eitaa logo
مسیرسیاسی
904 دنبال‌کننده
19هزار عکس
9.9هزار ویدیو
225 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
6.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥روایت زوج مدافع سلامت که کرونا جان فرزند ۸ ساله‌شان را گرفت •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
🔸وزیر خارجه عربستان وارد بغداد شد 🔹فیصل بن فرحان بن عبدالله، وزیر خارجه عربستان سعودی وارد بغداد، پایتخت عراق شده است. •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
⚫️ | تفڪر یزیدی میوه ی شجره ی ‼️ ◾️آن عالم جاهلی که افق دیدش محدود است بایست مقیاس گودال قتلگاه را با ارض و مرزی محدود و در زمانی معین خلاصه کند! چرا که هرگز نمیخواهد بپذیرد که وسعت مرز کربلا به پهنای نبرد حق و باطل است و بایست از تابلوی عاشورا برای هر روز خود درس ها و عبرت ها بگیریم. او میخواهد در دفتر تاریخ فقط یک یزید و شمر ببیند و بس! 🔹 اما آنی که میخواد در مکتبخانه ارباب ، تلمّذ کند باید از خود بپرسد: چگونه منبری که منزلگاه رسول الله(ص) بود توسط معاویه و یزید بوزینه باز غصب شد و خواص مدعی سکوت کردند و عوام تمکین!! چرا آب از آب تکان نخورد؟ 🔹آیا اگر یزید بلافاصله پس از رحلت پیامبر(ص) ادعای فتنه گری و خلافت اسلامی میکرد مردم می پذیرفتند؟ مسلما خیر؛ پس چرا اینگونه شد؟ چون میوه ی تلخ یزید ثمره شجره ی تحریف بود. در حقیقت یزید بر صدر منبری نشست که برخی شیوخ قبلاً در پله اول و دوم و سوم به صورت گام به گام اسباب تحریف و فتنه را فراهم کرده بودند.. شیوخی و شریح ها و کاسبان تحریفی که در پوستین نفاق تکاثری، نفاق تفاخری و نفاق تجاهلی با تغییر حب و بغض و مهندسی ادراکات ، امامت را تبدیل به خلافت و سلطنت را جایگزین خلافت کردند! 🔹 آری؛ کربلا میخواهد به عاشورائیان درس بدهد که اگر افق دید را وسیع نکنیم خزه ی تحریف بر دیوار جهالت و غفلت و بی بصیرتی ملت رشد خواهد کرد. علت انحراف عوام، انحراف میلیمتری خواصی بود که بنای فتنه عاشورا را در سقیفه و در برخی تریبون ها بنا نموده و در هر دوره در پوشش لفاظی های زیبا بخشی از ارزش ها را تحریف و قربانی مطامع سیاسی خود کردند. 🔹البته در هر زمان عده ای دلال! که فقط رقص موسمی خوشه های فتنه را دیده و از آفت ریشه بی خبرند ممکن است خریدار هر خرمنی و هر منبری باشند و پای هر سفره ای نشسته و برای هر نطق و پستی لایک بفرستند. همانطور که عده ای غافل از فتنه آن شیخ اکبر و خلیفه دوم فقط بر ساده زیستی او رشک بردند ولی نمی دانستند خشت اول که گذاشت آن شیخ کج تا کربلاها می رود دیوارها کج!! ؛ 🔻 سخن آخر؛ 🔹 آسیبی که اسلام از تحریف و فتاوای شاذ ابوهریره هاو ابوموسی ها و عمروعاص و شریح ها خورده است بسیار سنگین تر است از ضربه ی ابوجهل ها و ابولهب ها و تحریم قریشیان! 🔹 یادمان باشد در بدرها و احدها شاید جسم اسلام از ناحیه کدخدانمایان وقت و نوچه هایشان آسیب ببیند ولی خطر بیشتر آنجاست که در کربلاها بواسطه ی تحریف روح اسلام قربانی جسم اسلام شود. در مقابل سیوف احد، بسیارند آنانی که لباس رزم پوشند ولی در کربلاها چه بسا راه بلدان دیروزی که عامدانه یا جاهلانه پرچمدار یا اسیر دام تحریف شوند و با ترور شخصیت آقا و تحریف شعائر و آرمان انقلاب اسلامی پیامبر (ص)، بستر را برای تراژدی شهادت فرزند فاطمه در قربانگاه کربلا را فراهم آورند..! 🖌 •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
💛 تاگفتم السلام علیڪم دلمـ💔شکست نام بنـدِ دلم را، زِهم گُسَسْت ای اسم بہ زبانم عَلَی الدَّوام ماجاءَ غَیرُ اِسمُڪَ فی مُنتَهی الکلام 🌸 🌸 •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
حضرت عَلیک اکبَر علیک منا السلام •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
•┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
۱ استاد شجاعی •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
سلوک در مکتب روضه_3.mp3
12.35M
۳ افزایش آمار توبه ها و کاهش آمار بزهکاری‌ها در ماه محرم، نشان از اثرپذیری مستقیم ، در این مجالس دارد! بطوریکه برخلاف سایر مکاتب معرفتی که در آنها فقط عقل اقناع میشود؛ در مکتب روضه، عقل و قلب، باهم اقناع شده، و شخص بسرعت مسیر تا را طی میکند ... استاد شجاعی •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
سلوک در مکتب روضه_1.mp3
13.77M
۱ در هر تجمّعی، به تناسب محور این جمع، و نوع محتوایِ ارائه شده ؛ تغییراتی در نفس ایجاد می‌شود ! مکانسیم تأثیر مجالس اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، در روح، چگونه است؟ استاد شجاعی •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
سلوک در مکتب روضه_5.mp3
9.63M
۵ چرا اشک بر حسین "ع" جامه‌ی مشکی برای حسین "ع" حضور در روضه‌ی حسین "ع" نه تنها شما را افسرده نمی‌کند؛ که در انتهای عزاداری، احساس نشاط میکنید؟ مکانسیم تولید این نشاط درونی، چیست؟ استاد شجاعی •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
سلوک در مکتب روضه_4.mp3
9.64M
۴ روح زیبابین، و قدرت کشف باطنِ مصائب، برای تحمل آسانتر مشکلات و فقدان‌های زندگی، از آثار مجالس عزاداری است. آیا این اتفاق برای همه‌ی عزاداران رخ می‌دهد؟ علّت این تبدیل و استحکام، در عزادار چیست؟ استاد شجاعی •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi
سلوک در مکتب روضه_2.mp3
14.17M
۲ رقّت، لطافت و سبکی ایجاد شده در روح عزادار، بعد از مجالس سیدالشّهداء، نتیجه‌ی عبور عزادار از یک تونل رشددهنده‌ی روحی است! چه بلوغ‌هایی در این تونل سلوکی، در نفسِ انسان ایجاد می‌شود؟ استاد شجاعی •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @masirsiasi