🔹 رسانهها با اطمینان اعلام کردند آمریکا فردا به جزایر سهگانه ایران حمله می کند. صبح بالگرد آمد و فرمانده از جزیره رفت. ترس شدیدی در همه سربازان و محافظان جزایر ایجاد شده بود. قبل ظهر بالگرد دوباره در خاک جزیره نشست فرمانده برگشته بود اما همسر و پسر ۳ساله اش را هم با خود آورده بود. فرمانده میگفت بچه ۳سالهام را آوردم تا سربازانم بدانند در اوج خطر من با همه وجودم در جزیره می مانم.
🔹این تنها بخشی از سابقه قهرمان ملی ایران دریادار سیاری برای دفاع از خاک ایران زمین است، اینچنین فرماندهانی در برابر آمریکا ایستادند تا ایران مثل اوکراین نشود.
⭕️ «فنفیکشن»
اصطلاحی رایج بین نوجوانان امروزی
🔻فنفیک نویسی تفریح زیرزمینی بسیاری از نوجوانان امروزی است که تمایلات هواداریشان از یک فیلم، کتاب، داستان، یا گروه موسیقی موردعلاقهشان را در این راستا بروز میدهند.
🌐 جزئیات بیشتر را در خبرگزاری فارس بخوانید 🔻
http://ydac.ir/8lp32
🖼 تصویرسازی و رصد خبر: جنس اول
⚠️ فنفیکیشنها در اشغال قلب و انحراف جنسی نوجوانان و بیمیل کردن آنها نسبت به ازدواج و درنوردیدن #طهارت_خیال اثر مستقیم میگذارند‼️
#جاهلیت_مدرن
#جامعه_خوکی
✌جنبش مردمی حلالزادهها
📡 @HalalZadeha
⭕️درسته تبِ #SquidGame که انتقاد اصلیش به فضای شدیدا رقابتیِ اقتصادی-اجتماعیِ کره ست خوابیده، ولی به نظرم جالب ترین نکته این سریال، تلنگر سیاسیش بود.
اونجا که VIPها یا همون دست های پشت پرده اصلی این بازی، همه غربی بودند و مسئولین کره ایِ بازی، صرفا در خدمت اونها!
همین الان بزرگترین استودیوهای کی پاپ و بخش عمده سهام ال جی و سامسونگ دست سرمایه گذاران آمریکاییه.
حتی سود فروش 1میلیارد دلاری خودِ این سریال، تماما به جیب نتفلیکسِ آمریکایی رفت و سازنده کره ای فقط 21 میلیون دلار گیرش اومد!
https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2021/oct/26/squid-games-creator-rich-netflix-bonus-hwang-dong-hyuk
👤Nima - نیما
#بازی_مرکب #کره_جنوبی
🇵🇸𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚-𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭|اسرار رسانه
⭕️درسته تبِ #SquidGame که انتقاد اصلیش به فضای شدیدا رقابتیِ اقتصادی-اجتماعیِ کره ست خوابیده، ولی به
مبحث شرکت های توزیع کننده آمریکایی یک مبحث به شدت مهم و البته سوزناکه
این شرکت ها میتونن هر چیزی رو داخل فیلمنامه و فضای فیلم عوض کنن چون عملا اسپانسر و فروشنده فیلم هستند
پس استودیو ها عملا غلام حلقه به گوش توزیع کننده ها هستن
در ضمن بخش اعظمی از سود فیلم(حتی از ۹۵ درصد هم صحبت به میون اومده) میره تو جیب توزیع کننده و استودیو ها چندرغاز عایدشون میشه
مثلا توی ژاپن استودیو toei که بیشترین دستمزد رو به انیماتوراش میده، حقوقی که میده ۲۰۲۶ دلاره. با اینکه خط فقر در توکیو ۳۵۰۰ دلاره
حالا چی میشه استودیو هایی که محصولات پر فروش دارند در حدی که گاهی از فروش سالانه نفت یک کشور هم بیشتر درآمد دارن، اینقدر اوضاع داخلشون داغونه؟
مشخصه چون این درآمد سوپر نفتی تو جیب خودشون نمیره. بلکه میره تو جیب توزیع کننده ها
پس هم درآمد تو جیب توزیع کننده هاس هم اونا تصمیم میگیرن چه محتوایی ارائه بشه یا نشه
و چقدر جالبه که تمام این شرکت ها آمریکایی هستند. یعنی کره و ژاپن فیلم میسازن در حد لالیگا ولی پولشو یکی دیگه میخوره