eitaa logo
آرما مدیا
4.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
💢ميزان رشد خريدهاي اينترنتي در 20 روز اول سال 📚سازمان فناوري اطلاعات ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
12.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ⭕️سوال مهم و جالب از استاد 📛چطوری داعش رو پیش بینی کردید ⁉️ ✅ کانال رسمی هواداران استاد رائفی پور @raefipourfans
⭕️اینفلوئنسرهایی که از بازنده های شرط بندی هم کسب سود می کنند! شرق در گزارشی از سایت های شرط بندی نوشت 🔹برای عضویت در سایت، کاربر باید تمامی اطلاعات و مشخصات کارت ملی و کارت حساب بانکی خود را در اختیار سایت قرار دهد و کارت بانکی حتما باید به نام خود کاربر باشد. 🔹سود کم برخی از این سایت‌های شرط‌بندی این احتمال را تقویت کرده که این سایت‌ها فقط پوشش کار اصلی افراد پشت سایت است و کار اصلی آنها پول‌شویی به‌واسطه اطلاعات هویتی افراد است. 🔹اوایل که رفته بودم، دیدم متن مقرراتی که در سایت برای کاربران گذاشته بودند،اصلا واضح نیست. اصرار داشتند این قوانین نامفهوم و گنگ باقی بماند. این‌طوری همیشه امکان هرگونه تفسیری از قانون سایت وجود داشت و مسئولیت اشتباه برعهده خود کاربر بود. 🔹بازار قماربازی مانند هر بازار دیگری یک‌سری دلال دارد؛ دلال‌هایی که اینفلوئنسر هستند، طرفدار و البته «حرف‌گوش‌کن» زیاد دارند یا اینکه مانند برخی اینستاگرامرها با تبلیغ‌هایی فریبنده دل خیلی‌ها را برای«آسان پول‌دار شویم» به دست مي‌آورند و وسوسه حداقل یک بار تجربه‌کردنش را به دل طرفداران مي‌اندازند 🔸آنها اگر فقط مبلغ شرط‌بندی نباشند، ایجنت سایت شرط‌بندی هستند که تبلیغش را می‌کنند.«بیشترین سود برداشتی را مجموعه‌داران داشتند. آنها از باخت کسانی که به سایت می‌آورند، سود می‌کنند. ایجنت‌ها كساني هستند که کاربران با کد آنها ثبت‌نام می‌کنند و درواقع دلال شرط‌بندی هستند. هرچقدر کاربر ببازد، سایت ۱۰ تا ۲۰ درصد باخت کاربر را به ایجنتی می‌دهد که آن کاربر را به سایت آورده 🔸سایت سوپربت را فرشاد لطفي یکی از قهرمانان بدن‌سازی به‌همراه دنيا دلدار مدل ایرانی ساکن ترکیه می‌چرخانند. صاحب سایت بیت بت، رضا پرستش بدل مسی است، گروه شرط‌بندی بنفیت با چندین زیرمجموعه، هلدینگ مونتیگو (فرشید امیرشقاقی) خواننده رپ است. در میان این دسته از خواننده‌ها، سپهر خلسه، جیدال (علی غنی‌نژاد اهری) و عرفان پایدار هم هستند که یا صاحب سایت شرط‌بندی‌اند یا مبلغ آن. به این لیست می‌توانید سایت حضرات با مدیریت پویان مختاری، اینستاگرمر معروف، سایت میلیون بت با تبلیغ صدف طاهریان، ساشا سبحانی و خیلی‌ بچه معروف‌های دیگر را هم اضافه کنید ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️تیم رسانه های اجتماعی؛ ضرورتی برای مواجهه با بحران 💢عصر حاضر را عصر رسانه های اجتماعی نامیده اند. عصری که در آن رسانه های اجتماعی در حال بازتعریف، بازسازی و ارائه مناسبات تازه‌ای در همه حوزه ها هستند. با رسانه های اجتماعی زمانه و زمین بازی رسانه‌ها و بستر شکل گیری ارتباطات در حال تغییرات اساسی است از جمله نحوه درک، مواجهه و مدیریت بحران؛ چون روشی که اطلاعات را دریافت و به اشتراک می گذاریم وارد بستر شبکه ای شده است.