eitaa logo
مطلع ِعشقآنه
210 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
1.8هزار ویدیو
148 فایل
محب‌وصی، ولایت، طرح‌ولایت درراه رسیدن به خدا جنسیت شرط نیست، مهم بندگیست فعالیت‌فرهنگی: برگزاری مسابقه‌‌احکام‌ِامربه معروف درمزارشهدا، راهپیمایی ها و . . . و برگزاری‌کلاس‌مجازی کتاب مطلع‌عشق(رهنمودهارهبرانقلاب به زوج‌هاجوان). ارتباط بامدیر: @Hamie_din
مشاهده در ایتا
دانلود
2.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوست داریم زن دوم آقای شریعتی بشیم 😂😂😂
مسجد بازار غرب زده شده 😁 نسکافه داده روز تولد امام حسین ع
آیت الله محمدعلى گرامى (1317 - ش)، از اساتید برجسته و با سابقه حوزه هستند. تحمل سالها سختی و زندان و تبعید در رژیم پهلوی و توجه داشتن به مسایل و مشکلات روز و برخورداری از دانش و علم تفسیر و فقه و فلسفه از ایشان چهره‌ای درد آشنا و مؤثر ساخته است. معظم له در موضوعات قرآن، اخلاق، حدیث، فقه، فلسفه، کلام، منطق هم صاحب آثار متعدد هستند.
به دعوت محمدصادق شهبازی (که متاسفانه خودش نهایتا کاندیدا نشد) با دکتر روح الله ایزدخواه نماینده فعلی تهران چند جلسه برای انتخابات پیش رو برگزار و همفکری کردیم. وی را حدود یک دهه است که میشناسم. از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف است و در ۴ سال گذشته نیز جزو نمایندگان خوب در مجلس بود. عضو کمیسیون صنایع بود و در این ۴ سال به جای کارهای نمایشی و شومن بازی و بلاگری، پیگیر رفع مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان بود. البته خیلی ها نام او را برای اولین بار سر ماجرای دناپلاس شنیدند. وقتی که به صورت شفاف این ماجرا را اعلام کرد و گفت حاضر به گرفتن ماشین نیست. هرچند در مجلس خیلی به او فشار آوردند اما به نظرم کار درستی کرد و هرچقدر در بین بعضی نمایندگان منفور شد اما در مردم محبوب شد. در این ۴ سال داوطلبانه تمام رای هایش را نیز شفاف کرد و جزو عدالتخواهان بی حاشیه و واقعی است که حضورش در مجلس بعدی نیز بسیار لازم است. روح الله یکی از کسانی است که حتما به او رای میدهم و امیدوارم امثال او در مجلس بعدی تکثیر شوند. @Sabeti
۷۳ نه اُنسی، نه همسری، ... در با اینکه بسیاری از آن‌ها از و و برخوردار هستند، لیکن زندگی آحاد مردم در مقیاس خانواده، زندگی بسیار رقّت باری است. این ، -اینکه بزرگ‌ترهای فامیل دور هم جمع شوند، به هم محبّت ورزند، با هم داشته باشند، به هم کمک کنند، به هم برسند، همدیگر را از خود بدانند، برادر با برادر، خانواده‌ها با هم یگانه و یکی باشند، این طور چیزهایی که الآن بین ماها رایج و معمولی است،- در از این چیزها خبری نیست. چقدر زن‌ها تنها زندگی می‌کنند. زنی که تنهاست، از خانواده بریده و توی یک آپارتمان زندگی می‌کند. شب برمی‌گردد توی خانه تنهاست، صبح برمی‌خیزد تنهاست. نه اُنسی، نه همسری، نه فرزندی، نه نوه‌ای، نه خویشاوندی که با او گرم بگیرد. انسان‌ها در آن محیط اجتماعی، زندگی می‌کنند. هستند. چرا؟ چون در آن جوامع فراموش شده است.80 . امروز متأسفانه در ، انسان مشاهده می‌کند که کم‌کم یکی پس از دیگری دارد از هم می‌پاشد و از بین می‌رود. آثارش هم همین و فسادی است که امروز دچارش شده‌اند. روز به روز هم دارد بیش‌تر می‌شود و بقایای آنچه را که داشته‌اند دارد از بین می‌رود.81 . مقام معظم رهبری ۸۰. خطبه‌ی عقد مورخه‌ی 5/8/1375 81. خطبه‌ی عقد مورخه‌ی 18/4/1377 . @matlae_eshghane
