6.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کارگردان هایپاور: گریم شهید ستاری فیلم من کپی برابر اصل است!
✅ @media_arma
👤فرزاد حسنی در نشست خبری فیلم هایپاور: همین که فیلم برای ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، بدون اینکه یه بار نه بیاورم، قبول کردم. حتی اگر حجم نقش از این هم کمتر بود، میپذیرفتم.
🔸 مسالهی ما عملیات والفجر۸ و نقش پدافند در این عملیات بود. ماجرای افسر امانی و گروگانگیری همسرش، در این فیلم یک داستان واقعی بود. ولی ما اسم شخصیت را عوض کردیم.
🔻اخبار #اختصاصی جشنواره فیلم فجر را از کانال «آرما» دنبال کنید
✅ @media_arma
⭕️دسترسی به سایتهای تحریمی ممکن شد
🔹زارعپور: از امروز با کمک بخش خصوصی و نخبگان، سرویسی راهاندازی شده که امکان دسترسی به تمام این سایتهای تحریمی را برای اقشاری که از آنها استفاده میکنند با حداکثر سرعت فراهم کرده است. این امکانات در سایتی به آدرس ۴۰۳ نقطه آنلاین (۴۰۳.online) در دسترس قرار دارد./مشرق
✅ @media_arma
1.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خدابخشی، طراح صحنه فیلم «اتاقک گِلی»: برای فیلم یک روستا را بهطور کامل ساختیم و ۵۰ کمرشکن ادوات جنگی سمت کرمانشاه بردیم.
✅ @media_arma
3.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥در آستانه اکران در جشنواره فیلم فجر؛ صحنهای از فیلم «غریب» منتشر شد
🔹️«غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که مقطعی از زندگی شهید محمد بروجردی را روایت می کند.
🔹️در خلاصه داستان «غریب» آمده است: سال ١٣۵٨ با بالا گرفتن اختلافات گروههای مسلح سیاسی از جمله کومله و دموکرات و... . شهید محمد بروجردی به همراه اندکی از همرزمانش، برای سامان دادن به اوضاع و رسیدگی به شرایط مردم راهی غرب کشور شدند. اوضاع نابسامان و اوج گیری دسته بندی ها شرایط را برای فرمانده جوان منطقه غرب پیچیدهتر کرد. تنها یک جرقه برای انفجار کافی بود...
✅ @media_arma
📸 مدرسه روزنامهنگاری بیبیسی/ چگونه زلزله را هم سیاسی کنیم
🔹با وجود اینکه امدادرسانیهای دولت اردوغان به زلزلهزدگان بیاشکال هم نبود، رسانههای مطرح جهان سعی کردند با انتشار اخبار مثبت، هشداردهنده و البته امیدآفرین جلوی ترس بیشتر مردم و شایعات را بگیرند.
🔹بیبیسی فارسی هم همین خط خبری را در پیش گرفت اما همین رسانه در زلزله خوی کاملا برعکس این رفتار را داشت و دائم دنبال شایعهپراکنی و عصبانیکردن مردم بود.
🔹حتی سلبریتیها و چهرههای مطرح ترکیه هم نه تنها خودشان پمپاژ ناامیدی نکردند، حتی از مردم خواستند تا از انتشار اخبار نادرست و شایعه پرهیز کنند. چیزی که کاملا برخلاف رویه برخی از سلبریتیها در ایران است.
✅ @media_arma
💢 مهمتر از دلیل فیلتر شدن توییتر توی ترکیه دلیل برداشته شدن این فیلتر توسطه دولتشونه!
🔹 اینجا هم تا بدلیل امنیتی پلتفورمی فیلتر میشه و دولت میخواد مذاکراتی برای تعهدات کنه یه مشت خائن داخلی و اپوزیسیون خارجی شروع میکنن همه رو به جون هم میاندازن.
✍ «سید هانی هاشمی»
✅ @Media_arma
🔻نشست خبری فیلم سینمایی غریب با حضور محمد بروجردی نوهی شهید بروجردی
🔸کارگردان فیلم، محمدحسین لطیفی: به نظر من همهی فیلمهایی که بتوانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند و مفاهیم انسانیت، محبت و عشق را منتقل کنند و آگاهی بدهند، ارزشی هستند.
🔻اخبار #اختصاصی جشنواره فیلم فجر را از کانال «آرما» دنبال کنید.
✅ @Media_arma
نشست خبری فیلم سینمایی اتاقک گلی
کارگردان فیلم، محمد عسگری: فیلم اگر فیلم باشد، مسیر خودش را پیدا میکند. به دعوت تهیهکنندهی فیلم به گروه آمدم.
پدرام کریمی نویسنده فیلم هم گفت: ان اتاق را به کارگاه قالیبافی تبدیل کردیم، چون یک نماد است از اتحاد. تاکیدمان بر این بود که این اتحاد دیده شود. خیلی دوست داشتیم که اگر زمان فیلم اجازه میداد، ماجرا را از دوکوهه روایت کنیم که افراد از شهرها و صنفهای مختلف میجنگیدند برای اینکه خودشان را به اسلامآباد برسانند.
کارگردان: اعتقاد دارم که قهرمان باید در این جنس فیلمها وجود داشته باشد، اما قهرمانی که از جنس مردم و دستیافتنی باشد. تمام تلاش ما این بود که اگر ظرف شاهو به اندازهی یک پارچ است، به همان اندازه کار انجام بدهد. در نهایت تنها حرکت قهرمانانهای که میکند، همان شانهی قالیبافی است که به پشت فرد منافق میزند.
تلاش کردیم که هیچ نکتهی مثبتی دربارهی منافقان در فیلم نیاوریم.
در تمام فیلمهای گذشته اعتقادم این بود که بازیگرهای مستعدی را پیدا کنم که به سینما معرفی کنم. اعتقادم بر این است که مجموعهای از عوامل، فیلم را سروسامان و شکل میدهد
✅ @media_arma
🔷همکاری توییتر با ترکیه بعد از فیلترینگ
🔹فخرالدین آلتون، رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه:
مقامات توئیتر متعهد شدند از تلاشهای ترکیه برای مبارزه با دروغپراکنی در فضای مجازی حمایت کنند.
🔹وی ضمن قدردانی از مقامات توییتر بابت این وعده، ابراز امیدواری کرد که آنها با ترکیه در روزهای آینده همکاری نزدیکتری داشته باشند.
🔸حالا همین شبکههای اجتماعی ۳ ماه آموزش ساخت کوکتل مولوتف و شورش میدادن به هیچکس هم پاسخگو نبودند.
✅ @Media_arma
نشست خبری فیلم سینمایی گلهای باوارده
مهرداد خوشبخت، کارگردان: در تحقیقات فیلم آبادان ۱۱۶۰ به موضوع این فیلم برخوردم. اصرار داشتم که بازیگرهای این فیلم از لحاظ سطح شهرت، با بازیگرهای آبادان۱۱۶۰ برابر باشند. تمام فیلم را در آبادان کار کردیمش، در خود پالایشگاه فیلمبرداری داشتیم.
سعید براتی، مدیر فیلمبرداری: خیلی متاسفم که ما هیچ سینمای استانداردی در ایران نداریم. ما یک ماه دو ماه روی یک نسخه کار میکنیم، بعد در سینما میبینیم که یک نسخهی دیگر به نمایش درمیآید.
🔻اخبار #اختصاصی جشنواره فیلم فجر را از کانال «آرما» دنبال کنید.
✅ @Media_arma
افشاگری ایرج رحمانی از درخواست دستمزد ۲۰۰ میلیون تومانی یک بازیگر برای شرکت در نشست خبری فیلم | در نشست جنجالی فیلم «آنها مرا دوست داشتند» چه گذشت!؟
👤نویسنده و کارگردان: سوژهی این فیلم برمیگردد به ده سال پیش که یکی از آشنایان دور ما که از افراد پرنفوذ بود، اتفاقی شبیه به این، به نوعی دیگر برایش پیش آمد.
🔸جرقهی کار از آنجا زده شد. آمارها در حوزهی خرید و فروش و دزدیدن بچه وحشتناک و نگرانکننده است.
🔹موضوع فیلم البته بچهدزدی یا خرید و فروش بچه نیست. موضوع، شرافت، انسانیت، امید و تلاش برای نجات جان یک انسان است.
🔹فیلم من یک موضوع اجتماعی است. باید اتفاقات واقعی را در دل جامعه شناسایی کنیم. لوکیشنها و کارکترهای ما همه واقعی هستند. سیاهنمایی نیست. عمد من این بود که مکان واقعی باشد که رسیدیم به خلازیل. فکر میکنم این منطقه بعد جهانی پیدا کرده. آنجا ته خط است.
🔹هنر و سینما در ایران تحریمشدنی نیست. این بحث تحریم، مثل همان تجزیهطلبی نشدنی است. تمام کسانی که دم از تحریم میزنند، خودشان الان سر صحنه هستند.
👤ایرج رحمانی، تولیدکننده و سرمایهگذار فیلم در این نشست گفت:
نمیدانم چه جرمی مرتکب شدهام که در جشنوارهی فجر شرکت کردهام که اینقدر مورد توهین و تهمت قرار گرفتهام! چندین بازیگر چهرهی فیلم من به خاطر اینکه بازیگران فیلم چهره نبودند، پیشپرداخت را پس دادند و رفتند.
🔸چرا سینمای ما باید بازیگرمحور باشد؟ به جرات میگویم کار کردن با بازیگرهای غیرمشهور به مراتب راحتتر از چهرههاست.
🔸فلان آقای چهره که پز روشنفکری و مردمداری میدهد، آمد گفت برای ۳ روز بازی، ۳ میلیارد تومان میگیرم!
🔸آقایان تهیهکننده و سرمایهگذار، ما داریم باج میدهیم! ما نباید این باج را بدهیم. یک بازیگر تئاتر با ۲۰ میلیون تومان بهترین بازی را ارائه میدهد، ولی یک چهره را کلی باید نازش را بکشیم، تازه معلوم هم نیست که فیلمش بفروشد یا نفروشد. بازیگر چهره میگوید دستمزد من اینقدر است، اگر بازیگر مقابلم چهره باشد، یکسوم میگیرم، اگر بازیگر مقابلم غیرچهره باشد، دو برابر میگیرم! چرا باید باج بدهیم؟!
🔸مگر سینما فقط به بازیگر است؟ سینما فقط به بازیگر وابسته نیست. من معترضم به سینمای بازیگرسالاری! سینما نباید به بازیگر باج بدهد. بازیگر نباید تصمیمگیرنده باشد. بازیگری میتواند تصمیمگیرنده باشد و عرض اندام کند که ضامن فروش فیلم باشد، نه بازیگری که چند میلیارد تومان دستمزد میخواهد، ولی فیلمش کلاً ۴۰۰ میلیون تومان میفروشد.
🔸شما بازیگرانی که اکثرتان دوتابعیتی هستید دیگر برای ما پز روشنفکری و مردمدوستی ندهید! شما در پنتهاوستان نشستهاید برای مردم خوی دل میسوزانید؟ شما جرات نمیکنید از جایی که ما در آن فیلم ساختیم، رد بشوید!
🔸اعتراض من به بازیگرانی است که برای شرکت در نشست مردمی فیلم خودشان درخواست ۲۰۰ میلیون تومان دستمزد کردهاند!
🔸شما در همین سینما گنده شدهاید. این مردم شما را بزرگ کردهاند. آیا جشنواره فیلم فجر در سال ۹۰، ۸۸، ۹۸، و... حکومتی نبود؟ امسال که فیلم ما در جشنواره حضور دارد از نظر شما ملحد شدهاند؟ خوشبختانه مردم ما اگاه هستند و گول بازیهای شما را نمیخورند. شما نمیتوانید جایی را تحریم کنید که نانش را خوردهاید!
🔻اخبار #اختصاصی جشنواره فیلم فجر را از کانال «آرما» دنبال کنید.
✅ @Media_arma