزارهای رژیم صهیونیستی در ترورها چیست؟! 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔻اطلاعیه قربانی اول ماه قمری🔻 💢 آخر ماه قمری نزدیک است و ما طبق روال هر ماه قمری اقدام می‌کنیم برای قربانی از طرف شما برای شیعیان نیازمند و ایتام سفره امیرالمومنین علیه السلام در نقاط مختلف کشور💚 نیت این ماه:👇 ۱. سلامتی و ظهور حضرت حجت ۲. دفع خطر از میهن مظلوم ایران و نابودی اسرائیل ۳. سلامتی و رفع مشکلات شخصی مطالب مربوط به اهمیت قربانی لطفاً و خواهشاً فقط به شماره کارت مربوط به قربانی واریز شود👇
5041721075413568
(بزنید کپی میشه) نیازی به ارسال فیش نمی‌باشد از واریز حتی هزار تومان تا هر مقدار که می‌توانید مهم نیست مهم نیت شما برای هدف قربانیست🍃 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .