فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚شرح تفسیر سورهی حمد امام خمینی (ره) توسط استاد اصغر طاهرزاده
🕋 نسبت خلق با خدا ماوراء همه نسبتها - قسمت پنجاهم
#تفسیر_سوره_حمد
https://lobolmizan.ir/sound/645
📚 خلاصه بحث ↙️ 👈فقط الله در صحنه است، برای همین حمدی را هم که مثلا برای حیات درخت می کنیم، به الله نظر می کنیم و می گوییم الحمدللّه. 👈تمام انواری که در عالم هست، صورت اسم نور الله است. 👈در عین حال اینکه حمد برای مظاهر است، اسماء متکثره برای خود حقتعالی هم هست.
⏭ لینک جلسه قبلی:
https://eitaa.com/matalebevijeh/13632
📚سی و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
🗓۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
✅کتب ومجموعه آثار استاد طاهرزاده ↙️
https://eitaa.com/kotobtaherzadeh
https://lobolmizan.ir/books
https://lobolmizan.ir/
📍مصلای امام خمینی (ره)
@tibftehran
May 11
پیامبر خدا و انقطاع وحی و حضوری برتر.mp3
14.29M
📖 تفسیر سوره مبارکه #الضحی ، حضوری بعد از حضور
https://b2n.ir/x29255
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَىٰ ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَىٰ ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ ﴿٥﴾ أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَىٰ ﴿٦﴾ وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَىٰ ﴿٧﴾ وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَىٰ ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾
•┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈
📎جلسه اول
💓 #استاد_طاهرزاده
📆 تاریخ : (1402/2/16)
🔖عنوان: پیامبر خدا و انقطاع وحی و حضوری برتر
⏱زمان:شنبه ها ساعت 6بعدازظهر
🎥لینک فایل تصویری جلسه👇
https://eitaa.com/matalebevijeh/13662
🕌سه راه سیمین مسجد الانبیا
https://nshn.ir/21_bZlKJQxl2Nb
⏭ لینک جلسه قبلی جلسه(3#لیل) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/13612
📚 متن بحث ↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/13653
🌾اشاره استاددرجلسه به⬇️
🧡 بیانات فرمانده کل قوا در #دیدار_معلمان
https://eitaa.com/matalebevijeh/13628
🍃✨🌸✨🍃✨🌸✨🍃
🇮🇷@matalebevijeh
🇮🇷 #تولد_آوینی_ها
🦋 باز آوینی ها در حال تولد می باشند...
📄 پرسش و پاسخ هایی زیبا، دلنشین و در عین حال دقیق و بسیار مهم درباره نوع حیات و حضور تاریخی ای که در این زمانه به کمک حاج قاسم ها و آوینی ها باید داشته باشیم...
💠عنوان: شهید حمیدرضا الداغی و ظهور وجدان نهفته ما در انقلاب اسلامی
✅ جهت مشاهده بیست و هشتمین پرسش و پاسخ با این موضوع، به پی دی اف زیر مراجعه بفرمایید
👇👇👇
28.docx
125.6K
🇮🇷#آوینی_ها
🦋شهید علیرضا الداغی و ظهور وجدان نهفته ما در انقلاب
28.pdf
824.3K
🇮🇷#آوینی_ها
🦋شهید علیرضا الداغی و ظهور وجدان نهفته ما در انقلاب
May 11
به جای اومانیته ای که انسان را برای انسان دنبال می کند.mp3
21.44M
📅 16 اردیبهشت ماه 1402
📍خانه طلاب
🎵#فایل_صوتی
#جلسه_هشتاد_و_هفتم
🔖به جای اومانیته ای که انسان را برای انسان دنبال می کند
#در_راستای_بنیان_های_حکمت_جهانی_میان_دو_جهان
https://lobolmizan.ir/sound/835
https://eitaa.com/kotobtaherzadeh/984
👤باحضورآقایان
#استاد_طاهرزاده
متقی
موسویان
نجات بخش
شاه چراغی
توکلی
خانمها
رفیعی
شاه سنایی
📚 متن مورد بحث 👈👈👈👈↙️
https://eitaa.com/khanehtolab/680
⏭ لینک جلسه قبلی (86) : 👈👈👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/13233
🌾اشارات درجلسه به⬇️
تفسیر سوره مبارکه #الضحی
https://eitaa.com/matalebevijeh/13662
شهید حمید الداغی ، مادرت بهترین جمله رو گفت: شیرم حلالت. تو از دست نرفتی، ما تو را از دست دادیم. خیلی مردی، خیلی باشرفی که اینجوری وسط اون همه ترس و اضطراب دخترامون، براشون سینه سپر کردی با دست خالی جلوی چاقو و قمه.»
https://eitaa.com/matalebevijeh/13625
@khanehtolab
3.34M
خطری که زنان بی حجاب را تهدید می کند. نفرت پراکنی های دشمنان از یک طرف ، غفلت زنان بی حجاب از طرف دیگر عامل شهادت آقای حمید رضای الداغی شد
#خوش_غیرت
#شهید_حمیدرضا_الداغی
51.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📖 تفسیر سوره مبارکه #الضحی ، حضوری بعد از حضور
https://b2n.ir/x29255
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَىٰ ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَىٰ ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ ﴿٥﴾ أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَىٰ ﴿٦﴾ وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَىٰ ﴿٧﴾ وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَىٰ ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾
•┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈
📎جلسه اول
💓 #استاد_طاهرزاده
📆 تاریخ : (1402/2/16)
🔖عنوان: پیامبر خدا و انقطاع وحی و حضوری برتر
⏱زمان:شنبه ها ساعت 6بعدازظهر
⬅️⬅️لینک فایل صوتی جلسه 👇
https://eitaa.com/matalebevijeh/13652
🕌سه راه سیمین مسجد الانبیا
https://nshn.ir/21_bZlKJQxl2Nb
⏭ لینک جلسه قبلی جلسه(3#لیل) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/13612
📚 متن بحث ↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/13653
🌾اشاره استاددرجلسه به⬇️
🧡 بیانات فرمانده کل قوا در #دیدار_معلمان
https://eitaa.com/matalebevijeh/13628
لینک دانلود با کیفیت بالا 👇
https://aparat.com/v/QTHCu
┄┅❅📀🖥📀❅┅┅
-------------------------<><>
🌼-|@matalebevijeh
-------------------------<><>
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#امام_خمینی_فقیه_حکیم_عارف : ما شاه را با همینها "خانمها" بیرون کردیم...
💓 #استاد_طاهرزاده :
🖌حقیقتاً سخن آن شهید بزرگوار یعنی شهید مطهری در مورد نسبت انقلاب با حضور زنان، دقیقترین سخنی است که ما باید مدّ نظر قرار دهیم. ملاحظه کنید چه اندازه حضرت امام«رضواناللهتعالیعلیه» حکیمانه متوجه حضور زنان در این تاریخ و در آینده ما شدهاند. آیا وقت آن نیست که بصیرت تاریخیِ خود را در نسبت با زنان، بیش از پیش به صحنه آوریم و در میدانِ انسانیتِ انسانیمان همدیگر را درک کنیم؟☘️
https://eitaa.com/Politicalhistory
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚شرح تفسیر سورهی حمد امام خمینی (ره) توسط استاد اصغر طاهرزاده
🕋 نسبت خلق با خدا ماوراء همه نسبتها - قسمت پنجاه و یکم
#تفسیر_سوره_حمد
https://lobolmizan.ir/sound/645
📚 خلاصه بحث ↙️ 👈در نظر کثرت از اسماء به اسم الله می رسیم و در نظر وحدت از ذات که تجلی کرده است، همه چیز را نگاه می کنیم، همه را مضمحل در ذات می بینیم. 👈در نظریه وحدت ما هر حمدی که می کنیم، به حمد خدا حمد می کنیم. 👈در حمد مطلق، حمد به بسم الله الرحمن الرحیم واقع می شود و حمد مطلق مال الله است.
⏭ لینک جلسه قبلی:
https://eitaa.com/matalebevijeh/13638
May 11
🌸 #پرسش_و_پاسخ
🌸استاداصغرطاهرزاده
💠سوال شماره ۳۵۰۲۹
💠نقش مادران و خطر کارتونهای فضای مجازی
⁉️ بالا. در این سن ببعد، چون کم کم کودک خواه ناخواه، وارد گروه همسالان و مدرسه ی خود هم میشود، و با بچه های بد رفتار در مدرسه و محیط های اجتماعی هم مواجه میشود پس، نیاز به الگو های کلامی و رفتاری بیشتری دارد. و چه عالی که اکنون در کودک منطق و استدلال و الگوهای رفتاری بیشتری، را نهادینه کرد. پس از هفت سال به بعد، وقت دیدن کارتونهاییست که یک یا چند شخصیت منفی هم، دارد. تا کودک عکس العمل درست در مقابل آن شخصیتهای منفی را ببیند، بفهمد و الگو برداری کند. البته اینکار نیاز به همراهی و همکاری والدین دارد که سر بزنگاه به کودک تفهیم کنند که ببین قهرمان داستان با مواجهه با رفتار بد، چطور رفتار کرد. پس باید همپای کودک بزرگ شد...و خود نیز همواره مثل یک معلم کنار کودک باشیم.. . واینجاست که نقش مادری باید بسیار پر رنگ اجرا شود. و مادران متوجه نقش و اهمیت نقش خود در این صحنه ی گیتی باشند. که این است که مهمترین کار آنهاست. یعنی تعلیم و تربیت....که اگر حوصله ی این کار را ندارند،با عرض معذرت پس، لطفا لطفا از مادری استعفا بدهند!... اغلب کارتونهای تولید شده به تازگی، فرهنگ و اخلاق را وارونه نشان داده اند وروی مسائل جنسی فوکوس کرده اند.ویا فضای کلی القا شده به کودک، از او، کودکی قانون گریز تربیت میکند. در اغلب دیالوگها به گوش میخورد ما قانون نمی خواهیم. یا ما قانون خودمونو داریم. ویا بسیار تخیلی ست که با پرورش وهم و خیال و افسانه، کودک را از واقعیات دنیا جدا میکند. البته انیمیشنهای خوبی هم به تازگی ساخته شده. که برای سن بالای 7 سال. بسیار عالیست. بنظرم پینوکیو البته محصول 2022 آن است . این انیمیشن،حاوی پند اخلاقی مهمیست، شخصیت اصلی که پینوکیوست با رها کردن وجدانش وخانواده. وهمراهی با روباه و گرگی مکار، و دوستان بدون خانواده ی دیگر،و رفتن به شهر لذت و شادی، آخر داستان تبدیل به حیوان و چون خر میشوند. این انیمیشن بسیار واقع بینانه و جذاب ساخته شده است. منکه به شخصه اگر مدیر آموزش پرورشی چیزی میشدم، زیاده روی نیست اگر یکی دو زنگ در روز اختصاص میدادم به بچه های پیش دبستان و دبستان که در کلاس درسی فقط کارتون خوب، مناسب سن خود، ببینند.به جای اینهمه تنبیه و کتک و مواخذه! در مورد رفتار بدشان، اونم تو اون سن، که باز با تنبیه بد از بدتر میشه. یا بزرگتر که شدند، ساخت اینهمه ندامتگاه برای جوانان و برای پیری آنها ساخت آسایشگاه روانی!! (خواهشا سرچ کنید آسایشگاه روانی،و در چهره بیماران در عکسها، نگاه کنید، آیا چیزی جز شناخت و فکر و بینش آنهاست که آنها را به این حال و روز انداخته است؟ ). شناخت و بینشی که در کودکی آنها پی ریزی شده است؟ و چه روشی راحت تر از دیدن کارتون، برای گرفتن الگوی کلامی رفتاری درست، در کودکی برای آموزش میبود؟ پس اگر کسی بخواهد خدمتی به نسل آینده بکند باید در این زمینه هزینه کند که بنظرم مهمترین کار است. . حتی اگر یک کودک کمی شناختش درست شکل بگیرد، ارزشمند است، چون تمام نسل بعد از او شناختشان صحیح پیش میرود و درست شکل میگیرد. چون بالاخره آن کودک، پدر یا مادر نسل بعد میشود و حامل این شناخت صحیح است دیگر!پس آتش به اختیار کار فرهنگی باشیم در این زمینه. ببخشید پرحرفی کردم... گفتم شاید در مباحث تربیت کودک جای بگیرد.وتجربه ام به درد مادری بخورد.و تشکر از صبوری و همراهی شما. که این فرصت رو در اختیار ما قرار دادین که نظری بدیم
✅باسمه تعالی: سلام علیکم: نکات خوبی را متذکر شدهاید بخصوص آن نکتهای که در مورد تقلید صرفِ کودکان کمتر از 7 سال را به میان آوردهاید. نکاتی که برای مادران و مسئولان تربیتی خوب است به آن توجه نمایند و به همین جهت بهترین جواب در رابطه با نکاتی که فرمودهاید را این میدانم که کاربران محترم دعوت شوند به مطالعه مطالبی که فرمودهاید. موفق باشید
👈 پیشنهاد میشه سوال شماره (۳۵۰۱۴)هم مورد توجه قرار گیرد↙️
https://eitaa.com/lobolmizan/13725
🔻کانال لب المیزان
📱 @lobolmizan
🔻کانال صدای لب المیزان
📱 @sound_lobolmizan
صدر مجلس جایگاه چه کسی است؟.mp3
8.48M
📚 #ای_هشام
✅عنوان : صدر مجلس جایگاه چه کسی است؟
⬆️ موضوع جلسات دوشنبه هابعدازنمازعشا
🔮#استاد_طاهرزاده
⏰جلسه22 (1402/2/18)
🕌مکان:اصفهان-ابتدای اتوبان ذوب آهن-خ قائمیه_ گلزار ۱_ مسجد خدیجه کبری (س)
📚 متن مورد بحث ↙️
يَا هِشَامُ: «إِنَّ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ«علیهالسلام» كَانَ يَقُولُ لا يَجْلِسُ فِي صَدْرِ الْمَجْلِسِ إِلاّ رَجُلٌ فِيهِ ثَلاثُ خِصَالٍ يُجِيبُ إِذَا سُئِلَ وَ يَنْطِقُ إِذَا عَجَزَ الْقَوْمُ عَنِ الْكَلامِ وَ يُشِيرُ بِالرَّأْيِ الَّذِي فِيهِ صَلاحُ أَهْلِهِ فَمَنْ لَمْ يَكُنْ فِيهِ شَيْءٌ مِنْهُنَّ فَجَلَسَ فَهُوَ أَحْمَقُ.
اى هشام! امير المؤمنين«علیهالسلام» ميفرمودند: در بالاى مجلس و جاى نشستن گروهى از مردم نمىنشيند مگر مردى كه سه خصلت و خوى در او است: پاسخ دهد هرگاه از او بپرسند، و سخن گويد هنگامى كه گروهى از مردم، از سخن گفتن در مانند، و رأى و انديشه را كه صلاح و شايستگى مردم در آن است آشكار سازد، پس كسى كه چيزى از آن خصال و خوها در او نباشد و (بالاى مجلس) بنشيند او احمق و بيخِرد است.
👈وصیت و توصیه امام کاظم علیه السلام به جناب هشام بن حکم↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/11389
⏭ لینک جلسه قبلی (21) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/13576
❣️اشاره استاددرجلسه ⬇️
آیه 8 سوره ممتحنه:
لَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ أَنْ تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ
https://b2n.ir/h69789
🍃✨🌸✨🍃✨🌸✨🍃
🇮🇷@matalebevijeh
شرح تفسیر سوره جاثیه(ج88).mp3
43.26M
💎 دوره تفکر در محضر سوره عزیز #جاثیه 💎
📘 شرحی بر کتاب سوره جاثیه استاد #طاهرزاده 📘
https://eitaa.com/matalebevijeh/6182
🎙 سخنران: استاد سید محسن #موسویان
👥 جلسه هشتاد و هشتم : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
⏳ ۵۹:۳۰ دقیقه
💻📱 #دوره_مجازی
👥 #دوره_حضوری
@haghighategomshodeh
🔻پنجمین پیش نشست همایش سالک الی الله
🔻کنگره نکوداشت آیت الله ناصری رحمه الله علیه
🔻موضوع: عرفان و سیاستی که عین دیانت است
🎤سخنران: استاد اصغر طاهرزاده
🕥 زمان: چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰
🔻مکان: اصفهان_خیابان امام خمینی(ره)خیابان درخشان_خیابان حکمت_مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج)
https://goo.gl/maps/eD1GXtRZt98p1EKz7
🔻پخش زنده ایتا در کانال مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان
https://eitaa.com/sahebozaman_ir
لینک پخش زنده آپارت:
https://www.aparat.com/sahebzaman_sch/live
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ: قبض و بسط سالک
در بیان
#استاد_اصغر_طاهرزاده
📝 قسمتی از جلسه اول تفسیر سوره مبارکه #الضحی ، حضوری بعد از حضور
https://eitaa.com/matalebevijeh/13662
🗓 شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
لینک دانلود با کیفیت بالا 👇
https://aparat.com/v/XeZRS
انقلاب اسلامی انتظار وارستگی- جلسه نهم.mp3
28.76M
.
🎙 انقلاب اسلامی، انتظار، وارستگی
🔹 در معنای حضور تاریخی و تفکر به حقیقت هستی
با حضور #استاد_طاهرزاده
▫️"گفتی" که با "شدن" همراه است
جلسه نهم، ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
📄 متن مورد بحث جلسه↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/13248
⏭ لینک جلسه قبلی (8) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/13245
#مدرسه_سیاست
#وارستگی
@soha_sima