هدایت شده از ولایت عشق علیه السلام
🟣 بی بی سی فارسی به این ماجرا اشاره کرده است. اصل ماجرا چیست؟
🔻دو مرد و یک زن ابتدای انقلاب مدعی ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بودند.
🔻آقای هاشمی به امام خمینی (رحمة الله علیه) اصرار میکند که به اینها وقت ملاقات بدهید!!!
و اما اصل ماجرا چیست؟
اصل ماجرا را در پست بعدی بخوانید
/علیرضا زادبر
#تحریف_واقعیت
#دروغگویان
#مدعیان_دروغگو
<><><><><><><><><><><><><>
#کانال_ولایت_عشق_علیه_السلام
https://eitaa.com/velayateshq
مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) یزدانشهر
🟣 بی بی سی فارسی به این ماجرا اشاره کرده است. اصل ماجرا چیست؟ 🔻دو مرد و یک زن ابتدای انقلاب مدعی ار
🟣 بی بی سی فارسی به این ماجرا اشاره کرده است. اصل ماجرا چیست؟
🔻دو مرد و یک زن ابتدای انقلاب مدعی ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بودند.
🔻آقای هاشمی به امام خمینی (رحمة الله علیه) اصرار میکند که به اینها وقت ملاقات بدهید!!!
و اما اصل ماجرا چیست؟
👈 ماجرا چیست؟
🟣 بی بی سی می گوید:
🔻 مدعیان ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با امام خمینی رحمة الله علیه ارتباط داشتند.
👈 اصل ماجرا این است:
🔻دو مرد و یک زن مدعی ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بودند،
🔻 آقای هاشمی رفسنجانی اصرار میکنند که امام به اینها وقت ملاقات بدهد، امام ابتدا نمی پذیرد و میگوید: من به این حرفها اعتقاد ندارم.
👈 بالاخره ملاقات انجام میشود.
وقتی به دیدار امام آمدند، امام به اینها گفتند: خب که چی؟
🔻گفتند: ما با امام زمان ارتباط داریم اگر مسأله دارید بفرمائید تا بین شما و امام زمان واسطه شویم!
💠 امام میگوید: من در چند مساله مشکل دارم، اگر جواب سوال را آوردید با شما صحبت میکنم.
👈 یک مشکل من این است که هنوز ربط «حادث به قدیم» برایم حل نشده است! این را از آقا سوال کنید!
👈 سوال دیگر دربارهٔ دیوان غزل امام و عکس منتسب به پیامبر بود.
جواب اینها را بیاورید!!!
🔻آن سه نفر رفتند، از جماران فاصله نگرفته بودند که امام به حاج احمد میگوید:«اینها شیاد بودند، بروید پی کارتان» !
🔻 بعد از مدتی آنان نامه ای سراسر توهین به امام نوشتند، نامه به آقای موسی اردبیلی رسید، ایشان به امام گفتند میخواهیم اینها را بازداشت کنیم، امام رحمة الله علیه مخالفت کردند که بخاطر توهین به من بازداشت شوند.
🟣 حالا بی بی سی بدون اشاره به اصل ماجرا این دروغ را به امام نسبت میدهد که امام قصد داشت از طریق این افراد با امام زمان ارتباط داشته باشد. امام با این بازیها مخالف بود./علیرضا زادبر
#تحریف_واقعیت
#دروغگویان
#مدعیان_دروغگو
<><><><><><><><><><><><><><><><>
#کانال_ولایت_عشق_علیه_السلام
https://eitaa.com/velayateshq
هدایت شده از ولایت عشق علیه السلام
34.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹مادر٣ شهید که در بیمارستان زیر تیغ جراحی دوام نیاورد و بیش از٢ ساعت از مرگش گذشته بود با صحبتهایی که در آن عالم با سه فرزند شهیدش داشت مجدد روح به بدنش بازگشت.
مهمان سفره با کرامت شهدا باشید.
هدیه به ارواح مطهر شهدا صلوات بفرستید
اَللّهُــــمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم 🤲
🌹 «زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست» امام خامنهای حفظه الله تعالی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
✅ «کانال ولایت عشق علیه السلام»
https://eitaa.com/velayateshq
هدایت شده از ولایت عشق علیه السلام
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟣 هر دم ازین باغ بری میرسد
🔻تقِّ این پیرمرد هم درآمد!!!
🔻اصفهانی بدون لهجه، که دعوی ماموریت از جانب امام زمان میکند و عضو انجمن انگلیسی حجتیه است./جهادتبیین و سوادرسانه
#مدعیان_دروغگو
#تحریف_واقعیت
#وَیْلٌ_لِلْمُکَذِّبین
<><><><><><><><><><><><><>
#کانال_ولایت_عشق_علیه_السلام
https://eitaa.com/velayateshq
🔴 پس از شهادت امام صادق علیه السلام در شیعه شش فرقه بوجود آمد.
امام کاظم علیه السلام که در شب شهادت ایشان هستیم، فرزند ارشد امام صادق علیه السلام نبودند. فرزند ارشد ایشان فردی بود بنام«اسماعیل» که اتفاقاً در زمان حیات امام صادق علیه السلام از دنیا رفت.
💠امام صادق علیه السلام بزرگان شیعه را بر پیکر اسماعیل آوردند، پارچه از روی صورت اسماعیل برداشتند و از همگی اعتراف و شهادت گرفتند که اسماعیل زنده نیست!
👈 در روز تشییع پیکر اسماعیل، امام بدون نعلین با حزن فراوان مقابل تابوت راه می رفتند، چند نوبت فرمان دادند تا تابوت را روی زمین بگذارند، کفن را کنار زدند تا مردم صورت اسماعیل را ببینند.
👈هدف امام صادق علیه السلام این بود تا مردم به ویژه شیعیان پس از ایشان در جستن امام بعدی دچار اشتباه نشوند.
👈 با این حال پس از شهادت امام صادق علیه السلام عده ای گفتند:
🔻«بنا بر اعتقاد مهدویت اسماعیل امام ماست! فرقه اسماعیله بوجود آمد».
💠امام صادق علیه السلام برای خود دو وصی انتخاب و معرفی کردند: کاظم و عبدالله،
عبدالله هفتاد روز پس از شهادت امام صادق علیه السلام از دنیا رفت اما باز گروهی امامت او را پذیرفتند!
💠امام کاظم علیه السلام در دورهٔ اوج قدرت بنی عباس به امامت رسیدند.
👈 آیا امام کاظم علیه السلام صرفاً یک فرد در زندان بدون کنش سیاسی و اجتماعی بودند؟
👈 امشب در برنامه «جریان» شبکهٔ یک ساعت ۲٠ با حضور حجت الاسلام دکتر طباخیان سیرهٔ سیاسی اجتماعی امام کاظم علیه السلام را مورد بحث و بررسی قرار میدهیم.
👈 آیا امام کاظم علیه السلام مانع فعالیت سیاسی شیعیان بودند؟
/علیرضا زادبر
<><><><><><><><><><><><><><><><>
#مسجدجامع_ولی_عصرعجل_الله_تعالی_فرجه_الشریف_یزدانشهر
https://eitaa.com/masjedjameyazdanshar
هدایت شده از ولایت عشق علیه السلام
5.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 زنی که نماز جمعه را به هم ریخت...
حتماً گوش کنید و بفرستید برای امام جمعه هاتون...
<><><><><><><><><><><><><><><><>
#کانال_ولایت_عشق_علیه_السلام
https://eitaa.com/velayateshq
4_6026197286495716635.mp3
7.89M
🏴 شهادت امام کاظم علیه السلام
🏴 روضه موسی بن جعفر علیه السلام
دور بقیع دن گل یانا یانا آنا یا فاطمه
🎙زنده یاد محمدباقر منصوری
هدایت شده از ولایت عشق علیه السلام
🟢🟣 ۱۳ نفر از اعضای فرقهٔ ضالهٔ بهائیت در اصفهان بازداشت شدند.
🔺سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در اصفهان، ۱۳ نفر از اعضای فرقهٔ ضالهٔ بهائیت را بازداشت کردند.
👈 این افراد بهصورت غیرقانونی و با سوءاستفاده از کودکان و نوجوانان بهصورت غیر مستقیم اقدام به ترویج انحراف اعتقادی خود میکردند./فوری سراسری
<><><><><><><><><><><><><><><><>
#کانال_ولایت_عشق_علیه_السلام
https://eitaa.com/velayateshq
هدایت شده از ولایت عشق علیه السلام
🟢🟣 مذاکره برای کدام رفاه؟!
✍️سیدانجم شجاع
👈 در کارزار زیست اجتماعی و سیاسی، ملل و جوامع بشری همواره در جدال بودهاند جایگاه خود را در نظام جهانی تعریف کنند. این جایگاه، برآمده از دو منشأ بنیادین است: «آزادی» و «رفاه» بر اساس این دو، چهار لایفاستایل، اسلوب زیستن و هویت اجتماعی شکل میگیرد: «برده غیرمرفه»، «برده مرفه»، «آزاده غیرمرفه» و «آزاده مرفه».
