eitaa logo
مسجدحضرت ولیعصر(عج)،النساء
172 دنبال‌کننده
3هزار عکس
2.1هزار ویدیو
104 فایل
⚠️ من امروز باید بگویم که تکلیف است براى مسلمانها. حفظ مساجد امروز جزء امورى است که اسلام به او بسته است. ✍️صحیفه امام، ج‏۱۳، ص: ۲۱ پایگاه مقاومت النساء حوزه فاطمه الزهراءبسیج خواهران هشترود خادم کانال @NOORI64s
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عصر هشترود
برنامه های ستاد اجرایی بنیاد غدیر شهرستان هشترود @asr8rood
توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱بمناسبت عیدسعیدقربان وعیدسعیدغدیر تمامی روسری هاوشالهای تابستانی ،هدشال ها،شال نغمه ،مقنعه،ست ساق وروسری،ست ترنم ،وانواع ساق دست،انواع چادرملی در فروشگاه حجاب مهر باتخفیف ویژه عرضه می شود مشتریان عزیزبه صورت حضوری درخدمتتون هستیم ✨لینک کانال فروشگاه حجاب مهر در پیام رسان و : @hejabmehr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نجاح محمدعلی: فرانسه داره به ایران التماس میکنه که بیاید اون خانمه رو بهتون تحویل بدیم، ولی ایران داره ناز میکنه، ناز میکنه 😂 @Afsaran_ir
به‌عیدوصلِ‌تو من‌خویشتن‌کنم‌قُربآن..♥️
آیا حیوان با ذبح اسلامی زجر می‌کشه؟ بر اثر بریدن رگ‌های جلوی گردن حیوان اتفاقی میوفته که حیوان بلافاصله بی‌هوش میشه. دقیقا مثل انسان که اگر چند لحظه گردنش رو فشار بدیم دچار سرگیجه میشه و اگر فشار طولانی بشه انسان احساس خودش رو از دست میده و غش میکنه! پس حیوان ذبح شده بلافاصله‌ پس از بریده شدن گردن، احساس درد نداره و بی هوش میشه. پس اون حرکات اسپاسمیک موقع مرگ(جون دادن) بخاطر چیه؟ بخاطر اینکه فقط رگ‌های خونی بریده شدن. خون‌رسانی به مغز قطع شده‌ ولی مغز هنوز زنده‌ست و سیستم عصبی پشت گردن هنوز به تمام دستگاه‌های بدن وصل است. خونی که به وسیله سیستم‌های بدن باید به سمت مغز بره به دلیل رگ های بریده شده از بدن به طور کامل خارج میشه! پس حیوان اصلا احساس دردی ندارد. پس این روش‌هایی کشتن حیوان ها در کشورهای غیر اسلامی، مثلا ضربه به سر و بی هوشی حیوان اصلا به صلاح نیست. چون که مرگ آهسته اتفاق میوفته و باعث میشه غشای پوشش روده بزرگ توانایی مهار باکتری‌های موجود رو از دست بده‌. بنابراین باکتری ها به خون و تمام بدن حیوان نفوذ و گسترش پیدا میکنه و میتونه وارد بدن انسان بشه و به سلامتی آسیب بزنه. 👤 ماندگار ➺ @Twitter_eita [عضویت]
درزمان غیبت كبری به كسی «منتظر» گفته می‌شود وكسی می‌تواند زندگی كند كه منتظر باشد،منتظر شهادت،منتظر ظهور امام زمان (عج)خداوند امروز از ما همت، اراده و شهادت‌طلبی می‌خواهد... @koolebar_hashtrood
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت حاج مهدی رسولی از کسی که حاج قاسم را دفن کرده و ایشان را در خواب می‌بیند و از ایشان سوالاتی میکنند که مهم ترین سوال ایشان از حاج قاسم این بود که لحظه انفجار چه حالی داشتی حاجی؟ حاجی جواب داد...😭 یا امیر المومنین ادرکنی
السلام علی الحسین وعلی علی بن الحسین وعلی اولادالحسین وعلی اصحاب الحسین علیه السلام شب جمعه یادت نکنم میمیرم❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رهبر انقلاب: جوانان مؤمنِ ما علم و معنویت را به هم آمیخته‌اند امام خامنه‌ای: 🔹در حادثه‌ رنسانس اساسی‌ترین خطی که وجود داشت، تقابل علم و دین بود. یعنی می‌خواستند بگویند اگر می‌خواهید از لحاظ علمی پیشرفت کنید دین و معنویت و اینها را بگذارید کنار. این مهم‌ترین یا یکی از مهم‌ترین خطوط اصلی حرکت غربی‌ها در رنسانس بود. 🔹چهارصد، پانصد سال می‌گذرد از این حادثه. امروز در کشور جمهوری اسلامی که کشور معنویت است، جمهوری اسلامی است. مهم‌ترین کارهای علمی دارد انجام می‌گیرد در رقابت با کسانی که سال‌های متمادی است در این رشته‌های علمی دارند کار می‌کنند. چه کسانی دارند این کار را پیش می‌برند؟ جوانان مؤمن. فخری‌زاده و شهریاری نماز شب خوان، اینها دارند پیش می‌برند کار را. یعنی علم و معنویت این‌جور به هم آمیخته شده. @Shobhe_ShenaSi
🔴زنان بهایی پیشگامان کشف حجاب در ایران 🔖باید گفت اولین کسانی که توطئه انگلیس علیه حجاب درایران را به شدت پیگیری واجرا کرده اند تشکیلات بهائیت بوده است تا جاییکه اولین کشف حجاب هم متعلق به زرین تاج قزوینی ازحلقه های اصلی و اولیه بهائیت در ایران است. همچنین جلیل اقبال درخاطراتش آورده «درهمان موقع،عده‌ای ازنسوان بهائی در کوی گازرگاه دریزد،باکلاه بدون چادرو.. پیاده به طرف مرکز شهرو خیابان پهلوی حرکت کرده،مجدداً به همان ترتیب به محل اولیه مراجعت نمودند. این عمل شجاعانه و بی‌نظیر بانوان بهائی باعث شد که خانم‌های مسلمان به تدریج جرئت یافته و تأسی به همنوعان به اصطلاح کافر خود نمایند و حجاب را کنار گذارند.» (۱) علی‌اصغر حکمت در گفتگو با یکی از دوستان بهائی‌اش، به نقش مدارس بهائیت در ترویج بی‌حجابی در جامعه اشاره می‌کند: «چندی است به موجب امری که از طرف مقامات فوق به بهائی‌ها رسیده است، بهائی‌های طهران گفتگو می‌کنند که این پرده را بردارند، ولیکن جمعی از ایشان هنوز صلاح نمی‌دانند و وقت را مناسب نمی‌شمارند. عاقبت قرار بر این داده‌اند که دختر‌های کوچک خود را که به مدرسه تربیت البنات می‌فرستند،از کوچکی به بی‌حجابی عادت دهند.» (۲) منبع : ۱_جلیل اقبال، فراز و نشیب خاطرات حیات نظری به موقعیت بهائیان ایران قبل و بعد از انقلاب، سوئد، باران، ۲۰۱۵ م، ص ۲۳۳ ۲_علی‌اصغر حکمت شیرازی، ره‌آموز حکمت، یادداشت‌های روزانه سفر طهران علی‌اصغر حکمت شیرازی، بخش نخست، قزوین، ۱۳۸۲ ش، ص ۱۹۲. ✍عالیه سادات @masir_114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا