eitaa logo
مهاد(مهارت افزایی دانشجویان)
3.3هزار دنبال‌کننده
167 عکس
13 ویدیو
64 فایل
گروه #مهاد(مهارت افزایی #دانشجویان) با مدیریت دکتر #حسین_افسردیر دکتری #علوم_قرآن و #حدیث #آموزش مهارت های #پژوهشی #کنکور_ارشد و #دکتری نرم افزارهای تخصصی و عمومی #ترجمه_عربی مدیر گروه: @hosinafsardyr ادمین ها: @AVAYE_RADA @Maaaaaaahy
مشاهده در ایتا
دانلود
تویت استاد دانشگاه عمان راجع به موشکباران اسراییل
حالا وسط این موشکباران یه موضوع پژوهش هم بدیم😊😊😊 تحلیل محتوای تویت فعالان رسانه ای عرب با فعالان داخلی
12.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه صبح بخیر عرض کنیم خدمت اونایی که دیشب تو صف بنزین بودن و یه باک افتادن جلو 😂😂😂 ما که می دونیم چرا رفتن. دیگه آخر هفته می رن شمال جوج بزن دنبال بهونه بودن 🤣🤣🤣🤣 و زینا السماء تل أبیب بالصواریخ الایرانی ✨گروه آموزشی-پژوهشی مهاد✨ https://eitaa.com/mehad1/628
7.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یمنی ها هم توی تلفظ ق مشکل دارن. توی جنوب برخی مناطق ق رو ک تلفظ می کنن. یمن ق رو گ تلفظ می کنن آذری ها هم همین طور ق رو گ تلفظ می کنن. حالا ارتباط این ها با هم چیه، نمی دونم😅😅😅 حالا شما بگید جایی هست که ق رو یه جور دیگه تلفظ کنن؟؟؟؟؟ ✨گروه آموزشی-پژوهشی مهاد✨ https://eitaa.com/mehad1/628
هدایت شده از hshariati
قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ به بعد با سلام به اطلاع می‌رساند مطابق آیین‌نامه یکپارچه آموزشی ابلاغی وزارت علوم در سال ۱۴۰۲ دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ و بعد از آن ملزم هستند موضوع پایان‌نامه پ پروپوزال خود را حداکثر تا ترم سوم تحصیلی به تصویب گروه آموزشی برسانند. در غیر این صورت آخرین مهلت آنها برای تصویب موضوع و دفاع نهایتا تا پایان ترم چهارم خواهد بود و مشمول تسهیلات مرتبط با تمدید ترم نشده و چنانچه تا پایان ترم چهارم دفاع نکنند منصرف از تحصیل شناخته می‌شوند. اما چنانچه حداکثر تا ترم سوم موضوع و طرحنامه آنها تصویب شده باشد علاوه بر ترم چهارم تا یک نیمسال دیگر هم امکان تمدید ترم با شرایط آن برای ایشان وجود خواهد داشت. متن کامل آیین‌نامه آموزشی یکپارچه را از اینجا می‌توانید دانلود نمایید.
هدایت شده از hshariati
AeennameYekparche1402.pdf
5.78M
آیین‌نامه یکپارچه آموزشی کارشناسی ارشد دکتری ورودی‌‌های ۱۴۰۲ به بعد
. . فایل اولین جلسه 1403 مباحث مطرح شده: ✅مهارت های لازم جهت پژوهش ✅روش های انتخاب موضوع لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/wni1w4p به دلیل حجم بالای فایل ها، آن ها را یکجا در آپارات بارگزاری کردم. از آنجا با حجم های مختلف می توانید دانلود کنید. ✨گروه آموزشی-پژوهشی مهاد✨ https://eitaa.com/mehad1
یا جستجوی پیشرفته در منابع اطلاعاتی آزاد (OSINT) نوعی پژوهش است که در آن به صورت آگاهانه منابع بیشتری بررسی می‌شود تا دید جامع‌تری نسبت به یک موضوع ایجاد شود. در اوسینت هدف جمع‌آوری هرچه‌بیشتر منابع مفید و فکت‌های قابل استفاده است. از دیدگاه دیگری می‌توان اوسینت را «کارآگاهی» نیز نامید. یعنی اوسینت‌کار مثل یک کارآگاه به دنبال کشف پاسخ یک سوال در منابع عمومی که در دسترس همه قرار دارد می‌گردد. در نتیجه هر کسی که اراده‌ی حل سوال را داشته باشد، می‌تواند یک کارآگاه باشد. تنها کافیست به دنبال یادگیری ابزارهای جستجو بگردد و نسبت به یافتن پاسخ اقدام کند. کارگاه آنلاین کاربرد در پژوهش به همراه روش سرچ لینک دوره: https://eitaa.com/mehad1/649
فایل دومین جلسه 1403 مباحث مطرح شده: ✅ شیوه انتخاب کلید واژه مناسب جهت سرچ پیشینه ✅ شیوه انتخاب منابع ✅ تهیه نقشه ✅ اهمیت نقشه راه لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/nkre67i ✨گروه آموزشی-پژوهشی مهاد✨ https://eitaa.com/mehad1
جلسه دوم مقاله نویسی.mp3
50.6M
فایل صوتی دومین جلسه 1403 مباحث مطرح شده: ✅ شیوه انتخاب کلید واژه مناسب جهت سرچ پیشینه ✅ شیوه انتخاب منابع ✅ تهیه نقشه ✅ اهمیت نقشه راه لینک آپارات جهت دریافت فایل تصویری: https://www.aparat.com/v/nkre67i ✨گروه آموزشی-پژوهشی مهاد✨ https://eitaa.com/mehad1
جلسه اول مقاله نویسی 03.mp3
51.55M
. . فایل صوتی اولین جلسه 1403 مباحث مطرح شده: ✅مهارت های لازم جهت پژوهش ✅روش های انتخاب موضوع لینک آپارات جهت دریافت فایل تصویری: https://www.aparat.com/v/wni1w4p به دلیل حجم بالای فایل ها، آن ها را یکجا در آپارات بارگزاری کردم. از آنجا با حجم های مختلف می توانید دانلود کنید. ✨گروه آموزشی-پژوهشی مهاد✨ https://eitaa.com/mehad1
در مباحث و ، یه بحث وجود داره به اسم و . اینجا میان بر اساس استعمال یه واژه در جاهای مختلف یک متن، معنا یا مفهوم یا مصداق اون واژه رو تعیین می کنن. از طرفی در بحث های ما صحبت از روابط مفهومی در سطح واژگان و جملات داریم. 1- می شه به عنوان یه کار پژوهشی یکی از کتاب های وجوه و نظائر رو مبنا قرار داد و یک مطالعه تطبیقی بین مباحث معناشناسی و وجوه و نظائر داشت. اینجا چه شباهت هایی وجود دارد و چه تفاوت هایی و این تفاوت ها تحلیل معناشناسانه بشه. 2- بررسی نقش زمان در روابط مفهومی میان واژگان. 3- بررسی روابط مفهومی در سطح واژگان در یک امام ع یا یک تفسیر 4- آثار و پیامدهای عدم توجه به روابط مفهومی در سطح واژگان در و یا فهم حدیث. 5- روش های رسیدن به روابط مفهومی در سطح واژگان در متن قرآن یا یا روایات ✨گروه آموزشی-پژوهشی مهاد✨ https://eitaa.com/mehad1