10.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ در این کلیپ روش صحیح پیگیری اخبار و صحت سنجی اخبار را می آموزیم.
🔺آموختن روش صحیح تحقیق و بررسی دقیق اخبار ابزارهاییست که ذهن ما را در مقابل انواع فریب رسانه ای محافظت میکند.
✅ @media_arma
👤پاسخ استاد #رائفی_پور به سوال یکی از مخاطبین با این مضمون که آیا ما میتوانیم دشمن را مورد تمسخر قرار دهیم؟
🔺نکاتی که استاد در این منشن با توجه به روایات و سیره اهل بیت(علیهمالسلام) به آن اشاره کردند از نظر رسانهای به شدت مورد توجه است.
⭕️ دشمنی که در دشمنیاش هیچ حد و مرزی نمیشناسد و هر جنایتی از او سر میزند باید در تمام ابعاد ممکن ضربه بخورد.
🔺 بدیهیست در بحث #جنگ_رسانه_ای استفاده از انواع #طنز میتواند ضربه جدی بر پیکر پوشالی جبهه باطل وارد کند و کنار گذاشتن چنین سلاح کارآمدی در جنگ رسانهای آن هم به بهانه اخلاق مداری اشتباه محض است.
✅ @media_arma
12.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️وقتی چشمان مخاطب آنچه که حقیقت ندارد را میبیند‼️
✅ @media_arma
12.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴کانال خبری اصلاح طلب پرس با استفاده از عبارت (گفته میشود) سعی دارد ضمن القای اتهامات مد نظر خود عملا گوینده این ادعای سراسر دروغ هم نباشد.
🔺این یکی از تکنیک های رسانهای این جماعت دروغ پرداز است.
🔺حال آنکه حتی براندازها نیز معترف به حضور پرشمار طرفداران استاد #رائفی_پور در توییتر و دیگر شبکههای اجتماعی هستند.
🔺چند پست اخیر هوادارن رائفیپور در نقد عملکرد دولت که با اقبال مخاطبان مواجه شده بود، هوادران روحانی را به این اراجیف گویی انداخته است.
🔺اما با این وجود پنبه ادعای واهی این قبیله دروغ پرداز را چوب میزنیم
تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
⛔️قضاوت با شما...
#سواد_رسانه_ای
✅ @media_arma
⭕️ استاندارد های یک محتوای خوب از نظر قرآن کریم.
💢 #اینفوگرافیک_اختصاصی
✅ @media_arma
4.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 فیلم برداری جذاب و حرفه ای
✅ @media_arma
12.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ نظر و راهکار رهبر انقلاب در مورد #جنگ_نرم
💢 توجه ویژه رهبری به موضوع #رسانه و #جنگ_نرم نشان از اهمیت بالای این موضوعات دارد
✅ @media_arma
⭕️ #ترندینگ_توییتر
🔺در واقع بهتر است ترندهای توییتر را اینگونه معنا کنیم: توییتر مردم جهان را از موضوع یا بحثی که به صورت لحظهای یا ناگهانی روند صعودی پیدا کرده است، مطلع میکند.
🔺معمولاً میان کاربران توییتر در بازههای زمانی مشخص و متفاوت، صحبت از موضوعاتی است که به صورت ناگهانی فراگیر میشود.
🔺عوامل تأثیرگذار در ترندهای توییتر:
🔺تعداد کاربران در صحنه؛ هر چه تعداد کاربرانی که بر روی یک موضوع صحبت کرده و آن را توییت میکنند، بیشتر باشد بر ترند شدن آن نیز تأثیر میگذارد.
🔺تعداد هشتگ؛ تکرار یک موضوع با درج هشتگ یکی دیگر از عوامل مؤثر در ترندهای توییتر است.
🔺تعداد توییت؛ برای ترند شدن یک موضوع باید تعداد توییتی که در روز گذاشته میشود، روند صعودی یا افزایشی داشته باشد.
🔺همچنین مواردی مانند ریتوییت، کلیک کردن بر روی هشتگ یا تعداد لایک نیز بر روی ترند شدن یک موضوع تأثیر خواهد داشت.
🔺شرکت کردن افراد مشهور و شناخته شده و همچنین اینفلوئنسرها نیز بر میزان ترند شدن یک موضوع تأثیرگذار است.
✅ @media_arma
6.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 #کلیپ
🔺یکی از راه های جالب برای کسب #سواد_رسانه_ای این است که خودمان تبدیل به یک رسانه شویم.
✅ @media_arma