🔯 بهائیت کثیف ترین فرقه!!!!!
چرا بهائیان نجس هستند؟
👈 متن فورواردی هست
بهائیت یک فرقه کاملا" شیطانی است که بسیاری از پیروان آن حرامزاده هستند و سیاهترین تفکر را دارند. و بشدت مورد حمایت اسرائیل و انگلیس است. و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
زنی فاحشه بنام قره العین که سالها بین سران فرقه دست به دست می شده نقش مهمی در جذب زنان و به فساد کشیدن آنان داشته است.
👈 شریعت بهائیت:
۱- لواط برای فاعل شرعا" حلال، و برای مفعول تمرین تواضع و مستحب است!
٢- ازدواج با خواهر و مادر و خاله و عمه جایز است!
٣- زنا و دزدیدن دختر مورد پسند قبل از ازدواج جایز و نشانه علاقه و جنم مرد است!
۴- شرب خمر و استعمال تریاک و حشیش جایز است!
۵- حجاب حرام و نشانه بردگی است!
۶- محمد(ص) خاتم(نگین) انبیا بوده و نه اخرین آنها، پس پیامبرانی بعد از او امده اند!
٧- امام زمان فردی به نام بهاءالله بوده و ظهور کرده اند و شهید شده اند!
٨- تمام احکام قران باطل شده و اقای بهاءالله کتابی جدید به اسم بیان نازل کرده!
۹.هرساله مراسمی برپا می کنند به نام کلید اندازان طوریکه در پایان مهمانی کلید هرخانه قرعه به نام هر کس افتاد همسر آن خانه شب را در تمکین مردی دیگر است وآنها معتقدند اینگونه بر تعداد پیروان فرقه اضافه می شود.
۱۰.پدر می تواند از فرزندانش چه دختر وچه پسر تمتع جنسی برد و فرزند و مادر خانواده حق اعتراض ندارد .
👈تاریخچه:
فردی بنام علی محمد شیرازی معروف به باب حدود ۱۸۰ سال پیش در شیراز ادعا کرد باب (راه رسیدن به ) امام زمان است. بعد از مدتی ادعا کرد خود امام زمان است. بدستور امیر کبیر او را دستگیر و در میدان شهر تبریز فلک کردند و او در حضور علماء با دستخط خود نوشت که ادعایش دروغ بوده و مردم را فریب داده است. توبه نامه موسس بهائیت الآن در موزه ایران باستان تهران موجود است. او پس از آزادی ادعا کرد پیامبر است و به او وحی می شود. این بار امیر کبیر او را دستگیر و در زندان چهریق ارومیه زندانی کرد. او در زندان شروع به نوشتن کتابی بنام بیان کرد. که گفت جایگزین قرآن است. و سپس ادعا کرد که خدا در او حلول کرده و خداست. که امیر کبیر او را در تبریز تیر باران کرد. سپس فردی معتاد به حشیش،به اسم حسین علی نوری که خواهر زاده باب (بانام مستعار بهاءالله) بود. با تحریک انگلیس، در ابتدا ادعا کرد نائب امام زمان است، سپس گفت من امام زمان هستم و قبلا تقیه کرده بودم، و بعد گفت پیامبری با دین و کتاب جدید هستم؛ در نهایت هم مدعی شد که خداست!
درحال حاضر مقدس ترین مکان بهائیان و مقر فرماندهی آنها به اسم بیت العدل در اسرائیل است.
👈بهائیان در دوران پهلوی:
مهمترین پست های کلیدی ایران قبل از انقلاب به دست این فرقه بود، و به نوعی شاه نوکر حلقه به گوش انها بود، پس ازین جهت، بدترین ضربه از انقلاب اسلامی را بهائیان خوردند، چون دستشان از منابع کشور کوتاه شد.
👈اقدامات بر علیه انقلاب:
1-ترویج بی بند وباری از سنین کم با تاسیس مهد کودک.
2-پیاده روی الزامی زیباترین دختران بهایی با بدترین حجاب ممکن در خیابان ها و مراسمات و محافل مذهبی، برای ترویج و عادی سازی بی حجابی.
3-تأسیس شبکه من و تو برای القای حس عقب ماندگی به شیعیان ایران.
4-همکاری گسترده با بی بی سی برای سم پاشی و شایعه پراکنی.
5-شرکت گسترده در کودتای ٨٨ طبق دستورات رژیم اسرائیل.
6-پهن کردن دام برای جوانان با برگزاری پارتی های مختلط با توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی.
7-نفوذ در دستگاهای دولتی برای جاسوسی و خرابکاری و خیانت...
8-تاسیس ارتش ٨۰۰۰ نفریِ سایبریِ فارسی زبانان اسرائیل!.
9-ترویج فساد اخلاقی مثل همجنس بازی و تشویق جوانان به زنا در فضای مجازی با تأسیس کانال های مبتذل اخلاقی و منحرف سیاسی.
10-فعالیت گسترده اقتصادی، با تأسیس عینک فروشی، ساعت فروشی و بوتیک های لوکس،مراکز کاشت ناخن و تتو ،پت شاپ،تاسیس داروخانه های غیر مجاز در شهرهای بزرگ.
11-عادی سازی و نگهداری سگ 🦮در منزل بعنوان یک فرهنگ روشنفکری و به بهانه حمایت از حقوق حیوانات که متاسفانه در بین اقشار ایرانی ترویج پیدا کرده و به یکی از راههای ترویج فرقه و فرهنگ بهائیان تبدیل شده و متاسفانه خیلی از شیعیان در ایران ناآگاهانه و بدون تفکر در اشاعه این فرهنگ فرقه ضاله بهائیت سهیم شده اند.چه بسا که سگ در شریعت اسلام حیوانی ذاتا نجس است و بودن آن در خانه موجب اشکال در نماز و روزه و دعا است و خانه همیشه نجس می باشد.
✏️ قدیری ابیانه
#عملیات_روانی
#سواد_رسانه
#روشنگری
کانال معرف را به دیگران معرفی کنید
https://eitaa.com/mc10013
🔺شخصیت اقتدار طلب
🔹شخصیت اقتدارگرا، شخصیت اقتدارطلب، شخصیت قدرت طلب یا شخصیت سیطره جو عنوان نوعی الگوی روان شناختی و توضیح گونه ای از ویژگی های شخصیّتی در انسان است.
🔸شخصیّت قدرت نگر شخصیّتی است خاص که در برابر هر عمل یا سخن، ضابطه و منطق درستی یا نادرستی را بر مبنای روابط قدرت قرار می دهد. بدین سان چنین فردی زمانی که در برابر کلام یا پندی قرار می گیرد تنها با توجّه به میزان قدرت گوینده، کلام را ارج می نهد یا طرد می کند.
🔹چنین فردی در موقعیّت های سازمانی در برابر قدرت مافوق تسلیم محض است و از زیردستان نیز چنین تسلیمی را طلب می کند. این نوع شخصیّتی معمولاً به جای توجه به محتوا به قالب می نگرد و ملاک ارزیابی در نظر چنین شخصیّت هایی به جای «محتوای سخن»، «کیستی گوینده» و به جای «سخن بهتر»، «سخن قوی تر» است. غلبه و قدرت گرفتن چنین شخصیّت اجتماعی یکی از آفت های جوامع محسوب می گردد.
🔸پژوهش پیرامون این پدیده از نخستین تحقیقات جامعه شناختی پیرامون «روان شناسی فاشیزم» بوده و توسّط گروهی از پژوهشگران علوم اجتماعی دانشگاه برکلی و به سرپرستی تئودور آدورنو جامعه شناس آلمانی در خلال سالهای دهه ۴۰ میلادی صورت پذیرفته و نتایج آن در ۱۹۵۰ تحت عنوان شخصیت اقتدارگرا توسّط انتشارات هرپر در نیویورک منتشر شده است.
