eitaa logo
منبر روشمند
837 دنبال‌کننده
746 عکس
1هزار ویدیو
583 فایل
🔻به فضل خدا توی مناسبت ها با چندین سخنرانی مکتوب به استقبال شما خواهیم امد. 🔻 راه ارتباط با ادمین @menbar6
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 الباطل يموت بترك ذكره 💠 یعنی: اهل باطل با فراموش شدن و بى‌اعتنايى از بین می‌روند #⃣
جبههٔ انقلاب‌اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
روزمان را با آغاز کنیم 👇تعلق اراده خداوند بر ریشه کنی ستمگران و پیروزی مومنین [سوره الأنفال (8): آيه 7] وَ يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُحِقَّ الْحَقَّ بِكَلِماتِهِ وَ يَقْطَعَ دابِرَ الْكافِرِينَ (7) در حالى كه خداوند مى‏خواهد حقّ را با كلمات (و سنّت‏هاى) خويش استوار ساخته و ريشه‏ى كفّار را بركند. (از اين رو شما را با تعداد كم و نداشتن آمادگى جنگى در بدر با لشكر قريش درگير و سرانجام پيروز ساخت.) پيام‏ها: 1⃣ پيروزى مومنین، تنها با تعداد نفرات و تجهيزات جنگى نيست، عامل عمده، اراده‏ى خداوند است. «يُرِيدُ اللَّهُ» آرى، اراده خدا، غالب بر عوامل طبيعى است. 2⃣- خدا خواسته است اراده‏ اش، با دست مؤمنین انجام ‏شود. «يُرِيدُ اللَّهُ» 3⃣- احقاق حقّ مومنین، به وسيله‏ى سنتهای الهی( فداكارى، جهاد و عمل به دستورات الهى) است. «يُحِقَّ الْحَقَّ بِكَلِماتِهِ» 4⃣ پيروزى نهايى مجاهدان انقلابی، با عزّت حقّ و ذلّت باطل خواهد بود. «يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُحِقَّ الْحَقَّ» ... «وَ يَقْطَعَ دابِرَ الْكافِرِينَ» 5⃣- هدف جهاد اسلامى، ریشه کن نمودن باطل است، نه كشورگشايى و اشغال سرزمين. «أَنْ يُحِقَّ الْحَقَّ بِكَلِماتِهِ وَ يَقْطَعَ دابِرَ الْكافِرِينَ» ✍ 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش https://eitaa.com/asatid_enghelabi http://sapp.ir/asatid_enghelabi
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد این شلوغی‌ها، یه کم صفا ببینید❤️ روحیتون عوض بشه✌️ @CWarfare
🔥میز تبیین در خانه فحشا❗️ 🔻بعضی افراد استدلال می کنند که «ما» باید در اینستاگرام و تلگرام و واتساپ حضور داشته باشیم تا جهاد_تبیین کنیم تا از بروز فتنه جدید جلوگیری کنیم... که در این باره سه نکته قابل گفتن است: 🔻۱-اگر بنا بود با رفع فیلتر و ... جهاد اینستاگرامی و تلگرامی!! فتنه رخ ندهد، که اساسا نباید اغتشاشات سال‌های ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ و و فتنه ۱۴۰۱ رخ می داد!! چون تا آن زمان فیلتر نبود 🔻۲-اساسا شبکه‌های اجتماعی خارجی شبیه طراحی می شود که تا میزان مشخصی به شما اجازه داده شود که روی آن سرعت بگیرید. یعنی اگر سرعت شما از حد مورد نظر آنها عبور کند آنقدر شیب را زیاد می کنند تا شما چنان در حالت سربالایی قرار بگیرید که نتوانید سرعت را افزایش دهید و اگر اصرار بیشتر کنید، سطح شیبدار عمودی شده و شما را به خارج پرت می شوید!! 🔻بنابراین سرمایه‌گذاران شبکه های مجازی خارجی، گاگول نیستند که بستری را ایجاد کنند که انقلابیون در آن ارزشهای اسلامی را به طور موثر ترویج و تبیین کنند. 🔻لذا اگر احساس کنند صفحه‌ای یا حسابی خلاف اهداف صاحبان شبکه عمل می کنند، صفحه یا حساب را بطور هوشمند محدود یا مسدود می‌سازند مگر معدود صفحات خاص به دلایل خاص که ذکر آن مجال دیگری می طلبد. 🔻۳- توصیه می کنم اصلا به کسانی که صراحتا از فعالیت شبکه‌های اجتماعی خارجی بدون پذیرش قوانین کشور حمایت می کنند خوشبین نباشید؛ اگر خیلی کم اطلاع نباشند یا دنبال رای هستند یا منافع مالی یا اقتصادی دارند و یا جاسوس اند!!! 🔸پ.ن: قرار دادن میز تبیین برای ارشاد افراد در خانه‌ی فحشا، فایده چندانی ندارد؛ یا باید آن خانه آلوده را بست یا حداقل تلاش کرد افراد تا حد امکان وارد آن خانه نشوند و گرنه ممکن است متصدی میز هم مشتری شود!! ✍حمیدرضا ابراهیمی 📡برای رصد تحلیلهای داغ در مورد وقایع مهم روز به کانال جهاد تبیین۸ بپیوندیم👇 ┏━━ °•🍃•°━━┓ @jahadetabeen8 ┗━━ °•🍃•°━━┛
🌀 مردی بزرگ با آرزوهایی بزرگ 🔻هر چیزی در این عالم قدر و قیمتی دارد و معیاری برای قیمت گذاشتن؛ اما قیمت آدم ها به چیست؟ چطور بفهمیم قیمت یک نفر چقدر است؟ امیرالمومنین فرمود:«قَدْرُ الرَّجُلِ عَلَى قَدْرِ هِمَّتِه‏؛ قدر و منزلت و قیمت هر کسی به اندزاه همت و اهتمام اوست».(نهج البلاغه، حکمت47) 🔻اگر می خواهی قیمت هر کسی را بدانی، ببین دغدغه های او چیست؟ آدم ها هرچقدر بزرگ باشند، دغدغه های بزرگتری دارند، آدم های کوچک، دغدغه های کوچکی دارند. یک نفر دغدغه اش، پر کردن شکم خودش و زن و بچه خودش است، یک نفر دغدغه اش، نجات بشریت است. قیمت این آدم ها فرق می کند. حالا شما روی خودت قیمت بگذار! غمت را بگو، تا قیمتت رو بگویم. 🔻امشب شب شهادت نواب صفوی است؛ قیمت شهید نواب صفوی، چند است؟ برو دغدغه هایش را ببین. شهید نواب صفوی، می گوید:«آرزو دارم که حکومت اسلامی تشکیل بشود و آن زمان بزرگترین افتخارم این است که رفتگر خیابان‌هایش باشم.» 🔻چرا بزرگترین آرزوی نواب، تشکیل حکومت اسلامی و خدمت به آن بود؟ چون آدم های بزرگ عرصه سیاست را بزرگترین عرصه خدمت به خلق، رشد معنویت جان خودشان و جامعۀ خودشان می دانند. 🔻به نواب گفتن برو به درست برس و مجتهد شو؛ در جواب گفت: این قدر خوش استعداد‌ها و نویسندگان بزرگ آمده اند و ده‌ها جلد کتاب نوشته‌اند، که تمامی آن‌ها در کتابخانه‌ها انبار شده است. این‌ها یک مجری نمیخواهد که مطالبشان را به صحنه عمل بیاورند؟ 🔻او می گفت: «اگر با کاشتن گندم بر پشت بام خانه ها، می‌توانی رفع احتیاج از بیگانه کنی، بهتر است بر این کار اقدام کنی، تا اینکه دست گدایی بسوی دشمنان اسلام دراز کنی.» 🔻بی جهت نیست اینطور مقام معظم رهبری، از شخصیت با عظمت او یاد می کند و می فرماید:«او بود که آتش انقلابی گری را در دل من برافروخت» و «کسی كه در دوره‌ی جوانی من خیلی روی من اثر گذاشت، در درجه‌ی اوّل، مرحوم «نوّاب صفوی» بود.»( ۱۳۷۷/۰۲/۰۷). 🔻 مردی که امام، عمامه اش را برای او بر زمین زد، تا بلکه او بر چوبۀ دار نرود.(پایگاه اسناد انقلاب اسلامی، به نقل از همسر شهید) 🔻حالا بگذریم که یک چراغ هم بر سر مزار او روشن نیست، اما یاد و نام او دل ما را روشن کرده است؛ سیاست مدارن ما، الگویشان نواب است. ما از سیاست مدران، توقع نواب شدن داریم. ✅ کانال حکمت بیان @hekmatebayan
⁉️ سؤال: چنانچه حضرتعالی مستحضرید اولین مبارزه‌ی مرحوم نواب صفوی پیش از آنکه جنبه‌ی سیاسی، نظامی داشته باشد جنبه‌ی فرهنگی داشت، به این معنی که ایشان اولین مبارزه را با افکار کسروی شروع کرد، حالا از نظر حضرتعالی تأثیر این حرکت در جامعه‌ی آن روز مخصوصاً در میان روشنفکران و علماء چگونه بود؟پاسخ: 🔻 البته کاری که ایشان در مقابل انجام دادند یک کار فرهنگی فقط نبود، اتفاقاً کار ، ، بود. 🔻 نظامی بود برای اینکه خب کسروی را مضروب کرد و بعد هم یکی از یاران ایشان کسروی را کشت یعنی دو مرتبه از طرف نواب، کسروی مورد حرکت باصطلاح نظامی قرار گرفت. یکبار به وسیله‌ی خود ایشان که با کارد حمله کرد، یکبار هم به وسیله‌ی مرحوم امامی، سید حسین امامی، که با اسلحه زد و کسروی را عملاً نابود کرد. 🔻 کار سیاسی هم بود، همانطور که قبلاً هم گفتم، اصلاً ماهیت حرکت ضد دینی که کسروی هم یک تئوریسینها و طراحانش بود یک ماهیت سیاسی بود، هیچکس نمیتواند بگوید کسروی یک عنصر غیر سیاسی بوده، مگر کسی میتواند چنین چیزی را بگوید؟ خود کسروی یک عنصری بود که اصلاً حرکتش از آغاز، در مشروطیت و بعد از مشروطیت، تا آن روزی که کشته شد یک حرکت سیاسی بود و یکی از چهره‌های سیاسی ایران بود. 🔻 پس مبارزه‌ی با کسروی فقط مبارزه‌ی با افکار ضد مذهبی او نیست، زیرا که همان افکار ضد مذهبی هم یک حرکت سیاسی بود و یک ریشه و منشأ سیاسی داشت. بنابراین کار مرحوم به اعتقاد من کار مذهبی فقط نبود، کار مذهبی، سیاسی بود و به همین شکل هم منعکس شد. 🗓 گفتگو با آیت‌الله خامنه‌ای درباره شخصیت شهید نواب صفوی؛ ۱۳۶۳/۱۰/۲۲ 💠 مطالعه ادامه مطلب: 🌐 https://khl.ink/f/1231 ----------------------- 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" و "بلــه" "روبیـکا"
کاش مثل او باشیم طلبه ای غیرتمند دغدغه مند شجاع بصیر جذاب امیدوار با نگاه تمدنی و...