eitaa logo
📡مسجدطراز(رصداخبار)
929 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
9.1هزار ویدیو
163 فایل
@asalchopan1 👈ارتباط با مدیر کانال مسجدطراز @asalchopan 🍯کانال عسلمون امر مولا خامنه ای: بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛چه دختر، چه پسرو حتّی #دانش_آموزان مدارس،روی این #ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فكر كنید و تحلیل بدهید.۷۲/۸/۱۲
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهدی هاشمی کیست و چرا در زندان است؟ در این ویدئو مروری داریم بر حواشی این آقازاده 🔹این روزها دوباره نام جنجالی ترین آقازاده ایران به صدر اخبار برگشته است . 🔹۲ روز پیش بود که علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از مرخصی بدون سقف زمانی مهدی هاشمی از زندان خبر داد و همین موضوع باعث شد مهدی هاشمی به زندان بازگردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مدیرکل هیئت رئیسه مجلس: جلوی ورود داماد و پسرخاله وزرا را برای جلسات بررسی کابینه پیشنهادی گرفتیم "امیرابراهیم رسولی": 🌀 مجلس جای مهمی است و نباید افراد متفرقه به آن وارد شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی این کلیپ و دیدم، از خدا خواستم عاقبت ما رو بخیر کنه. حاج اقا ازغدی سال ها قبل به دنبال حرکت به سمت بودن و الان هنوزم ما به دبنال این هدف هستیم که نهادها،دانشگاه ها و سازمان ها به این سمت حرکت کنند؟چرا هنوز وزارء و نهادهای دولتی درک درستی از این موضوع ندارند؟مشکل کجاست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹گلایه‌ی بازیگر گاندو از نامهربانی برخی همکاران سوگل طهماسبی که نقش همسر «محمد» را در سریال گاندو بازی کرده از نامهربانی‌هایی می‌گوید که با هنرمندان "گاندو" شده است؛ او چنین گفت: دو سه دفتر برای کار رفتم و تا متوجه شدند "گاندو" بازی کردم، شروع کردن به نقد کردن که چرا رفتی؟ و گلایه‌های این چنینی. دوست دارم مسئولین یک مقداری به بازیگرانی که با ایمان می‌ایستند و کار می‌کنند و اعتقاد به این چنین مسائلی دارند را مورد حمایت قرار دهند.
🔺دولت عراق قرارداد ۲۷ میلیارد دلاری برای ۴ پروژه انرژی از جمله زیرساخت انتقال گاز، تامین برق، توسعه چاه های آب و انرژی خورشیدی را با شرکت توتال فرانسه به امضا رساند.. ➕ هرچند باتوجه به امضای این قرارداد بلافاصله پس از کنفرانس بغداد باید امیدوار بود که به نتیجه‌ی قراردادهای خارجی پس از برجام ما ختم نشود (تجربه ثابت کرده بین امضا تا اجرا فاصله بسیار است) اما کاش دولت قبل کمی از هوش و حواس ش را متوجه کشورهای همسایه میکرد تا لااقل سهم ما از عراق نیز اینچنین قراردادهایی میشد! ✍"مهدی قاسم‌زاده" 
😡 افشای سند بکلی سری از حقوق شاه سابق افغانستان و یونان، از جیب مردم فقیر ایران!!! دستور شاه به هویدا جهت اختصاص: ۱_ حقوق ماهیانه ۱۰ هزار لیره و ۲۰ هزار دلار برای پادشاه سابق یونان ۲_ حقوق ماهیانه ۱۰ هزار دلار، خرید یک دستگاه اتومبیل ۸ هزار دلاری و خانه‌ی یک و نیم میلیون تومانی برای پادشاه سابق افغانستان 🗞 سند بکلی سری دربار شاهنشاهی، ۱۳۵۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دشمنی استعمار انگلیسی علیه ملت ایران • میجور جیکاک یکی از معروف ترین جاسوس های ملکه انگلیس در ایران بود این جاسوس کار کشته مدت ها بعنوان فردی ناشنوا و لال در بین مردم بختیاری که در منطقه لوله های نفت زندگی کرد به نحوی که زبان آنان را بطور کامل آموخت دولت جنایتکار انگلیس همیشه علیه کشور و ملت ایران فعالیت کرده و داستان خیانت های آن آنقدر طولانی است که هر ایرانی باید آنها را بخواند و هرگز به دولت انگلیس اعتماد نکند. رییس علی دلواری قهرمان دلاور بوشهری و مجاهدان همراه او در مقابله با جنایات انگلیسی ها در جنوب با مردم علیه آنها مبارزه کردند مراقب جاسوس ها و نفوذی های انگلیسی در همه جا باشید آنها تجربه شگفتی در نفوذ و خیانت دارند و ساده لوح ها را فریب می دهند
⭕️⭕️⭕️⭕️امیر حسین ثابتی. .مهمان برنامه کارگردان گاندو هم اکنون در حال پخش .
