فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸خداوندا
✨بدون نوازشهای تو
🌸بدون مهر و محبت تو
✨بدون عشق تو
🌸میان دستهای زندگی
✨مچالہ میشویم
🌸مهربانیت را از ما نگیر
شبتون لبریز از آرامش 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅🌹۲۷ آذر شهادت آیتالله دکتر شهید محمد مفتح بنام روز وحدت حوزه و دانشگاه است.🌹
نام : محمد مفتح
لقب : شهید مفتح
نام پدر : آقای محمود مفتح
نام مادر : خانم فاطمه ثمالی
تولد : ۲۸ خرداد ۱۳۰۷
محل تولد : همدان (فامنین)
شهادت : ۲۷ آذر ۱۳۵۸ در تهران
مدت عمر : ۵۱ سال
آرامگاه : حرم فاطمه معصومه(س) قم
همسر : خانم فاطمه جابری انصاری
اساتید : حضرت امام خمینی(ره)، حسین طباطبایی بروجردی و محمدحسین طباطبایی
مدرک : دکترای الهیات
فعالیت ها : مسجد الجواد و مسجد قبا از مراکز فعالیتهای سیاسی-مذهبی
نماز چندین هزار نفری عید فطر در سال ۱۳۵۷ش در تهران به امامت وی برگزار شد.
بعد از انقلاب عضو شورای انقلاب بود و سرپرستی دانشکده الهیات دانشگاه تهران را برعهده داشت.
وی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدتی دبیر جامعه روحانیت مبارز تهران بود
علت شهادت: گروهک منحرف و منافق فرقان
آثار و تألیفات :
حکمت الهی و نهج البلاغه
ترجمه تفسیر مجمع البیان:
حاشیه بر اسفار ملاصدرا:
روش اندیشه: این کتاب را دکتر مفتح به سال ۱۳۳۶ ش. در علم منطق نوشته است که به عنوان یکی از منابع درسی در حوزه و دانشگاه از آن استفاده میشود.
آیات اصول اعتقادی قرآن: در خصوص مباحث اعتقادی شیعه با تکیه بر آیات قرآن
نقش دانشمندان اسلام در پیشرفت علوم:
ویژگیهای زعامت و رهبری:
مقالات: در مجلاتی چون مکتب اسلام، مکتب تشیع و نیز معارف جعفری
مقدمهنویسی بر آثار دیگران :
فرزندان: از فرزندان ایشان می توان از محمد مهدی ، محمد هادی ، محمد صادق ،بتول ، مرضیه و...نام برد.
#قرارگاه_جهادی_شهید_مفتح
پدر شهید مفتح از واعظان مشهور همدان بود و در ادبیات عرب و فارسی تبحر داشت، اشعار زیادی در مدح اهل بیت سروده .
دکتر مفتح از هفت سالگی به مدرسه رفت و در زمینه ادبیات از پدر خویش بهرهمند گردید.
شهید مفتح به سال ۱۳۲۲ ش. به قم مهاجرت نمود و در مدرسه دارالشفاء و در حجرهای محقر و نمناک اقامت گزید.
توانست رسائل، مکاسب و کفایه را طی سالهای ۱۳۲۴-۱۳۲۲ ش. فراگیرد و خود در زمره اساتید حوزه علمیه قم قلمداد گردد.
وی علاوه بر روابط شاگردی و استادی، با امام پیوندی صمیمانه داشت.
دکتر مفتح در آن اختناق خطرناک رژیم ستم شاهی چه در برنامههای علمی و پژوهشی و چه جلسات سخنرانی و تلاشهای تبلیغی، اصرار و ابرام داشت که نام امام خمینی (ره)مطرح شود و در مسجد قبای تهران صریحا و بدون هیچ گونه واهمهای در سالهای قبل از انقلاب نام آن بزرگوار را بر زبان جاری می ساخت.
دکتر مفتح به موازات علوم حوزوی تحصیلات دانشگاهی را پیگرفت و به دریافت مدرک دکترا در رشته الهیات و معارف اسلامی نائل آمد. در فقه نیز آنچنان تبحری بدست آورد که عنوان با صلابت اجتهاد را برازنده خویش ساخت.
با همکاری شهید دکتر بهشتی و مقام معظم رهبری به مناسبت تقویت پیوند دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجویان با روحانیون اقدام به تاسیس کانون اسلامی دانش آموزان و فرهنگیان در قم نمود.
