eitaa logo
آرما مدیا
4.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
12.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️وقتی چشمان مخاطب آنچه که حقیقت ندارد را میبیند‼️ ✅ @media_arma
12.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴کانال خبری اصلاح طلب پرس با استفاده از عبارت (گفته می‌شود) سعی دارد ضمن القای اتهامات مد نظر خود عملا گوینده این ادعای سراسر دروغ هم نباشد. 🔺این یکی از تکنیک های رسانه‌ای این جماعت دروغ پرداز است. 🔺حال آنکه حتی براندازها نیز معترف به حضور پرشمار طرفداران استاد در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی هستند. 🔺چند پست اخیر هوادارن رائفی‌پور در نقد عملکرد دولت که با اقبال مخاطبان مواجه شده بود، هوادران روحانی را به این اراجیف گویی انداخته است. 🔺اما با این وجود پنبه ادعای واهی این قبیله دروغ پرداز را چوب می‌زنیم تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد ⛔️قضاوت با شما... @media_arma
⭕️ استاندارد های یک محتوای خوب از نظر قرآن کریم. 💢 @media_arma
🔴 ۱۰ مرحله هیپنوتیزم رسانه ای ⭕️ @media_arma
12.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ نظر و راهکار رهبر انقلاب در مورد 💢 توجه ویژه رهبری به موضوع و نشان از اهمیت بالای این موضوعات دارد ✅ @media_arma
⭕️ترندینگ توییتر چیست؟ @media_arma
⭕️ 🔺در واقع بهتر است ترندهای توییتر را این‌گونه معنا کنیم: توییتر مردم جهان را از موضوع یا بحثی که به صورت لحظه‌ای یا ناگهانی روند صعودی پیدا کرده است، مطلع می‌کند. 🔺معمولاً میان کاربران توییتر در بازه‌های زمانی مشخص و متفاوت، صحبت از موضوعاتی است که به صورت ناگهانی فراگیر میشود. 🔺عوامل تأثیرگذار در ترندهای توییتر: 🔺تعداد کاربران در صحنه؛ هر چه تعداد کاربرانی که بر روی یک موضوع صحبت کرده و آن را توییت می‌کنند، بیشتر باشد بر ترند شدن آن نیز تأثیر می‌گذارد. 🔺تعداد هشتگ؛ تکرار یک موضوع با درج هشتگ یکی دیگر از عوامل مؤثر در ترندهای توییتر است. 🔺تعداد توییت؛ برای ترند شدن یک موضوع باید تعداد توییتی که در روز گذاشته می‌شود، روند صعودی یا افزایشی داشته باشد. 🔺همچنین مواردی مانند ریتوییت، کلیک کردن بر روی هشتگ یا تعداد لایک نیز بر روی ترند شدن یک موضوع تأثیر خواهد داشت. 🔺شرکت کردن افراد مشهور و شناخته شده و همچنین اینفلوئنسرها نیز بر میزان ترند شدن یک موضوع تأثیرگذار است. ✅ @media_arma
6.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 🔺یکی از راه های جالب برای کسب این است که خودمان تبدیل به یک رسانه شویم. ✅ @media_arma
🔴مهارت های ⭕️ارزیابی (Analysis):‌ تجزیه یک پیام به عناصر با معنا. 🔺ارزیابی متمرکز: به معنای جست و جوی یک موضوع در انبوهی از اطلاعات است. نمونه ای ساده از این دست که زمانی است که فرهنگ واژگان را برای یافتن معنای یک واژه می جوییم. در اینجا نیازی به خواندن کل فرهنگ واژگان نداریم؛‌ می دانیم که فرهنگ های واژگان، بر اساس حروف الفبا مرتب شده اند، پس این اطلاعات مرتب شده به ما می گوید که از بقیه اطلاعات چشم بپوشیم 🔺ارزیابی جزئی: تجزیه پیام به بخش های آن. برای نمونه، ما می توانیم یک گزارش خبری را به عناصر آن «چه کسی، چه چیزی، کی، کجا و چرا » تجزیه کنیم: . هر پیام بر اساس نیاز به ارزیابی می تواند به بخش های متنوع و متقاوتی تجزیه شود. تقریبا همه پیام ها ابعاد بسیاری برای ارزیابی دارند. 🔺ارزیابی ساختاری: تجزیه کامل پیام به بخش ها و زیر بخش های آن است. در نتیجه زمینه پیوند و سازمان دهی بخش های پیام آشکار می شود. این ارزیابی نخست به شکل جزئی انجام می شود، اما در گام بعد جزئی تر اعمال می شود. معمولا از این ارزیابی نسبت به دوگونه دیگر کمتر استفاده می شود چرا که به تلاش بیشتری نیاز دارد. ✅ @media_arma
🔴مراقب مارپیچ سکوت باشید❗️ 🔻بر اساس نظریه معروف و پرکاربرد که توسط الیزابت نوئل ارائه شد مردم در مسائل حساس معمولا تلاش می کنند دیدگاه غالب جامعه و نظر اکثریت را حدس بزنند و چون نمی‌خواهند در انزوا قرار بگیرند، اگر حس کنند در اقلیت هستند معمولا سکوت می کنند و نظرشان ابراز نمی کنند(و شاید تغییر عقیده هم بدهند)! 🔻دشمنان سعی می کنند با این ترفند، اقشار گسترده نیروهای حامی نظام اسلامی را از طریق ایجاد احساس تنهایی و انزوا دچار سکوت، بی عملی و حتی تغییر عقیده کنند. 🔻به نظر نگارنده، این ترفند، از پرکاربردترین روش های رسانه‌ای دشمنان برای به انفعال کشانیدن جریانات اصیل مردمی در دفاع از انقلاب است. 🔻به همین دلیل است که وقتی با حوادثی مثل نه دی یا تشییع سردار، الله اکبر شب ۲۲ بهمن و راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب و ... این پرده سنگین فریب مارپیچ سکوت پاره می شود، حتی انقلابیون هم از عظمت حضور مردم تعجب می کنند! 🔻رهنمود علمی و راهبردی رهبر انقلاب مبنی بر ، به معنای «هم افزایی انگیزشی اعضای جامعه اسلامی»، اثرات حیرت انگیزی را در پیشرفت مادی و معنوی کشور دارد. 🔻پ.ن۱: تحقیقات نشان می دهد برخلاف انتظار، فضای مجازی اثر مارپیچ سکوت را تقویت می کند و افراد نظرات خود را بیشتر پنهان می کنند تا در معرض انزوا و تمسخر قرار نگیرند. 🔻پ.ن۲: هم‌افزایی یا سینرژی (Synergy) ساخت یک «کل» است که حاصل آن از جمع ساده تک تک اجزا بیشتر می‌شود. ✍حمیدرضا ابراهیمی ✅ @media_arma