📸بلایی که اخبار بد بر سرمان میآورند و خودمان از آن بیخبریم
💢چرا تروریستها جنگ رسانهای میکنند؟
✅ @media_arma
💢 طوفان توییتــری بینالمللی عید غدیر
💠رسول اکرم (صلیالله علیه و آله وسلم):
هر کس یکی از فضائل امیرالمومنین را بنویسد مادامی که از آن نوشته اثری باقی باشد، ملائک برای نویسنده آن فضیلت، طلب مغفرت میکنند.
🗓 زمان:
یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ (17July)
⏰ ساعت: ۲۱ الی ۲۴
و
دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ (18July)
⏰ کل روز
#⃣ با هشتگ
#LiveLikeAli
#فقط_به_عشق_علی
‼️ به طرز نوشتن هشتگ انگلیسی دقت فرمایید؛ بدون فاصله و پشت سر هم و حروف اول کلمات بزرگ هستند و جهت جلوگیری از خطا هشتگ را کپی کنید‼️
🔻با محوریت:
✔️ معرفی امامت، سجایای اخلاقی و انسانی امیرالمؤمنین علیه السلام و سبک زندگی ایشان.
✔️ نشر فرمایشها و دیدگاههای امیرالمؤمنین علیه السلام به زبانهای مختلف. (برای نمونه ترجمه نهج البلاغه به زبانهای مختلف موجود است)
✔️ تصاویر و فعالیتهای خیرخواهانه خودمان را با هشتگهای مذکور نشر دهیم.
⚠️برای استفاده از محتوای مناسب به زبان های مختلف جهت شرکت در طوفان به کانال @naslzohoor در تلگرام مراجعه کنید
✅ @media_arma
258.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢برای بچه های خودش مسدود میکرد برای بچه های مردم آزاد!
🔹 قفل کودک گوگل برای کاربران ایرانی در دولت رییسی فعال شد و حالا برخی مسئولان سابق از جمله محمدجواد آذریجهرمی، منتقد این موضوع شدهاند و البته میگویند عدهای در دهه ۸۰ و زمان احمدینژاد دنبال فیلتر گوگل بودهاند اما این مسئولان سابق گویا از حافظه کوتاهمدت ایرانیها به نفع خود بهرهبرداری میکنند!
🔹در این ویدئو آذریجهرمی به شبکه یک سیما میگوید که گوگل را در خانه خود و برای فرزندش مسدود کرده و از موتور جستجوی بومی پارسیجو استفاده میکنند.
🔹باید اشاره کنم که وامهای میلیاردی با سود نازل و امکانات رایگان زیادی از بودجه عمومی کشور به موتورهای جستجویی مثل یوز و پارسیجو دادند تا جایگزین گوگل را طراحی کنند اما هردو این موتورهای جستجو الان از کار افتادهاند.
✅ @media_arma
⭕️بیتوجهی برخی پلتفرمهای فیلم به تذکرات ساترا
🔹این روزها کشمکش میان مدیریت ساترا و شبکه نمایش خانگی بازهم نام ویاُدیها (VOD) را بر سر زبانها انداخته است.
🔹به نظر این دعوا دعوایی بنیادین است. گویی ساترا به درستی دریافته که برخی از پلتفرمها در حال جابهجایی مرزهای ساختار و محتوای رسانهای در کشورند و اگر زودتر فکری به حال آنها نشود، کار به جایی میرسد که دیگر امکان اصلاح نخواهد بود.
🔹به تازگی نامهای از مدیرعامل ساترا خطاب به رئیس صداوسیما منتشر شده که در آن با اشاره به تخلفات برخی پلتفرمها، خواستار محدودیتها و لغو مجوز فعالیت شرکتهای متخلف شده است.
اما ماجرای این اعمال محدودیتها چیست؟ اینجا بخوانید: http://farsnews.ir/news/14010425000883
✅ @media_arma
2.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢قبل از به اشتراک گذاری هر چیزی به صورت آنلاین فکر کنید.
