eitaa logo
آرما مدیا
4.9هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️تبلیغات پنهان برای اثرگذاری بر ضمیرناخودآگاه مردم در اروپا ممنوع شد 🔺کارگاه علمی تخصصی علوم شناختی و جذب مخاطب به عنوان یکی از کارگاه‌های نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه برگزار شد. 🔻در این کارگاه علی بنیادی نائینی _عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت و امین هاشمی عضو هیأت علمی موسسه آموزشی اتاق بازرگانی تهران ابعاد تاثیر علوم شناختی بر جذب مخاطب را برای مخاطبان تشریح کردند. 💢به گفته مدرسان این کارگاه، پرداختن به علوم شناختی یا cognetive Science مورد تایید اسناد بالادستی کشور است. 💢بنیادی نائینی اظهار داشت: در این بخش از علم شناختی به دنبال تاثیرگذاری بر مخاطب هستیم که ۳ سطح تاثیرگذاری بر مغز وجود دارد و ساده‌ترین آنها اثرگذاری از طریق تغییر ورودی‌های مغز است. 💢وی ادامه داد: در حال حاضر از روش‌های گوناگونی برای تاثیرگذاری بر ضمیر ناخودآگاه استفاده می‌شود حتی ایده‌ای در مدرسه تجارت لندن پیگیری می‌شد که آدم خلاق تربیت کنند. 💢به گفته وی، البته پذیرش تاثیرگذاری این تلاش‌ها مخالفان و موافقانی دارد که با وجود اثبات نشدن قطعی این تاثیرات، در حال حاضر مخاطبان در اروپا شده است. 💢وی خاطر نشان کرد: فعالیت در حوزه علوم اعصاب شناختی به شدت به ابزار وابسته است و ابزارهای این علم گران و کم دسترس هستند. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️لایک فیس‌بوک حذف شد 💢فیس بوک پروژه آزمایشی حذف لایک از پلتفرم این شبکه اجتماعی را در استرالیا نیز اجرایی کرد. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️سهم زبان های مختلف از محتواب تولیدی در اینترنت 🔺جولای ۲۰۱۹ ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
💢مقایسه کاربران ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arms
⭕️به تازگی در فروشگاه پلی استور بازی به نام بازی براندازی منتشر شده! 💢در اطلاعات این بازی اینگونه نوشته شده: این بازی شامل چند دسته ماموریت است. به طور شانسی ماموریتی به شما و گروه دوستانتان داده می شود (با اتصال محلی هات اسپات و بدون اینترنت). با انجام دادن هر ماموریت٫ ظرفیت بازی شما بیشتر می شود. المان های استفاده شد در این بازی که توسط سلطنت طلبان منتشر شده جالب است لوگوی توییتر ،پرچم شیر خورشید، نماد دختران انقلاب ... هدف از ساخت چنین بازی روشن و مشخص است. 👤سیدعلی موسوی ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️میزان استفاده ایرانیان از تلگرام در شهریورماه #رصدخانه_آرما ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️کلیپی کوتاه درباره اسارت انسان در رسانه های اجتماعی ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️تیپ شناسی کاربران اینستاگرام 💢اینستاگرام آن بخش خودشیفته ی شخصیت ما را دوست دارد! اینستاگرام دومین شبکه ی اجتماعی محبوب جهان و شبکه­ ی پرطرفدار آمریکایی ها و ایرانی هاست. این شبکه پس از خریداری شدن از سوی فیس بوک به بازاری مکاره برای خرید و فروش لایک های بیهوده و رقابت برای اشتراک گذاری و جمع آوری لایک کاربران بویژه ستارگان عرصه­ ی تلویزیون و سینما، ورزش و شاخ های