باج‌گیری گازی آمریکا از لبنان با ایجاد بحران سوخت/ پول سوخت ایران چطور تسویه می‌شود؟ مصاحبه فارس با سردبیر لیبانیران https://www.farsnews.ir/news/14000615000966
اتریش یک میلیون دُز واکسن به ایران اهدا می‌کند!!!!!!!! 🔹وزیر خارجه اتریش اعلام کرد کشورش یک میلیون دُز واکسن کرونای «آسترازنکا» به ایران اهدا می‌کند. 👉🏻 ─┅═༅𖣔🌸🍃🌸𖣔༅═┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺چرا گاندو ساخته شد؟ 👈 مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال گاندو: ایده اصلی ساخت گاندو، این بود که احساس کردیم باید به سراغ سوالاتی برویم که مردم دارند ولی کسی جوابشان را نمی‌دهد، سوالاتی که به مسئله نفوذ گره خورده بود وبه مفاسد اقتصادی و سیاسی و ناامیدی جامعه می‌انجامید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تهیه‌کننده گاندو: برای مسئولان MI6 کدهایی گذاشتیم که متوجه می‌شوند گاندو واقعی است! مخاطبان درام و قصه را می‌بینند ولی برخی دیالوگ‌های گاندو، شامل کدهایی بود که مسئولان سرویس‌های امنیتی غربی متوجه می‌شوند یعنی چه؛ نوعی به رخ کشیدن قدرت اطلاعاتی و امنیتی کشور هم بود. به گفته او، فرار رو به جلوی سفیر انگلیس هم نشان می‌دهد به نقطه درست زده‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
'📌🕯' - - گاندو‌تموم‌شد..:) ولی‌الان‌مرورے‌کنیم‌بر‌هدف‌فیلم‌گاندو🎯 - - 🕯⃟📌¦⇢ 🕯⃟📌¦⇢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 شکست اطلاعتی دیوانه کننده برای رژیم صهیونیستی 🔻 رسانه های رژیم صهیونیستی در تحلیل فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع گزارش دادند: همه اسرای فلسطینی یا برخی از آنان پیاده مسیر سه کیلومتر را پس از فرار از زندان طی کردند و سپس سوار یک خودرو شدند. قاچاق تلفن همراه و حضور دستیاران خارجی برای اسرای فراری، یک شکست اطلاعاتی دیوانه کننده به شمار می رود. 🔻 رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند زندانبان زنی که در برج دیده بانی زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی حضور داشته، هنگام فرار اسرای فلسطینی خواب بوده است. 🔻 این رسانه‌ها اذعان کردند: اسرای فلسطینی مدتی طولانی نزدیک دریچه خروجی تونل فرار از زندان بوده اند بدون اینکه کسی آن‌ها را مشاهده کند. 🔻 رسانه‌های صهیونیست همچنین افزودند: دستور ممنوعیت انتشار اطلاعات درباره عملیات فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع صادر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خیلی براتون عجیبه از اصلاح‌طلبان تا براندازانی مثل مسیح علی‌نژاد از احمد مسعود حمایت می‌کنند؟ طرح اربابشون آمریکا رو دارن اجرا میکنند طرح تجزیه افغانستان این طرح با ادامه جنگ و درگیری اجرا میشه Amin Mosavi 2 https://eitaa.com/joinchat/1013055601C81fedf62ab
