eitaa logo
محمد ابراهیم کفیل
2هزار دنبال‌کننده
633 عکس
612 ویدیو
356 فایل
لَهُمْ دارُ السَّلامِ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ هُوَ وَلِيُّهُمْ بِما كانُوا يَعْمَلُون انعام/127 ارتباط با ادمین @mekafil1348 @mojtabakafil
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻دیانت در نسخۀ لیبرال‌های مذهبی -۴ 🖊مهدی جمشیدی. ................................... ........ ۳. اگر یک سیاست‌مدار، به جای الگوی توسعه، از الگوی اسلامی-ایرانیِ پیشرفت سخن گفت؛ علوم انسانیِ غربی را کنار زد و علوم انسانیِ اسلامی را تأیید کرد؛ سبک زندگیِ غربی را ملامت کرد و در پی بسط سبک زندگیِ اسلامی بود؛ انقلابی‌گری را نامعقول نشمرد و حامی نظریۀ نظام انقلابی بود؛ از استقرار احکام فرهنگیِ شریعت در جامعه دفاع کرد و سیاست تمایز را بر سیاست هویّت ترجیح نداد؛ مردم‌سالاری را در چهارچوب دین پذیرفت و توافق جمعی و هوس عمومی و میل ولنگارانه را اصل قلمداد نکرد؛ فضای مجازیِ غربی را بر اساس قاعدۀ نفی سَبیل، برنتابید و در پی مرزبندی با جهان‌های فرهنگیِ بیگانه بود؛ مقاومت در برابر عالَم تجدّد را صواب دانست و جهانی‌سازی و غربی‌شدن را اصل قلمداد نکرد و سازش را بر چالش ترجیح نداد؛ اقتصاد ملّی را بر پایۀ تولید ملّی و استقلال بنا نهاد و به دنبال شرطی‌سازیِ معیشت مردم نسبت به بیگانگان نبود؛ از اصحاب فتنه و براندازی و استحاله فاصله گرفت و به روی آنها لبخند نزد و به آنها دست دوستی نداد؛ با جریان اباحه‌گری و بی‌بندوباریِ فرهنگی، همراه نشد و در برابر کشف حجاب، سیاست رهاسازی و بی‌مسئولیّتی را در پیش نگرفت؛ و ... می‌توان چنین سیاست‌مداری را انقلابی دانست نه یک لیبرال مذهبی. اما در جریان‌های اصلاح و اعتدال، هیچ سیاست‌مداری به گزاره‌های یادشده، اعتقاد ندارد. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
🔹️ | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ 💠نکاتی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی 1️⃣توجه به شأن پاسخگویی مجلس ♦️مجلس صرفاً یک نهاد پرسشگر نیست بلکه یک نهاد پاسخگو هم هست 👈در درجه‌ اول به خدا 👈بعد هم در قبال مردم 2️⃣همکاری با سایر قوا ☑️بخشهای مختلف نظام باید در کنار هم یک کُل را تشکیل بدهند. ✅ اگر لازم باشد که یک کل از اینها به وجود بیاید، پس باید با هم تعامل داشته باشند. 💎توصیه‌ مؤکد من تعامل سازنده‌ با دولت جدید است 👌اگر رئیس جمهور در اداره‌ کشور، 🌟به موفقیت دست پیدا کند، 🎖همه‌ ما به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم 💬در مسائل مهم کشور باید صدای واحدی از کشور شنیده بشود 💢آن کسانی که در دنیا گوش تیز کردند که نشانه‌های اختلاف و دوگانگی را پیدا کنند، مأیوس بشوند 3️⃣حاکمیت اخلاق در مباحثات صحن عمومی مجلس 👈مجلس باید مرکز انتشار آرامش و طمأنینه به سطح افکار عمومی کشور باشد 👈مجلس نباید منشأ تشنج در افکار عمومی مردم بشود 🔸حضور نمایندگان نه فقط در مجلس، 🔷در مجامع عمومی 🔷یا در فضای مجازی ❇️آرامش‌بخش باشد، ❌اختلاف‌برانگیز نباشد ✨مخاطب شما دلگرم بشود به اینکه شما طرفدار اتحاد و اتفاق و همدستی و همدلی نیروها هستید. ☝️خلاف این را نبایستی پیام بدهید 🛡این حفظ امنیت روانی مردم است 💻لشکر سایبری دشمن منتظر سوءاستفاده است؛ 📱گاهی اوقات آنها از زبان رقیب سیاسی شما 🔻به شما 🔻به شخصیت مورد احترام شما، 🔻یا یک شخصیت موجه دینی یا سیاسی 💢اهانت میکنند، برای اینکه شما را برافروخته کنند 4️⃣قانونگذاری با هدف پیشرفت کشور و خدمت به مردم ⭕️خصوصیات قانون خوب: ❇️مبتنی بودن بر کارشناسی ❇️صریح و تأویل‌ناپذیر بودن ❇️قابل اجرا بودن با توجه به ظرفیت کشور ❇️منطبق بودن با اسناد بالادستی ❇️ایجاد نشدن تراکم قانونی 🔺در ارائه‌ طرحها واقعاً بایستی قناعت بشود به حداقل لازم ❇️تسریع در قانونگذاری و کمک به دولت در موارد فوری 5️⃣نظارت با هدف ارتقاء کارآمدی دولت 🔻نظارت فقط ناشی از همین است: 👈احساس یک کمبود در قوّه‌ی اجرائی 👈تذکر و توجه به آن و سعی برای برطرف کردن آن 🔹نظارتها منصفانه انجام بگیرد؛ 🔹ملاحظات شخصی و سیاسی و مانند اینها وسط نیاید 6️⃣هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان ♦️گاهی یک نماینده‌ای از روی غفلت یا به هر انگیزه‌ای یک حرکتی انجام میدهد، ۲۹۰ نماینده زیر سؤال میروند ☝️باید پیشگیری بشود؛ اگر پیشگیری ممکن نشد، علاج بشود 📌نتوانستیم ببینیم آن‌چنان که باید و شاید، کار انجام بگیرد. 7️⃣حضور مجلس در مسائل سیاست خارجی و بین‌المللی 👌دولتها در دنیا از این وزنه‌ سنگین مجالس خودشان استفاده میکنند؛ 📌هم در مذاکرات 📌هم در تعامل 📌هم در مشارکتهای عملی ✔️یک نمونه از کارهای خوب، همین قانون اقدام راهبردی در مجلس قبل بود 📌خیلی از کارها را مجالس میکنند و دولتها از پشتوانه‌ اقدام مجالس استفاده میکنند. 👌در مسئله‌ تحریم مجلس میتواند حضور داشته باشد، واقعاً تأثیرگذار باشد. 8️⃣کار فوری مجلس؛ رأی به کابینه‌ای که آقای پزشکیان ارائه خواهند کرد 🏷میدان اقتصاد 🏷میدان فرهنگ 🏷میدان فعالیتهای سازندگی، 🏷میدان تولید 📌چه کسی میخواهد میدان‌دار باشد؟ ♦️آن کسی را باید میدان‌دار کرد که: 🔹امین 🔸صادق 🔹متدین 🔸معتقد به جمهوری اسلامی و نظام اسلامی از بُن دندان ✅ با ایمان ☑️امیدوار به آینده ✅متشرع ☑️اشتهار به پاک‌دستی و صداقت ❇️نداشتن سابقه‌ی سوء ☑️داشتن نگرش ملّی ✅کارآمد بودن ☝️این معیارها باید رعایت بشود؛ ⏪هم رئیس‌جمهور محترم اینها را رعایت کنند، هم مجلس 💠درباره مسئله غزه 🚨مسئله‌ غزه، همچنان مسئله‌ اول دنیای اسلام است ❗️آرام نگیرید، ساکت نمانید؛ کار مهم است ⭕️همان اهمیت روزهای اول، امروز وجود دارد، بلکه بیشتر 💪قدرت مقاومت روزبه‌روز بیشتر خودش را دارد نشان میدهد ❌نهایت جنایت و سَبُعیت دارد جلوی چشم مردم دنیا انجام میگیرد 🍀امیدواریم که خدای متعال آنچه خیر اسلام و مسلمین است، آنچه خیر شماها است، خیر ملت است پیش بیاورد
بسم الله الرحمن الرحیم 🟣تبعیض مثبت؛ مطالبه‌ی فرصت‌سوز خوارج از امیرالمؤمنین علیه السلام 1️⃣پرده اول: عصر رسول الله و خلفای سه‌گانه؛ به مقتضای کتاب خدا و سنت رسول الله صلی الله علیه و آله، تا زمان وفات پیامبر، در جامعه اسلامی هیچ قبیله‌ای بر هیچ قبیله دیگری برتری نداشت و تنها سنجه برتری، تقوا بود. پس از رحلت رسول الله، در مدرسه خلفا برتری قریش بر قبایل دیگر که از زمان سقیفه «موجّه» شده بود، به تدریج با تفسیر به رأی و جعل روایات، به یک امر «مقدّس قرآنی» نیز تبدیل شد تا بتواند جایگاه «اهل البیت» را در فرهنگ مسلمانان بگیرد. امتداد سیاسی این تحریف آشکار این بود که کارگزاران خلفا غالبا از قریشیان انتخاب می‌شدند و غیرقریشیان حتی در صورت کارآمدی، جایگاه چندانی در دستگاه کارگزاری خلفا نداشتند. شورای شش نفره از قریشیان انتخاب شد و دستورات به گونه‌ای برای شورا صادر شد که خروجی شورا یک خلیفه قریشی باشد. در عصر عثمان نیز استیلای قرشیان بر امر سیاست ادامه یافت (لم تمض سنة من إمارة عثمان حتى اتخذ رجال من قريش أموالا في الامصار وانقطع إليهم الناس...) (تاریخ طبری) قریشیان افزون بر اشغال بیشترین جایگاه حاکمیتی، از جهات دیگر نیز غلبه یافته بودند؛ در عرصه‌ی اقتصاد رانتهای مالیِ موجّه شده و مقدس شده‌ای که به قریشیان اختصاص می‌یافت، به بالاترین حد ممکن رسیده بود! در عرصه فرهنگ و دانش، خلیفه دوم قاریان معروف بلاد را از قرائت قرآن با لهجه‌ی غیرقریشی منع می‌کرد! چنان‌که ابن‌مسعود را از قرائت حتی یک کلمه‌ی قرآنی به لهجه‌ی هذیل منع کرد (فإذا أتاك كتابي هذا فأقرء الناس بلغة قريش ولا تقرئهم بلغة هذيل) و کتابت قرآن را فقط به رسم الخط قریش قبول داشت (فاكتبوها بلغة مضر فإن القرآن نزل على رجل من مضر) املای قرآن را نیز فقط توسط جوانان قریش مقبول می‌داشت (لا يُملِينّ في مصاحفنا هذه إلا غلمان قريش او غلمان ثقیف)! خلیفه سوم نیز چهار نفر را مأمور توحید مصاحف کرد که فقط یکی از آنها (زید بن ثابت) غیرقرشی بود اما دستور داد که در هنگام اختلاف، نظر زید را کنار بگذارند چون قرآن به لغت قریش نازل شده است! با این‌که زید از همه آنها قرآن‌شناس‌تر بود! یکی از دلایل اعتراض مسلمانان به عثمان که منجر به قتل او شد، اعطای امتیازات ویژه به قریش (بویژه امویان و مروانیان) بود! پروژه برترسازی قریش در عرصه‌های مختلف سیاست،اقتصاد و فرهنگ موجب خشم سران و فعالان قبایل دیگر شده بود... 2️⃣پرده دوم: جنگ صفین؛ در ماجرای حکمیت، پس از آنکه امیرالمؤمنین علیه السلام با اکراه فراوان آتش‌بس را پذیرفت، نوبت