اینستاگرامی تبدیل شد. در اهمیت این شبکه همین بس که به استناد نتایج تحقیقی حدود 76درصد اعضای آن را که اغلب نوجوانان و جوانان هویت جو تشکیل داده و هر روز به این شبکه سری می زنند. شواهد و قرائن نشان می دهد که بر ذهن و کنش کاربران این شبکه­ ی عکس محور، وجود نگاه زیباشناختی(پاتری) و رویکرد پست مدرنیستی( مبتنی بر فردگرایی، استقلال طلبی و انزوا جویی) بیش از رویکرد اخلاقی و فرهنگی سایه انداخته است؛ و شاید از همین روست که کارمن فیشن بک معتقد است" اینستاگرام آن بخش خود شیفته ی شخصیت ما را بیشتر دوست دارد"! و بی تردید هر جا خودشیفتگان بیشتر حضور و بروزی داشته باشند و پیوسته به تبرج و خودنمایی بپردازند موجبات دوری و نفرت کاربرانی را فراهم خواهند کرد و همانطور که نیکلاس کار بدرستی خاطرنشان کرده است " در اینترنت و شبکه های اجتماعی هر چه بیشتر به هم نزدیک شویم از یکدیگر متنفرتر می شویم"! 💢بواسطه ­ی ویژگی عکس محوری این شبکه، امروزه تیپ های شخصیتی خودشیفته ای را از هر سنخ و صنفی را به خود جلب کرده است؛ از خودشیفتگان غیر اخلاقی و هنجار شکن چون تتلو گرفته تا خود شیفتگان عاشق پیشه و رومانتیک، خودشیفتگان جبرانی(که در نبود عرصه ای برای کنشگری اجتماعی به این شبکه پناه آورده اند) تا حتی خود شیفتگان نخبه گرا با تحصیلات عالی حوزوی و دانشگاهی. بر اساس نتایج یک تحقیق دانشگاهی(به راهنمایی اعظم راورد راد) تیپ های اینستاگرامی را می توان به سه گونه ی نمایشی، زیبا شناختی و بدنی- اجتماعی طبقه بندی کرد. لذا جای تعجب ندارد که امروزه 20 درصد از فعالیت های شبکه ای در این شبکه ی پر طرفدار در وهله ی نخست به مدلینگ و فشن اختصاص یابد که مبتنی بر بُعد نمایشی و زیباشناختی است و در وهله ­ی بعد به خدمتِ امور تبلیغات و بازاریابی، کسب و کار و البته عرضه­ ی محصولات و کالاهای لاکچری همچون خودروهای لوکس خارجی در آید تا زمینه ی شکل گیری فضای عمومی بورژوایی( به تعبیر هابرماسی) در جامعه­ ی در حال گذار بیش از پیش فراهم گردد. 🔺نکته ی قابل تامل و نگران کننده این است که بر خلاف دو شبکه­ ی محبوب دیگر جهانی، ماهیت شبکه ی اینستاگرام به سبب ذات فناورانه و جبر تکنولوژیک این رسانه در فضای رقابتی و تعیین نیافته (به تعبیر ویگوتسکی) حتی از شخصیت نسبتا سالم و خودآگاه، کنشگری با شخصیتی نوروتیک و ناخودآگاه و اغلب سلطه پذیر ساخته و بیم آن می رود که در نبود کدنامه و یا نظام نامه های اخلاقی و قانونی و عدم اهتمام نهادهای آموزشی و پرورشی در نهادینه کردن فرهنگ سواد رسانه ای در سطوح مختلف، در آینده­ ی نزدیک شاهد کنشگری و رفتارهای هنجارشکنانه ­ی بیشتری از سوی کاربران خودشیفته­ ی بورژوا و اخلاق گریز چون تتلو باشیم؛ و حتی هنرمندان متوهم تازه از راه رسیده؛ خودشیفتگانی که جامعه شناسی از آنها با عنوان آشوبگران فرهنگی طبقه ­ی متوسط یاد کرده(دکتر آزاد ارمکی، 1398) و این قابلیت بالقوه را همچون تتلو دارند که در مواقع لازم به آشوب گران اجتماعی تهدید کننده­ ی امنیت جامعه تبدیل شوند. 👤فتوره چی ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️اینستاگرام مضرترین رسانه اجتماعی برای سلامت روانی جوانان 💢انجمن سلطنتنی سلامت عمومی بریتانیا با تحقیق بر روی 1479 فرد جوان و با در نظر گرفتن عوامل متعددی همچون افسردگی، حس تنهایی، اضطراب، اذیت و آزار، اعتماد به نفس و غیره، شبکه اینستاگرام را بدترین شبکه اجتماعی و با عنوان آسیب خالص برای سلامت روانی جوانان معرفی کرد. 