16.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک مشتری راضی به طور متوسط 5 مشتری دیگر را برای کسب و کار شما می آورد و نشان دادن رضایت مشتری به سایر مشتریان احتمال خرید را تا 70 درصد افزایش میدهد.
نکته اول: چقدر مشتریان شما از محصول و خدمتتان رضایت دارند؟
نکته دوم: آیا سیستمی برای جمع آوری نظرات مشتریان دارید؟
تشکر ویژه از جناب آقای اللهوردی مدیر فروشگاه بزرگ زمینه سازان که در زمینه محصولات سالم و طبیعی فعالیت می کنند.
@masiretalaee
جلسه آموزشی {فرصت طلایی} مسجد جامع خاتم الانبیاء(ص) قم
با موضوع: رونق تولید و فرصت های بازار کار
@masiretalaee
8.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کارگاه مسیر طلایی مسجد مقدس جمکران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پشت صحنه ضبط سلسله مباحث آسان کسب
با موضوع کارآفرینی و رشد کسب و کار
کارگاه متقاعد سازی، در این دوره اصول و ترفندهایی را اموزش دادیم تا بتوانید مشتری یا مخاطبتان را متقاعد کنید تا محصول یا خدمت شما را به راحتی تهیه کند و نه تنها این کار با رضایت انجام شود بلکه مشتری دیگران را هم برای مراجعه یا خرید از شما ترغیب کند.
منتظر نظرات دوستان درباره دوره باشید...
@masiretalaee
کتاب "فرصتطلایی" را رایگان دانلود کنید.
کافیست عدد 11 را به سامانه 10009109894020 ارسال کنید تا لینک دانلود کتاب برایتان ارسال شود.
چند نکته:
1. ارسال پیامک به سامانه کاملا رایگان بوده و هیچ هزینهای برای شما ندارد.
2. مطالعه رایگان کتاب دارای یک شرط است که در صفحه 4 کتاب آمده است.
3. حتما نظر خود را درباره کتاب به همین سامانه ارسال نمایید.
@masiretalaee