eitaa logo
مسجد مجازی
53 دنبال‌کننده
367 عکس
154 ویدیو
37 فایل
در این کانال سخنرانی و مطالب دینی ، سیاسی قرار داده می شود. نظرات و سوالات و تذکرهای خودتان را به این آیدی برایم ارسال کنید @hajsaeed
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸توجه🌸 طی چند مرحله ای که تا به حال اقدام شده توسط گروه جهادی چند خانواده شناسایی شده که واقعا مستحق هستند عزیزانی که قصد کمک دارند به این خانواده های بی بضاعت 😍😍😍 کمک های خودتون رو میتونید به شماره کارت زیر👇 واریز کنید و ما برای روز نهم ربیع الأول تهیه میکنیم و برای این عزیزان میبریم إن شاالله 6037-9973-9926-4374 «بانک_ملی»به نام طیبی 🆔 @ebrat_t
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 🔴 چرا زدن در جامعه قانونی شده و داره؟؟🤔 خب یه عده شاید دلشون نخواد ماسک بزنن مگه میشه زوری 🚫چرا به*شعور مردم توهین میکنید؟ چرا به مردم توهین میکنید؟؟ چرا به عقاید مردم توهین میکنید؟ ⭕منطقی که پشت این حرفه دقیقا منطق همون حرفیه که عده میگن....... 👌👆 🌸🌸🌸 @ebrat_t
آجرک الله یا بقیه الله.... گدای سامراء....
سوال مگه امروز شهادت امام حسن نیست؟پس چطور جشن شروع امامت امام زمان هست؟ اگه بخوایم با این تفسیر نگاه کنیم بعد از ظهر عاشورا باید جشن شروع امامت امام سجاد رو بگیریم؟ دلیل خاصی داره که امشب جشن شروع امامت میگیرن؟ پاسخ: تبریک امامت امام زمان علیه السلام رو از امشب میگن امروز روز شهادت هست عزاداری می کنن امامت امام مهدی که امام حاضر ما هستن برا ما ویژگی و اهمیت خاصی داره لذا برخلاف امامت بقیه امامان این رو تبریک می گن چون امام زمان علیه السلام در قید حیات هستن خواسته اند یک توجهی به حضرت علیه السلام بشه که ایشان حضوردارند و ناظر براعمال و.... هستند و برما ولایت دارند. شهادت امام حسین هم مصیبتش از باقی شهادت ها سنگینتره همچنین امامت امام سجاد مصادف با مصیبت اسارت اهل بیت هم بوده که اینها داغ بزرگی است که جایی برا تبریک گفتن امامت نمی ذاره جشن امامت یکی برای عید غدیر هست که بیشتر جشن امامت هست تا جشن امامت امام علی صلوات الله و سلامه علیه یکی هم جشن امامت امام زمان پس امام زمان یک موضوعیتی دارد که باقی ائمه ندارند و شاید مهمترین اش همین حاضر بودن حضرتشان باشد عجل الله تعالی فرجه الشریف و اینکه بهانه ای است برای تجدید عهد و میثاق با ایشان. ایشان که فقط امام ما نیست، ایشان حجت خدا بر تمام خلق هستند در حال حاضر، این خیلی مهمه که اگر یک کم دقیق بشیم توش ممکنه از هوش هم بریم ...! نکته دیگه هم این مطلب از یک جهت عرفی و اعتباری هست البته این عرف به جهت مناسبتهای خاص هست.
شیخ عباس قمی در مفاتیح و سید بن طاووس در اقبال به مسئله عید برای امامت امام زمان عج اشاره کرده اند
سید در اقبال نقل میکنه: و كذلك قال ابن شهرآشوب في المواليد المناقب فإذا كانت وفاة مولانا الحسن العسكري ع كما ذكر هؤلاء لثمان خلون من ربيع الأول فيكون ابتداء ولاية المهدي ع على الأمة يوم تاسع ربيع الأول فلعل عظيم هذا اليوم و هو يوم تاسع ربيع الأول لهذا الوقت المفضل و العناية بالمولى الأعظم [المعظم‏] المكمل‏
سید بعد از اینکه مرگ عمر رو بواسطه روایت صدوق در نهم ربیع نمی پذیرد دلیل شادی مردم در این روز رو آغاز امامت حضرت حجت عنوان میکند
نُه ربیع بود چه عیدالزهرایی گرفتیم فتح شده بود یکی از بچه ها پشت بیسیم به سجادعفتی که زخمی افتاده بود وسط دشت و نمی‌شد کسی بره سمتشون، می‌خواست روحیه بده میگفت امشب شب عیده ها باید برگردی مقر جشن بگیریم سجاد عفتی که ۶ تا تیر خورده بود و همه بدنش خون شده بود ، گفت ما رو پوشیدیم، شما شروع کنید... . . پ.ن1: متن از یک رزمنده مدافع حرم پ.ن2: من رقصی چنین میانه میدانم آرزوست عیدالزهراء های فردا قم پیشکش خیلی‌ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هیچ وقت یادم نمیره اوایل که تمام کار این دولت شده بود تخریب دولت قبلی رهبری فرمودن اگر با بی انصافی برخورد کنید کسانی هم می آیند که با شما چنین کنن حالا خودشان طوری رفتار کردن که با انصافها هم بدشان را می گویند چه برسد به بی انصاف ها.
راجع به ابو لولو رجب برسی، صوفی غالی، (t.me/gholow2/281) در مشارق أنوار اليقين (ص125) می نویسد: «و من ذلك ما رواه محمد بن سنان قال: سمعت أمير المؤمنين عليه السّلام يقول للرجل: يا مغرور إنّي أراك في الدنيا قتيلا بجراحة من عبد أم معمر تحكم عليه جورا فيقتلك توفيقا يدخل بذلك الجنة على رغم‏ منك ...» روشن است که این روایت خلاصه شده ی روایت خصیبی است که البته در سند آن اختلال عجیبی ایجاد شده است زیرا محمد بن سنان امام رضا ع و امام جواد ع را درک کرده و امیرالمؤمنین ع معاصر جدّ اعلای او بوده است! ابو الحسین خوئینی در شهادة الاثر (چاپ شده به همراه فصل الخطاب، هیئة خدام المهدی، صص194 و 195) از نقل بی واسطه برسی از محمد بن سنان استظهار کرده که بُرسی روایت را از کتاب محمد بن سنان اخذ کرده است!!! نمی دانیم ایشان با خود چه پنداشته که چنین تیری در تاریکی انداخته است! کدام یک از روایات برسی در مشارق مسند است که از عدم اسناد این روایت نتیجه بگیریم از کتاب محمد بن سنان نقل شده است؟! نمی دانیم ایشان برای نقل بی واسطه محمد بن سنان از امیرالمؤمنین چه توجیهی داشته است! بلکه مخفی نیست که بُرسی این روایت را از کتاب حسین بن حمدان اخذ کرده است. کافی است این دو کتاب مقایسه شود، آن گاه روشن می شود که بُرسی روایات متعدّدی از حسین بن حمدان آورده و سند و متنش را خلاصه کرده است و البته در برخی موارد به نام حسین بن حمدان نیز تصریح کرده است. دیلمی نیز در ارشاد القلوب (ج‏2، ص285) می نویسد: «وَ بِإِسْنَادِهِ إِلَى هَارُونَ بْنِ سَعِيدٍ قَالَ: سَمِعْتُ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ يَقُولُ ... غ
🌺🍃پیامبر مهربانیها(ص): از بهترينِ دوستان کسی است كه وقتی به یاد هستی تو را همراهی و یاری كند و وقتی خدا را فراموش کردی خدا را به يادت بیاورد.... ‌ 📚نهج الفصاحه،ح۱۴۷۹
دوستان میدونید چرا به پیامبر اسلام توهین کرده اند فرانسویا هیچ تعجب نکنید ابوذر پرسید: اى رسول خدا، نخستین نعمت کدام است؟ پیامبر اکرم صلّی اللّه علیه و آله فرمودند: حلال زادگى. ما را دوست نمى‏ دارد، مگر کسى که حلال زاده باشد. فرانسه با بیش از ۶٠ درصد یکی از رکوردداران موالید نامشروع است... حرام زادگان به پیامبر توهین می کنند
🔸تمام اختلافاتی که بین بشر هست، اختلافاتی که بین سلاطین هست، اختلافاتی که بین قدرتمندان هست، ریشه‏ اش همان طغیانی است که در «نفس» هست. 🔸ریشه این است که انسان دیده است که خودش یک مقام دارد طغیان کرده است و چون قانع نمی ‏شود به آن مقام، این طغیان اسباب تجاوز می ‏شود، تجاوز که شد، اختلاف حاصل می ‏شود و این فرق نمی کند، از آن مرتبه نازلش طغیان است تا آن مرتبه عالی آن. 🔻(امام خمینی، 1389،ج 14،ص 390).
ابلیس پاریس