👈 ۱ - برده غیرمرفه، «تاریکی مطلق استعمار»؛ برده غیرمرفه نمایانگر ملتهایی است که نه از استقلال برخوردارند و نه رفاه. اینان، در چنگال استعمارگران، حیثیت انسانی و شرافت ملی خود را از دست دادهاند. وضعیت آنان نهتنها نمود آشکار سلطهپذیری، بلکه زخم ناسور ناتوانی در نیل به ابتداییترین حقوق انسانی است. آنان از حق تعیین سرنوشت محروماند و منافعشان صرفاً به جیب استعمارگران سرازیر میشود و این، همان تجلی عریان بردگی مطلق است. مثال بارز این هویت، همان مصر است که در آن ملت نه تنها توان تصمیمگیری ندارد، بلکه حتی از حداقلهای معیشتی نیز محروماست.
👈 ۲ - برده مرفه؛ «سراب رفاه تحت یوغ سلطه»؛ برده مرفه امّا، نسخهای پیچیدهتر از استثمار است؛ مردمی که تحت سیطره قدرتهای جهانیاند و رفاه نسبی شان از سوی همان قدرتها تأمین میشود. اما این رفاه، همچون قرضی است که با شرایط تحقیرآمیز بازپرداخت میشود و نه از سر لطف، بلکه ابزاری است برای کنترل ذهن و اراده آنان. دولتهای نفتمحور حاشیه خلیج فارس، نمونهای شاخصاند؛ دولتهایی که درآمد نفتی شان نه برای توسعه ملی، بلکه برای خدمت به منافع قدرتهای خارجی هزینه میشود. هرآنچه و هرآنکه در چنبرهٔ سلطهٔ آمریکا گرفتار آمده، در مقابلِ «بهظاهر رفاه» باج میدهد و نان در آبگوشتش تیلیت میکند، خواهد دید که این نونخوری، تاریخِ انقضایی دارد و یا امریکا حقالامتیاز گزافی را برای حضانتش مطالبه میکند و چهارچوب دیگری برای «حقوق الآباء علی الأبناء» ترسیم میکند یا شرایطی حاکم میشود که خود امریکا دچار افولی شود که حتی توان تأمین منافع نزدیکترین وابستگانش را نیز نداشته باشد. و آن کشوری که به آمریکا دل خوش کرده است ناچاراً باید دنبال پدرخواندهای گردد که قیمومیتش را به دوش کشد و التماس برای بقاء کند.
👈 ۳ - آزادهٔ غیرمرفه؛ «بهای استقلال در تقابل با متجاوزان ساختارمند»؛ آزاده غیرمرفه، حکایت مِلَل و دُوَلی است که آزادی را بر رفاه ترجیح دادهاند. این ملتها بهرغم فشارهای اقتصادی و تحریمها، تن به سلطه ندادهاند و استقلال خویش را حفظ کردهاند. «ایرانِ پس از انقلاب اسلامی» نمونهای است از این هویت؛ ملتی که با پایمردی، مقابل تهدیدها و تحریمهای اقتصادی ایستاده است. هرچند این مسیر دشوار بوده و معیشت مردم را تحت فشار قرار داده، اما ارزش این آزادی در طولانیمدت، رفاهی از جنس استقلال را نوید میدهد. رفاهی که نه باج به بیگانگان است و نه به قیمت ذلت به دست میآید و استقلالی که نه قلادهٔ استعمار را بر گردن بیندازد و نه اجازه دهد تا امریکا قیمومیتش را گردن گیرد.
👈 ۴ - آزادهٔ مرفه؛ «آرمان نهایی نظام اسلامی»؛ کشوری که به مرحله «آزاده مرفه» میرسد، به واسطه سیاستهای راهبردی خود، در سه محور کلیدی «قدرت نرم»، «قدرت سخت»، و «قدرت اقتصادی» توازن ایجاد میکند. در این حالت، استقلال سیاسی به معنای واقعی تحقق یافته است؛ چرا که چنین جامعهای به جای پذیرش قیمومیت و پدرخواندگی بیگانگان، خود را به عنوان بازیگری مستقل در نظام بینالملل معرفی میکند. رفاه اقتصادی در این مدل نه صرفاً حاصل منابع طبیعی یا اتکای تک بعدی به صادرات خام است، بلکه از طریق ایجاد ارزش افزوده، نوآوری در فناوری، و توسعه پایدار تأمین میشود. در شرایطی که امروز بر ملت ما حاکم است، اولویت اصلی ما رفاه و آسایش اقتصادی مردم است. مهار تورم است، کنترل افزایش قیمت طلا است، کنترل قیمت خودرو و خوراک و مسکن است. اما آیا این رفاه باید به قیمت قیمومیت استعماری آمریکا باشد؟ آیا باید حاضر شویم در برابر یک قدرت استکباری، سر خم کنیم و قلادهٔ وابستگی را بر گردن بیندازیم؟ آیا باید برای تأمین این رفاه، منابع هستهای را بتن کنیم، سیاست خارجی مستقل خود را قربانی سازوکارهایی چون(FATF) کنیم و حقالامتیاز آزادی را به واشنگتن پرداخت کنیم؟/ رحا
ادامهٔ متن را در پست بعدی بخوانید 👇 👇 👇 👇 👇
<><><><><><><><><><><><><><><><>
#کانال_ولایت_عشق_علیه_السلام
https://eitaa.com/velayateshq
مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) یزدانشهر
🟢🟣 مذاکره برای کدام رفاه؟! ✍️سیدانجم شجاع 👈 در کارزار زیست اجتماعی و سیاسی، ملل و جوامع بشری هموار
ادامه پست قبل👆
👈 رفاه، اگر از مسیر وابستگی به نظام سلطه حاصل شود، چیزی جز خیانت به خون شهیدان و آرمانهای ملتی که برای عزت و استقلال قیام کرد، نخواهد بود. رفاهی که در بستر توافقات تحمیلی و تعهدات یکجانبهای چون(برجام) یا(FATF) به دست آید، نه پایدار است و نه قابلاعتماد. چنین رفاهی، «نانخوری استعماری» است، نانی که تاریخ انقضاء آن را دیگران تعیین میکنند.
آیا این ملت، که دههها برای «آزادی و استقلالش» جنگید، امروز آماده است این دو گوهر گرانبها را در پای وعدههای پوشالی غرب قربانی کند؟ آیا حاضریم برای یک توهم رفاه، چوب حراج به سرمایههای ملی بزنیم؟ اگر رفاه را به بهای پذیرش استثمار دیپلماتیک میخواهید، بدانید که این رفاه، سرابی بیش نیست. آمریکا و همپیمانانش، همانگونه که تاریخ نشان داده، نه دلسوز ما هستند و نه وفادار به توافقاتشان.
👈«آزاد مرفه» تنها یک هدف اقتصادی نیست، بلکه یک پروژهٔ تمدنی است؛ پروژهای که استقلال سیاسی را به یک دارایی راهبردی و رفاه اقتصادی را به ثمرهای پایدار از این استقلال تبدیل میکند. اگرچه رفاه اقتصادی امروز اولویتی انکارناپذیر است و مهار تورم و کنترل قیمتها ضروری و حیاتی، اما نباید این مهم را به بهای بازگشت به زنجیرهای استعمار طلب کرد. رفاه واقعی زمانی محقق میشود که بر پایهٔ استقلال و تلاش ملی باشد. ملتی که آزادی خود را قربانی رفاه کند، نه آزادی خواهد داشت و نه رفاه پایدار. از این رو، پاسخ روشن است: رفاه از مسیر مقاومت و آزادی میگذرد، نه از راه سازش و سرخمکردن./رحا
✍️سیدانجم شجاع
<><><><><><><><><><><><><><><><>
#کانال_ولایت_عشق_علیه_السلام
https://eitaa.com/velayateshq
هدایت شده از ولایت عشق علیه السلام
🔴 هشدار مهم امام کاظم علیه السلام به ما در این زمان...
👈 «هر زمان پنجمين فرزند از هفتمين امام غایب شد و در دسترس نبود، شما را به خدا از دینتان مراقبت کنید! مبادا شما را از دينتان جدا كنند!»
🔺در میان یک جنگ بزرگ فرهنگی هستیم که هدف دشمن، ازالهٔ ما از دین بخوانید استحالهٔ فرهنگی است.
👈 قدم اول قبح زدایی از گناهان است.
🔺مبادا غفلت کنیم...
که اگر غفلت کنیم، سیلی خواهیم خورد و خداوند با هیچ قوم و جماعت و ملتی، پارتی بازی نخواهد کرد!
✍ محمد صالح مشفقی پور
<><><><><><><><><><><><><>
#کانال_ولایت_عشق_علیه_السلام
https://eitaa.com/velayateshq
هدایت شده از ولایت عشق علیه السلام
6.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 خیلی زیبا و اثرگذاری است
👈 انسان شناسی به بیان بسیار شیوا و آسان توسط این جوان...
👈 سختیهای زندگی فقط میخواهد از تو یک انسان بسیار زیبا بسازد دقیقاً مثل این چوب.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
✅ «کانال ولایت عشق علیه السلام»
https://eitaa.com/velayateshq