به لحاظ مقبولیت و محبوبیتی بین طلاب و دانش آموزان ، «ساواک» وی را به سال ۱۳۴۷ از آموزش و پرورش اخراج و به نواحی بد آب و هوای جنوبی زاهدان تبعید نمود.
در زاهدان از وعظ و ارشاد مردم غافل نبود.
#قرارگاه_جهادی_شهید_مفتح
از تلاشهای دیگر می توان تاسیس جلسات علمی اسلامشناسی را نام برد.
وحدت بین دانشگاه و حوزه ایجاد کرد.
دکتر مفتح مسافرتهای تبلیغی خود را به منبرهای افشاگرانه و روشنفکرانه تبدیل ساخته و برای دستگاه پهلوی خطرآفرین بود، بارها از سوی ساواک بازداشت گردید و سخنرانی هایش تعطیل می شد.
وی در شهرهایی از جمله آبادان، اهواز، خرمشهر، دزفول، اصفهان یزد، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، همدان، کرمانشاه، ساری، بابل، املش، آمل، چالوس، مشهد و... تلاشهای تبلیغی وسیعی داشت.
ساواک به تعطیل کردن آن اقدام کرد
در ۳ آذر ۱۳۵۳ ش. پس از سخنرانی یار و همرزم شهید مفتح - مقام معظم رهبری- و با هجوم ساواک، «مسجد جاوید» تعطیل و دکتر مفتح و مقام معظم رهبری پس از دستگیری در زندان تحت شکنجههای سختی قرار گرفتند و دیگر ساواک به مفتح اجازه فعالیت در مسجد را نداد.
پس از ۲ سال از آزادی از زندان در سال ۱۳۵۵ امامت مسجد «قبا» را پذیرفت .
در سال ۱۳۵۷ ش. نماز عید فطر را در زمینهای قیطریه خواند که در خطبههای نماز به افشاگری علیه طاغوت و استکبار و صهیونیستها پرداخت و نام مبارک حضرت امام را در حضور هزاران نفر جمعیت مسلمان بر زبان جاری ساخت و بر اطاعت از فرامینش تاکید کرد.
در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و ورود رهبر انقلاب به کشور ایران با سازماندهی و تدبیر خردمندانه شهید مفتح کمیته استقبال از امام برای این نمایش باشکوه مهیا گردید. آمارها جمعیت استقبال کننده را بین ۵ تا ۶ میلیون نفر گفتهاند که بخش مهمی از نظم دادن به چنین حرکت باشکوهی به عهده شهید مفتح بود
که در ۱۳بهمن ۱۳۵۷ ه.ش بود .
#قرارگاه_جهادی_شهید_مفتح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍁💕 آخرین دوشنبه پاییز
🍁💕را پربرکت می کنیم
🍁💕با صلوات بر
🍁💕حضرت مُحَمَّدٍ ﷺ
🍁💕و خاندان پاک و مطهرش
🍁💕اَللّهمّ صلِّ علی محَمّد
🍁💕وآل مُحَمَّد
🍁💕وَعجِّّل فرجهُم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷سلام صبحتون بخیر
🌾امروزتان پراز موفقیت
🌷امیدوارم همیشه
🌾عشق درقلبتان
🌷لبخند بر لبانتان
🌾لطف و مهربانی درنگاهتان
🌷محبت در چهـره تان
🌾بخشش در رفتـارتان
🌷و حق در زبانتان جاری باشد
🌷صبح آخرین دوشنبه
🌾پاییـز و آذرماهتون بخیر
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 روایت یک خرابکاری نسلی
⏪در اوایل دهه هفتاد وقتی دولت آقای رفسنجانی به یک سازمان جهانی یهودی تعهد داد که رشد جمعیت تنها کشور رسمی شیعه جهان را به پایین ترین نرخ ممکن برساند؛ همفکران خود را دور هم جمع کرد که چکار کنند الان هر زن ایرانی به طور متوسط ۶فرزند دارد، چه کنیم این عدد را در کمترین زمان به یک یا دو برسانیم.
▪️با ابزار رسانه و فیلم سریال و.. خانه داری و فرزنداوری و فرزند زیاد داشتن رو تقبیح کنند.
▪️ زنان و دختران رو به تحصیلات و اشتغال در جامعه سوق بدن(اینجوری آمار بیکاری پسران بالا میره)
▪️سن ازدواج رو بالا ببرند و عنوان کودک همسری رو باب کردند(دختری که میتوانست در ۱۶سالگی مادر شوند و پسر ۱۷ با ریش و سیبیل گفتند کودک است!!!)
▪️محدود کردن فرزندآوری به بالای ۱۸ سال و زیر ۳۵ سال (دقیقا سنی که به تحصیلات مشغول میکنن و درصورتیکه زن از ۱۵تا ۵۵ سالگی میتونه بچه دار بشه)
▪️به هر بهانه و بزور عقیم کردن زنان در بیمارستانها(فقط مناطق شیعه) و بداخلاقی با زائو(فقط مادران میدونن بداخلاقی کادر زایمان یعنی چه و چقدر سخت و زجرآوره)
▪️زایمان در خانه که ضامن سلامتی و ارامش مادر هست رو ممنوع کردند و بزور و به بهانه های مسخره با ظاهر مثلا علمی سزارین رو گسترش دادند تا حالا که رتبه اول سزارین در جهان هستیم(هشتاد و پنج درصد زایمانها سزارین هست)
▪️پر خرج کردن بارداری (لیست کردن انواع تست و آزمایش ها و سونوگرافی قبل و حین بارداری که فقط تو ایران هست)
▪️تحقیر شغل های تجاری و آزاد و ترویج شغل کارمندی و دولتی با حقوق ثابت و بیمه!
▪️کمرنگ کردن واسطه گری و سخت و پر دردسر کردن ازدواج(جهیزیه و مهریه و مراسم عروسی آنچنانی) با فیلم و سریال های تلویزیونی و سینمایی
▪️تحقیر روستانشینی و ترویج شهر و آپارتمان نشینی و فقط مصرف کننده بودن (بچه شهر بودن/دهاتی)
▪️تغییر سبک زندگی، تغدیه، پوشش و...که موفق شدند و غربی ها جایزه کاهش جمعیت را به مرندی دادند. اینک یک ایران با بحران جمعیت شیعه و زادو ولد زیاد وهابیت و تهدیدات امنیتی در آینده نزدیک😔
🔴 #بیداری_ملت 👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از بیداری ملت
🔴رونمایی پلتفرم دوم هواپیمای سیمرغ تا پایان سال
رئیس سازمان هواپیمای کشوری:
🔹طراحی و نیازسنجی ساخت هواپیمای ایرانی انجام شده و این هواپیما یک پلتفرم اولیه ایران ۱۴۰ داشته که به «سیمرغ» تبدیل شده است.
🔹هواپیمای مسافربری سیمرغ ۷۵ نفره بوده و طول آن از هواپیمای ایران ۱۴۰ بلندتر است.
🔹پلتفرم دوم هواپیمای سیمرغ آماده شده که احتمالا تا آخر سال از این پلتفرم رونمایی خواهد شد.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از پایگاه خبری نماینده آنلاین
17.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوربین مخفی مهم
همه این کلیپ رو تا آخر ببینن،
دختر دارا ببینن، خواهر دارا ببینن،
غیرتیا ببینن، ایرانیا ببینن ...
#فاطمیه
#لبیک_یا_خامنه_ای
@majleseenghelabi
هدایت شده از جهاد تبیین
🔆زنگ عبرت
🔴🔻رژیم #پهلوی درآینهی اعداد،ارقام و واقعیتها
♦️ علتاینکه بعضیها گمانمیکنند در دوران پهلوی ارزانی بوده،اینست که: قدیمیها نرخهای زمان شاه را برای جوانان نقل میکنند ولی از درآمدهای آن زمان صحبتی نمیکنند.
♦️ تا جوانان با مقایسهی این زمان با زمان شاه با یک محاسبهی ساده، متوجه شوند که چه زمانی قدرت خرید مردم بالاتر بوده است.
▪️ حالا جهتاطلاع جوانان به چند نمونه اشاره میکنم:
🔻 خرید خودرو:
🔷 سال ۱۳۴۹ که پیکان ۱۸ هزارتومان بود
🔷 حقوق یک کارمند رسمی در ماه ۲۰۰ تک تومانی یعنی دو هزار ریال بود.
