eitaa logo
مسجدالمهدی کن
208 دنبال‌کننده
22.9هزار عکس
3.7هزار ویدیو
341 فایل
مسجد المهدی(عج)کن برنامه های فرهنگی،دانش آموزی،آموزش قرآن اقامه نماز جماعت در سه نوبت صبح/ظهروعصر / مغرب و عشا https://eitaa.com/Dghaeam آدرس کانال ایتا و اینستاگرام مسجد المهدی(عج)کن👇👇👇👇 @masjed_kan
مشاهده در ایتا
دانلود
قاضی زاده: برای اصلاح امور باید نگاه منظومه ای داشت. تورم باعث هزار مسئله شده است وقتی به ساختار ایجاد تورم نگاه میکنیم، همه نهادها نقش داشته اند. دولت من دولت متصدی نیست بلکه مشارکت جو می باشد. ۲۰ برنامه توسط دولت سلام طراحی شده
رییسی: علاوه بر تمام زحماتی که کشیده شده، دو مشکل در نظام سلامت داریم: ۱. تعارض منافع ۲. انحصار: ما باید دسترسی به متخصصین را در کل کشور آسان کنیم. عده ای کسب و کارشان در این شرایط کرونا خیلی آسیب دیده اند. و دولت باید به این معضل پایان دهد و برنامه مدون ارایه کند. آسیب های وارده جای بررسی جدی دارد. اگر آن بی تدبیری ها نبود مردم اینقدر خسارت نمی‌دیدند. 👈 رییسی: لیسیتی که آقای همتی داد، اگر درست است چرا قبلش و در زمان مسئولیتش نداد و اگر درست نیست پس چرا الان اقدام میکند؟ آقایان با این بی تدبیری ها هم رای می‌خواهند و هم اعتماد مردم!
جلیلی: روز اول به روحانی گفتم که باید ماشین خودتون‌ را روشن و فعال کنید. به عنوان کسی که ۳۳ سال کار سیاست خارجی کردم اعلام میکنم که میشود در دنیا کار کرد اما اینها نمی‌توانند. اینها اشراف ندارند. به مردم مسیله را غلط می‌گویند. برجام سند طلبکاری ملت است نه بدهکاری. شما باید بهانه ها را بردارید. نه بهانه کنید چه کسی در آمریکا انتخاب شد و نه هیچ بهانه دیگر!
رضایی: کار دولت من تربیت زمامداران دولت های آینده است. ما آمریکا را وادار میکنیم که به تعهداتش عمل کند. کشور را معطل مذاکرات نمی‌کنیم.
همتی: به شأن و جایگاه بانوان اهمیت داده نمیشه. فقط آقای جلیلی و کره شمالی متوجه شدند که fatf بد است؟ و چندین سوال از آقای رییسی مطرح کرد
زاکانی: تکیه به توانمندی های داخلی و استفاده از فرصت های بین المللی در بی اثر کردن تحریم ها فعال میکنیم. سپس کما فی السابق با تانک از روی همتی رد شد.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
📸 نامه همتی برای افزایش قیمت بنزین به ۵ هزار تومان @Farsna
کلید طلایی کلام مهرعلیزاده: ایرانیان هر چه دربیاورند همان را میخورند😐🙈
همتی: رییسی همانطور که به کارمندان توهین کرد، یکی از اعضای ستادش به روستاییان توهین کرد.
رییسی: من نمیدانم اگر من نبودم آقایان چه داشتند بگویند؟ به جای کارنامه و برنامه، چه داشتند بگویند؟ مردم شما را نمی‌خواهند تقصیر من چیست؟ بانک که باید مشکلات مالی حل کند خودش شده مشکل! هیچ فیلتری توسط من و یا در زمان رخ نداده من میگویم اینترنت مثل برق و آب است و باید برای مردم تعریف کرد تا راحت بشوند هیچ رسانه و روزنامه زمان من بسته و تعطیل نشده. من هر چه بگویم از صداقت و قول صادق است و این را مردم به خوبی می‌دانند.
جلیلی: هر روستا باید یک سلول جهش کشور باشد. باید از اولین روز ابتدای شروع دولت، برنامه ها انجام شود.
🔴 فرار همتی از پاسخگویی درباره درخواست بنزین ۵ هزار تومانی! ♦️ عبدالناصر همتی کاندیدای نزدیک به دولت پس از قرار گرفتن در مقابل افشاگری زاکانی پیرامون نامه درخواستش برای تصویب دلار ۵ هزار تومانی سعی کرد، از پاسخگویی فرار کند. ♦️ وی تاکید که چون زاکانی نقش پلیس بد را پیش گرفته است از پاسخ اظهارات وی را نخواهد داد!
جلیلی: هر روستا باید یک سلول جهش کشور باشد. باید از اولین روز ابتدای شروع دولت، برنامه ها انجام شود.
زاکانی: اگر انقلاب نبود ما هم اینجا نبودیم. ما حق نداریم در زمین استکبار و فساد بازی کنیم. (بعد شروع کرد و دروغ ها و تناقضات همتی را لیست کرد) من آمده ام با دروغ مقابله کنم همتی حتی جرات باز کردن کامنت های پیج اینستا ندارد
⛔️بخش پایانی مناظرات و حساس ترین جملات👇
✔️ رضایی یک بار دیگر از کفایت زندگی و ایالتی کردن اقتصاد استان ها صحبت کرد.
✔️ رییسی: اجرای مسئله بنزین به عهده دولت بود که بی تدبیری شد. روحانی باید پاسخگو باشد. نسبت به افرادی که باید عفو می‌دادیم دادیم مگر کسانی که ارتباط با بیگانه داشتند. دولت باید بتواند از همه ظرفیت های کشور استفاده کند. اجرای برنامه از داشتن برنامه مهم تر است. اهل سنت و شیعه و زن و مرد و همه و همه مردم و جمهور هستند. رییس جمهور در برابر همه تکلیف دارد.
✔️ قاضی زاده: دولت ما در برابر کسانی که معیشت مردم را گروگان می‌گیرند برخورد خواهد کرد. دولت ما با پارتی و پول برخورد خواهد کرد و دولت ما با غیرت حضور خواهد داشت. مردم در مسئولین غیرت و دلسوزی ندیدند.
✔️ زاکانی: امروز وقت قیام علیه غارتگران است. قیام علیه کسانی که سر ما را کلاه گذاشته اند.
✔️ مهرعلیزاده: مردم باید آزاد باشند. یا باید با صندوق رای قهر کنیم و یا باید عرصه دیگر را رقم بزنیم. مانند وقتی که دولت اصلاحات روی کار آمد.
✔️ همتی: من با دست خالی با ترامپ جنگیدم اما اینها با من مخالفت کردند. روحانی تیم ناهماهنگ اقتصادی داشت و خیر او را نمی‌خواستند. سه سال است که دارند تخم یاس می‌کارند. هم دشمن خارجی و هم تندروهای داخلی از رای شما می‌ترسند. من هیچ ترسی ندارم و نزدیکانم فاسد نیستند.
✔️ جلیلی: رییس جمهور، رییس همه جمهور است. باید بداند در راس و بدنه دستگاهش چه خبر است تا او را بازی ندهند. ما برای همه مشکلات کشور، برنامه اجرایی داریم. و نباید حتی آب خوردن را وابسته به دیگران دانست.
تمام!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 آغوش پدرانه شهید مدافع حرم