🔺در این بررسی که در مورد تاثیرات روانی 5 شبکه اجتماعی محبوب بر روی جوانان صورت گرفت یوتیوب با در بر داشتن محتوای آموزشی بسیار و عوامل آسیب زننده به مراتب کمتر، کم ضررترین و مفیدترین رسانه اجتماعی معرفی شد و پس از آن به ترتیب توئیتر، فیسبوک و اسنپ چت قرار گرفتند. #رسانه_شناسی ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
▪️عضو واحد جنگ روانی ارتش انگلیس، مسئولیت غرب آسیای توییتر را بر عهده دارد پایگاه «میدل‌ایست‌آی» نوشت، مدیر بخش غرب آسیا در شرکت توییتر فردی است که به صورت پاره‌وقت در واحد جنگ روانی ارتش انگلیس نیز عضویت دارد. «گوردون مک‌میلان» از چند سال پیش در واحدی که در سال ۲۰۱۵ با هدف تدوین راه‌های «غیرکشنده» در ارتش انگلیس ایجاد شده، عضو است. واحد موسوم به «تیپ ۷۷» از شبکه‌های اجتماعی و همچنین امکاناتی نظیر تحلیل داده و تحقیق بر روی کاربران، برای پیشبرد «جنگ اطلاعاتی» استفاده می‌کند. هدف از تشکیل این واحد تلاش برای «تغییر رفتار و رویکرد اهداف» از طریق عملیات‌های مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی اعلام شده است. #جنگ_رسانه_ای ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️استوری #مهناز_افشار 💢گویا بعد از تصمیم مهناز افشار مبنی بر عدم اظهار نظر های سیاسی و اجتماعی هم اکنون ارتباط وی با جریان ها و حلقه های سیاسی قطع شده است و از استوری او برداشت می شود که ااز #یاسین_رامین جدا شده است #سلبریتی ✅آرما(آرمان ناتمام ) @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌⭕️دستکاری افکار عمومی 💢"دستکاری هوشیارانه و هوشمندانه عادت‌ها و عقاید سازمان‌یافته توده‌ها یکی از عناصر مهم جامعه دموکراتیک است. آنها که این سازوکار نادیده جامعه را دستکاری می‌کنند دولتی نامرئی را تشکیل می‌دهند که قدرت واقعی حاکم بر کشور ما است." 💢دولت نامرئی "طبقه بالاتر جامعه است؛ پرورده، آموخته، کارشناس، روشنفکر. حتی الزامی نیست که آنها همدیگر را بشناسند اما توده‌ها را کنترل می‌کنند، آنها هستند که سررشته کارها را به دست دارند و ذهن عموم را کنترل می‌کنند 🔺بر ما حکومت شده، ذهن‌هایمان قالب گرفته شده، ذائقه‌مان شکل داده شده، افکارمان توصیه شده، عمدتا توسط مردانی که هیچگاه اسمشان را نشنیده‌ایم." 💢اول این که توده‌ها بیش از حد احمق و بی‌عقلند و بیش از حد تحت تاثیر عواطف و تکانه‌ها که بتوان به تصمیم آنها اعتماد کرد. انگیزه افکار و اعمال مردم -که اغلب خود از آن آگاه نیستند- نیروهایی است در ناخودگاه آنها که فراموش یا سرکوب شده‌اند. 💢توده‌ها "ممکن است به آسانی به فرد اشتباه رای بدهند یا چیز غلطی بخواهند، بنابراین باید از بالا هدایت شوند اما می‌توان به عمیقترین امیال و ترسهای افراد دسترسی پیدا و از آن برای اهداف خود استفاده کرد." 💢راه دستکاری موثر افکار عمومی اینست؛ مردم باید کاری را بکنند که آنها که پول و قدرت دارند می‌خواهند؛ چیزی را که لازم ندارند بخرند و کسی را انتخاب کنند که حافظ منافع آنان نیست یا دنباله‌رو رهبران قدرتمند باشند. 👤ادوارد برنیز ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
