چرا ساده در زمین دشمن بازی میخوریم؟
تعرض با دستکش چند لایه، لباس ضد شورش و استرس محیط یک شوخی است!
اگر فتنهگران دنبال حقوق زن بودندو معترض به تعرض، کیوان امام به چندین دختر دانشجو بیرحمانه تعرض کرد و آنها ساکت بودند!
مجرم حرفهای بود که نگذاشت کمربندش را پلیس برای دستگیری بگیرد
رایگان 👌؛ تحلیلگر رسانه و فضای مجازی شوید 👇
💠https://eitaa.com/joinchat/225181696C454655872b
انقلاب اسلامی و طرح امام زمان.mp3
4.96M
🎧 استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری◻️ رابطه طرح انقلاب اسلامی با طرح امام زمان(عج)
🌀 طرح امام زمان(عج) در جامعۀ بشری، از طریقِ طرحِ ولایت فقیه پیش میرود.
بخش عمدۀ طرح امام زمان (عج) در دوران ما انقلاب اسلامی است.
🌀 حضرت امام و رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی را براساس فقاهت شیعی، که مبنای حجیت در عصر غیبت است، پیش بردهاند.
🌀 طرح امام زمان(عج) یک طرح عالَمی است و دشمنان آن حضرتْ همۀ طواغیت و شیاطین و مستکبرین هستند.
🌀 طرح امام زمان در عصر غیبت برای صیانت از جامعه شیعی، سه رکن داشته است: ۱. احتراز از آلوده شدن به جامعه کفر و نفاق؛ ۲. هدایت امت در درگیری مستمرّ با کفر و نفاق؛ ۳. سازندگی و امتسازی.
🔴 عاشقی و جوانی
🔻اگر این قصیده سعدی را تاحالا خواندهاید امشب دوباره بخوانید:
ماه فروماند از جمال #محمد
سرو نباشد به اعتدال محمد
قدر فلک را کمال و منزلتی نیست
در نظر قدر با کمال محمد
وعدهٔ دیدار هر کسی به قیامت
لیلهٔ اسری شب وصال محمد
آدم و نوح و خلیل و موسی و عیسی
آمده مجموع در ظلال محمد
عرصهٔ گیتی مجال همت او نیست
روز قیامت نگر مجال محمد
وآنهمه پیرایه بسته جنت فردوس
بو که قبولش کند بلال محمد
همچو زمین خواهد آسمان که بیفتد
تا بدهد بوسه بر نعال محمد
شمس و قمر در زمین حشر نتابد
نور نتابد مگر جمال محمد
شاید اگر آفتاب و ماه نتابند
پیش دو ابروی چون هلال محمد
چشم مرا تا به خواب دید جمالش
خواب نمیگیرد از خیال محمد
سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی
عشق محمد بس است و آل محمد
قصیده از سعدی به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی(صلوات الله علیه و آلهوسلم)
#رحمت_للعالمین
🌺🌺 مبارک 🌺🌺
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
42.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📊مسجد محله مون کجای این نبرد کد پستی به کد پستی قرار داره؟
👤حسن باقری ها دارن تو مسجد محله مون تربیت میشن؟
🕌هرکی تو محله مسئله داره به مسجد رجوع میکنه و مسجد مشکلشو حل می کنه؟
⁉️اکثرا شنیدیم ولی واقعا کجای این نبرد هستیم؟
🚨امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مساجد طراز انقلاب اسلامی احساس میشود...
📝چه باید کرد ❓
پیشنهادات خود را به آیدی ذیل ارسال کنید 👇
@Masjede_tarazz
✅به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
🔻آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. بسیار اندک بودند، امّا میخواستند «وانمود» کنند که فراونند. میخواستند «گروهکهای مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند. بااینحال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند. تصوّر میکردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعلهور شود. نهفقط «جرقه»، بلکه «آتشها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها همصدا و همداستان نشد. این اقلیّت محض و مطلق، نعرههای بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی رفت و اینان به راهی دیگر. «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند. هرچه که دستوپا زدند و هوچیگری و روایتسازی و بازیپردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابانهای ایران. و تلختر و سوزانندهتر از همه، روایتهای دروغین بود. و از این جمله، متهمساختن آیتالله خامنهای به «دیکتاتوری».
۲. آیتالله خامنهای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظارهگر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را «محترم» دانسته است و در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است. او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که «گزینههای زاویهدار با او» به قدرت رسیدهاند، منطق مردمسالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است. او در برابر این گزینهها، «کارشکنی» و «سنگاندازی» نکرده و جهتگیریهای شخصیاش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۳. آیتالله خامنهای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بیعمل» و «عروسکهای خیمهشببازی» نساخته است. او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، بهصورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش میرود نه خواستههای شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایهای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۴. آیتالله خامنهای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار میورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است. با اینکه «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است، بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانیهای فرهنگیاش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامههای فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمانسازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکریاش. «آیتالله خامنهایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجتالاسلام خامنهایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حالوهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۵. عدّهای از یک «اعتراض جزئی»، شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردیدند، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد. نهفقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجانزدگانِ بازیخورده» را از «غرضورزانِ بازیساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۶. نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است. و مگر حاجقاسم سلیمانی در وصیّتنامهاش، آیتالله خامنهای را «مظلوم» نخواند؟! چه خوندلها که نخورده است در این سالها، و چه دردها و رنجها که پنهان نساخته است در عمق سینهاش ... . از چشمانِ قلمم، اشک میچکد و از حنجرهاش، فریاد برمیآید.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
سال ۸۸ وقتی فضای سیاسی کشور ملتهب شد، چهره های سیاسی_ فرهنگی مختلفی از جبهه انقلاب دانشگاه به دانشگاه میرفتند تا منطق جریان انقلاب را تبیین کنند.
نکته مهم در آن برهه این بود که بخش مهمی از افرادی که در دانشگاه ها حاضر بودند نمایندگان مجلس بودند. دقیقا خاطرم هست که حداقل یک سوم از نمایندگان تهران در مجلس هشتم کسانی بودند که کف دانشگاه ها حاضر بودند و در تبیین شرایط کشور و منطق جبهه انقلاب نقش داشتند؛ از جمله مرحوم حسینیان، مرحوم زارعی، علیرضا زاکانی، حمید رسایی، حاج اسماعیل کوثری، الیاس نادران، مهدی کوچک زاده، بیژن نوباوه، حداد عادل، حسین نجابت و...
اما در اتفاقات اخیر یک خلاء جدی، عدم حضور مسئولان مختلف به خصوص نمایندگان مجلس در کف دانشگاه هاست. با اینکه میانگین سنی نمایندگان تهران در دوره فعلی به نسبت ادوار گذشته کمتر است و برخی از آنها کسانی هستند که در همین سالهای نه چندان دور جزو فعالان دانشجویی بوده اند اما در ۲۰ روز گذشته حضور پررنگی در دانشگاه ها نداشته اند.
یک علت آن شاید این است که متاسفانه تعدادی از نمایندگان فعلی از جمله نمایندگان تهران نیز بر اساس زد و بندهای پشت پرده احزاب و بده بستانهای سیاسی وارد مجلس شده اند و اساسا قدرت تحلیل خاصی نیز ندارند که به تبع آن بخواهند در دانشگاه ها با دانشجویان و افکار عمومی تخاطب کنند و فقط یک صندلی را در مجلس اشغال کرده اند تا طبق خواسته پدرخوانده ها رای مثبت و منفی بدهند اما از سایر نمایندگان جوان تر و انقلابی که تحلیل و قدرت بیان خوبی دارند انتظار میرود این روزها علیرغم همه مشغله ها، دانشگاه به دانشگاه حاضر شوند تا هم حرف همه دانشجویان را بشنوند و هم با قدرت منطق جبهه انقلاب را تبیین کنند.
امیرحسین ثابتی
#ایران
#حجاب
#لبیک_یا_خامنه_ای
✅صدای مستضعفان عالم✌️
🆔 @adalatkhane
🅾 ندای اللهاکبر در سراسر کشور
⭕️شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیهای اعلام کرد:
🔶روز شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، بانگ تکبیر در سراسر کشور طنینانداز میکنیم
#ایران_قوی
#نماز_با_امام_خامنهای_در_قدس
#انهدام_تلآویو_حیفا
❇️نجات تاریخ صدای رسای اُمت
👇👇👇
🆔@nejate_tarikh
آن روزی که نوشتم دیر نیست آن روزی که شرق و غرب از تکنولوژی ایرانی استفاده کنند خیلیها باورشان نمیشد و چون ایمانشان ضعیف بود اگر مسخره هم نمیکردند لااقل باورش هم برایشان سخت بود. اما امروز تسلیحات ساخت ایران در بیش از ۵۵ کشور دنیا مورد استفاده قرار میگیرد به این مقدمهای است بر یک حماسه و رویداد بسیار بزرگ و قدرتمند برای ایران ما که پس از سی سال تلاش شبانه روزی جوانان و متخصصانش به این سطح از علم و دانش رسیده است که مشتریها یکی یکی میآیند.
هنرنمایی پهپادهای انتحاری ایران در نبرد با ناتو در اوکراین هنوز یک ماه نیست که رسانهای شده اما صفی از خریداران برای به خدمت گرفتن شاهد ۱۳۶ به همراه چند مدل پهپاد دیگر برقرار شده است و باید دید آیا صنایع نظامی و شرکتهای دانش بنیان کشورمان ظرفیت لازم برای پاسخگویی به این سفارش بسیار بزرگ و غیر قابل باور را دارند یا اینکه ما باید شروع به ساخت مجموعههای جدید صنعتی جهت تولید این پهپادها و سایر تجهیزات و ملزومات پیشرفته کنیم که مشتریهای پروپاقرصی دارند... سفارشی که صدها میلیون دلار ارزش دارد و هزاران شغل ایجاد میکند. حالا آمریکا دوباره تحریم کند....
@syriankhabar