🔹همچنین، اریش فروم در مورد شخصیت اقتدار طلب تحقیقاتی انجام داده است، وی مقاله ای با این موضوع نوشته و منتشر کرده است. در این مقاله فروم برای این نوع شخصیت، دو گونه تعیین می کند، گونه اول اقتدار طلب خودآزار و گونه دوم اقتدار طلب دگرآزار، گونه اول با جذب شدن در یک بت، رهبر، حزب یا هر مجموعه بزرگی سعی در بزرگ کردن خویش دارد، گونه خود آزار پذیرای بی چون و چرای فرامین رهبر است، اما گونه دوم یعنی دگرآزار به دنبال ذوب کردن دیگران در ایدئولوژی خود است، فروم هیتلر را به عنوان یک دگر آزار معرفی می کند، و عقیده دارد حکومت های توتالیتری مانند آلمان نازی و روسیه استالینی مهد شخصیت های اقتدار طلب خود آزار است، و این نوع شخصیت در این نظام ها آرام می گیرند.
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🔺تاريخچه سواد رسانهاي
🔹سازمان بينالمللي يونسكو به طور فعال از دهه 1960م. به پشتيباني از آموزش رسانهاي همت گماشت و تلاش كرد در اين زمينه، برنامهاي جهاني را اجرا كند. اين عملكرد در جهت جبران نابرابري اطلاعات بين كشورهاي شمال و جنوب است؛ زيرا كشورهاي شمال بيشتر توليدكننده اطلاعات بوده و كشورهاي جنوبي دريافتكننده منفعل اطلاعات هستند.
🔸در اواسط دهه 1970م. موضوع سواد رسانهاي در برخي كشورها مانند امريكاي لاتين و كشورهاي اروپايي مانند ايتاليا و اسپانيا مورد توجه قرار گرفت. اصليترين هدف آموزش سواد رسانهاي در اين كشورها برطرف كردن نابرابري اطلاعاتي بين كشورهاي پيشرفته و عقبافتاده بوده است.
🔹نكته قابل توجه آنجاست كه در كشورهايي مانند كانادا كه از سواد رسانهاي براي مقابله با فرهنگ امريكايي و استحكام و تقويت هويت كانادايي استفاده شده است، اما در كشوري مانند ژاپن اين مفهوم براي مطالعه انتقادي توليدات رسانهاي و نقد و تحليل واقعيات ارائه شده از سوي رسانهها به كار برده ميشود. در آفريقاي جنوبي آموزش سواد رسانهاي به منظور ارتقاي سطح آموزش عمومي افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفت، در حالي كه در برخي از كشورهاي انگليسي زبان مانند اسكاتلند و استراليا، آموزش سواد رسانهاي به عنوان آموزش مهارتهاي زباني محسوب ميشد.
در امريكا اصطلاح سواد رسانهاي و آموزش رسانهاي مترادف بوده است اما در كنفرانس سواد رسانهاي در سال 1990م، سواد رسانهاي به صورت «توانايي دسترسي و ارزيابي پيامهاي رسانهاي در اشكال مختلف» تعريف شده است.
🔸در سال 1982 سازمان يونسكو بيانيهاي در مورد آموزش سواد رسانهاي آماده كرد. اين بيانيه كه 19 كشور امضا كردند به عنوان «بيانيه گرانوالد» شناخته ميشود. در اين بيانيه آمده است كه رسانهها يكي از نيروهاي قابل توجه و قدرتمند در جامعه هستند و اين نيازمند آموزش سواد رسانهاي در اشكال منسجم و سيستماتيك در بين شهروندان است.
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🔺اهداف آموزش سواد رسانهاي
ايجاد تفكر خلاقانه، تفكر انتقادي و موشكافانه در افراد؛
استفاده از فناوريهاي جديد براي پردازش و توليد و طراحي اطلاعات؛
شناخت و ارتباط با اشكال بصري و استفاده از آنها كنار ديگر مهارتهاي ارتباطي.
براي فهم چگونگي كنترل رسانهها نسبت به افراد بايد ديد، چگونه رسانهها براي آنها برنامهريزي ميكنند؛ برنامهسازي رسانهاي هميشه در يك چرخه دو مرحلهاي انجام ميگيرد:
يك ـ محدود كردن انتخابها؛ رسانهها طوري عمل ميكنند كه مخاطب تصور كند، حق انتخاب دارد در حالي كه دايره انتخاب مخاطب به شدت محدود است. دستاندركاران حرفهاي در رسانهها اين محدوديتها را ايجاد ميكنند تا به اهداف فرهنگي و اقتصادي خود دست يابند.
دو ـ تحكيم تجربه؛ الگوهاي انتقال پيامهاي رسانهاي به انسان، به تدريج و در جريان تجارب وي، برنامهريزي ميشود.
پنج ـ مراحل كسب سواد رسانهاي
تامن (1996م.) براي كسب سواد رسانهاي به چهار مرحله اساسي اشاره ميكند:
يك ـ داشتن آگاهي كامل در خصوص استفاده از رسانهها؛
دو ـ نگاه منتقدانه به محتواي رسانهها؛
سه ـ تحليل جنبههاي فرهنگي اجتماعي، اقتصادي و سياسي در رسانهها؛
چهار ـ استفاده از رسانه براي تغييرات اجتماعي.
شش ـ ضرورت آموزش سواد رسانهاي
در دنياي امروز رسانهها، از اجزاي اساسي جوامع انساني به شمار ميروند. لذا سواد رسانهاي شامل تحقيق، تحليل، آموزش و نيز آگاه از تاثير رسانهها بر روي افراد اجتماع است و در پس آن سواد رسانهاي با مفهوم تفكر نقادانه و مبتني بر شناخت مطابقت دارد.
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🔺اصول سواد رسانهاي
🔸سواد رسانهاي مبتني بر برخي اصول بنيادي است كه مبناي استدلال آن را نيز تشكيل ميدهد. آموزشدهندگان سواد رسانهاي در مورد بعضي از اصول سواد رسانهاي اتفاق نظر دارند كه مهمترين آن عبارت است از:
الف) رسانهها عرضهكننده وقايع طراحيشده و گزينشي هستند؛ تمامي رسانهها پيش از نشان دادن واقعيات، آن را به دقت گزينش، ويرايش، مونتاژ، طراحي و بازسازي ميكنند. سواد رسانهاي به ما كمك ميكند واقعيت اصلي را از تصوير مجازي و دگرگون شده آن در رسانه باز شناسيم؛
ب) واقعيات محصول تصويرگري رسانهها هستند؛ تا زماني كه تجربه مستقيم از واقعيات بيروني نداشته باشيم، رسانهها به عنوان واسطه براي ما تصويرسازي ميكنند. براي مثال تصويري كه از كشورهاي اسلامي و از جمله ايران در رسانههاي غربي نشان داده ميشود پر از خشونت، استبداد و بيتوجهي به حقوق اساسي افراد است، درحاليكه در واقع اينگونه نيست؛ ج) مخاطبان از مفاهيم رسانهها، ادراك متفاوتي ندارند؛ هرچند ما پيام رسانهها را از صافي اعتقادات و باورهايمان گذر ميدهيم و درك ميكنيم، اما جالب اينكه گروههاي قومي مختلف وقتي در معرض يك پيام واحد قرار ميگيرند، معمولا درك متفاوتي از مضمون و محتواهاي پيامها ندارند؛
د) تصويرسازي رسانهها اهداف تجاري دارد؛ ميتوان گفت رسانهها به مردم همان چيزي را ميدهند كه مورد خواست و نياز مردم است تا مخاطبان بيشتري را به سوي خود جذب كنند. اما در نهايت ما هستيم كه به عنوان مصرفكنندگان پيام و محتواي رسانهها جزئي از مسئله و بخشي از راهحل محسوب ميشويم؛
هـ) پيام رسانهها ايدئولوژيك است؛ اين اصل سواد رسانهاي به جنبههاي فرهنگ استفاده از برنامههاي تلويزيوني و محصولات رسانهاي توجه دارد و تاثيراتي را كه رسانهها از اعتقادات و باورهاي افراد يا نظام ارزشي دستاندركاران آنها گرفته، مورد بررسي قرار ميدهد؛
ز) پيام رسانهها داراي نتايج سياسي و اجتماعي است؛ براي شناخت و بررسي آثار و نتايج رسانهها بايد راهها و شيوههاي نمايش، انعكاس و بازآفريني واقعيات در رسانه را كشف و بررسي كرد. علاوه بر اين، بايد بدانيم چه چيزي، به وسيله چه كساني، چگونه و چرا و با چه اهدافي به تصوير كشيده ميشود؛
ز) رسانهها شكل زيباييشناختي منحصر به فردي دارند؛ سواد رسانهاي ما را قادر ميسازد نه فقط به محتواي پيام بلكه به شكل و چگونگي آن نيز توجه داشته باشيم.
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🔺پانزده ـ روش فريب راهبردي
فريب در چارچوب خلق و جعل روشن ميشود. خلق به معناي توليد اطلاعات غلط و ارائه آن به جاي حقيقت است و جعل به معناي استفاده از اطلاعاتي است كه به لحاظ فني درست است، ولي خارج از مجراي خود به كار گرفته ميشود و در عمل به گونهاي ارائه ميگردد كه مخاطب در جمعبندي به نتيجهگيري غلط برسد. همچنين فريب راهبردي به معناي خلق و جعل اطلاعات از سوي يك دولت به منظور تحت تأثير و كنترل قرار دادن تصميمها، طرحها، راهبردها و در مجموع، اقدامات مقامات و مديران ارشد سياسي طرف مقابل است.
فريب راهبردي در سه شكل طراحي و اجرا ميشود.
در نوع نخست، طرح فريب به دنبال ابهامافزايي، ايجاد سردرگمي، پريشاناحوالي، هياهو و ترديدافكني از سوي يك دولت، به منظور جلوگيري از اتخاذ راهبردها يا تصميمهاي راهبردي به وسيله دولت طرف مقابل است تا از اين راه، يا از ايجاد مطلوبيت براي دولت طرف مقابل جلوگيري كند يا مانع اقدامات نامطلوب بر ضد خود شود.
در نوع دوم، طرح فريب به دنبال سوق دادن دولت مقابل به سوي باور طرح فريب و پذيرش آن به عنوان مطلوبيت خودخواسته است؛ يعني دولت طراح به گونهاي عمليات فريب را اجرا ميكند كه دولت طرف مقابل به چنان تصميمها يا اقدامي دست زند كه مطابق اهداف طرح فريب و در مجموعه اهداف و منافع دولت طراح باشد، ولي دولت طرف مقابل فكر كند دارد تصميمي ميگيرد يا اقدامي انجام ميدهد كه دربردارنده منافع خود و بر ضد منافع و اهداف طرف مقابل است. اين نوع طرح فريب از پيچيدهترين طرحهاي فريب راهبردي است.
در نوع سوم، طرح فريب به دنبال القاي ناتوان بودن يك تصميم يا يك اقدام به منظور جلوگيري از آن است.
ادامه دارد...
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🌎بررسی رژیم های جهان نو
🔷در جهان نو پنج گونه رژیم را می توان مشخص کرد که یکی از آن رژیم ها،چند سالاری های غربی است.در این اشاعه به بررسی چند سالاری های غربی میپردازیم.
🔷چندسالاری های غربی عمدتاً در طبقه بندی رژیم های《لیبرال-دموکراتیک 》یا حتی صرفاً《دموکراسی ها》 طبقه بندی می شوند .
بنابراین ،سرزمین مادری آن ها آمریکای شمالی
اروپای غربی و استرالیاست.
چند سالاری ها محصول دو موج هستند ،نخستین موج بین سال های ۱۸۲۸ و ۱۹۲۶ پدیدار شد و کشور هایی مانند ایالات متحده آمریکا و فرانسه و بریتانیا را در برگرفت.
موج دوم بین سال های ۱۹۴۳ و ۱۹۶۲ پدید آمد و کشور هایی مانند آلمان غربی ،ایتالیا ،ژاپن و هند را فراگرفت.
رژیم های چندسالاری با ترکیبی از دو ویژگی کلی شناخته می شوند.
۱.وجود مدارای نسبتا زیاد در برابر مخالفان
۲.افزایش فرصت مشارکت در سیاست
🔷چندسالاری های غربی انواع مختلفی دارند که مانند هم نیستند ،برخی از آن ها به سود متمرکز و فرمانروایی اکثریت سوگیری دارند و برخی دیگر به تفکیک و پلورالیسم متمایل اند.
دموکراسی های اکثریتی طبق به اصطلاح الگوی وست مینستر بر اساس خط مشی پارلمانی سازماندهی شده اند.آشکارترین مثال دموکراسی نظام بریتانیاست.
دموکراسی پلورالیستی نوعی دیگری از دموکراسی هستند که عمدتاً بر تفیکیک نهاد ها،که در اصول قانون اساسی گنجانده شده مبتنی است.مثال این دموکراسی را میتوان در ایالات متحده آمریکا مشاهده کرد.
در جای دیگر به ویژه در اروپای قاره ای ،نظام حزبی و گرایش چانه زدن و شریک شدن در قدرت ،زیربنای اجماع را تشکیل داده است .در کشور هایی مانند بلژیک ،اتریش و سوئیس ،دموکراسی همیارانه ایجاد شده است.
🔷البته در سطحی دیگر ،هر رژیم چند سالاری یگانه و بنابراین استثنایی است .
برای نمونه استثناگرایی ایالات متحده آمریکا اغلب با نبود گذشته فئودالی و تجربه مهاجرپذیری ،اقامت گزینی و توسعه مرزی پیوند یافته است.
مورد هند پیچیده تر است .البته هند از لحاظ فرهنگی ،فلسفی یا مذهبی بخشی از جهان غرب نیست .برخلاف چند سالاری های 《توسعه یافته》اروپا و آمریکای شمالی ،جمعیت روستایی هند زیاد و نرخ باسوادی آن فقط ۵۰ درصد است .با این حال از زمان استقلال این کشور در سال ۱۹۴۷ ،چند سالاری کارآمدی حاکم بوده است. نکته مهم این است که شاید افول حزب کنگره و پایان یافتن موقعیت آن خاندان، هند دهه ۱۹۹۰ را به دموکراسی همیارانه بدل کرده است.
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🔺شانزده ـ روش اعتراض
اين روش عموماً به منظور نشان دادن مخالفت و شكل دادن به مقاومت به كار گرفته ميشود. روش اعتراض بيشتر بر ضد نظامهاي سياسي بستهتر به كار گرفته ميشود. در اين چارچوب شيوههاي گوناگوني مورد استفاده قرار ميگيرد كه عبارتاند از:
اول ـ بيانيههاي رسمي؛
دوم ـ مراسمها؛
سوم ـ اجتماعات عمومي؛
چهارم ـ اقدامات نمادين، مانند اهتزاز پرچمها و رنگهاي نمادين؛
پنجم ـ نمادها و نشانهاي نمادين، مانند به حركت درآوردن برف پاككن ماشينها در روز و ساعت مشخص؛
ششم ـ افشاگري، مانند افشاي اختلاسهاي مالي و افشاي ابتذالهاي اخلاقي مقامات؛
هفتم ـ اعتصاب غذا؛
هشتم ـ تحريم.
گفتني است افزون بر اين روشها، جين شارپ، يكي از نظريهپردازان جنگ نرم، نزديك به دويست روش را براي بيان اعتراضهاي عمومي در قالب اين جنگ پيشنهاد كرده است كه از اين تعداد، 54 مورد به شكل تظاهرات، 16 مورد به شيوه نافرماني اجتماعي، 26 مورد عدم همكاري اقتصادي، 23 روش به شكل انواع اعتصابات، 38 مورد با شيوههاي سياسي و 41 مورد به روشهاي رواني و تهاجمهاي غيرخشونتآميز است.
ادامه دارد...
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🔻اینترنت در قرن جدید فعالیت های اقتصادی مانند خرید، فروش، تراکنش های آنلاین و شبکه های اجتماعی را امکان پذیر ساخته، اما تهدیدات نوپدید و البته شناختی را نیز به همراه دارد.
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
💢به طور کلی، تهدید سرعت اصلاحات مهم و همچنین امنیتی، فهرستی تا حدی طولانی از تهدیدهای نوپدیدرا شکل می دهد که عمده ترین آنها در نظام بین الملل "اقتصادی" و "اجتماعی" است.
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🔻بدیهی است ،ابزارهایی که ما برای توسعه و حفظ روابط استفاده می کنیم، در طول 20 سال گذشته، به ویژه با توجه به محبوبیت رسانه های اجتماعی، به شیوه های معنادار تغییر کرده اند.
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید
🔺هفده ـ روش عدم همكاري
اين روش به منظور كاهش مشروعيت و تضعيف كارآمدي دولت، به علاوه كاهش انگيزه همكاران حكومت استفاده ميشود. همكاري نكردن، از آسانترين و كمخطرترين روشهاي غيرخشونتآميز در اعمال تهديد نرم است و ميتواند مجموعه افرادي را دربرگيرد كه مخالف حكومت هستند، ولي بنا به دلايل گوناگون به رو در رو شدن با حكومت تمايل ندارند.
مهمترين شيوههاي مرسوم و مورد استفاده در چارچوب اين روش عبارتاند از (عصارياننژاد، 1388: 112)
اول ـ مجموعه شيوههاي همكاري نكردن سياسي: در شيوههاي عدم همكاري سياسي، دو شيوه اهميت بسزايي دارد: نخست، شيوه بايكوت انتخابات، به ويژه انتخابات رياست جمهوري و مجلس شوراي اسلامي و دوم، نافرماني مدني، به ويژه بيتوجه به قوانين و هنجارهاي رسمي كشور.
در كنار اين دو شيوه، نپذيرفتن پستهاي دولتي، همكاري نكردن با نيروهاي امنيتي و پليس، بايكوت كشور مورد نظر در سازمانهاي بينالمللي، ترغيب به قطع روابط ديپلماتيك با آن كشور، بايكوت استخدام در سازمانهاي دولتي و بايكوت مراجعه به نظام قضايي و محاكم، از ديگر شيوههاي اعمال تهديد نرم در روش عدم همكاري است.
دوم ـ مجموعه شيوههاي همكاري نكردن اجتماعي: بايكوت مراسمهاي عبادي ـ سياسي، مانند نماز جمعه، و بايكوت شركت در راهپيماييهاي عمومي، مانند راهپيمايي 22 بهمن و روز قدس.
سوم ـ مجموعه شيوههاي همكاري نكردن اقتصادي: مهمترين شيوه در اين مجموعه، تحريم اقتصادي و اعتصاب در حوزه اقتصاد نرم است؛ مثل اعتصاب نمادين؛ اعتصاب در مراكز صنعتي؛ اعتصاب در مراكز خدماترساني به ويژه خدماترساني عمومي مانند اعتصاب رانندگان وسايل نقليه عمومي؛ اعتصاب گروههاي خاص، مانند اعتصاب زندانيان و اعتصاب متخصصان؛ و در نهايت، اعتصابهاي گزينشي و فرسايشي.
تحريم در حوزه اقتصاد نرم، مواردي چون خارج كردن سرمايههاي خود از داخل كشور، به ويژه از بانكها، نپرداختن بدهيها به ساختارهاي دولتي، نپذيرفتن قراردادهاي اقتصادي با دولت مورد نظر، تحريم پرداخت وام به آن كشور، تحريم و بايكوت نظام اعتبارات مالي بينالمللي كشور مورد نظر، تحريم بازار بورس آن دولت، بلوكه كردن داراييهاي كشور مورد نظر در خارج از كشور و تحريم نظام نقل و انتقال پول آن كشور در سطح بينالمللي را دربر ميگيرد.
ادامه دارد...
#جنگ_روایت_ها
#منطقه_ممنوعه
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_قوی
#جنگ_روانی
https://eitaa.com/mc10013
کانال معرف را به دوستان معرفی کنید