رفتار کاربران جهانی در شبکه های اجتماعی ✅آرما(آرمان ناتمام ) @media_arma
هر 60 ثانیه در اینترنت چه مقدار داده تولید می‌شود؟ ✅آرما(آرمان ناتمام ) @media_arma
⭕️رسانه ها تصورات را شکل‌می دهند 💢 نتیجه جالب تحقیقات مجری بی بی سی از منابع مالی مردم لبنان و حزب الله! اغلب مردم ایران اشتباه تصور می کنند! ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️ماجرای یک عکس جعلی در اعتراضات عراق. ‏«بهار عربی میخواهیم تا مراجع [نجف] را به کشورهایشان اخراج کنیم». ‏تصویری که سه روز است در رسانه ها از ⁧⁩ ⁧⁩ دست به دست میشود. ‏ مشخص شد جعلی است و عکس اصلی با محتوایی متفاوت مربوط به تظاهرات عراقی ها علیه پارلمان در سال ۲۰۱۵ است. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
💎 کارگاه آموزشی تاثیر پورنوگرافی آنلاین بر روابط همسران(ویژه متاهلین و مجردین) - آنچه باید همسران امروز و آینده بدانند - موانع ایجاد عشق و صمیمیت بین همسران - بررسی روابط در تلگرام، اینستاگرام، ... - روابط نامتعارف در فضای مجازی - ✍مدرس: دکتر فاطمه آذرتاش 📌تاریخ و ساعت: ۱۸مهر، ساعت ۱۵ لغایت ۱۷ 📌مکان: شهرک غرب، فرهنگسرای ابن سینا 📌با ارائه گواهی معتبر شرکت در کارگاه 📌هزینه ۵۰ هزارتومان 📌۲۰% تخفیف ویژه دانشجویان 📞 ۰۲۱۶۶۵۳۰۵۶۷ 📞 ۰۲۱۶۶۵۳۰۵۵۲ ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️استفاده از تکنیک اقناعی مقایسه بنز و پراید ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️سهم رسانه‌های مختلف از تبلیغات در سطح جهان 💢مقایسه سال ۲۰۱۸ با ۲۰۱۹ ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️ترفندهای رسانه ای در نا آرامی های عراق 💢 ایران و عراق مگر با هم نجنگیدند 🔺یکی از ابتدایی‌ترین سنگ‌اندازی‌هایی که رسانه‌های بیگانه در هردو کشور مطرح کرده‌اند، این است که مگر شما با همدیگر نجنگیده‌اید و بسیاری از عزیزان‌تان را در این مسیر از دست نداده‌اید؟ پس چرا باید یکدیگر ارتباط داشته باشید؟ 🔺آن‌ها بیان نمی‌کنند که دشمنی ایران با بعثی‌هایی بود که یک دنیا را در حمایت خود داشتند، و نه این افرادی که جانانه از زائران اربعین میزبانی می‌کنند و «حب‌الحسین_یجمعنا» را معنا می‌کنند. حتی در همان زمان جنگ هم بسیاری از عراقی‌ها به صف جبهه‌های ایرانی پیوستند و با حزب بعث جنگیدند. 💢حضور نیروهای خارجی 🔺امسال و در میانه اعتراضات عراق، شایعه‌ای مبنی بر حضور نیروهای ایرانی برای سرکوب اعتراضات در برخی رسانه‌‌ها منتشر شد. این شایعات، در حجم گسترده توسط رسانه‌های ضدانقلاب پوشش داده شد. 💢شایعه حیثیتی برای برانگیختن تعصب دینی 🔺یکی از مهم‌ترین شایعات و حربه‌هایی که بارها و بارها برای نفرت افکنی بین مردم ایران و عراق منتشر شده، موضوع سوءاستفاده جنسی است. این رسانه‌ها که می‌دانند این موضوعات جزو خطوط قرمز شیعیان محسوب می‌شود، مدام روی این موضوع خبرسازی می‌کنند. مثلا سال گذشته مدعی شدند زنان مشهدی به مردان عراقی خدمات جنسی ارائه می‌‌دهند؛ شایعه‌ای که سروصدای زیادی به پاکرد اما خیلی زود دروغ بودن آن معلوم شد. ✍️بخش یک از سه ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️ترفندهای رسانه ای در نا آرامی های عراق ✍️بخش دو از چهار 💢در اقدامی مشابه و هم‌زمان، روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" در ایام اربعین سال‌های گذشته برای ایجاد اختلاف بین ملت‌های ایران و عراق، خطر تعرض جنسی به زنان عراقی توسط ایرانی را مطرح می‌کرد. 🔺بی‌بی‌سی به تازگی نیز سعی کرده با یک مطلب موهن، ضربه خودش را در آستانه اربعین به شیعیان بزند و نشان دهد که مشکل اصلی‌اش نه مردم ایران و نه مردم عراق بلکه تمام شیعیان است؛ بی‌بی‌سی به منظور برانگیختن احساسات مردم، ادعا کرده که روحانیون شیعه ،دختران نوجوان حتی ۹ ساله را در ازای پول به صیغه مردان درمی‌آورند. 💢انداختن مشکلات به گردن کشور همسایه 🔺یکی از ترفندهای مورد استفاده در اعتراضات اخیر عراق این بود که جمهوری اسلامی را دلیل اصلی مشکلات اقتصادی در عراق معرفی کنند. 💢البته این فضاسازی‌ها بی‌سابقه نبود و از سال‌های قبل کلید خورده بود. بی‌بی‌سی فارسی که تقریبا تمام اخبار مربوط به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی اربعین را سانسور می‌کند، سال گذشته ناگهان گزارش‌هایی درباره اربعین منتشر کرد؛ اما به چه شکل؟ این رسانه دولتی انگلیس سعی کرد تا القا کند این راهپیمایی عظیم، اقتصاد عراق را دچار اختلال می‌کند. 💢تاکتیک انداختن مشکلات به گردن کشور همسایه، موضوعی بوده که بارها در ایران درباره‌اش شایعه ساخته شده؛ از ارسال آب رایگان به عراق تا خروج دلار به این کشور همسایه. 🔺شبکه تلویزیونی «من‌وتو» حتی شایعه کرد که کمک‌های مردم به کمیته امداد خمینی(ره) هم خرج زنان بی‌سرپرست عراقی می‌شود، درحالی که بعدا مشخص شد ریالی از کمک‌های مردم یک شهر در شهر دیگر خرج نمی‌شود چه برسد کشور دیگر. و این شعبه کمیته امداد در عراق بود که کمک‌های مردم عراق را برای زنان بی‌سرپرست هزینه می‌کرد. ✍️بخش دو از چهار ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️ترفندهای رسانه ای در نا آرامی های عراق ✍️بخش سه از چهار 💢القای نمک‌نشناسی طرفین 🔺برداشت‌هایی که گاهی اوقات برخی از عراقی‌ها نسبت به اقدامات جمهوری اسلامی دارند ناشی از عدم اطلاع کامل آنان از یک رویداد است. اتفاقی که بارها به‌شکل تعمدی از سوی برخی رسانه‌‌های ضدانقلاب هدایت می‌شوداست. آن‌ها با تقطیع سخنان رهبران مسئولان سیاسی بارها سعی کرده‌اند نشان دهند که دو ملت در کنار هم قرار ندارند؛ هرچند که نباید از این موضوع غافل شد که هنوز بازمانده‌های بعثی و دلدادگان آمریکایی هم در عراق حضور دارند و به دنبال کوچکترین بهانه‌ها برای آشوب‌آفرینی هستند. ترفندهای به کار رفته در رسانه‌های معاند در فضای اعتراضات عراق هم کاملا شبیه همان ترفندهایی است که در ایران به کار گرفته بودند. 💢استفاده از تصاویر آرشیوی 🔺در روزهای اعتراضات اخیر، تصویری از آتش زدن پرچم ایران در عراق منتشر شد. اما بررسی این خبر نشان می‌دهد که اصلا این عکس ربطی به اعتراضات اخیر عراق ندارد. این تصویر مربوط به اعتراضات سال گذشته بوده که بعضی رسانه‌ها سعی کرده‌اند با بازنشر و البته بزرگ‌نمایی آن در ایام پیاده‌روی اربعین، روابط دو ملت را تحت‌الشعاع قرار داده و تیره کنند. مشابه همین ترفند در ایران هم رخ می‌داد، تصویری که ادعا می‌شد مربوط به اعتراضات مردادماه است ولی افراد در تصویر کاپشن و لباس زمستانی داشتند. از این تصاویر، به منظور گسترده نشان دادن اعتراضات و افزایش حساسیت جامعه و ایجاد عکس‌العمل‌های شدید استفاده می‌شد. 💢عکس فوتوشاپی 🔺در روزهای اخیر، رسانه‌ها و اکانت‌هایی که به دنبال افزایش تنش‌ها در عراق هستند، به دستکاری در تصاویر پلاکاردهای مورد استفاده قرار گرفته در تجمعات گذشته روی آوردند. https://t.me/media_arma/1245 💢این کار، یکی از ترفندها برای بحرانی کردن آشوب‌هاست که در آن، شعارهای تند جایگزین متن واقعی بر روی پلاکاردهای موجود در دست تظاهرکنندگان می‌شود. وجود این شعارهای تند، به تحریک عواطف هر دو گروه موافق و مخالف اعتراضات می‌انجامد و آتش آشوب را شعله‌ورتر می‌کند. ✍️بخش سه از چهار ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️ترفندهای رسانه ای در نا آرامی های عراق ✍️بخش چهار از چهار ⭕️استفاده از عکس مکانی دیگر برای مکان دیگر به جهت گسترده کردن اعتراضات 🔺برخی رسانه‌های عراقی نیز تصاویر درگیری‌های بغداد را به جای نجف منتشر کردند و حتی به دروغ اعلام کردند که در نجف حکومت نظامی شده تا بتوانند درگیری ها را گسترده‌تر کنند. در واقع، رسانه‌های آشوب‌طلب به منظور تسری اعتراضات به شهرهای دیگر، سعی می‌کنند تصاویر جعلی از اعتراض در این شهرها منتشر کنند تا به مخاطبانی که امکان دسترسی به آن موقعیت فیزیکی را ندارند القا کنند که ناامنی در همه جا گسترده شده. این قبیل شایعات، بالاخص در ایام نزدیک به پیاده‌روی اربعین بیشتر شده و مدام شایعاتی درباره شهرهای اصلی مسیر راهپیمایی (کربلا و نجف) منتشر می‌شود. در جریان اعتراضات ایران نیز از تصویر یک اعتراض برای چند شهر استفاده می‌کردند تا شهرهای بیشتری از ایران را به‌عنوان صحنه درگیری معرفی کنند. ✍️بخش چهار از چهار ➖بخش اول 🔺https://t.me/media_arma/1249 ➖بخش دوم 🔺https://t.me/media_arma/1250 ➖بخش سوم 🔺https://t.me/media_arma/1251 ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
📸بازداشت "سحر تبر" به دستور دادسرای ارشاد 🔹فاطمه خ. مشهور به سحر تبر که بواسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب فالوور در حساب اینستاگرام خود می‌کرد، پس از ارسال پیامهای متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد و درخواست پیگیری، به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد. 🔹از جمله جرایم این چهره هنجارشکن، ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد می‌باشد. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️داریوش ارجمند: ساواک به علی شریعتی می‌گفتند "نواب صفوی" و به من هم می‌گفتند "چاقوکش نواب صفوی"! 🔹یک بار در ساواک به آقای شریعتی گفته بودند "اسم دوستانت را بگو"، و او نام مرا برده بود. 🔹آن‌ها به علی شریعتی می‌گفتند "نواب صفوی" و به من هم می‌گفتند "چاقوکش نواب صفوی"! 🔹شریعتی تأکید می‌کرد؛ "در مسجد کرامت یک روحانی جوانی است به‌نام سید علی خامنه‌ای، بروید پای صحبتش بنشینید ببینید چه می‌گوید". 🔹من آن روز که ساواک آقای خامنه‌ای را گرفت در همان مسجد بودم و این‌ها را دیدم. 🔹آقای خامنه‌ای همان راه امام را با شدت و حدّت بیشتری دارد می‌رود ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma