eitaa logo
آرما مدیا
4.9هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
آرما مدیا
‍ 💢‍ اعلام فهرست نامزدهای اسکار/"ماشین من را بران" پدیده اسکار ۲۰۲۲، پیشتازی "قدرت سگ" 📝فهرست نامزدهای رشته‌های اصلی عبارت است از: 🔹بهترین فیلم: بلفاست، کودا، به بالا نگاه نکن، ماشین منو بران، تل ماسه، پادشاه ریچارد، پیتزا لیکوریس، کوچه کابوس، قدرت سگ، داستان وست ساید 🔸بهترین کارگردانی: کنت برانا (بلفاست)، ریوسوکی هاماگوچی (ماشین منو بران)، پل توماس اندرسون (پیتزا لیکوریس)، جین کمپیون (قدرت سگ)، استیون اسپیلبرگ (داستان وست ساید) 🔹بهترین بازیگر مرد: خاور باردم (ریکاردو بودن)، بندیکت کامبربچ (قدرت سگ)، اندرو گرافیلد (تیک، تیک ... بوم)، ویل اسمیت (پادشاه ریچارد)، دنزل واشنگتن (تراژدی مکبث) 🔸بهترین بازیگر زن: جسیکا چستین (چشمان تامی فی)، اولیویا کلمن (دختر گمشده)، پنه لوپه کروز (مادران موازی)، نیکل کیدمن (ریکاردو بودن)، کریستین استورات (اسپنسر) 🔹بهترین نقش مکمل مرد: کایرن هایندز (بلفاست)، تروی کاتسور (کودا)، جس پلمنز (قدرت سگ)، جی کی سیمنز (ریکاردو بودن)، کودی اسمیت-مک‌فی (قدرت سگ) 🔸بهترین نقش مکمل زن: جسی باکلی (دختر گمشده)، آریانا دبوس (داستان وست ساید)، جودی دنچ (بلفاست)، کریستین دانست (قدرت سگ)، آنجانو الیس (پادشاه ریچارد) 🔹بهترین فیلمنامه اصلی: بلفاست، به بالا نگاه نکن، پادشاه ریچارد، پیتزا لیکوریس، بدترین آدم دنیا 🔸بهترین فیلمنامه اقتباسی: کودا، ماشبن منو بران، تل ماسه، دختر گمشده، قدرت سگ 🔹بهترین انیمیشن بلند: اِنکانتو، فرار، لوکا، میشل در مقابل ماشین‌ها، رایا و آخرین اژدها ✅ @media_arma
💢معرفی نامزدهای بخش فیلم کوتاه و مستند چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های کوتاه داستانی: 🔸 ارفاق (کارگردان: رضا نجاتی) 🔹️ گذشته (کارگردان: حمید محمدی) 🔸 ویار (کارگردان: حورا طباطبایی) فیلم‌های مستند: 🔹️ احتضار (کارگردان: حجت طاهری) 🔸 دبستان پارسی (کارگردان: حسن نقاشی) 🔹️ سرباز شماره صفر (کارگردان: محمدسلیمی‌راد) @media_arma
⭕️پیکار قانون‌گذاران ۷ کشور با اینفلوئنسرها 🔸کشورها سعی دارند با وضع قوانینی فعالیت اینفلوئنسرها را کنترل کنند، قانون حفاظت از اینفلوئنسرهای کودک در فرانسه و مقابله با تبلیغات پنهان در آلمان بخشی از تلاش دولت ها در این حوزه است./مهر ✅ @media_arma
‍ 💢نقد فیلم های چهلمین جشنواره فجر "بدون قرار قبلی" 📽 کارگردان: بهروز شعیبی 📝 با اینکه قصه با دو مرگ شروع شد، ولی فیلم فضای دلنشین و لطیفی داشت. 🔻 بی‌احساسی و سردی پگاه آهنگرانی در نیمه‌ی اول فیلم روانم را به‌شدت می‌آزرد که خب اقتضای شخصیتش در فیلم بود و کمک می‌کرد به اثرگذاری عمیق‌تر اتفاقات و احساساتی که در مسیر داستان باید به مخاطب منتقل می‌شد. 🔻مفهوم پایبندی به هویت و خاک، اصل بازگشت به اصالت، و عشق به وطن در این فیلم برایم بسیار دلچسب بود که با آمیختگی‌شان در فضای مذهبی فیلم، خوشایندتر هم شده بود. 🔻این فیلم در به تصویر کشیدن یک باور بسیار موفق است؛ اینکه اگر اصالت داشته باشی، حتی یک قبر که نماد مرگ است، می‌تواند وسیله‌ی برگشتن تو به زندگی و به اصل خودت باشد. ✍ مینا فرقانی @media_arma
‍ ‍ ⭕️بالا گرفتن‌ تنش ها بین اتحادیه اروپا و مالک فیسبوک و اینستاگرام بر سر اطلاعات کاربران 🔸 قانون جدید اتحادیه اروپا از شرکت‌هایی که اطلاعات کاربران این اتحادیه را جمع‌آوری می‌کنند، می‌خواهد داده‌ها را در سرورهای اروپایی نگهداری و پردازش کنند. 🔸 این موضوع در حالی است که دیتای کاربران فیسبوک و اینستاگرام در سرورهای آمریکایی و اروپایی پردازش می‌شود و این موضوع برای تبلیغات و نحوه کسب‌وکار متا حیاتی است، همین موضوع باعث شده که متا احتمال تعطیلی فیسبوک و اینستاگرام در اتحادیه اروپا را مطرح کند. 🔸 طبق گزارش جدیدی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه شده، متا پیشنهاد می‌کند که اگر این شرکت نتواند از قوانین جدید اتحادیه اروپا پیروی کند، به راحتی فعالیت‌های فیسبوک و اینستاگرام را در این منطقه متوقف می‌کند. 🔸مارک زاکربرگ تهدید کرد که فیس بوک و اینستاگرام را در اروپا می بندد زیرا قوانین اتحادیه اروپا از انتقال اطلاعات کاربران به ایالات متحده جلوگیری می کند. 🔸رهبران اتحادیه اروپا با بیانیه ای که او انتظارش را نداشت پاسخ دادند و گفتند: ما به فیس بوک و اینستاگرام نیاز نداریم، زندگی ما بدون آنها بسیار خوب خواهد بود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌✅ @media_arma
💢سیمرغ مردمی جشنواره فیلم فجر حذف شد 🔸دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: در پی ابهامات مطرح شده از سوی برخی فیلمسازان و صاحبان آثار در مورد اعتبار نظرسنجی کمیته‌ای را مأمور بررسی و پیگیری ادعاهای مطروحه در مورد صحت و دقت آرای مردمی جشنواره کرد. 🔹 گزارش‌های کمیته نشان می‌دهد، به دلیل پیچیدگی این فرآیند و وجود متغیرهای متعددی که در صحّت و دقت نتایج نظرسنجی دخالت دارند، اطمینان کامل از صحت نتایج در بخش‌های مختلف به سادگی حاصل نمی‌شود. 🔸بررسی تیم‌های کارشناسی نشان می‌دهد به دلیل پاره‌ای اشکالات و از جمله اشکال فنی در ارسال پیامک که باعث شده بعضی از مخاطبان دریافت نکنند، و نیز قطعی و اختلال اینترنت در بعضی سینماها، نتایج نظرسنجی مردمی برای ستاد جشنواره اطمینان‌بخش نیست. 🔹بنابراین، ضمن سپاس و پوزش توأمان از تماشاگران عزیز که در فرآیند نظرسنجی مردمی مشارکت کردند، به خاطر صیانت از آرای مردم و نیز حفظ حقوق صاحبان آثار، و جلوگیری از ضایع شدن کوچکترین حقی از فیلمسازان، در این دوره جایزه داوری مردمی را نخواهیم داشت. @media_arma
⭕️استرالیا برای کودکان، دوره‌های ملی سواد دیجیتال برگزار می‌کند 🔸حزب کارگر استرالیا وعده داده در صورت کسب قدرت، برای حفاظت از کودکان استرالیایی دوره‌های فراگیر سواد دیجیتال برگزار کند. 🔸حزب کارگر استرالیا می‌خواهد یک دوره ملی سواد دیجیتال الکترونیک هوشمند را برای دانش آموزان ابتدایی و دبیرستانی راه‌اندازی کند، البته این در صورتی است که این حزب در انتخابات فدرال آتی آرای کافی را برای تشکیل دولت رأی به دست آورد. 🔸این دوره که eSmart Digital Licence+ نام دارد برای کمک به ارتقای هوش دیجیتال کودکان طراحی شده است، دانش‌آموزان طی این دوره می‌توانند از طریق بازی‌ها و داستان‌های تعاملی حاوی مواد آموزشی، سناریوهای مرتبط و بازتاب‌های هدایت‌شده درباره تجربیات شخصی استفاده از فناوری، سواد دیجیتال و رسانه‌ای خود را ارتقا دهند. ✅ @media_arma
💢نقد فیلم های چهلمین جشنواره فجر "موقعیت مهدی" 📽کارگردان: هادی‌حجازی‌فر 📝صادقانه بخواهم بگویم، با اینکه باکری جزو شهدای شاخص است، ولی من تقریباً هیچ چیز از او نمی‌دانستم جز اینکه زمانی شهردار بوده، از اینکه متوجه شدم پیکر این سه برادر (علی، حمید و مهدی) مفقود است به‌شدت و عمیقاً متأثر شدم. چه کشیده‌اند خانواده‌شان... 🔻خب مگر یک فیلم درباره‌ی یک شهید، چه چیزی قرار است به ما بگوید جز اخلاق و منش و سرنوشت آن شهید؟ من بسیار بیش از چیزی که در این سال‌ها از رادیو و تلویزیون، درباره‌ی این شهید دیدم و شنیدم، در این فیلم درباره‌ش فهمیدم. 🔻 بنابراین فکر می‌کنم این فیلم کار خودش را کرد و به هدفش رسید. من هم کاملاً دوستش داشتم؛ با اینکه برایم بسیار تلخ و غم‌انگیز بود. 🔻خدا قوت می‌گویم به هادی حجازی‌فر بابت اثر ارزشمندی که خلق کرد، ضمناً آفرین می‌گویم به او که هم در مصاحبه‌ی بولتن خیلی دقیق و با حساسیت حرف زد، هم در نشست خبری به آن سؤال نامردانه، جواب هوشمندانه داد! ✍ مینا فرقانی @media_arma
♦️بر خلاف تصورات، غربی‌ها بیشتر به فکر مراقبت ازکودکان خود مقابل اژدهای بدون افسار فضای مجازی هستند 🔹درحالی که کودکان ما در اینستاگرام و فضای مجازی رها هستن و هیچ نظارتی روی اونها نیست، یکی از سلبریتی های معروف غربی (همسر سابق کیم کارداشیان) بابت اینکه دخترش تو تيك‌تاك اکانت باز کرده از همسرش ناراحت شده و این قضیه در رسانه‌ها سر و صدای زیادی بپا کرده 💬محمدرضا هاشمی @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری روابط عمومی بنیاد فارابی درباره تقلب در آرا مردمی @media_arma
💢‍ اعلام نامزدهای چهلمین جشنواره فیلم فجر: پیشتازی «موقعیت مهدی» و «برف آخر» 🔸نامزدهای بهترین چهره‌پردازی: 1- مونا جعفری برای فیلم «علف‌زار» 2- شهرام خلج برای فیلم «موقعیت مهدی» 3- عظیم فراین برای فیلم «بیرو» 4- مرتضی کهزادی برای فیلم «ضد» 5- امید گلزاده برای فیلم‌های «برف آخر» و «شادروان» 🔹نامزدهای بهترین طراحی صحنه: 1- سهیل دانش‌اشراقی برای فیلم «خائن‌کشی» 2- امیر زاغری برای فیلم «موقعیت مهدی» 3- محمدرضا شجاعی برای فیلم «دسته دختران» 4- محمدرضا شجاعی برای فیلم «ضد» 5- آیدین ظریف برای فیلم «2888» 6- علی نصیری‌نیا برای فیلم «برف آخر» 🔸نامزدهای بهترین طراحی لباس: 1- بهزاد آقابیگی برای فیلم «موقعیت مهدی» 2- مارال جیرانی برای فیلم «خائن‌کشی» 3- فاطمه صفری‌زاده برای فیلم «شادروان» 4- زهرا صمدی برای فیلم «نگهبان شب» 5- علی نصیری‌نیا برای فیلم «برف آخر» 🔹نامزدهای بهترین صدابرداری: 1- مهدی ابراهیم‌زاده برای فیلم «دسته دختران» 2- بابک اردلان برای فیلم «شادروان» 3- مسیح حدپور سراج برای فیلم «موقعیت مهدی» 4- عباس رستگارپور برای فیلم «بدون قرار قبلی» 5- امیر نوبخت حقیقی برای فیلم «شب طلایی» 🔸نامزدهای بهترین صداگذاری: 1- فرامرز ابوالصدق برای فیلم «دسته دختران» 2- امین شریفی برای فیلم «ضد» 3- علیرضا علویان برای فیلم‌های «علف‌زار» و «بدون قرار قبلی» 4- امیرحسین قاسمی برای فیلم‌های «خائن‌کشی» و «نگهبان شب» 5- نعیم مسچیان برای فیلم «2888» 🔹نامزدهای بهترین موسیقی متن: 1- حبیب خزایی‌فر برای فیلم «مرد بازنده» 2- فردین خلعتبری برای فیلم «ماهان» 3- فردین خلعتبری برای فیلم «هناس» 4- مسعود سخاوت‌دوست برای فیلم «موقعیت مهدی» 5- بهزاد عبدی برای فیلم «علف‌زار» 🔸نامزدهای بهترین تدوین: 1- ژیلا ایپکچی برای فیلم «شهرک» 2- حسین جمشیدی گوهری برای فیلم «موقعیت مهدی» 3- سپیده عبدالوهاب برای فیلم «خائن‌کشی» 4- حمید نجفی‌راد برای فیلم «دسته دختران» 5- حمید نجفی‌راد برای فیلم «علف‌زار» 🔹نامزدهای بهترین فیلمبرداری: 1- وحید ابراهیمی برای فیلم «موقعیت مهدی» 2- علیرضا برازنده برای فیلم «شهرک» 3- هادی بهروز برای فیلم «علف‌زار» 4- محمد حدادی برای فیلم «بدون قرار قبلی» 5- آرمان فیاض برای فیلم «برف آخر» 🔸نامزدهای بهترین نقش مکمل مرد: 1- پیام احمدی‌نیا برای فیلم «ملاقات خصوصی» 2- علی‌اکبر اُصانلو برای فیلم «نگهبان شب» 3- روح‌اله زمانی برای فیلم «موقعیت مهدی» 4- مهدی زمین‌پرداز برای فیلم «علف‌زار» 5- نادر سلیمانی برای فیلم «ضد» 6- مجید صالحی برای فیلم «برف آخر» 🔹نامزدهای بهترین نقش مکمل زن: 1- صدف اسپهبدی برای فیلم «علف‌زار» 2- فرشته حسینی برای فیلم «دسته دختران» 3- صفورا خوش‌طینت برای فیلم «نگهبان شب» 4- شادی کرم‌رودی برای فیلم «بی‌رویا» 5- لیندا کیانی برای فیلم «ضد» 6- نوشین مسعودیان برای فیلم «برف آخر» 🔸نامزدهای بهترین نقش اول مرد: 1- تورج الوند برای فیلم «نگهبان شب» 2- پژمان جمشیدی برای فیلم «علف‌زار» 3- امین حیایی برای فیلم «برف آخر» 4- مهدی نصرتی برای فیلم «ضد» 🔹نامزدهای بهترین نقش اول زن: 1- سارا بهرامی برای فیلم «علف‌زار» 2- ژیلا شاهی برای فیلم «موقعیت مهدی» 3- طناز طباطبایی برای فیلم «بی‌رویا» 4- لاله مرزبان برای فیلم «نگهبان شب» 5- لادن مستوفی برای فیلم «برف آخر»  🔸نامزدهای بهترین فیلمنامه : 1- ابراهیم امینی و هادی حجازی‌فر برای فیلم «موقعیت مهدی» 2- فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی برای فیلم «بدون قرار قبلی» 3- کاظم دانشی برای فیلم «علف‌زار» 4- امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی و سیدحسن حسینی برای فیلم «برف آخر» 5- رضا میرکریمی و محمد داوودی برای فیلم «نگهبان شب» 🔹نامزدهای بهترین فیلم اول: 1- «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری 2- «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی 3- «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس 4- «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر 🔸نامزدهای بهترین کارگردانی: 1- هادی حجازی‌فر برای فیلم «موقعیت مهدی» 2- کاظم دانشی برای فیلم «علف‌زار» 3- بهروز شعیبی برای فیلم «بدون قرار قبلی» 4- امیرحسین عسگری برای فیلم «برف آخر» 5- رضا میرکریمی برای فیلم «نگهبان شب» 🔹نامزدهای بهترین فیلم: 1- «برف آخر» به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی 2- «علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان 3- «موقعیت مهدی» به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد 4- «نگهبان شب» به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی @media_arma
🔺ملاقات خصوصی از جشنواره فجر انصراف داد ✅ @media_arma
آرما مدیا
‍ لو رفتن اهداف پشت‌پرده‌ی «نمور» از زبان سازندگانش/حواشی مهم‌تر از فیلم در نشست خبری «نمور، سوژه‌ای است که می‌توانست در نقد بعضی مسائل فرهنگی، خوب ساخته و پرداخته شود...». این را قبل از شرکت در نشست خبری فیلم نوشتم و برای سردبیر فرستادم. اما وقتی در نشست خبری نشستم و حرف‌های تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان را شنیدم، فهمیدم تفکر این افراد، خود ضدفرهنگ است. حرف‌های این سه نفر، بسیار مهم‌تر از خود فیلم بود و آنچه را نتوانستند به دلیل ترس از ممیزی، محدودیت گرفتن مجوز و ضعف در فیلمسازی، در فیلم تصویر کنند، در نشست خبری به زبان آوردند! دانستن داستان فیلم برای درک بهتر آنچه در این نشست گذشت، لازم است. اما برای اینکه داستان فیلم لو نرود، تنها به ذکر نکات ضروری اکتفا می‌کنم: - در فیلم به آبروریزی دختر خانواده اشاره می‌شود بابت اینکه در دوران عقد باردار شده. البته اگر نقد این نکته، مسأله‌ی فیلم بود (که در ادامه عوامل فیلم گفتند نیست)، می‌شد یک کار فرهنگی! - جمله‌ی برادر دختر که «بچه‌ی حروم‌زاده رو هم سقط نمی‌کنن، این که حلال‌زاده بود!». - فیلم در انتها به مقام بلند مادر تقدیم می‌شود! و حالا آنچه در نشست گذشت... یکی از خبرنگاران پرسید «چرا با اینکه در فیلم به بارداری در عقد تأکید می‌شود، باز هم خانواده نگران بی‌آبرویی و انگشت‌نما شدن هستند؟». فکر می‌کردم این یک تابو در شهرستان‌هاست که منظور فیلمساز نقد این سخت‌گیری‌های خانوادگی بوده است. اما پاسخ تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس چیز دیگری بود! تهیه‌کننده صراحتاً گفت «به خاطر مجوز مجبور بودیم از حربه‌ی عقد و صیغه استفاده کنیم. اگر اجبار در کار نبود، قطعاً حرفی از عقد و صیغه نمی‌زدیم!» (یعنی می‌گفتیم بچه حرام‌زاده بوده!). خبرنگار دیگری پرسید «اگر این طور است پس چرا در فیلم تأکید می‌کنید که این بچه حلال‌زاده بوده؟». پاسخ نویسنده وحشتناک بود: «حتی اگر عقد و صیغه هم در کار نبود، به نظر من عشق بین این دو نفر آن‌قدر حرمت داشت که آن بچه را حلال‌زاده بدانیم.». از گوشه و کنار صداها به اعتراض بلند شد که «یعنی چه؟ قانون و حکم شرع چه می‌شود پس؟ و...». منتقدی پرسید «اگر منظورتان این بوده که بچه حرام‌زاده است، چرا در آخر، فیلم را به مقام مادر تقدیم کردید؟». کارگردان در کمال خونسردی، با یک جمله از جواب دادن طفره رفت: «فعلاً که در فیلم گفتیم بچه حلال‌زاده است!». تیر خلاص را کارگردان فیلم به نشست و مخاطبان ناراضی از فیلم و پاسخ‌ها زد که با اصرار سی ثانیه از مجری وقت گرفت تا بگوید «فیلم ما مثل قورمه‌سبزی است که گذاشته باشی جلوی یک خارجی! طول می‌کشد تا بفهمد این غذا چیست و چه مزه‌ای دارد!». باید از آقای داوود بیدل، کارگردان محترم پرسید «طبق پاسخ‌های تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس در نشست خبری که البته تلاش کردند در لفافه بگویند، آیا اصل مسأله‌ی فیلم پرداختن به “حرام‌زادگی” و عادی کردن آن بوده است؟!». ✍ م.روشن ✅ @media_arma
حلیمه سعیدی درگذشت ▪️حلیمه سعیدی، بازیگر تلویزیون و مادر شهید که با سریال‌های طنز رضا عطاران شناخته شد امروز جمعه ۲۲ بهمن ساعتی پیش در منزل خود درگذشت. ▪️جلال لشکری، فرزند این بازیگر علت فوت مادرش را بیماری سرطان عنوان کرد. ✅ @media_arma
ماساژ پیام ⭕️انواع بی‎شماری از فریب در انبوه اطلاعات و دانشی که هر روز از کارخانه کار فکری رسانه به بیرون جریان می‌یابد، دیده شده است که به ماساژ پیام معروف است. 🔺چند نمونه از تاکتیک‌های ماساژ پیام: ⬅️ تاکتیک زمان‎بندی: در این نوع تاکتیک معمول‎ترین رهیافت، به تأخیر انداختن ارسال پیام است تا حدی که دیگر پیام‌گیر نتواند کاری بکند. ⬅️ تاکتیک قطره چکانی: در اینجا اطلاعات و دانش به جای آنکه در سندی واحد منتشر شود، در زمان‎های گوناگون به مقدار کم منتقل می‌شود. در این شیوه الگوی رخدادها تجزیه می‌شود و از دید گیرنده مخفی می‎ماند. ⬅️ تاکتیک موجی: وقتی مردم شکایت می‌کنند که چرا از موضوعی بی‎اطلاع مانده‎اند، رسانه‌ها آنقدر مطلب را به صورت گسترده و افزایشی ارائه می‌دهند تا مردم در انبوه اطلاعات غرق شوند و دیگر نتوانند واقعیت‎های اساسی را دریابند. ⬅️ تاکتیک دروغ بزرگ: این تاکتیک توسط وزیر تبلیغات هیتلر، «یوزف گوبلز» شهرت یافت و بر این ایده مبتنی است که اگر دروغی به اندازه کافی بزرگ باشد، راحت‌تر از دروغ‎های کوچک باور می‌شود. @media_arma
💢برگزیدگان چهلمین جشنواره فیلم فجر (بخش اول) 🔹️سیمرغ بلورین بهترین عکس: حبیب مجیدی، مجموعه عکس‌های فیلم منصور 🔸دیپلم افتخار بهترین پوستر: احسان برآبادی، پیرمردها نمی‌میرند 🔹سیمرغ بلورین فیلم‌ کوتاه داستانی: رضا نجاتی، فیلم ارفاق 🔸بهترین آنونس: امید میرزایی، فیلم‌های صحنه زنی و تک تیرانداز 🔹️سیمرغ بلورین بهترین مستند: حجت و عبدالخالق طاهری، احتضار 🔸جایزه ویژه سرباز وطن(سردار سلیمانی) ، سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی: بهروز شعیبی، بدون قرار قبلی 🔹بهترین جلوه های ویژه بصری :حسن نجفی و امیر ولیخانی، دسته دختران 🔸بهترین جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، موقعیت مهدی 🔹بهترین چهره‌پردازی: امید گلزاده، برف آخر و شادروان 🔸بهترین طراحی لباس : مارال جیرانی، خائن کشی 🔹سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه : محمد رضا شجاعی، ضد 🔸سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری: مسیح حدپور، موقعیت مهدی 🔹 بهترین صدا گزاری: علیرضا علویان، علف‌زار و بدون قرار قبلی 🔸دیپلم افتخار بهترین موسیقی متن: بهزاد عبدی برای فیلم، علف‌زار 🔹سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن: مسعود سخاوت‌دوست، موقعیت مهدی @media_arma