به تعیین حَکَم رسید. حضرت که می‌دانست معاویه عمروعاص را انتخاب خواهد کرد، فرمود: «معاویه هیچ یک از قریشیان اطراف خودش را به شایستگی عمروعاص نمی‌داند بنابراین او را به حکمیت انتخاب خواهد کرد پس شما هم باید ابن عباس را انتخاب کنید چرا که ابن‌عباس هر گرهی را که عمرو ببندد می‌تواند بگشاید و هر گرهی را که او بگشاید می‌تواند ببندد...» اما اشعث به ایشان اعتراض کرد که ما نمی‌توانیم بپذیریم که در میان مسلمانان دو نفر از قریش به حکمیت انتخاب شود! اگر آنان یک قرشی انتخاب کرده باشند، ما باید یک غیرقرشی انتخاب کنیم! امام که دانست منظورش ابوموسی است، فرمود: شخصی که شما می‌گویید در مقابل خدانشناسی مانند عمرو فریب خواهد خورد.... اما اشعث در پاسخ گفت: «به خدا سوگند اینکه حکمین به چیزی که ما دوست نداریم حکم کنند اما یکی از آنها یمنی باشد برایمان دوست‌داشتنی‌تر است تا این‌که به آن‌چه که دوست داریم حکم کنند اما هر دو مُضَری (قریشی) باشند!» (وَ اللَّهِ لَأَنْ يَحْكُمَا بِبَعْضِ مَا نَكْرَهُ وَ أَحَدُهُمَا مِنْ أَهْلِ الْيَمَنِ أَحَبُّ إِلَيْنَا مِنْ أَنْ يَكُونَ بَعْضُ مَا نُحِبُّ فِي حُكْمِهِمَا وَ هُمَا مُضَرِيَّان‏)! ❌این استدلال اشعث استدلال عجیبی است! چرا یک غیرقرشی، حتی اگر ناکارآمد باشد و به ضرر کوفیان حکم کند، باز هم باید مقبول‌تر باشد؟! چنین استدلالی نشان می‌دهد که او برای مبارزه با سیطره قریش بر امر سیاست، می‌خواهد یک «غیرقریشی ناکارآمد» را بر یک «قریشی کارآمد» ترجیح دهد! این همان «تبعیض مثبت» است که «کارآمدی» در پای آن قربانی می‌شود و آتشی به پا می‌کند که «منافع ملیِ» کوفیان در آن می‌سوزد. 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
36.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️اعضای حرام گوسفند را به‌صورت تصویری و زنده ببینیم. به یکدیگر آگاهی بدهیم. اعضای حرام گوشت گوسفند، بیشتر از آن چیزی است که غالب افراد می دانند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آنچه من به ملّت ایران، به شما جوانهای عزیز عرض میکنم، این است: من میگویم هر که ایران را دوست دارد، هر که منافع ملّی کشور را دوست دارد، هر که بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد و میخواهد آن را اصلاح کند، هر که به دنبال جایگاه باعزّت ایران در نظم جهانیِ پیش رو است، هر که این چیزها را دوست دارد، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملّت تلاش کند؛ این وظیفه است؛ این وظیفه‌ی همه‌ی ما است؛ این همه‌ی حرف من با نخبگان، با هسته‌های انقلابی، با مجموعه‌های سیاسی، با همه‌ی آحاد مردم متعهّد است. باید همه‌ی ما تلاش کنیم تا در این کشور ایمان و امید زنده بماند. ⭕️ الان که نزدیک قله هستیم،تنها راهکار نهائی رسیدن به قله ؛ترویج ایمان است.
🔻گره گشوده‌نشدۀ جمهوری اسلامی: دوگانگی فرساینده 🖊مهدی جمشیدی ۱. در اسفند سال پنجاه‌ونه، شهید بهشتی که از جریان‌های لیبرال در قدرت رسمی، از جمله بنی‌صدر و نهضت آزادی به تنگ آمده بود، نامه‌ای به امام خمینی نوشت و وضع سیاسی را این‌گونه شرح داد: دوگانگی میان مدیران کشور، به «اختلاف دو بینش» مربوط می‌‏شود. یک بینش، معتقد و ملتزم به فقاهت و اجتهاد است که در عین پویا بودن، باید ملتزم به تعهد در برابر کتاب و سنّت باشد؛ اما بینش دیگر، در پی «برداشت‌‏های بینابین» است، که نه به‌کلّی از وحی بریده است و نه آن‏چنان که باید و شاید در برابر آن متعهد و پای‏بند است. بینش اوّل در برابر بیگانگان و هجوم به نظام، ‏به «تکیه بر توان اسلامی» و پرهیز از گرفتار شدن در دام داوری‏‌ها یا دل‏سوزی‌‏های بیگانگان، معتقد و ملتزم است؛ اما بینش دیگر، هرچند زبانش همین را می‌‏گوید، اما در عمل، لرزان و لغزان است. بینش اوّل به شیوه‌‏ای برای زندگی امّت معتقد است که در عین گشودن راه به‌سوی پیشرفت، مانع «حل‌شدن مسلمان‌‏ها در دستاوردهای شرق یا غرب» باشد و آنان را بر «فرهنگ اصیل و مستقل اسلام»، استوار دارد؛ اما بینش دیگر با حفظ نام اسلام و بخشی از ارزش‌‏های آن، جامعه را به راهی می‌‏کشاند که درها را به ‌روی ارزش‌‏های بیگانه از اسلام و بلکه ضداسلام می‌‏گشاید. بینش اوّل بر روی شرایطی در گزینش مسئولان تکیه می‌‏کند که جامعه را به‌سوی «امامت متقین» راه می‌‏برد؛ اما بینش دیگر، روی شرایطی تکیه می‌‏کند که راه را برای «نفوذ کم‌مبالات‌‏ها در سطوح مدیریّت امّت اسلامی» هموار می‌‏سازد. بسیاری از کسانی‌که در طول سال‌‏های اخیر در راه حاکم‌شدن اسلام اصیل کوشیده و رنج‌‏ها برده‌‏اند و در طول این سال‌‏ها به‌مقتضای طبیعت نظام شاهی، در همۀ سازمان‌‏ها «در اقلّیّت»‏ و «زیر فشار اکثریّت غرب‌گرا» به‌سر برده‌‏اند، هم‌اکنون در جمهوری اسلامی هم، دوباره تحت فشار همان اکثریّت قرار گرفته‌‏اند. این «اقلّیّت مؤمن» - که اگر حمایتش کنند، می‌‏رود که اکثریّت ‏شود - امروز ذلّت و خذلان مؤمنان را در جمهوری اسلامی لمس می‌‏کند؛ چنان‌که با چماق «ارتجاع» می‌‏کوبندشان و با «کارشکنی»، سد راه حرکت اسلامی آنها می‌‏شوند. اگر این دو بینش در ادارۀ امور جمهوری اسلامی ادامه یابد، نه مشکلات مردم با سرعت و قاطعیّت حل می‌شود و نه می‌توان برای آینده، طرح‌های اصیل اسلامی ریخت. نظر ما این است که رشد دارندگان بینش اوّل (اسلام فقاهتی و خط اصیل امام)، امروز به آن درجه رسیده است که نهادها به‌وسیلۀ صاحبان این نوع بینش اداره شود و ادارۀ جمهوری اسلامی بر پایۀ «یک بینش» استوار گردد. با همۀ این احوال، اگر ادارۀ جمهوری اسلامی به‌وسیلۀ صاحبان بینش دوّم را در این مقطع، اصلح می‌دانید، ما به همان کارهای طلبگی خویش بپردازیم و بیش از این، شاهد تلف‌شدن نیروها در جریان این «دوگانگی فرساینده» نباشیم. ۲. باور و برداشت من این است که بیش‌وکم، در بر همان پاشنه می‌گردد و جمهوری اسلامی، همچنان گرفتار «دوگانگی فرساینده» در عرصۀ قدرت سیاسی است و حاکمیّت در طول دهه‌های گذشته، میان همان «دو بینش متضاد»، دست‌به‌دست شده است؛ هرچند باید گفت جریان تجدّدی، بسیار بیشتر قدرت را در اختیار داشته است. ما همچنان در تلۀ همان «پرسش‌های آغازین» و «مسأله‌های مقدّماتی»‌ای گرفتاریم که شهید بهشتی در سال پنجاه‌ونه مطرح کرد؛ آن هم در بالاترین سطوح سیاسی و حاکمیّتی. حتی انتخابات نیز به دستاویزی برای یارگیری اجتماعیِ نیروهای تجدّدی بر اساس بینش دوّم تبدیل شده و اینان توانسته‌اند بخش‌هایی از جامعه را به چنگ آورند و آنها را به ابزار چانه‌زنی و فشار سیاسی تبدیل کنند. ما در مرداب تکرار و بازتولید مستمرِ «تضادهای بنیادین» و «اصطکاک‌های ابتداییِ» انقلاب افتاده‌ایم و هر دهه، دست‌وپا می‌زنیم و ناله سر می‌دهیم، اما گرهی گشوده نمی‌شود و دوباره و چندباره، نیروهای تجدّدی به قدرت راه می‌یابند و دوگانگی فرساینده می‌آفرینند. گذشتِ بیش از چهار دهه، زمان کمی برای گذار از این چرخش‌های مخرّب و تلاطم‎‌های متوقف‌کننده نبوده است و باید تأمّل کرد که چرا به جای حرکت سیاسیِ تثبیتی و تکاملی، هنوز هم درگیر نوسان‌ها و رفت‌وبرگشت‌ها در لایۀ ساختارِ بینشی هستیم. تاکنون این «چرخۀ باطل» ادامه یافته و ازاین‌جهت، شاهد تراکم و انباشت دشواری‌ها هستیم. به تعبیر رهبر انقلاب، ما دچار «بیماری‌های مزمن» شده‌ایم و سخت، محتاج «تحوّل» – به معنی دگرگونی‌های عمیق و اساسی – هستیم؛ اما چرخش‌ها و تذبذ‌ب‌ها و تلاطم‌های سیاسی در لایۀ قدرت رسمی، امکان‌ها را اقلّی و موقتی کرده است. حتی باید گفت اینک، برخی از بدیهیّات و بیّنات انقلاب نیز به چالش کشیده می‌شوند و تردیدافکنی، به ستون‌فقرات تفکّر انقلابی راه یافته است. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید|| سخنان تکان‌دهنده نتانیاهو در آمریکا پيرامون قدرت جمهوری اسلامی و جایگاه انقلاب اسلامی ▫️آیت الله خمینی وعده داده است که انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کند و ایران در حال حرکت در این مسیر است‌. 🔶حاشیه روزنه نتانیاهو بعنوان منفورترین و جنایتکارترین سیاست‌مدار حال حاضر جهان، برای نجات خود و رژیم غاصب صهیونیستی از چنگال مقاومت، تلاش دارد آمریکایی‌ها را تحت فشار بگذارد تا با تمام توان به میدان وارد شوند. البته در حال حاضر هم آمریکا کاملا در صحنه جنایت‌های خونین علیه مردم غزه حاضر است ولی هنوز برای سران رژیم جعلی قابل قبول نیست! نتانیاهو برای این هدف شوم خود به حربه قدیمی دست زده است اما در این بین وجود دارد که نشان از اذعان دشمنان به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اسلامی است. باید موضوع را بیش از پیش جدی بگیریم و همچنان در میدان مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی با تمام قدرت نقش خود را ادامه دهیم. ▫️روزنه؛ دریچه‌ای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر 👇 @rozaneebefarda
حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل ظهر2مرداد.mp3
19.84M
درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل ظهر1403/05/02 چند نکته شنیدنی در باره حسینیه مجتمع مفتاح طرح ولایت طلاب
استاد کفیل شب 2مرداد.mp3
15.56M
درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل یا ایها الذین آمنوا استجیبوا لله و للرسول إذا دعاکم لما یحییکم شب1403/05/02 طرح ولایت طلاب حسینیه مجتمع مفتاح
استاد کفیل ظهر3مرداد.mp3
20.29M
درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل ظهر1403/05/03 طرح ولایت طلاب حسینیه مجتمع مفتاح
استاد کفیل شب3مرداد.m4a
30.26M
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل 1403/05/03شب طرح ولایت طلاب حسینیه مجتمع مفتاح
استاد کفیل 5مرداد ظهر.mp3
21.32M
درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل 1403/05/05ظهر طرح ولایت طلاب حسینیه مجتمع مفتاح
استاد کفیل شب 6مرداد.mp3
24.49M
درس اخلاق حجت االاسلام و المسلمین استاد کفیل 1403/05/06شب طرح ولایت طلاب حسینیه مجتمع مفتاح
استاد کفیل ظهر 7مرداد.mp3
30.03M
درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل 1403/05/07ظهر طرح ولایت طلاب حسینیه مجتمع مفتاح
استاد کفیل ظهر 8مرداد.mp3
21.19M
درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل 1403/05/08ظهر طرح ولایت طلاب حسینیه مجتمع مفتاح
🏴تسلیت باد سالروز شهادت امام علی بن الحسین، زین‌العابدین (علیه‌السلام)
بسم الله 🔺علامات مومن در کلام سید الساجدین علیه‌السلام 🏴 👌 🔺امام سجاد عليه السلام می فرمایند : عَلَاماتُ المُؤمِن خَمسٌ: الوَرَعُ فِی الخَلوَةِ، والصَّدَقَةُ فِی القِلَّةِ، والصَّبرُ عِندَ المُصِیبَةِ،‌ والحِلمُ عِندَ الغَضَبِ، والصِّدقُ عِندَ الخَوفِ. 🔻انسان مومن پنج نشانه دارد: 1⃣ پرهیز از گناه در ، 2⃣ صدقه دادن در هنگام ،‌ 3⃣ شکیبایی در وقت ، 4⃣ بردباری در حال و 5⃣ راستگویی به هنگام ◾️شهادت جانسوز حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام بر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | سخنان رهبر انقلاب خطاب به شهید هنیه درباره شهادت فرزندانش 🔻اگرچه تلخ است، لکن حکمت الهی همه‌ی پیشامدها را در صورت توکّل، به خیر مؤمنین قرار می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️لحظاتی از آخرین دیدار روز گذشته (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری دام ظله العالی
استاد کفیل 9مرداد شب.mp3
19.6M
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد کفیل 1403/05/09شب طرح ولایت طلاب حسینیه مجتمع مفتاح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام خدا بر امام راحل عظیم الشأن که بذر معرفتی که در اقصی نقاط عالم پاشید اینگونه جوانه زده و درخت تنومندی گردیده و زنان و مردان آزاده عالم را به این سطح از معرفت و رضا رسانده. رحمةالله علیه
دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم... موضع گیری قابل تقدیر رئیس جمهور محترم