eitaa logo
آرما مدیا
4.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
#Palestine 48hours.pdf
19.64M
آنالیز مفصل وضعیت هشتگ در 48 ساعت گذشته ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️گزارش لحظه ای فعالیت در فضای توییتر چهار ساعت ترند جهانی، 1 ساعت در بلاروس، 4 ساعت در کانادا، 3 ساعت در فرانسه، 3 ساعت در آلمان، 1 ساعت در هند، 2 ساعت در ژاپن، 2 ساعت در لبنان، 5 ساعت در هلند، 1 ساعت در پاکستان، 4 ساعت در پورتوریکو، 1 ساعت ترکیه، 4 ساعت انگلیس و 7 ساعت در امریکا ترند شده است 💢همچنین در 24 ساعت گذشته، 1 ساعت در بلاروس، 2 ساعت در آلمان، 1 ساعت در اراضی اشغالی، 2ساعت در ژاپن، 3 ساعت در لبنان، 2 ساعت در هلند ، 3 ساعت در پورتوریکو، 3 ساعت در روسیه، 3 ساعت در ترکیه و 1 ساعت در امریکا ترند شده است ایضا 4 ساعت در بحرین و 19 ساعت در کویت و 12 ساعت در لبنان ترند شده است همچنین در 24 ساعت گذشته، 12 ساعت در لبنان ترند شده است نیز 16 ساعت در لبنان ترند شده است. و در نهایت سه ساعت در پاکستان ترند شده است. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
مقایسه فراوانی هشتگ های روز تا ساعت 16 مورخ 2/3/99 ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
شبکه‌های اجتماعی میتوانند با آنالیز روانشناختی 10لایک‌ شما، بهتر از همکارانتان شما را بشناسند! با 150لایک، بیشتر از پدر و مادرتان و با 300لایک حتی بیشتر از همسرتان از شما شناخت پیدا میکنند! ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مسعود فراستی: با پول کثیف نمی‌شود فیلم تمیز ساخت 🔹خروجی پولِ کثیف، می‌شود فیلم کثیف 🔹تهیه‌کنندگانی به سینمای ایران آمده‌اند که کارشان پولشویی است و عشق‌شان عکس یادگاری با سلبریتی‌ها. خروجی کارشان هم می‌شود این فیلم‌های آشغال! 🔹سلبریتی‌های ایرانی با پول‌های کثیف رشد کرده‌اند و با پول‌های کثیف شده‌اند سلبریتی 🔹ای مردم! تهیه‌کنندگان و سینماگران ایران آمده‌اند شما را بچاپند! برای خودتان احترام قائل باشید و نروید و این فیلم‌های ایرانی را نبینید! ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
8.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی چگونه کار می‌کنند؟ 💢شبکه های اجتماعی رفتار مجازی ما را زیر نظر می گیرند و آنچه فکر می کنند برای ما جالب است به ما نشان می دهند. 🔺الگوریتمهای شبکه های اجتماعی به جهت گیری و عادت های ما پی می برند ، اما آیا می توانند موجب تغییر این عادت ها و جهت گیری ها شوند؟ ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️ مدیریت بحران روابط عمومی در ۱۰ مرحله 💢یک بحران روابط عمومی یا بحران شبکه‌های اجتماعی (Public Relation or Social Media Crisis) زمانی اتفاق می‌افتد که یک داستان یا اتفاق منفی حول برند شما شکل می‌گیرد. 📍ده مرحله‌ی مدیریت و کنترل بحران فضای مجازی به ترتیب زیر است: ۱-صبر کنید و مانیتور کنید 🔺از پلتفرم‌های مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید ۲-به تیم پاسخگویی بحران اطلاع دهید. ۳-ماجرا را عمیقا بررسی کنید. ۴- مساله را تصدیق کنید و پاسخ دهید ۷۰٪ از کاربران گفتگو درباره‌ی بحران را پیشنهاد می‌دهند. ۵- قبل از پاسخ‌گویی، تاثیر آن را بر برندتان بررسی کنید. ۶-بعد از عکس‌العمل خود وضعیت را بررسی و مانیتور کنید. ۷- موضع و پیام خود را بهبود دهید. ۸-کانال پاسخ‌گویی خود را تعیین کنید. ۹-سریع‌ و به موقع پاسخ دهید تا کنترل بحران را از دست ندهید. ۱۰-عکس‌العمل‌های پاسخ خود را بررسی و نظارت کنید. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
▪️‏دانشگاه کالیفرنیا حداقل ۱۷۵۰۰۰ دلار به گوگل پول داده تا عکسها و صحنه های مربوط به اسپری زدن بر روی معترضین در سال ۲۰۱۱ در این دانشگاه رو از جست و جوگرش حذف یا مخفی کنه تا اونا منتشر نشن. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
🔻 زندگی رنگی‌رنگی بلاگرهای اینستاگرامی از کجا میاد؟ 🔹 سوئیت‌هوم/ sweethome در لغت به معنی خانه شیرین است. اما بسیاری از کاربران اینستاگرامی به عنوان پسوند نام کاربریشون از اون استفاده کردن! کاربرانی که هر روز عکسهای رنگی زیبایی از خونه و زندگی و اعضای خانواده‌شون در حالت‌های مختلف منتشر می‌کنند. 🔸 این کاربرا بیشتر روزمره‌نویسان اینستاگرامی هستند، از قصه آشنایی با همسرشون و خاطرات عاشقانشون میگن. درباره فرزندشون، بارداری و زایمانشون! 🔹 نکات خونه‌داری و خرید زیادی رو به مخاطباشون آموزش میدن. این فعالان روزمره‌نویس و بی‌سروصدای اینستاگرام خیلی هم پرطرفدارند، کاربرانی که ساده و بی سروصدا به نظر می‌رسن اما مثل یک سلبریتی سینمایی ذهن‌های زیادی رو به خودشون مشغول کردن. 🔸 در ظاهر بی‌خطرند اما باعث افسردگی‌های زیادی شدن! 🔹 اگر کامنت‌های این صفحات رو باز کنید پره از پیام‌هایی مثل«من دیشب خواب شما رو دیدم.» «صفحه شما حالمو خوب می‌کنه» «کاش منم می‌تونستم مثل شما زندگی کنم.» «شما یک زن کاملی» «من زندگی شما رو الگوم قرار دادم» ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️نگاهی به ویژگی‌های ویروس‌های خبری و راه مقابله با آن 🔸ویروس‌های خبری مانند بسیاری از ویروس‌های دیگر عمل می‌کنند با این تفاوت که بستر آن‌ها می‌تواند ارزش‌ها، باورها، نگرش‌ها و حتی روح و جسم آدمی باشد. خبرهای ویروسی یعنی خبرهایی که بزرگنمایی یا کوچک نمایی می‌کنند، خبرهای ناقص یا گزینشی هستند و اساساً بناست به شکل ویروس با سرعت و وسیع پخش شوند تا شناخت انسان را مختل کنند. 🔸معمولاً این اخبار از ابعاد مختلف شباهت‌هایی به ویروس‌ها دارند: 1️⃣معمولاً این اخبار به دلیل گسترش فناوری و وسایل ارتباط اجتماعی از سرعت انتشار بالایی برخوردارند. 2️⃣درجه تخریب این اخبار زمانی که جنگ تبلیغاتی و رسان‌هایی وجود داشته باشد، بالاست. تخریب این اخبار عمقی و چندبعدی است. 3️⃣این اخبار توانایی اثرگذاری بر روی عقاید، ارزش‌ها و باورهای ما را دارند. 4️⃣این ویروس‌ها بر روی عواطف و احساسات (یاس، ناامیدی، اعتمادبه‌نفس کاذب، ترس و..) اثر دارند. 5️⃣آگاهی کاذب ایجاد می‌کنند. آگاهی کاذب زمانی به وجود می‌آید که فرد با این اخبار مواجه شده و با توجه به محتوای این خبر به تجربه و کنش اجتماعی می‌پردازد. 6️⃣این اخبار بیشتر گریبان گیر افرادی می‌شوند که سیستم دفاعی ضعیفی دارند. 🔻راه‌های مقابله با ویروس‌های خبری: 💠اصالت یک خبر می‌تواند با اصالت منبع پیام ارتباط مستقیم داشته باشد پس منبع مهم است. 💠یکی از راه عدم بازنشر اخبار ویروسی است که باعث شکست زنجیره خبر معیوب می‌شود. 💠از صاحب‌نظران کمک بگیریم. صاحب‌نظران مانند پزشک هم توانایی پیشگیری به ابتلا و هم درمان آن را دارند. 💠ارتقای سواد رسانه‌ای راه مقابله با اخبار ویروسی است. ✍حسین کریمی ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
🔵اینستاگرام با 5 قابلیت جدید کاربرانش را سورپرایز می‌کند 🔻اینستاگرام در حال تدارک چند قابلیت جذاب برای کاربرانش است. 🔸اگر یک سازنده محتوا در اینستاگرام هستید، ویژگی جدید امکان دسترسی راحت‌تر به Insights را به شما می‌دهد. Insights یک ابزار تحلیلی است که اطلاعات بیشتری درباره فالورها می‌دهد.احتمالا این ویژگی در صفحه پروفایل قرار می‌گیرد. 🔸اینستاگرام در حال توسعه ویژگی است که کاربران بتوانند پیام‌های دایرکت را برای دیگران فوروارد کنند. البته برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی، محدودیت درنظر گرفته می‌شود. 🔸اگر برای فردی پیام ارسال کنید، قادر به حذف آن هستید، با این حال اینستاگرام در حال توسعه ویژگی است که به شما اطلاع می‌دهد پیام ارسالی دیده شده یا خیر. 🔸اینستاگرام به دنبال ویژگی جدیدی برای لایو است که به کاربران امکان می‌دهد قبل از شروع لایو، برای آن عناوین درنظر بگیرند تا فالورها به محتوای آن پی ببرند. 🔸استوری‌های اینستاگرام در آینده به صورت صفحه‌بندی شده به نمایش گذاشته می‌شوند و کاربران به جای یک ردیف به دو ردیف استوری دسترسی خواهند داشت. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پلیس ایالتی مینه سوتا گروه خبری سی ان ان را بازداشت کرد پی نوشت: آزادی بیان به سبک آمریکایی! ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma