eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
309 دنبال‌کننده
19.1هزار عکس
19.1هزار ویدیو
414 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
18.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ | گزیده‌ی سخنان استاد حجت‌الاسلام و المسلمین شجاعی در هفتاد و هشتمین جلسه‌ی حکمت سیاسی اسلام در قرآن ▫️بخش اول ☫☫ ☫‎@me_atu
27.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ | گزیده‌ی سخنان استاد حجت‌الاسلام و المسلمین شجاعی در هفتاد و هشتمین جلسه‌ی حکمت سیاسی اسلام در قرآن ▫️بخش دوم ☫☫ ☫‎@me_atu
19.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ | گزیده‌ی سخنان استاد حجت‌الاسلام و المسلمین شجاعی در هفتاد و هشتمین جلسه‌ی حکمت سیاسی اسلام در قرآن ▫️بخش سوم ☫☫ ☫‎@me_atu
تنها کسی اعدامش را امام خمینی رحمت الله علیه فتوا داد سلمان رشدی ملعون بود و تنها کسی که امام خامنه ای حفظه الله حکم اعدامش را داد نتانیاهو می باشد☫ ☫‎@me_atu
44.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞| قطعه : نحن حزب الله (نسخه کامل) 🎤| حاج محمدرضا طاهری 🎤| حاج مهدی سلحشور 🎤| حاج سیدرضا نریمانی 🎤| حاج مهدی رسولی 🎤| کربلایی حسین طاهری ✍️| شعر فارسی: حمید رمی ✍️| شعر عربی: ابراهیم الحفیف 📥 کیفیت های مختلف (برای دانلود با حجم مختلف) ☫ ☫‎@me_atu
‌ 🕎 اسلام آمریکایی: یعنی اسلام اردوغان و اسلام قطر 🔰 آیت‌الله میرباقری: 🏴 اسلام آمریکایی یعنی قرائتی که با سیطرۀ آمریکا کنار می‌آید و نردبام سلطۀ غرب بر منطقه می‌شود؛ مثل اسلام اردوغان و اسلام قطر. اینها نظم استکباری کنونی را به رسمیت می‌شناسند و می‌خواهند به‌عنوان یک مهره، جایی در این زنجیره داشته باشند. ☫ ☫‎@me_atu
🔴سوریه در یک قاب! ▪️پرچم داعش، ارتش به اصطلاح آزاد، پرچم ترکیه و..‌. بر روی بازوی یکی از تروریست‌های سوریه! 🔻این تصویر به خوبی پشت‌پرده وقایع حلب را به تصویر می‌کشد. 🔥پ.ن: رژیم صهیونیستی با فعال‌سازی سگ دست‌آموزش در ترکیه، مشغول تکمیل نقشه خود است؛ ایران اسلامی بایستی نسبت به این وقایع ورود جدی داشته و از عمق استراتژیکی که به واسطه مجاهدت شهیدان ایجاد شده دفاع نماید. ✍🏻 علی جابری ☫☫ ☫‎@me_atu
بانیان نابودی «حکمرانی قانونی فضای مجازی» و تضعیف مرجعیّت «رسانه ملّی» در دوره مسئولیّتشان چگونه حول تنظیم‌گری قانونی ساترا موضع‌گیری می‌کنند؟ آیا این مواضع مزوّرانه هم جزئی از عملیّات روانی آقای «عباد» است تا افکار عمومی غافل شوند از مطالبه انجام وظایف واقعی اولویّت‌دار «دستیار اجتماعی رئیس جمهور»؟ ✍🏻احسان رستگار ☫☫ ☫‎@me_atu
آشوب در حلب؛ تحریر الشام در میدان سوریه به دنبال چیست؟ 🔺تنها ساعاتی پس از برقراری آتش‌بس میان حزب الله و رژیم صهیونیستی، تروریست های مستقر در سوریه، با هدایت تحریر الشام (جبهه النصره سابق)، تحت عنوان ائتلاف «فتح المبین» پیشروی از ادلب به مقصد استان حلب را آغاز کردند. 🔺برای افکار عمومی «حلب» نماد پیروزی نهایی ارتش سوریه بر معارضان مسلح در جریان جنگ داخلی است. این قطب اقتصادی با ۲ میلیون نفر جمعیت علاوه بر میزبانی از مجتمع‌های صنعتی، دارای موقعیت ارتباطی راهبردی برای اتصال شرق عربی به دریای مدیترانه است. 🔺رژیم صهیونیستی تنها به دنبال احیای «بازدارندگی» در برابر محور مقاومت نیست و قصد دارد تا موازنه قدرت در منطقه شرق عربی را تغییر داده و نظم امنیتی منطقه غرب آسیا را بازتعریف کند. اساسا نمی‌توان تحولات جاری در غزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، شمال اقیانوس هند و حتی شرق مدیترانه را بدون توجه به برنامه اسرائیل برای تغییر نظم منطقه مورد تحلیلی و بررسی قرار داد. ☫☫ ☫‎@me_atu
🔻آقای خسروپناه! دوران رهایی‌ست! ✍ دکتر مهدی جمشیدی [یکم]. چند سال پیش در یکی از مدارس، چند جلسه‌ای برای دانش‌آموزان، اخلاق جنسی تدریس کردم؛ اما از تدریس، پا فراتر نهادم و به دانش‌آموزان نزدیک شدم و از دنیای درونی آنها مطلع شدم. عجیب بود؛ نسبت به نسل و دهۀ من، انحراف‌های جنسی، بسیار گسترده شده و آلودگی‌های اخلاقی، ریشه دوانیده بودند. بااین‌حال، این نوجوانان غوطه‌ور در معصیت، مشاور و راهنمای دلسوزی نداشتند که مسأله‌های درونی‌شان را با او در میان بگذارند. یکی از دانش‌آموزان می‌گفت مبتلا به خودارضایی است و‌ مشاور رسمی آموزش‌وپرورش به او گفته هفته‌ای یکبار انجام این عمل اشکالی ندارد. حجم آفت‌ها و انحراف‌ها آنچنان بود که علاج ریشه‌ای و ساختاری می‌طلبید. [دوم]. برای گفتگو با دانش‌آموزان، به یکی از مدارس دخترانه رفته بودم. مشخص بود که به زور و اجبار به نشست آمده بودند. هرچه می‌گفتم در ذهن‌ها جا نمی‌گرفت؛ گویا یک شکاف هویّتیِ بزرگ پدید آمده بود که امکان تفاهم و گفتگو را از میان برده بود. این همه فاصله و زاویه، عجیب بود. پس از برنامه، یکی از دانش‌آموزان کنارم آمد و گفت فقط می‌خواهم به شما بگویم که بسیار دیر آمدید. او درست می‌گفت اما مخاطبش من نبودم؛ نویسنده‌ای که تمام توان خود را در دو دهۀ اخیر، صرف روشنگری و اعتراض و انتقاد و مناظره و تبیین کرده است. [سوم]. در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که برای اولین بار، دامنۀ کشمکش‌ها و تضادها به مدرسه‌ها هم کشیده شد، دخترم که در یک مدرسۀ دولتی تحصیل می‌کرد، به‌شدت از سوی همکلاسی‌هایش مورد فشار و تحقیر قرار گرفت. همکلاسی‌های او که همگی غیرچادری بودند و ذهنیّت منفی نسبت به انقلاب داشتند، چادری‌بودن او و عقاید دینی و انقلابی‌اش را به دستاویزی برای بایکوت‌کردن وی و سرزنش و ملامتش تبدیل کرده بودند. فشارها و کنایه‌ها به دخترم در حدی بود که در مدت کوتاهی، نشانه‌های افسردگی در او نمایان گردید. بسیار احساس انزوا و تنهایی می‌کرد و می‌گفت در مدرسه، دوستی ندارد که سبک زندگی و تفکرش مانند او باشد. در اینجا بود که من در این اندیشه فرو رفتم که آیا من مقصرم که به دلیل قرار داشتن در طبقۀ متوسط، توان پرداخت شهریۀ مدرسۀ غیردولتی را ندارم، یا نهادهای فرهنگی و از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی که بی‌خاصیّت و بی‌کفایت هستند؟! [چهارم]. از کنار مدرسۀ دولتی پسرم می‌گذشتم. صدای بلند فحاشی‌های ناموسیِ بسیار رکیک دانش‌آموزان را با یکدیگر شنیدم. گویا با یکدیگر درگیر شده بودند. از پسرم در این باره پرسیدم. پاسخ داد همیشه در مدرسه نزاع هست و هرچه می‌خواهند می‌گویند و یکبار هم که معاون مدرسه می‌خواست اینان را مهار کنند، خودش را کتک زدند. دریافتم مدرسه، رهاست و کنکور و دیوان‌سالاری و شبکه‌های اجتماعیِ غربی و بی‌عملی نهادهای فرهنگی، همه‌وهمه، هویّت را بر باد داده‌اند. نه معاون پرورشی دارند و نه کمترین خبری از کار فرهنگی است و نه معلمان در جهت تربیت تلاشی می‌کنند و ... . به معنی واقعی کلمه، مدرسه رهاست. [پنجم]. حجت‌الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندی‌ست که به منتقدان کارنامۀ شورا می‌تازد و آنها را بی‌اطلاع و غیرمیدانی و بی‌ادب می‌خواند و به دفاع از شورا می‌پردازد. دیگران را نمی‌دانم اما من از زندگی روزمرّۀ فرهنگی نوشتم، از عینیّت‌های محسوس، از واقعیّت‌های کنونی، از زیر پوست جامعه، از ذهنیّت‌های فرسوده‌شده، از لیبرالیسم فرهنگی، از اغتشاش معنایی و زوال هویّت، از سرمایه‌سالاری در نظام آموزشی، از خاموشی و انحطاط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دوگانگی فرساینده در درون نظام، از منافقان انقلاب و ... . من از آن انقلابی‌هایی نیستم که فرزندانم را از جامعۀ واقعی جدا کنم و به درون گلخانه‌های شبه‌مذهبی که مدرسه نام گرفته‌اند ببرم. همین که انقلابی‌ها، فرزندان‌شان را از مدرسه‌های دولتی جدا کرده‌اند، به معنی شکست نظام در انقلاب فرهنگی نیست؟! مگر بنا نبود توحید در ساخت اجتماعی و زندگی روزمره، مستقر شود و جامعه، به بستری برای کمالات معنوی و ایمانی تبدیل گردد؟! آن‌قدر از واقعیّت‌های جامعه احساس خطر کرده‌اند که برای خود، کلونی‌های آموزشی ساخته‌اند و فقرا و طبقۀ متوسط را در مدارس دولتی رها کرده‌اند. این وضع، نه عدالت است و نه اخلاق. و من در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک مرد نمی‌شناسم که این دردهای عمیق و مزمن را فریاد بزند و یقه چاک بدهد و از کارگزاران فرهنگیِ بی‌کفایت و ضعیف‌النفس، پاسخ و عمل بطلبد. همه با هم تعارف دارند. سیاست، حقیقت را بلعیده و قدرت‌طلبی، خدایی می‌کند و آرمان‌ها، در دهۀ شصت جا مانده‌اند. ☫☫ ☫‎@me_atu
⚠️ گویا اجرای پشت چراغ قرمز معطل مانده وظیفه تاریخی مردم ایران حمایت از وعده صادق سه و بستن دهان خناسان داخلی است. تا دیر نشده دست بکار شویم.... ☫☫ ☫‎@me_atu