🔹مجموعه تکنیکهای قابل دسترس در اینترنت که میتوان به اطلاعاتی بسیار محرمانه یا شخصی (زندگی) افراد از جمله تاریخ تولد، محل سکونت، آدرس منزل، نوع ماشین، ساعت خواب، ساعت رفت و آمد، مشخصات خانواده درجه یک و دوم، اسناد محرمانه اداری- دولتی، دست پیدا کرد و از آنها برای سوءاستفاده از افراد استفاده کرد.
✅ @media_arma
آرما مدیا
⭕️بیتوجهی برخی پلتفرمهای فیلم به تذکرات ساترا 🔹این روزها کشمکش میان مدیریت ساترا و شبکه نمایش خا
⭕️ واکنش فیلمیو به تهدیدهای ساترا: «سند قانونی بودنتان را ارائه دهید»
🔹درپی مصاحبه اخیر معاون ساترا درباره مهلت قانونی به فیلیمو برای پایان اقدامات قانونگریزانه این پلتفرم در بیانیهای جایگاه قانونی این نهاد برای نظارت بر پلتفرمها را زیر سوال برد
🔹در این بیاینه آمده:«۱- ایجاد هر ساختاری در سطح ملی و فرادستگاهی مانند ساترا، نیازمند قانون تاسیس یا قانون تشکیلات با وظایف و اختیارات روشن است. لطفا در این خصوص شفافسازی شود که کدام مرجع قانونگذاری یا تدوین مقررات در کشور به این مهم اهتمام ورزیده و سند مورد نظر برای اطلاع عموم رونمایی شود.
🔹۲-آیا از اصطلاح فنی-فرهنگی «صوت و تصویر فراگیر» در مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی یا شورای عالی فضای مجازی تعریف دقیقی ارائه شده است یا خیر؟ آیا پلتفرمهای نمایش درخواستی، شامل این تعریف میشوند یا خیر؟
🔹۳-آیا منطقی است که ساختاری منقبض، کند و ایستا، خود قوانین و اقلیم حکمرانیاش را تعریف کند، خود اجرا کند و خود هنگام مناقشه و اختلاف، مرجع رسیدگی به تخلفات باشد؟ بخش خصوصی چگونه میتواند با چنین تنظیمگر ذینفعی رابطه منطقی و حرفهای داشته باشد؟
ما از تنظیمگری منصفانه و نظارت دغدغهمندانه بر مبنای ضوابطی شفاف و روشن استقبال میکنیم ولیکن انسداد ایجاد شده را محصول عملکرد بیضابطه ساترا و عدم تمایل این مجموعه به قانونمند شدن توسط مراجع ذیصلاح میدانیم.»/سینمادیلی
✅ @media_arma
📊 آخرین یافتهها در خصوص میزان استفاده از رسانه های اجتماعی در ایران
🔹 ۷۸/۵ درصد مردم حداقل از یک پیامرسان یا رسانه اجتماعی استفاده میکنند.
این میزان بین جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال ۹۶/۹ درصد
ساکنین مراکز استانها ۸۶/۲ درصد
افراد با تحصیلات دانشگاهی ۹۵/۳ درصد است.
🔹 استفاده از واتساپ با ۷۱/۱ درصد بیش از سایر برنامهها است.
🔹 بعد از واتساپ، اینستاگرام توسط ۴۹/۴ درصد مردم ایران استفاده میشود.
🔹بر اساس نتایج نظرسنجی، فیسبوک ۳/۷ درصد، سروش ۳/۶ درصد و بله ۲/۲ درصد استفاده کننده در بین افراد بالای ۱۸ سال ایرانی دارد.
✅ @media_arma
🔻مراقب جعل تصاویر باشید.
دشمن بیکار نیست و در حال دسیسه است، هوشیاری ما را می طلبد.
مشاهده کنید چطور خیلی راحت تصاویر را جعل میکنند.
✍ حامد صرافپور
#توییت_گشت
✅ @media_arma