🔴افزایش وام مسکن جوانان به یک میلیارد تومان شایان، مدیرعامل بانک مسکن: 🔸سقف وام مسکن جوانان به یک میلیارد تومان در تهران افزایش یافت. 🔸این رقم در شهرهای بزرگ ۸۵۰ میلیون و در سایر شهرها ۷۰۰ میلیون تومان است. 🔸متقاضیان از امروز می‌توانند در شعب بانک مسکن برای وام جدید افتتاح حساب کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف رسمی  به لو دادن محل اختفای  بی‌بی‌سی: شماره منتشر شده در پخش زنده، شماره آیدی ارتباطی وی در برنامه "زوم" بوده است! این در حالی است که استفاده از زوم برای چنین مصاحبه هایی آن هم زنده در میدان جنگ عذر بدتر از گناه است؛ نرم افزاری که در هفته های پیشین طبق یک بیانیه رسمی اعتراف کرد اطلاعات حساس کاربرانش را در ازای دریافت 85 میلیون دلار در اختیار طرف ثالث قرار داده است! این اعتراف ناخواسته از سوی بی بی سی در حالی صورت گرفت که با یک سرچ ساده در سامانه های ردیابی تخصصی می‌توان لوکیشن این شماره آیدی را استعلام کرد! تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی در حال گفت‌و‌گو و پخش زنده با فهیم‌دشتی بوده که در حین مصاحبه و پخش گفت وگو ناگهان چند ثانیه تصویر قطع و شماره تماس و تلفن او بر روی صفحه نمایش تلویزیون، ظاهر می‌شود!‌ ‌ برخی معتقدند محل استقرار دشتی در دره پنجشیر با استفاده از شماره تلفنی که وی با آن در حالِ گفت‌وگوست، شناسایی شده. .
⭕️ تا دیروز میگفتند «نه غزه نه لبنان» تا سیاست کمک به کشورهای دیگر را نفی کنند. امروز میگویند چرا ایران در دخالت نمیکند؟ پس قبول کردید که حرفتان درباره بی خیالی نسبت به بقیه کشورها غلط بود؟ قبول کردید که باید به دیگران کمک کرد؟ نگران نباشید! جمهوری اسلامی کارش را بلد است.
🔴حجت‌الاسلام لواسانی امام جمعه لواسان نوشت:‌جمعۀ این هفته آخرین نماز جمعه در لواسان را اقامه می‌کنم. ♦️خدا را شکر که هفت سال توفیق داد و خدا را شکر که با نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این بار از دوشم برداشته شد. 🔻راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام عزیز ما با مشارکت مردم، تحقق عدالت اجتماعی، مبارزۀ بی‌ملاحظه با فساد به نتیجه می‌رسد و این مهم در درجۀ اوّل وظیفۀ روحانیت انقلابی است. رهبری حکیم ما هم از ما طلبه‌ها همین توقع را دارند و الحمدلله و به‌فضل الهی تا جان در بدن دارم، این راه را ادامه خواهم داد. 🔻دوستان فکر نکنند که فقط در لباس امامت جمعه می‌توان خدمت کرد؛ لباس ما لباس نوکری است و هرجا باشیم، اگر وظیفه‌مان را انجام بدهیم خدا با ماست. 🔻از کمبودهای خود هم به خدای تعالی پناه می‌برم.
امام‌جمعه لواسان که پوزه‌ی مفسدین و غارتگران بیت‌المال رو در لواسان به خاک مالیده بود در کمال ناباوری کنار گذاشته شد!!! بهش گفتند امام‌جمعه متعارفی نیستی😐
‏برکناری امام جمعه عدالت‌خواه لواسان که خار چشم مفسدان دانه‌درشت بود؛ نشان می دهد که برخی مسوولان، چقدر با نگاه عدالتخواهانه رهبر انقلاب فاصله دارند. رهبری از عقب ماندگی در عدالت و ضرورت داشتن «پیوست عدالت» در همه کارها می گویند.آقایان ستاد نماز جمعه «پیوست بی عدالتی» می زنند؟
🔴یکی دیگر از نفتکش های ایرانی حامل سوخت به مقصد لبنان به کانال سوئز رسید/سیاسیون ـــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی وارد طبس شد 🔹رئیس‌جمهور در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده وارد استان خراسان جنوبی شد
📸 حضور رئیس جمهور در امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس