eitaa logo
آرما مدیا
4.4هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
📃 تغییر سلبریتی ویترینی به فعال سیاسی سلبریتی‌های نمایشی اینستاگرام، اینفلونسرهایی هستند که در حوزه‌هایی مانند آرایش، مدلینگ، فیتنس و سبک زندگی فعالیت می‌کنند. با شروع اعتراضات در شهریور 1401، تغییرات فشار اجتماعی سبب شد روند معمول تولید محتوا توسط این سلبریتی‌ها تغییر کند. برای مثال صدف بیوتی که تا پیش از این به‌عنوان «سلبریتی حکومتی» شناخته شده بود، در نقش محرک اعتراضات، عمل کرد. حجم محتوای سیاسی و اجتماعی تولیدشده توسط سلبریتی‌های ویترینی بعد از اعتراضات، حدود 74 درصد افزایش یافته است. حجم محتوای تبلیغاتی، آموزشی و بازنمایی سبک زندگی از 98 درصد به 24 درصد کاهش یافته است. به نظر می‎رسد ظهور سلبریتی‌های ویترینی_سیاسی بخشی مؤثر در مناسبات جدید رسانه‌‎ای و شناختی ایران باشد. ✅ @media_arma
5.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هیروشیمای رسانه‌ای علیه ایران 🔸جنگ سیاه رسانه‌‌ای-روانی علیه مردم ایران در زمان اغتشاشات نشان از یک سناریوی کامل برای کشتن امید مردم ایران است ✅ @media_arma
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عبور اینترنشنال از خط قرمز 🔸شبکه اینترنشتال با شکستن خط قرمز دیگه ای این بار نه فقط به مردم ایران که به اعتقادات مسلمانان و شیعیان اهانت کرد. ✅ @media_arma
⭕️وزیر اطلاعات: برخی سلبریتی‌ها اکانت خود را به عوامل سیا فروخته‌اند 🔹در حوادث کشور همدردی از سوی برخی چهره‌ها طبیعی بود. موضوع غیرطبیعی، استفاده برخی افراد و گروه‌ها برای عقده‌گشایی و تهمت به نظام به قتل و پشتیبانی و حمایت از اغتشاش، ترور، هتک حرمت و دریدن پرده امنیت کشور بوده است. ما از این افراد نخواهیم گذشت. کسانی‌که به کشور هزینه تحمیل کردند و عرصه را برای عرض اندام ترور و جنایت در خیابان‌ها باز کردند و دشمنان قسم خورده را برای ضربه به کشور امیدوار نمودند باید پاسخ‌گوی آثار گفتار و کردار خود باشند. 🔹در تبیین اثرگذاری دشمن بر سلبریتی‌ها به دو دسته کلی باید اشاره داشت؛ مواردی که تحت برنامه مشخص و مستمر با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی یا گروه‌های ضدانقلاب رخ می‌دهد و مواردی که بدون آگاهی و تحت تأثیر فضای شناختی و احساسات، بروز پیدا می‌کند. 🔹اخیراً هم مشاهده می‌شود که برخی از سلبریتی‌ها که دنبال‌کنندگان زیاد دارند، در کمال ناباوری اکانت خود را به عوامل سیا یا برخی کشورهای مرتجع منطقه می‌فروشند یا اجاره می‌دهند تا خریداران منویات بیگانگان را با استفاده از اسم و شهرت این افراد به جامعه القا کنند. ✅ @media_arma
⭕️فیسبوک 11هزار کارمند خود را اخراج می کند 🔹«مارک زاکربرگ» رئیس اجرایی شرکت متا اعلام کرد که مسئولیت این تصمیم را به عهده می گیرد و ابراز تأسف کرد. 🔹زاکربرگ در یک پست نوشت: «در زمان آغاز کرونا، جهان به سرعت آنلاین بودن را پیش گرفت و گسترش تجارت الکترونیک منجر به رشد درآمد بیش اندازه‌ای شد. بسیاری از مردم پیش‌بینی کردند که این یک شتاب دائمی خواهد بود که حتی پس از پایان همه‌گیری نیز ادامه خواهد داشت. من هم این پیش‌بینی را کردم، بنابراین تصمیم گرفتم سرمایه‌گذاری‌هایمان را به میزان قابل توجهی افزایش دهم. متاسفانه شرایط طوری که انتظار داشتم پیش نرفت.» 🔹این کاهش گسترده مشاغل، اولین مورد در تاریخ 18 ساله متا، به دنبال هزاران اخراج در دیگر شرکت های بزرگ فناوری از جمله توییتر - متعلق به ایلان ماسک - و شرکت مایکروسافت رخ می دهد. ✅ @media_arma
5.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اثر رسانه 🔸امروز کار رسانه این است که در انسان خواست به وجود بیاورد؛ به این شکل که دیدن یک فیلم یا مستند یا تیزر تبلیغاتی، میل شما را به خرید چیزی تحریک کند. ✅ @media_arma
📸 امواج مضر در گوشی‌های مختلف @media_arma
4_5945097978845856639.mp3
زمان: حجم: 31.79M
🎙 سخنرانی استاد 📑 نقش رسانه و تکنولوژی بر تقویت خانواده 🗓 ۱۳۹۱/۱۱/۷ - سمنان، دامغان ✅ @Media_arma
⭕️چگونه ربات‌ها و ترول‌ها در شبکه‌های‌اجتماعی فریب می‌دهند؟!/را‌های تشخیص 🔹ربات‌ها از طریق هوش مصنوعی، رفتار کابران اینترنتی را شبیه‌سازی می‌کنند تا انتشار اخبار جعلی طبیعی به نظر برسد. ربات‌ها حتی می‌توانند محبوبیت مصنوعی ایجاد کنند و یک شخص یا جنبش را تاثیرگذار کرده و تقویت کنند. 🔹ربات‌ها، اخبار جعلی را ابتدا با جست‌وجو و بازیابی اطلاعات غیرمجاز در وب منتشر می‌کنند؛ سپس به طور مداوم در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنند و از موضوع‌های پرطرفدار و هشتگ‌ها استفاده می‌‌کنند. 🔹بهترین راه‌حل‌، نادیده‌گرفتن و در واقع بی‌محلی به آنهاست. آنها با «توجه و پاسخ‌های احساسی» روحیه می‌گیرند آنها را می‌توانید مسدود(بلاک) کنید. 💢بیشتر بخوانید.@media_arma