🌺 زیباترین معلم : علی (ع) تربیت شده دست پیامبر (ص) بود
🌺زیباترین سخنان : به تعبیر بسیاری از بزرگان، نهج البلاغه برادر قرآن کریم است
💚علی (ع) پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد💚
🔵سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر رو پیشاپش به همه ی پدران بزرگوار بالاخص امام زمان (عج) و شما دوستان بزرگوار و مسجدی های عزیز تبریک عرض می نمایم .
⭕️ انشالله فردا شب مراسم جشن و سروری برگزار خواهیم کرد و بر آن شدیم توفیق بانی شدن و کمک به جشن امام علی علیه السلام نصیب تک تک محبین و دوست دارن آن حضرت بشود تا این مراسم را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم . لذا از تک تک شما همراهان گرامی خیرین محترم به نیت آقا و مولایمان امیرالمومنین ، به نیت امواتتون ، پدران ، مادران ، اسیران خاک ، هر مبلغ که مد نظرتان هست از هزار تومن تا ملیون ها تومن ما را در این امر خیر یاری بفرمائید .
مبالغ واریزی خود را به شماره کارت های که در تصویر آمده واریز بفرمائید و پس از آن مبلغ و ذکر جمله جشن امیرالمومنین را به صورت پیامک به خادم محترم مسجد جناب آقای خیمه آرا به شماره +989159328533 ارسال کنید .
🟢انشالله دنیا و آخرت آقا امیرالمومنین یار و یاورتان باشد💥
⚘:
🌷 اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــکَ الفَــــرَج 🌷
پیام رسان ایتا
مسجد جامع شهر خلیل آباد
┏━━━🍃🌹🍃━━━┓
@masjedjame_kh
┗━━━🍁━━
باسلام واحترام صبح شما بخیر .
چگونه دانش خود را در این زمینه ارتقا دهم
برای افزایش سواد رسانهای، چندین راهکار ساده و عملی وجود دارد که به افراد کمک میکند تا درک بهتری ازرسانهها داشته باشند. ۱، آشنایی با انواع رسانهها و تفاوتهای آنها است؛ مثلاً چگونه تلویزیون، اینترنت، و شبکههای اجتماعی هر کدام پیامها را به شیوهای متفاوت انتقال میدهند. ۲،یادگیری نحوه ارزیابی منابع اطلاعاتی یکی دیگر از راههای مؤثر است. افراد باید توانایی تشخیص منابع معتبر از منابع غیرمعتبر را به دست آورند و بتوانند تبلیغات، شایعات و اخبار جعلی را از محتوای قابل اعتماد تشخیص دهند.
۳،راهکار دیگر افزایش سواد رسانهای، توسعه مهارت تفکر انتقادی است. این مهارت به کاربران کمک میکند تا پیامهای رسانهای را با نگاهی پرسشگرانه بررسی کنند. برای این کار میتوان به دنبال پاسخ به سؤالاتی چون «چه کسی این محتوا را تولید کرده؟» و «هدف از انتشار آن چیست؟» بود. ۴،تمرین درک تأثیرات اجتماعی و روانی رسانهها بر رفتار و نگرشها اهمیت دارد.
مثلاً بررسی اینکه چگونه تبلیغات باعث تغییر عادات مصرفی میشود یا چگونه خبرهای احساسات مخاطبین را هدف قرار می دهند.