۷۴ * آزادی جنسی، فروپاشی خانواده . در و بخصوص در و بعضی از کشورهای معروف است که خیلی است. چرا؟ علت این است که در آن جاها و زیادتر است. وقتی رایج شد، یعنی مرد و زن این را در جایی دیگر غیر از خانواده، غیر از کانون خانواده، تأمین کردند، این کانون خانواده در واقع یک چیز بی‌معناست: یک چیز و است. لذا از نظر عاطفی از هم جدا می‌شوند. حالا ظاهراً جدایی بینشان نیست اما به هم علاقه و دلبستگی ندارند.[همان اصطلاح ]82 اگر انسان‌ها رها بودند که را هر طور می‌خواهند اشباع کنند، یا خانواده تشکیل نمی‌شد یا یک چیز و و و می‌شد و هر نسیمی آن را به هم می‌زد. لذا در هر جای دنیا که می‌بینید هست، به همان نسبت خانواده ضعیف است؛ چون مرد و زن برای ، احتیاجی به این کانون ندارند. اما در آن و آزادی جنسی نیست، همه چیز برای مرد و زن هست، لذا این کانون خانواده حفظ و نگهداشته می‌شود.83 . مقام معظم رهبری 82. خطبه‌ی عقد مورخه‌ی 9/12/1380 83. خطبه‌ی عقد مورخه‌ی 20/4/1370 @matlae_eshghane
۷۵ عشق مصنوعی در بعضی از کشورهای دنیا که پیشرفت علم و تمدن هم خیلی سریع است، زندگی بر آنها این طور تحمیل کرده که اعضای خانواده به هم چندان کاری ندارند. پدر یک جا مشغول، مادر یک جا مشغول؛ نه همدیگر را می‌بینند، نه برای هم غذا می‌پزند، نه برای هم محبّتی و عاطفه‌ای نثار می‌کنند، نه از هم دلجویی می‌کنند، نه با هم کار واقعی دارند. آن وقت برای اینکه به سفارش عمل کرده باشند، با هم قرار می‌گذارند یک ساعت معینی را، پدر و مادر بیایند خانه و یک داشته باشند. برای اینکه بتوانند این اجتماع خانوادگی را که در یک خانواده‌ی سالم به طور طبیعی وجود دارد، این‌ها به صورت برای خود به وجود بیاورند. آن وقت این خانم یا آقا مرتب ساعتش را نگاه می‌کند که ببیند این ساعت کی تمام می‌شود، چون مثلاً ساعت 6 یک جای دیگر قرار دارد. این طوری محفل خانوادگی درست نمی‌شود و بچه‌ها هم احساس اُنس نمی‌کنند.84 . خانواده‌ها، آن‌جا نیستند. خانواده اصلاً آن‌جا واقعیّت ندارند. یک مرد و زن باهم توی یک فضایی زندگی می‌کنند اما از هم جدایند. آن نشست و برخاست‌های‌خانوادگی، آن محبت‌های‌خانوادگی، آن اُنسهای فراوان به هم، اینکه مرد خودش را به زنش ببیند و زن خودش را شوهرش ببیند، این‌ها دیگر نیست. دو نفرند به صورت قراردادی که فقط در یک خانه‌ای زندگی می‌کنند. اسمش هم هست که با شروع می‌شود!85 مقام معظم رهبری ۸۴. خطبه‌ی عقد مورخه‌ی 22/4/1379 85. خطبه‌ی عقد مورخه‌ی 2/9/1373 @matlae_eshghane
۷۶ پیامدهای ازدواج به سبک غربی در جوان‌ها، دوره‌ی نشاطِ‌_جوانی و را می‌گذرانند و وقتی به خانواده و به ازدواج می‌رسند که در واقع بخش زیادی از آنها و غرایز آنها فرو نشسته است. آن و و عشقی که باید در زن و شوهر جایگزین شود، در اینها نیست یا کم است.86 . اینکه بعضی را برای که در و معمول است، می‌گذارند مثل اغلب چیزهایشان، و و و ناشی از این است که به و اقبال دارند. می‌خواهند خود را -به اصطلاحِ خودشان-، با سپری کنند، را بکنند، بعد که از کار افتاده شدند و آتش‌هایشان فرو نشست، حالا سراغ خانواده بروند. ملاحظه می‌کنید که در زندگی خانوادگی این طوری است. ، ، مرد و زنهای بی‌وفا، تخطّی‌های جنسیِ فراوان، ، زندگی خانوادگی به این معناست.87 . مقام‌معظم رهبری ۸۶. خطبه‌ی عقد مورخه‌ی 17/11/1379 87. خطبه‌ی عقد مورخه‌ی 26/1/1377 @matlae_eshghane
6.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 غیرت این زن از مسئولین بی غیرت ما بیشتره. ♦️در انتخابات امسال، به درجه غیرت کاندیداها نسبت به ناموس شیعه هم توجه کنیم
در مورد آیت الله محمدعلی گرامی، از مراجع تقلید. از صحفه ۹۰ کتاب خاطرات عزت شاهی پ.ن: آیت الله گرامی جز مراجعی ست که اذن ولیّ را برای ازدواج دختر باکره شرط نمی داند.
یکی از مبارزان ضد پهلوی گروه حزب الله، که اصالت را به مبارزه می دادند در نماز بر فرش سجده می کرد که با سنی‌ها وحدت کند! به زنش اقتدا می کرد تا مساله زن و مرد را توانسته باشد حل کند!
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
آن مسجد که به هوس بسط نظام قدرت به هتک نظام شریعت تن می‌دهد و به برهنه‌پوش‌های هار رأی‌ریز راه می‌دهد، مصداق مسجد ضرار است...