eitaa logo
آرما مدیا
4.4هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
15.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢اوباش اینترنتی 🔻اوباش اینترنتی (Troll) در گفتمان اینترنتی به افرادی گفته می‌شود که با رفتار تخریب گرانه در فضای وب به دنبال جلب نظر کاربران، ایجاد تشنج و بیان مطالب محرک و توهین‌آمیز هستند. 🔻اوباش اینترنتی فردی است که در اتاق‌های گفتگو، تالارها، وب نوشت‌ها یا تارنماهای کاربر-محور پیام‌هایی ارسال می‌کند که حاوی مطالب ناراحت کننده یا جنجال برانگیز است. در حالی که در یک جمع اینترنتی کاربرانی با حسن نیت بحثی را دنبال می‌کنند، اوباش اینترنتی با تحریک سایرین و با پیش کشیدن بحث‌های نامربوط یا توهین آمیز، به دنبال مطرح کردن خود و متشنج کردن فضای گفتگو است ✅ @media_arma
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حاشیه عجیب مراسم اسکار ۲۰۲۲ 🔸«ویل اسمیت» در جریان مراسم در واکنش به شوخی «کریس راک» کمدین و بازیگر سینما با مدل موی همسر اسمیت، روی صحنه رفت و کریس راک را کتک زد و به او هشدار داد که اسم همسرش را به زبان نیاورد. 🔹️با وجود این اقدام، ویل اسمیت در هنگام دریافت جایزه اسکار با حالتی احساسی گفت: می‌خواهم از آکادمی عذرخواهی کنم. ✅ @Media_arma
📣برگزیدگان اسکار مشخص‌ شدند/ کُدا بهترین فیلم، ویل اسمیت بهترین بازیگر مرد 🔸در مراسم انتخاب بهترین‌های اسکار، جایزه بهترین بازیگر نق۰ش مکمل زن به آریانا دبوس برای فیلم «داستان وست ساید» اهدا شد. و جوایز مهم بعدی به شکل زیر اهدا شد. 🔹بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: تروی کوتسور«کُدا» 🔹بهترین فیلمبرداری: گریگ فریزر «تلماسه» 🔹بهترین جلوه‌های ویژه: «تلماسه» 🔹بهترین فیلم بین‌الملل: «ماشین من را بران» محصول ژاپن 🔹بهترین بازیگر نقش اول زن: جسیکا چستن «چشمان تامی‌فی» 🔹بهترین بازیگر نقش اول مرد: ویل اسمیت «شاه ریچارد» 🔹بهترین کارگردانی: جین کمپیون «قدرت سگ» 🔹بهترین فیلم: «کُدا» ✅ @Media_arma
واکنش‌ها به افشاگری سمیه میرشمسی (دستیار کارگردان) از آزار جنسی توسط یک بازیگر سرشناس در پشت صحنه یک فیلم 🔻چند روز پیش میرشمسی در رشته توییتی از یک اتفاق و آزار جنسی در پشت صحنه یک فیلم نوشت که در پی این توییت سایر بازیگران هم واکنش‌هایی در صفحات مجازی خود نشان دادند. 🔻 هستی‌ مهدوی‌فر بازیگر سینما در استوری صفحه خود نوشت: بله بترسید ... این آب از آب تکان نخوردن موقتی است، به زودی سیل ویران‌تان خواهد کرد، منتظریم. 🔻مروارید کاشیان هم در اینستاگرام خود نوشت: اگر ما زن‌ها در سینما دهان باز کنیم نصف شهر روی هواست. 🔸بابک کریمی هم در اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت و گفت: باید سکوت را در مورد آزار در سینما بشکنیم چرا افشاگری درباره آزارگران جنسی سینمای ایران به سرانجام نمی‌رسد؟! 🔸در پی افشاگری‌های سمیه میرشمسی، انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما هم اطلاعیه‌ای صادر کرد، ولی هنوز بازیگر سرشناسی که این اتهامات به آن وارد شده هیچ واکنشی در رد و تکذیب این اتهامات منتشر نکرده است. ✅ @Media_arma
12.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻روشهای تشخیص شایعه از واقعیت @media_arma
18.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تئاتر ضد آمریکایی جوان کرمانی در عصرجدید ✅ @media_arma
📸مخاطبان تلویزیون بیشتر به دنبال کدام نوع از برنامه‌ها هستند؟ 🔸️جدیدترین داده‌های پیمایش ملی مرکز تحلیل اجتماعی (مِتا) نشان می‌دهد که اکثریت افرادی که رسانه ملی را تماشا می‌کنند "فیلم و سریال" را به عنوان انتخابشان برای تماشای صداوسیما برمی‌گزینند. ✅ @media_arma
جهت‌دهی به گزارش‌های خبری برای طرفداری از دیدگاه‌های برگزیده 🔹«هر خبرنگاری به طور شهودی می‌داند که هنگام توصیف بازیگران صحنه جهانی (که در یک فرهنگ، محبوب یا نامحبوب توصیف شده‌اند) از چه اصطلاح‌هایی استفاده کند. ما برنامه‌ریزی می‌کنیم ... آنها دسیسه‌چینی می‌کنند. ما زرنگیم ... آنها موذی‌اند. ما راهبرد معین می‌کنیم ... آنها توطئه می‌کنند. ما دارای باورهایی هستیم ... آنها دارای تعصب‌هایی هستند. ما غرور داریم ... آنها لجاجت دارند. ما سرمان را بالا می‌گیریم ... آنها لاف می‌زنند و هارت و پورت می‌کنند. ما اسلحه می‌سازیم تا از خود دفاع کنیم ... آنها اسلحه می‌سازند تا ما را تهدید کنند. ما میانجیگری می‌کنیم ... آنها مداخله می‌کنند. ما مبارزان آزادی‌ایم ... آنها تروریست‌اند. ما هنگامی عهدنامه‌ها را نقض می‌کنیم که منسوخ شده باشند ... آنها عهدنامه‌ها را نقض می‌کنند چون مسئولیت‌ناپذیر، غیرقابل‌اعتماد، و غیراخلاقی‌اند. 🔹خبرنگاران همواره واژه‌هایی را انتخاب می‌کنند که دیدگاه‌های حاكم در میان خوانندگان یا مخاطبان‌شان را تقویت کنند. طنز قضیه اینجاست که اگر دیدگاه‌های کسانی که برای مخاطبانِ غالب گزارش می‌نویسند تفاوت معناداری با دیدگاه‌های حاکم در جامعه‌شان داشته باشد و خبرها را بر طبق دیدگاه‌های خود عرضه کنند، مخاطبان‌شان آنها را ”سوگیر“ و ”مسئولیت‌ناپذیر“ خواهند دانست. اگر اندیشیدنِ کسی موافق با دیدگاه‌های حاکم باشد، یک اندیشندهٔ ”مسئولیت‌پذیر“ است؛ و اگر چنین نباشد، ”مسئولیت‌ناپذیر“ است. 📚 پُل، ریچارد و اِلدر، لیندا. (۲۰۰۴). چگونه سوگیری و تبلیغات را در رسانه‌ها تشخیص دهیم. (۱۳۹۵)/ژئوپلیتیک‌رسانه ✅ @media_arma
20.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایتی از بدرقه تا چشم‌انتظاری مادر یک نوجوان شهید در عصرجدید ✅ @media_arma