‌ اجتماعاتی که در این شبکه ها شکل می گیرند فضایی را ایجاد می کنند که تعین کننده معنا و تفسیر کننده مرزهای بحران است. 🔺تحقیقاتی نشان داده اند که چون رسانه های اجتماعی ماهیتی شبکه ای و مشارکتی دارند، فضایی از شفافیت و همدلی به مشارکت کنندگان در گفتگو درباره بحران القا می شود که از شدت تندی و تلخی مصیبت می کاهد. برخی از کاربران تجربیات خودشان را در مواجهه با بحران می گویند و با توصیه ها، همدردی ها و واکنش های متنوع دیگران مواجه می شوند و در مجموع فضایی از همدلی ایجاد می شود. 💢همچنین تحقیقاتی نشان داده اند که برای گروه هایی از جامعه میزان اعتماد به رسانه های اجتماعی بیشتر از رسانه های رسمی است چون اخبار را از گروه دوستانی می‌گیرند که به آنها اعتماد دارند. این اعتماد نسبی و این اقبال گسترده باعث شده است که هم رسانه های اجتماعی نقش محوری در شناختن بحران داشته باشند و هم سازمان های متولی با حضور فعال در این رسانه ها برای مدیریت بحران تلاش کنند. مثلاً در توئیتر اکانت رسمی داشته باشند. چون تجربه نشان داده است که معمولاً اولین اخبار از بحران ها در توئیتر منتشر شده است و لذا توئیتر جایگاه ویژه ای در حوزه اخبار بحرانها یافته است. توئیتر این امکان را ایجاد کرده است که افرادی که در دل بحران هستند روایت دست اولی ارائه کنند و شهروندان با مشارکت در بحث، خودشان را در دل بحران بیابند. 💢این ظرفیتی است که سازمان های درگیر در مدیریت بحران از آن استفاده می کنند. برای مثال سازمان بهداشت جهانی برای مواجهه با بحران ها تیم رسانه های اجتماعی دارد، تیمی از متخصصین مختلف که برای مدیریت بحران ها در رسانه های اجتماعی به صورت تمام وقت فعالند و بحران های حوزه سلامت را رصد می کنند و توصیه های مناسبی ارائه می کنند. "میز توئیتر" این سازمان با رصد کردن دقیق و مستمر محیط مدام ترندها را بررسی می کند. امروزه حضور فعال سازمان های درگیر در مدیریت بحران در قالب تیم رسانه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان یک ضرورت است. 💢از جمله اهداف اولیه این تیم رسیدن هرچه سریعتر به اجماع نسبی در مورد معنا و ابعاد بحران است. در واقع باید تلاش کنند تا بین طیفی از تصورات مختلف مردم از بحران و ادراک کارشناسان و متخصصان از تلقی جامعه از ابعاد بحران و نیز ادراک مدیران و سیاستمداران تا حد ممکن نزدیکی و اشتراک ایجاد کنند. 💢در این تیم باید از تخصص های مختلف مرتبط با بحران حضور داشته باشند؛ از جمله روزنامه نگاری تا روایتهای تاثیرگذار متناسب با خصوصیات هر پلتفورم را انتخاب کنند. چون به همان اندازه ای که پیام مهم است، فرم و تنظیم محتوا نیز مهم است. 🔺به نظر می رسد با توجه به حضور میلیونها ایرانی در اپلیکیشن ها و پلتفورم های اجتماعی و نقش موثری که این رسانه ها در بحرانها ایفا می کنند، لازم است بازنگری هایی صورت گیرد تا سازمان ها بتوانند نقشی جدی در این بسترها ایفا کنند. وقتی میلیونها ایرانی در بسترهای مختلف اجتماعی عضو هستند، فیلترینگ چه معنایی دارد؟ چه کارکردهایی در بحرانها داشته است؟ 👤امید جهانشاهی ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️لایو ها و شرط بندی 💢توئیت بهنام بابازاده روزنامه‌نویس و خبرنگار حوزۀ موسیقی و هنر در رابطه با برگزاری لایوهای اخیر در اینستاگرام توسط تتلو، احلام، تهی، ساشا سبحانی، وحید خزایی، دنیا جهانبخت و... بواسطه پیشنهاد 200 هزار دلاری مدیران یک سایت بزرگ شرط بندی (Bet) در ترکیه به آنان و به ازای هر لایو اینستاگرامی با چهره های شاخص اینستا، در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته است. 🔺بابازاده ضمن اشاره به ورود برخی از بازیگران، بازیکنان و خوانندگان به این سناریور، به در آمدزایی بالای این سایت های شرط بندی و برادران امیرشقاقی (مافیاهای شرط بندی ایرانی) با هجوم ببینندگان لایوهای مذکور تاکید داشته است. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
📌شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رسانه های عصر حاضر شناخه می شود. با فرهنگ سازی و مدیریت در این حوزه می توان ضمن کاهش تاثیرات مخرب آن، از کارکردهای مفیدی که دارد، بهره برد. 🔺بنابر توصیه های کارشناسان و پژوهش های انجام شده لازم است در این فضا نکات خاصی را رعایت کنیم که آن ها را در تصویر فوق مشاهده میکنید. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
هدایت شده از موسسه مصاف
👤توییت استاد ضمن تبریک حلول ماه مبارک ⁧ ⁩ ‏همان طور که وعده کرده بودم گزارش اولیه بررسی میزان انتشار هشتگ ⁦ ⁩  حضورتان تقدیم می گردد ‏رکورد بی نظیر بیش از یک میلیارد و دویست و شصت و پنج میلیون ایمپرشن تا تاریخ تنظیم گزارش (۲۲فروردین) ‏دانلود PDF ‏⁦ bit.ly/3545HUR⁩ 🌐 twitter.com/a_raefipour1/status/1254090196905230336?s=21 ✅ کانال مصاف @Masaf
⭕️پویش جهانی لایو 🔺واکاوی اقبال کاربران به لایواینستاگرام در ایام قرنطینه خانگی گفتگو با دكتر حجت اله عباسي مدرس دانشگاه; يكشنبه 7 ارديبهشت 1399 💢پلتفرم اينستاگرام از ابتدای ایجاد مهمترين ويژگي آن، اشتراک گذاری عکس و ویدئو بوده و چهارسالی است، اینستالایو و خدمات دیگري به آن افزوده شده است. این شبکه اجتماعی یک جریان همرسانی یا اشتراک گذاری و بازنشر محتوا به غول های شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، توئیتر، فليكر و تامبلر دارد. همچنین افزون به یک میلیارد نفر در جهان و 25 میلیون نفر در ایران از آن استفاده می کنند. 💢در پخش زنده مخاطبان يا كاربران احساس واقعی در صحنه بودن پیدا می کنند، فاصله زمانی بین تولید محتوا و انتشار آن به صفر می رسد. و در اين فضا سانسور معنا ندارد . 💢در وضعیت پساكرونا فعالیت های مراکز فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی كشور و اغلب نقاط جهان در فضاي واقعي تعلیق شده اند و پرچم واحدهای اداری و تجاری هم نیم افراشته شده است و شاهد بی روح شدن فضاهاي شهري و فضاهای عمومی هستیم. 💢ارتباطات اجتماعي که در کالبد شهر جریان داشته اکنون تعطیل هستند؛ درحالی که فضاهای شهری به زندگی شهروندان معنا و هویت می بخشند. کاربران نیازهای گسترده ای که تا قبل از فاصله گذاري اجتماعي كرونا در فضاهای عمومی جست و جو می کردند حالا بناچار در فضاي مجازي تامين مي كنند، چون زندگی هیچ گاه متوقف نمی شود. 💢طبق اعلام اینستاگرام، حدود ۷۰ درصد از کاربران در ایالات متحده آمریکا هم اکنون از قابلیت لايو که در زمان شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کرده، استفاده می کنند و شاهد یک پویش جهانی لایو هستیم. 💢موافق این نیستم که لایوها بیشتر محتوای مبتذل دارند ،چون بسیاری از علما، دانشگاهيان، روزنامه نگاران، سلبريتي ها، كنشگران سياسي و اجتماعي و صاحبان كسب و كار و البته گروههاي مختلف مردم و بویژه در ایام پساکرونا نیز از قابلیت لايو اينستاگرام برای تبليغات سياسي و فرهنگي، گفت و گو و بیان دیدگاه های خود و ارايه محصولات و بازاريابي و ديگر فعاليت ها استفاده می کنند. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
🔴 شگردهای جذب لایک و کامنت در فضای مجازی برخی پست ها که اتفاقاً درجذب لایک وکامنت‌های زیاد، موفق هم هستند، از بعضی ویژگی های مشترک برخوردار بوده و از شگردهایی معمولا مشترک برای جذب لایک و کامنت استفاده می کنند که‌ در از آن ها به‌عنوان نام برده‌ می‌شود. ⭕️ تکنیک اقناعی استفاده از عواطف و احساسات یکی از مهمترین و پرکاربردترین این تکنیک هاست که ازطریق تحریک عواطف واحساسات کاربران موجب برانگیختن واکنش آن ها درقالب لایک‌وکامنت می‌شود. 🔺معمولا برای تحریک عواطف واحساسات کاربران ازبعضی شگردهای مشخص استفاده می‌شود که به بعضی ازاین شگردها اشاره می‌شود : 💢تحریک احساسات وبرانگیختن واکنش ازطریق استفاده از اختلاف عقاید و سلایق 💢تعارضات سیاسی عقیدتی قومیتی ملیتی جنسیتی ورزشی فرهنگی طبقاتی طرز پوشش مدل مو ولباس رنگ مو و لباس نمایش جواهرات خانه و ماشین لاکچری و هر چیزی که موجب برانگیختن احساساتی مانند حسرت یا حسادت شود و مانند اینها، در قالب های مختلف مانند تصویر، فیلم و کلیپ، ،۱یا۲، نظرسنجی، خبر داستان طنز و... و به خصوص همراه با 🔵 جملات جانبدارانیه برای تایید یا رد یکی از این عقاید که به واکنش سریع مخاطبان منجر شود... 💢حتی نمایش بعضی از پست هایی که در جای دیگر با هدفی دیگر در فضای مجازی منتشر شده اند اما اینجا، از جنبه ایجاد تعارض آن ها برای جمع آوری لایک و کامنت استفاده می شود. 🔺مثل اظهار نظر بعضی هنرپیشه ها درباره بعضی مسائل یا نمایش بخشی از زندگی شخصی خود و یا حتی نمایش غذاخوردن چینی ها که برای خود آن ها جنبه تبلیغاتی دارد اما مخاطب ایرانی را به لحاظ تعارض فرهنگی به واکنش و کامنت گذاری وامی‌دارد. ⭕️تحریک احساسات با استفاده از نوستالژی 💢تصاویر،موسیقی،فیلم وسریال،هنرپیشه ها،خوانندگان،مشاهیر علمی وسیاسی وادبی وهرچیزی که برای مخاطبان خاطره انگیز باشدوعواطف آنها راتحریک کرده یاجریحه‌دارنماید. 🔺تحریک عواطف انسانی ازطریق نمایش قشر آسیب‌پذیر، معلولان، کودکان، پدرومادر، افراد زحمت‌کش‌و... 💢تحریک عواطفی مثل خشم شدید ازطریق نمایش تصویرداستان یاحتی وانمودی ازنمایش ظلم و ستم مانند توهین به یک فرد، توهین به اشخاص محبوب، کتک خوردن یک فردبی‌دفاع یا کارسخت یک فردضعیف و... برای دریافت لایک وکامنت ⭕️تحریک عواطف با استفاده از تکنیک اقناعی مقایسه 💢از این تکنیک نیز غالبا در راستای تحریک عواطف افراد استفاده می شود و به فراخور آن،موجب برانگیختن حس حسادت، خشم، یأس و حسرت، تمسخر و تأسف، انزجار ومانند اینها می شود. 🔺مانند مقایسه دو سیاستمدار از دو کشور، دو هنرپیشه از دو کشور، دو مدل مو یا آرایش، دو مدل ماشین از دو شرکت، دو وسیله مصرفی از دو برند،دو ماده غذایی و مانند اینها 🔴 تحریک عواطف با استفاده از تکنیک اقناعی تعمیم 💢استفاده از تصاویر، فیلم ها یا داستان هایی که تعداد زیادی از افراد آن را به خود تعمیم داده و خود را در آن موقعیت تصور می کنند و تأثيرپذیری بیش تری از آن دارند. 💢مثلا وقتی تصویر سربازی که دور از خانواده است گذاشته می شود، سایر سربازان و حتی اعضای خانواده ای که سرباز دارند آن را به خود تعمیم داده و باآن همزادپنداری می کنند. ⭕️تحریک عواطف و احساسات با نمایش موارد عجیب و استثناء 💢این شگرد که از ارزش های خبری هم محسوب می‌شود، در فضای مجازی معمولا در سطحی‌ترین شکل آن به اشکالی مبتذل و مانند نشریات زرد مورد استفاده قرار می گیرد مثل استفاده از خرافات پیش پا افتاده‌ای چون نقش بستن کلمات مقدس روی بدن کودکان. 💢نمایش فیلم و تصویر افرادی با عمل های زیبایی عجیب و غریب، زنده خواری چینی ها و مانند آن نیز از اشکال دیگر جذب لایک و کامنت هستند که جنبه استثناء آن‌ها، گاه با شگردهای دیگری همچون پرسش هایی با پاسخ مشخص و تعارضات فرهنگی نیز هم‌پوشانی دارد. 💢تکنیک اقناعی استفاده از نماد ها 🔺استفاده ازتصاویر ونمادهای ملی یامذهبی که به تحریک عواطف ملی،میهنی،مذهبی بیانجامند مانند نمایش تصویر اماکن مقدس،زیارتگاه ها،مرقد امامان یاقهرمانان ملی، پرچم و... واستفاده ازشعارهای ملی،مذهبی وتحریک عرق ملی‌ومذهبی ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
🔹واقعا انتظار داریم بی بی سی حتما این گزارش رو پخش کنه عدالتم آرزوست😂 ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️جنگ ادراکی شناختی 💢ایجاد یک ادراک نسبت به مسلمانان توسط رسانه های غرب نیازمند فعالیت های دقیق است 👤استاد رائفی پور 💢بخشی از برنامه 🔻مشاهده و دانلود قسمت ششم 🌐http://aparat.com/v/t0Pw6 ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
⭕️همزمان با اقدام کشور آلمان در تروریستی اعلام کردن حزب‌الله لبنان، رسانه های معاند ادعای ترند شدن هشتگ "حزب_الله_ارهابی" در لبنان را مطرح ساخته و در این خصوص به فضاسازی پرداخته اند. 💢گفتنی است تقدیر توئیتری پمپئو از این اقدام آلمان و اشاره به حمایت ایران از حزب الله لبنان به عنوان یک گروه تروریستی نیز در رسانه های معاند بازتاب داشته است. علاوه بر این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار توئیتی جلوگیری از تامین مالی جزب الله لبنان را باعث کاهش رفتارهای مخرب ایران قلمداد کرده است. ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma