فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلبریتی که خوبی را بازی میکند اما خوب نیست
حتما ببینید🌹
👆با این صدا به آرامش و توکل برسید در این ایام فتنه گون
در فقدان آوینی های جهاد تبیین صدای آوینی فکه میتواند شهامت دهه شصتی ها را به ما تزریق کند
🔰 دیدارنگار ۱۰۵ | جوانان امیدآفرینی کنند...
📝 ویژه بیانات رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانشآموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
🔺️ «سرخط»، «مطالبه رهبری»، «بحث روز»، «کلیدواژههای مهم»، «جملات طلایی»، «یادآوری»، «برشمردنیها»، «نظام فکری»، «جهاد تبیین» و «دعا» از جمله بخشهای «دیدارنگار» است.
⏪ در «یادداشت بیاناتی» این شماره با عنوان «جوانان امیدآفرینی کنند»، هشدارهای رهبر انقلاب دربارهی توطئهی تبلیغاتی دشمنان، مورد بازخوانی قرار گرفته است.
📥 نسخه PDF👇
بسم الله الرّحمن الرّحیم
الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و صحبه المنتجبین و من تبعهم باحسان الی یوم الدّین.
از میان همهی ملّتهای زیر ستم، کمتر ملّتی به انقلاب همّت میگمارد؛ و در میان ملّتهایی که بهپاخاسته و انقلاب کردهاند، کمتر دیده شده که توانسته باشند کار را به نهایت رسانده و بهجز تغییر حکومتها، آرمانهای انقلابی را حفظ کرده باشند. امّا انقلاب پُرشکوه ملّت ایران که بزرگترین و مردمیترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی است که یک چلّهی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همهی وسوسههایی که غیر قابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحلهی خودسازی و جامعهپردازی و تمدّنسازی شده است. درودی از اعماق دل بر این ملّت؛ بر نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و بر نسلی که اینک وارد فرایند بزرگ و جهانیِ چهل سال دوّم میشود.
👆ضمن خوشامدگویی خدمت اعضای جدید
از امروز همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله
جهت تجدید بیعت با نائب امام یعنی حضرت آقا
هرروز قسمتی از بیانیه گام دوم را در کانال با هم مرور خواهیم کرد
جهاد تبیین ۳
#جهاد_تبیین 4⃣
✅ برای جهاد تبیین باید چه کرد؟
⏳زمان مطالعه: ۳ دقیقه
1⃣ مخاطب جهاد تبیین چه کسانی هستند؟
گذشت دوران انحصار رسانه های مرجع. هرچند هنوز هم صداو سیما و خبرگزاری ها نقش محوری دارند اما در این جهاد همه باید فعال شوند. نبرد جبهه ای است و جبهه متشکل از فرد فرد. نباید تکلیف شخصی را به جای دیگر حواله داد. فرمود هرکس به اندازه خود اطرافش را روشن کند.
2⃣ گام اول چیست؟
گام اول فهم #نقشه_کلان_دشمن است. اهریمن بیرونی و درونی را همراه با نقشه اش بیابیم. هرجریانی که ۲ کار می کند شیطان است. آنکه راه طی شده ۴۰ ساله را سیاه و آینده #انقلاب را ناامیدانه تحلیل می کند #شیطان است. چه داخلی و چه خارجی؛ چه عالمانه و چه جاهلانه.
3⃣ با خطاهاباید چه کرد؟
خطاها و نقدها را باید فریاد کرد و تذکر داد اما جای فرع و اصل را نباید جابجا کرد. اصل اصیل جنگ حق و باطل است. دشمنی امپراطوری امپریالیسم در مقابل پرچم عدالت خواهی جهانی در #جمهوری_اسلامی. خطا را ببینیم اما جنگ اصلی را فراموش نکنیم.
4⃣ نقشه عملیاتی دشمن چیست؟
تغییر نگرش. مردم ایران رشد کردند و دشمنی ها نیز عمیق تر شده است. دشمن از تغییر ارزش و گرایش به تغییر نگرش رسیده است. تغییر نگرش یعنی تغییر واقعیت ها. کاریکاتور کردن واقع و بزرگنمایی و تعمیم دادن و جابجا کردن اصل و فرع و تحریف واقعیت و قلب حقیقت ... خلاصه اینکه جنگ، جنگ روایت است. نگرش ها تغییر کند، ارزش نیز تغییر می کند و از عزت نفس ملی به خودتحقیری ها می رسیم.
5⃣ هدف نهایی #جهاد_تبیین چیست؟
روشنگری. روایتِ حقیقت. باید ابرها کنار روند تا خورشید تابان شود. من و شما باشیم یا نباشیم، خورشید نمایان خواهد شد؛ اما تاخیرها هزینه زاست. قربانی از روح و ذهن مردم می دهیم.
❓ و اما به چه طریق؟
🔹حق خواهی:
قبل از هرکار نیازمند یک عزم درونی هستیم. قبل از قدم گذاشتن در #فضای_مجازی خیز حق طلبی برداریم. هوشیار در فضای مجازی ظاهر شویم و اوقات فراغت به سرگرمی سپری نکنیم.
🔸 حق طلبی:
#حق آنجا نیست که بیشتر لایک بگیرد و دست به دست شود. حق را باید با محاسبه و استدلال و از مرجع معتبر گرفت. وقت بگذاریم برای فهم حقیقت. حق را بپذیریم ولو تلخ باشد.
🔹حق گوئی:
هرجا متن حقی دیدیم برای توزیع آن تلاش کنیم. خود را مقید کنیم به توزیع حق. اگر توان نوشتن داریم حتا در حد یک متن کوتاه دریغ نکنیم. هر کس شبهه داشت نسبت به او احساس مسوولیت کنیم؛ ولو یک نفر در یک گروه فامیلی.
🔸ناحق گریزی:
هرجا ناحق دیدیم اعلام تنفرو برائت کنیم. هزینه دهیم. از فحش و ناسزا نهراسیم. مارپیچ سکوت را بشکنیم؛ ولو در حد یک کامنت. خیلی ها مثل ما هستند و منتظر خط شکن اند. حداقل اینکه اجازه ندهیم احساس اقلیت کنند.
🔹 حق آرائی:
حق را به زبان ساده بگوئیم. قول محکم و مستدل و اما با توجه به احساسات و عواطف مخاطب. حق را باید به تناسب مخاطب گفت. ابلاغ پیام به قلب مخاطب مهم است نه ایصال و رساندن به دستش. با مخاطب مدارا کنیم.
🔹 حق نمایی:
حق نما یعنی نمایش حق، یعنی جلوه دادن حق. نیکی ها و فضائل پیرامون خود را ببینیم و سر دست بگیرم. هرکس در پیرامون خود هر خیر و فضلی از هر کس دید بیان کند. از همسایه و دوست و آشنا و مسؤولین. چه کار خوب و چه آدم خوب.
اولا تمرین کنیم خوبی ها را ببینیم و بعد از آن فریاد کنیم. توزیع خوبی ها چشم دشمن را کور می کند.
🔺 دشمن تلاش می کند نه فقط از حاکمیت، بلکه از مردم نیز تصویر سیاه نشان دهد. تصویر سیاه، سیاهی ساز است. این تصویر مخدوش و موهوم را بشکنیم.
✏️ نویسنده: محسن مهدیان
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
May 11
منجی جهان را چگونه نجات می دهد؟.pdf
446.4K
🌀منجی چگونه جهان را نجات می دهد⁉️
🔰 مناسبت: #آغاز_ولایت_امام_زمان (عج)
✍️ پیام: «حکومت امام زمان، حکومت صد در صد مردمی است»(مقام معظم رهبری)
1️⃣. لشکر آسمانی، حلال مشکلات بشر؟
2️⃣. سیصد و سیزده نفر از مدیران سیاسی قوی
3️⃣ رهبری قوی به تنهایی؟
4️⃣✅ تحول در شیوه حکمرانی عاملی مهم تر از این سه عامل برای حل مشکلات
🔻واگذاری کارها به مردم، شیوه حکمرانی منجی
🔻قوی کردن مردم، نقش دولت در حکومت منجی
🔻چگونه رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن موجب قوی شدن مردم می شود؟
🔻واگذاری کارها به مردم، سلب مسئولیت از دولت نیست؟
#امام_زمان
#عید_بیعت
✅کانال منبر مکتوب
╭┅─────────┅╮
🆔@menbarahemaktob
╰┅─────────┅╯
آن روز که جهان میان شرق و غرب مادّی تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمیبُرد، انقلاب اسلامی ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چهارچوبها را شکست؛ کهنگی کلیشهها را به رخ دنیا کشید؛ دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود. طبیعی بود که سردمداران گمراهی و ستم واکنش نشان دهند، امّا این واکنش ناکام ماند. چپ و راستِ مدرنیته، از تظاهر به نشنیدن این صدای جدید و متفاوت، تا تلاش گسترده و گونهگون برای خفه کردن آن، هرچه کردند به اجلِ محتوم خود نزدیکتر شدند. اکنون با گذشت چهل جشن سالانهی انقلاب و چهل دههی فجر، یکی از آن دو کانون دشمنی نابود شده و دیگری با مشکلاتی که خبر از نزدیکی احتضار میدهند، دستوپنجه نرم میکند! و انقلاب اسلامی با حفظ و پایبندی به شعارهای خود همچنان به پیش میرود.
#بیانیه گام دوم2⃣
❇️تشبیهی ناب از سلبریتی ها در ادبیات قرآن❇️
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
در جوامع و در میان اقشار مختلف، گروههای خطرناکی یافت میشوند که اگر مجال کنشگری پیدا کنند میتوانند برای جامعه چالشسازی و بحرانآفرینی نمایند. از نمونههای بارز این گروههای خطرناک برای جامعه در ادبیات قرآنی، گروههایی مثل مُترفین، مرجفین، خراصّین و... هستند.
«مترفین»(مُرفهان طغیانگر) از نظر اقتصادی عامل رکود، از نظر اجتماعی عامل فساد و از نظر سیاسی باعث تفرقه در جامعهاند. به بیان پیامبر خدا (ص): «یکی از بدترین اقشار امّت من آنانند كه در ناز و نعمت زاده مىشوند و بار مىآیند؛ همّتشان غذاها و لباسهاى رنگارنگ است و در سخن گفتن مراعات ندارند(شِرارُ اُمَّتِی الَّذینَ وُلِدوا فِی النَّعیمِ و غُذوا بِهِ، هِمَّتُهُم ألوانُ الطَّعامِ و ألوانُ الثِّیابِ، یَتَشَدَّقونَ فِی الكَلامِ(میزان الحکمة، حدیث۲۲۵۲). «مُتَشَدِّق» (از ریشه «شَدَقْ» به معنای گشادگی دهان است و کنایه از سخن گفتن بدون ملاحظه و احتیاط و رعایت ادب و احترام است) یعنی کسی که در سخن از طعنه، استهزا، تمسخر، توهین، تحقیر و ناسزا اجتناب ندارد. به بیان قرآن، مترفین از لحاظ فکری، منکر توحید و معاد(مومنون: ۳۳)، متحجر و اهل تقلید کورکورانه از گذشتگان(زخرف: ۲۳) و دنیامدار و اهل ملاک قرار دادن ثروت به عنوان ارزش(سبأ: ۳۵) و از لحاظ عملی، اهل فسق(اسراء: ۱۶) و ظلم(هود: ۱۱۶) هستند.
«مرجفون»(احزاب: 60) نیز خبرسازان دروغین، شایعهپردازان، شایعهپراكنان، اضطرابآفرینان و متزلزلكنندگان قلوب مردم هستند. معمولاً شایعه را دشمن سفارش مىدهد، منافقان تولید مىكنند و افراد سادهلوح مىپذیرند. همچنین «خرّاصون»(ذاریات: 10) (از ریشه «خَرْص»، سخنی که پایه علمى ندارد و بر اساس گمان، تخمین و حدس است) كسانى هستند كه حرفهاى بىپایه و اساس مىزنند و دور از منطق میزنند. به نظر میرسد مرجفون، شایعهپردازان و خراصون شبههپردازان باشند.
کلیدواژه: درونتهی؛ سبک مغزان؛ مترفین؛ مرجفون
پوکمغزان(خُشُبٌ مُسَنَّدَةٌ)
در آیه چهارم منافقون، قرآن میفرماید: «وقتی آنها را میبینی، از قیافه هایشان خوشت میآید! و اگر حرف بزنند، جذب حرفزدنشان میشوی! ولی، در واقع، مثل چوبهای بیمصرفیاند که به دیواری تکیه خوردهاند! از سایه خودشان هم میترسند! آنها دشمن واقعی اسلاماند. از آنها حذر کن. خدا بکشدشان که چطور از مسیر حق به انحراف کشیده میشوند!»(وَ إِذَا رَأَیْتَهُمْ تُعْجِبُكَ أَجْسَامُهُمْ وَ إِنْ یَقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ كَأَنَّهُمْ خُشُبٌ مُسَنَّدَةٌ یَحْسَبُونَ كُلَّ صَیْحَةٍ عَلَیْهِمْ هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ أَنَّى یُؤْفَكُونَ(منافقون: 4)).
قرآن برای این طبقه از منافقان چهار ویژگی مهم بیان میفرماید:
(1) اوّلین ویژگى این طبقه از منافقین این است که ظاهرى جذّاب و فریبنده دارند(اِذ رَأَیْتَهُمْ تُعْجِبُکَ اَجْسامُهُمْ). به نظر میرسد این افراد چون ضعف درونى دارند، زرق و برق و ظواهر و جلوهگری و دیدهشدن برایشان بسیار مهم است.
(2) دومین ویژگی این طبقه، علاوه بر دیده شدن، شنیده شدن صدای آنها در جامعه است(اِنْ یَقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ). یعنی این افراد توان این را دارند که مورد توجه مردم قرار بگیرند و میتوانند بر افکار عمومی تأثیر داشته باشند.
این دو ویژگی دقیقاً خلاف این ویژگی مهم کسی که امیرالمؤمنین(ع) درباره برادر دینی خود بیان میفرمایند: «كَانَ لِی فِیمَا مَضَى أَخٌ فِی اللَّهِ... وَ كَانَ ضَعِیفاً مُسْتَضْعَفاً، فَإِنْ جَاءَ الْجِدُّ فَهُوَ لَیْثُ غَابٍ وَ صِلُّ وَادٍ، وَ كَانَ أَكْثَرَ دَهْرِهِ صَامِتاً، فَإِنْ قَالَ بَذَّ الْقَائِلِینَ وَ نَقَعَ غَلِیلَ السَّائِلِینَ، »(نهجالبلاغة، حکمت289)- در گذشته برادرى الهى و دینى داشتم كه وصفش چنین بود... به دلیل نهایت تواضع بر حسب ظاهر انسان ضعیفى بود و مردم نیز او را ضعیف مى شمردند؛ ولى هرگاه كار مهم و جدى به میان مىآمد همچون شیر بیشه مىخروشید. بیشتر اوقات زندگانىاش ساكت بود و در عین حال اگر سخنى مىگفت بر گویندگان چیره مىشد و عطش سؤالكنندگان را فرو مىنشاند-.
(3) اما سومین و مهمترین ویژگی آنها که در حقیقت بعد از دو ویژگی ظاهری فوق، ویژگی باطنی آنها میباشد، این است که «کَاَنَّهُمْ خُشُبٌ مُسنَّدَةٌ». «خُشُبْ» جمع «خَشَبْ» به معناى چوب خشک است و «مُسَنَّدَة»، یعنى بر دیوار تكیه داده شده. این قید ناظر به چوبهاى توخالى و پوسیدهاى است كه به كار ساختمانسازى نمىآید و آنها را جدا نموده و كنار دیوار مىنهند. این چوبها در ظاهر سالم و بعضاً زیبا به نظر مىآیند، ولى از داخل پوسیده و پوك شدهاند كه جز براى آتش كردن و سوزاندن، به كار دیگرى نمىآیند. این طبقه از منافقان نیز چنین هستند، چون از درون مریضند، جز فتنهانگیزى و فساد و آتشافروزى، هیچچیز دیگرى براى جامعه ندارند.
