eitaa logo
آرما مدیا
4.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️رسانه و معنویت ✍️تحلیل فیلم نبرد تایتان ها بخش سوم 💢یكي از فیلمهای هالیودی كه به احیاو مفاهیم و اندی شههای ان سان محوری ع صر با ستان به عنوان الگوی عصر جدید ميپردازد فیلم نبرد خدایان یا تاتیانها است كه در آن نبرد خدایان یا به عبارتي ابر ان سانها با یكدیگر به نمایش گذاشته ميشود. 💢یكي از موضوعات محوری فیلم كه در آن برجسته ميشود شخصیت بعضی انسان هاست كه نصیبي ببیشتر از دیگران برخوردارند و آن جنبه ی خدایي بودن آنهاست كه باعث شده نیم بدن آنها از عنصر خدایي تشكیل بشود این انسانهای خدا گونه كه قلمرو تحت نفوذ آنها وسیع است از قدرتهای فوق العاده و خارق العاده برخوردارند به طوری كه همه ی امور بندگان و همه قدرتها در دست این خدایان اسطوره ای است كه بر انسان های زیردست خود تسلط و غلبه دارند و بر آنها حكمرانی ميكنند و انسان ها ناچارند برای در امان ماندن از خشم و ناراحتي خدایان رو به آنها بیاورند و در پناه اطاعت و عبادت درگاه آنها خواسته های خود را بیابند. 💢چیزی كه سعي شده در متن فیلم از اول تا آخر در ذهن مخاطبان جای بگیرد، پذیرفتن انسان های برتر در برقراری نظم و نظام نوین جهاني است كه با جهت گیری خاص بتوانند از این طریق راه سلطه و غلبه بر مردم دنیا را فراهم آورند تا علاوه بر تأمین منابع مادی انسانها درسایه استیلا و سلطه آنها، امنیت و صلح را برقرار كنند حتي تلاش شده در این فیلم با القای توهم سلطه، رعب و وحشتي را در دل مخاطبان ایجاد كنند كه به سبب آن این باور در عمق جان شان شكل بگیرد كه زمین باید دارای حاكماني خداگونه با شد تا مصالح و منافع مادی انسانها برای ادامه زندگي تأمین شود در غیر این صورت هرج و مرج سراسر دنیا را خواهد گرفت، چیزی كه در شهرآرگون به سبب خشم خدای زئوس رخ داد و سبب شد امور عادی و روزمره مردمان آن دیار مختل شود. ✍️ادامه دارد... ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💡تاثیر نوره بر چهره 🔹هرچیزی رو که در فضای مجازی می بینید باور نکنید... ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
📌قدیما اینطوری بلاک میکردن #طنز ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
💷فروش برخی فیلم‌ها به اندازه قبض برق سینما هم نمی‌شود! 👤جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده سینما: 🔹فروش برخی فیلم‌ها به اندازه قبض برق سینما هم نمی‌شود 🔹نمی‌دانم چه اجبار و دلیلی است که این فیلم‌ها روی پرده بروند 🔹وقتی آمار فروش‌ها را نگاه می‌کنیم شرایط برای من فیلمساز هم ناامید کننده است 🔹باید اکران‌ها کارشناسی شوند /ایسنا #اخبار ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️ رصدخانه آرما 💢رصد روزانه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی 📆 ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۸ 📌کیفیت مخصوص چاپ #رصدخانه_آرما ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
42.jpg
5.1M
⭕️ رصدخانه آرما 💢رصد روزانه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی 📆 ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۸ 📌کیفیت مخصوص چاپ ✅آرما(آرمان ناتمام) @Media_arma
📌بعداز کرم حلزون حالا نوبت ریزش مو... ⌨توییت سیدمحمودرضوی درمورد نهاد های نظارتی صدا وسیما #توییت_گشت ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
🔸پاسخ صدا و سیما در جواب انتقاد از پخش تبلیغاتی که با جان مردم بازی می‌کند: پول نداریم!پس حق داریم! 🔹حسام‌الدین آشنا، عضو شورای نظارت بر صداوسیما در واکنش به توییت سیدمحمود رضوی؛ که از نحوه نظارت بر تبلیغات مواد غذایی و آرایشی در این سازمان انتقاد کرده بود، گفت: مکاتبه کرده‌ایم ، گزارش داده‌ایم ... پاسخ یک کلام است؛ پول نداریم پس حق داریم! ✅آرما(آمان ناتمام) @media_arma
شیوه جدید رژیم صهیونیستی در جاسوسی از مسئولان سوری و لبنانی «عمرو سالم» وزیر پیشین ارتباطات سوریه: 🔹یک شرکت اسرائیلی که برای سرویس جاسوسی و وزارت جنگ این رژیم کار می‌کند، توانسته است نرم‌افزار جاسوسی را طراحی کند که از طریق تماس صوتی «واتس‌اپ» منتقل می‌شود. 🔹نرم افزار از طریق واتس‌اپ در یک تلفن همراه نصب شده و با یک تماس، این نرم افزار در داخل تلفن همراه مقصد اجرا می‌شود. 🔹سپس از طریق اینترنت، اطلاعات را از تلفن به شرکت انتقال می‌دهد و مکالمات نیز انتقال داده می‌شود. 🔹لبنان و سوریه، کشورهای هدف این شرکت جاسوسی قرار دارند. 🔹همه مسئولان نظامی، سیاسی و همه کسانی که اطلاعات حکومتی دارند نباید از واتساپ استفاده کنند. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma
🔰پاسخ توئیتری سیدمحمود رضوی(تهیه‌کننده سینما) به حسام‌الدین آشنا #توییت_گشت ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
6.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺صدا وسیمایی که قرار بود دانشگاه باشد... 🔻طرف رو آوردن روآنتن زنده می گه من ماهی3میلیون خرج ماشینم می کنم😳 #صداوسیما ✅آرما (آرمان ناتمام) @media_arma
⭕️انواع عملکردهای رسانه ای در راه اندازی جنگ روانی 1⃣در كشورهايي كه حكومت آنها صبغه‌اي نژادي و قومي دارد، رسانه‌ها تحت كنترل شديد دولت، تبديل به بلندگو و انعكاس‌دهنده گرايش‌هاي نژادي ـ قومي -نظامي حاكم مي‌شوند و به عنوان يكي از ابزارهاي «دگرسازي» یا به اصطلاح قرار دادن «ما در برابر آنها» Us Versus Them، بستر مناسبي براي ايجاد تنش، خشونت و حتي جنگ داخلي فراهم مي‌كنند، نوع و شيوه رفتاري رسانه‌ها در بحران رواندا و صربستان نمونه‌هاي خوبي در اين زمينه به شمار مي‌روند. 2⃣در برخي موارد، رسانه‌هاي داخلي يا خود زمينه‌ساز بحران و جنگ هستند و يا به دليل آن كه نمي‌توانند به بيان حقايق بپردازند به ترويج خشونت كمك مي‌كنند. در اين شرايط، اين رسانه‌هاي بين‌المللي هستند كه بايد انجام اين وظيفه را عهده‌دار شوند. غفلت عمدي يا سهوي رسانه‌هاي بين‌المللي در پرداختن به موضوع، منجر به بروز و يا ادامه جنگ و خشونت مي‌شود. سكوت عمدي رسانه‌هاي غربي در برابر نسل‌كشي صرب‌ها و جنايات صدام عليه اكراد، از مصاديق بارز در اين زمينه هستند. 💢در اين باره مارك دافيلد (Mark Duffield) ضمن بررسي گزارش‌هاي تايمز و نيويورك تايمز كه منجر به عدم مداخله جامعه بين‌المللي در جريان نسل‌كشي در كشور رواندا شده است، چنين رسانه‌هايي را در خدمت آنچه بربريت‌گرايي جديد (New Barbarism) غرب ناميده مي‌شود، قلمداد مي‌كند. 3⃣ تلاش رسانه‌هاي كشور ثالث براي ايجاد اختلاف بين دو كشور و يا تحريك به اقدام براي جدايي‌طلبي، شيوه ديگري است كه مي‌توان به آن اشاره كرد. 4⃣ترغيب سياستمداران به آغاز جنگ با مطرح كردن اين ايده كه ساير روش‌هاي تغيير رفتار كشور هدف نتيجه‌بخش نخواهد بود، از ديگر شيوه‌هايي است كه رسانه‌ها به آن متوسل مي‌شوند. 5⃣اگر در زمان جنگ، رسانه‌ها تلاشي براي خاتمه آن انجام ندهند، در حقيقت تداوم خونريزي و خشونت را موجب شده‌اند. در عصري كه بيش از 17000 ماهواره، امكانات فوق‌العاده‌اي را به وجود آورده‌اند، تا حدي كه مي‌توان از ديپلماسي مجازي (Virtual diplomacy) بحث كرد، رسانه‌ها مي‌توانند تلاش فراواني براي ترغيب طرف‌هاي درگير به گفت‌وگو و حتي مذاكرات بين‌المللي چند جانبه به عمل آورند. ✅آرما(آرمان ناتمام) @media_arma