🔷 اگر میخواست پیکان بخرد باید حقوق ۹۰ ماه یعنی ۷/۵ سالش را پرداخت میکرد.
🔷 و یا یک مدیر دبیرستان که حقوقش ۵۰۰ تک تومانی و خیلی هم بالا و عالی بود باید حقوق ۳۶ ماهش را بابت خرید پیکانی که نه کولر داشت، نه هیدرولیک بود و نه ترمزش ضد قفل بود، پرداخت میکرد.
🔷 اهالی یک روستا با ۳۰ خانوار، با مشارکت هم توانسته بودند یک نیسان دست دوم! به قیمت ۱۵ هزار تومان آن هم قسطی بخرند،تا بتوانند با هم به شهر نزدیک خود بروند و شیر و لبنیات بفروشند و مایحتاج خود را خرید کنند.!!!
🔷 ولی امروز عمده روستائیان خود صاحب یک نیسان یا ماشین دیگر هستند.!!!!
🔷 در آن زمان سالانه، کلاً ۳ هزار پیکان در کشور تولید میشد که آنهم به سختی فروخته میشد چون مردم توان خرید نداشتند...
🔷 اما الان سالانه حدود ۱ میلیون (حدود ۳۵۰ برابر زمان شاه) انواع خودرو تولید میشود و برای خرید آنها به علت کمبود تولید و قدرت بالای خرید مردم، صف و نوبت است!!
🔰 قیمت دلار:
🔷 سال ۱۳۵۰، هر دلار آمریکا به قیمت آزاد ۱۰۵ ریال فروخته میشد.
🔷 کارمندی که حقوق ماهیانهاش ۲۰۰ تک تومانی بود میتوانست با حقوق ماهانهاش تقریباً ۲۰ دلار بخرد.
🔷 الآن یک کارگری که حداقل دستمزد را میگیرد می تواند با دستمزد یک ماهش ۱۲۰ دلار ۲۵هزارتومانی بخرد.
🔷 ضمن اینکه قیمت دلار، تنها شاخص اقتصادی نیست و در کنار آن شاخص توسعه انسانی، کاهش فقر ، ارتقاء بهداشت و سلامت عمومی و... هم هست که همگی رشدچشمگیری داشته اند.
🔷 مثلاً در سالِ ۱۳۵۰ دستمزد روزانهی یک کارگر در شهری مثل فردوس در خراسان جنوبی ۲۵ تا ۳۰ ریال بود.
🔷 یعنی یک کارگر اگر سه روز و نیم کار میکرد میتوانست ۱ دلار بخرد.
🔷 در حالی که امروز همان کارگر در شهر فردوس دستمزدش ۲۰۰ هزارتومان است و با سه روز و نیم کار می تواند ۲۸ دلار، ۲۵هزار تومانی بخرد!
🔰 اقلام مصرفی:
🔷 زمان شاه یک حلب ۴/۵ کیلویی روغن نباتی ۲۹ تک تومانی قیمت داشت
🔷 و کارگری که مزد روزانه اش درسال ۵۴ ، ۵۰ ریال بود تقریباً مزد ۶ روزش را میبایست بابت ۱ حلب روغن ۴/۵ کیلویی پرداخت میکرد.
🔷 در حالی که امروز یک کارگر ساده با ۶ روز کارش می تواند بیش از ۱۰ حلب روغن ۴/۵ کیلویی ۱۲۰ هزار تومانی بخرد.
🔷 سال ۵۴ مرغ منجمد کیلویی ۱۰۵ ریال فروخته میشد و مزد کارگر در شهر فردوس ۶۰ تا ۷۰ ریال بود.
🔷 یعنی اگر یک کارگر تمام مزد روزش را میپرداخت نهایتاً ۶۷۰ گرم مرغ خریداری
می کرد.
🔷 در حالی که امروز با دستمزد روزانه ۲۰۰ هزارتومانیاش و با گرانی شدید مرغ قریب ۵ کیلوگرم مرغ میتواند بخرد.
🔷 سال ۵۴ قیمت یک موتور سیکلت یاماها ۱۰۰ خارجی ۵۶۰۰ تومان بود.
🔷 کارمندی که حقوقش عالی بود یعنی ماهانه ۵۰۰ تومان میگرفت اگر میخواست موتور بخرد میبایست تقریبا حقوق یکسالش را پرداخت میکرد.
🔷 و اگر یک کارگر با مزد روزانه ۶ تومانیاش میخواست موتور بخرد میبایست مزد ۹۳۴ روز کار یعنی ۲/۵ سالش را پرداخت میکرد.
🔷 در حالی که امروز می تواند با ۵ ماه کار یعنی مزد ۱۵۰ روز کار یک موتورسیکلت ۱۲۵ بخرد.
🔷 در زمان شاه نان سنگک ۵ ریال بود.
🔷 کارگری که در روز ۶ تک تومانی مزد میگرفت
میتوانست ۱۲ عدد نان سنگک بخرد. همین بود که مردم حاشیه شهرها و حلبی آبادها نان خوردن نیز نداشتند.!!!!
🔷 ولی امروز کارگر با مزد یک روزش می تواند بیش از ۶۰ عدد نان سنگک ۳هزارتومانی بخرد.
🔰 خدمات عمومی:
🔷 در طول ۵۷ سال حکومت پهلویها، کل شهر فردوس ۳۲۰ شماره تلفن هندلیِ غیر خودکار داشت.
🔷 و بجز دو بخش سرایان و بُشرویه که هرکدام ۳ یا ۴ خط تلفن هندلی داشتند، در کل روستاهای استان خراسانِ بزرگ فقط ۳۱ روستا دارای یک خط تلفن برای تماس عموم مردم بودند
🔷 در حالیکه از ابتدای انقلاب تا سال ۶۴ یعنی در عرض ۶ سال، همین فردوس دارای ۲ هزار شماره تلفن خودکار گردید. و در سال ۷۴ بالغ بر ۹۵% روستاهای فردوس دارای تلفن خودکار خانگی شدند.
🔷 کل شهر مشهد در ۵۷ سال حکومت پهلویهای ، ۴۱۰۰۰ شماره تلفن داشت. که درسال ۷۴ یعنی در عرض ۱۶ سال ۱۹۴/۰۰۰ شمارهی جدید به مردم واگذار شد
🔷 امروز کار به جایی رسیده است که هر کس به خط تلفن نیاز داشته باشد با مراجعه به مخابرات آن را برای هرجای شهر که بخواهد، دریافت میکند
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 بررسی جمله معروف آیت الله طالقانی درباره حجاب و فقر
(میترسم روزی برسد که غارت بین المال وفقر وفلاکت در جامعه عادی شود وموضوع حساس جامعه بشود دوتار موی زن که زیر روسری است یا بیرون آن)
🔷مدتی ایست این عبارت خیلی مطرح میشود و عده ای سعی دارند مساله اقتصاد را مهم تر از موی زنان یا حجاب در نظر بگیرند که سعی کرده ایم این عبارت را با هم بررسی کنیم.
🔺نکته اول: مرحوم آیت الله طالقانی وقتی این عبارت را مطرح کردند زمانی بود که کشور ما فقیر بودو تبعیض اقتصادی بیداد میکرد و اعتراضات تعداد معدودی زنان برای آزادی پوشش در ایران شکل گرفت که ایشان فرمودن شما به فقر کشورتون برسید نه اینکه دغدغه بی حجابی داشته باشید متاسفانه عده ای برداشت غلط دارند که استاد اقتصاد را مهم تر از موی زنان میداند. خبر بی توجهی زنان برای فقر در کشور و به دنبال آزادی پوشش بودن محل نقد آیت الله طالقانی بوده است، واتفاقا این مطالبه از زنانی است که به دنبال بی حجابی هستند، که چرا باید در جامعه ای که خیلی از افراد به خاطر مشکلات اقتصادی توان ازدواج ندارند آزادی های پوشش مطالبه جدی گردد!
🔺نکته دوم :چرا باید حجاب ومو وحدود شرعی در جامعه به اقتصاد گره بخورد. در حالی که حجاب زن حق الله است و خداوند است که حدود پوشش زن را معین کرده است.
🔺نکته سوم: آیا زن کالا هست که نوع پوشش او را اقتصاد جامعه مشخص کند یعنی جامعه و زن ثروتمند حجاب قوی داشته باشد و زن فقیر نیازی به پوشش نداشته باشد؟ یا اصلا فرهنگ زن فقیر مهم نباشد. زن انسان آزاده است که در هر شرایطی باید ارزشمند زندگی کند.
🔺نکته چهارم :آیا شما در جامعه اخلاق و شریعت مردان را هم به اقتصاد گره میزنید؟مثلا اگر در جامعه فقر باشد چند تا مشت ولگد خوردن زن هم مهم نباشد، پرداخت مهریه و نفقه زن هم مهم نباشد چون جامعه درگیر فقر است!
🔺نکته پنجم :مگر نه اینکه حجاب برای مصونیت و جلوگیری از دسترسی آسان به زن است، و این چرا باید در تقابل با اقتصاد محل بحث باشد، یعنی زن فقیر مجوز در دسترس بودن دارد؟
🔺نکته ششم :چرا باید زن هزینه ضعف های اقتصادی را با زنانگی خود پرداخت کند، مگر نه اینکه دولت ها وظیفه دارند اقتصاد سالم و قوی و عادلانه برای زنان جامعه فراهم نمایند و چرا باید بخواهند بین نیاز به امنیت روانی زنان و اقتصاد، اقتصاد را اولی بدانند؟
🔺نکته هفتم :اصلا چرا بایدخود زنان زیر بار چنین نگاهی بروند و بخواهند اقتصاد را برای خود مهم تر ازحجاب بدانند، ما مطالبه بهبود اقتصادی جامعه را بهصورت جدی از مسئولان داریم اما ضعف های اقتصادی دلیلی نمیشود که ما نسبت به مساله زنان و حجاب بی توجهی کنیم.
✍عالیه سادات
#کانال_شکوه_زن_وزنانگی
_________________________
به ما بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/2336751715C0fba986b70
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 پرده نفاقی که برافتاد❗️
در رابطه با اقدامات و مواضع اخیر ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی نکاتی مهم لازم به ذکر است:
1️⃣ابوالحسن فیروزآبادی و جواد ظریف دو روی یک سکه اند، هر دو گماشته کسی هستند که آمریکا را کدخدا بلکه خدا می دانست. یکی برجام نافرجام را به کشور تحمیل کرد و دیگری با توسعه سکوهای آمریکایی صهیونیستی، مخاطرات جبران ناپذیر امنیتی، اقتصادی و فرهنگی به کشور تحمیل کرد که اغتشاشات اخیر تنها یکی از این مخاطرات است.
2️⃣در فایل تصویری که چند روز قبل از بنده منتشر شد گفتم برخی از دوستان جبهه انقلاب معتقدند رویکرد ابوالحسن فیروزآبادی تغییر کرده و به فراخور روی کار آمدن دولت انقلابی، نگاه غرب گرایانه خود را کنار گذاشته که همان جا با ذکر فرمایشی از امیرالمومنین علیهالسلام و سخنی از امام خمینی (ره) تبیین شد که ابقاء چنین فردی، مخالف فرمایش حضرت امیر (ع) و در تقابل با مبانی امام انقلاب است.
3⃣اینکه آقای فیروزآبادی درباره #دیپلماسی_ذلیلانه خود در برابر سکوهای آمریکایی_صهیونیستی می گوید: «ما دنبال راهی هستیم که منجر به ادامه فعالیت پایدار سکوهای خارجی از جمله اینستاگرام شود.» یعنی به نقطهای رسیده که حاضر شده پرده نفاق را کنار زده، نقش خود را به عنوان «حافظ منافع آمریکا و صهیونیست»، آشکارا فریاد زند❗️
4⃣جناب آقای رئیس جمهور❗️ شما در دوران ریاست قوه قضائیه، مستند به گزارش های متقنی که درباره نامبرده به شما ارائه شد، باید وی را پای میز محاکمه می کشاندید که به هر دلیل انجام نشد. اقدامات و مواضع اخیر وی، حجت را بر جنابعالی تمام کرد. هیچ توجیه عقلی و شرعی برای ابقاء او در عالی ترین جایگاه مربوط به فضای مجازی کشور وجود ندارد. توصیه های این دفتر و آن نهاد را کنار گذارید. جوانان نخبه انقلابی هستند که تصدی این مسئولیت به آنها سپرده شود و ضمن جبران عقب ماندگی این سالها، قطار سایبری کشور را در تراز ابرقدرتهای دنیا به سرعت پیش برند.
✍حجتالاسلام محمد کرباسی
🔴 #بیداری_ملت 👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13