تفسیر منهج الصادقین مینویسد: «خُشُب» جمع خُشباء نیز هست، و آن چوبى است كه در اندرونش كرم افتاده و از داخل آن را خورده باشد كه ظاهر آن صحیح و سالم وانمود مىشود، در این صورت معنایش آن است كه منافقان در حسن ظاهر و خبث باطن و فساد عقیده مانند این چوبها هستند.(منهج الصادقین، ج9، ص294)
بنابراین در تشبیه «خشب مسنّدة»، نکات مختلفى وجود دارد:
• یکی از دلائلی که «خشب مسنّدة» روى پاىخودش نمىایستند و همواره بر دیگرى تکیه مىزنند، این است که چوبهاى خشک بىریشهای هستند. این طبقه نیز ریشه و اساسى ندارند و همواره به بیگانگان وابستگی روحی و فکری دارند.
• چوب خشک معمولا فایدهاى جز سوختن ندارد، نه میوهاى دارد و نه برگ و سایهاى؛ این طبقه از جامعه نیز به همین اندازه بىخاصیّت هستند.
• همچنانکه چوب خشک انعطاف ندارد، این طبقه هم از افرادی عمدتا لجوج، متعصب، یک دنده، نافهم و غیر قابل انعطاف تشکیل شده است، اگر بهترین دلیلها و متینترین برهانها و روشنترین استدلالها را بشنود، بازهم به راه خود ادامه مىدهد و انعطافى در مقابل آن نشان نمىدهد.
«روزی گروهی از شیعیان خدمت امام باقر(علیه السلام) رسیدند. امام آنها را پند و اندرز داد و از خدا ترسانید ولی ایشان سرگرم خود بودند و سخنان امام را به بازیچه میگرفتند. امام باقر(ع) از رفتار آنها نارحت شدند و مدّتی سر به زیر افکندند. سپس سر برداشته و فرمودند: اگر مقداری از سخنان من در یکی از شما اثر واقعی خود را بگذارد از ناراحتی میمیرد(إِنَّ كَلَامِی لَوْ وَقَعَ طَرَفٌ مِنْهُ فِی قَلْبِ أَحَدِكُمْ لَصَارَ مَیِّتاً)، ای مجسمههای بدون روح و ای مگسهای بدون چراغ شما همانند چوبهای پوک هستید(أَلَا یَا أَشْبَاحاً بِلَا أَرْوَاحٍ وَ ذُبَاباً بِلَا مِصْبَاحٍ كَأَنَّكُمْ خُشُبٌ مُسَنَّدَةٌ(تحف العقول، ص291))».
• سبكى، پوكى، شكستپذیری، کمتوانی و کمطاقتی در برابر فشار و ضربه چوب خشک نیز جنبه دیگری از شخصیت این طبقه است.
(4) چهارمین ویژگی این طبقه، نگاه منفی و سوءظنی به حوادث و برداشتهای بدگمانانه و تحلیلهای سیاهنمایانه از آن است(یَحْسَبُونَ کُلَّ صَیْحَة عَلَیْهِمْ). طبقهای که در این آیه شریفه مورد تعریف و بازشناسی قرار گرفتهاند تا حدود زیادی به پدیده «سلبریتیسم» در روزگار ما شباهت دارد که بخشی از فشار روانی جامعه، بدبینیهای اجتماعی و تعارضات فرهنگی در بین نسل جوان، نتیجه این پدیده است. سلبریتیهایی که مدتهاست با حضور و یا اظهارنظرهای غیرمتعارف در خصوص پدیدههای مختلف اجتماعی، به جای آنکه مرهمی بر دردهای جامعه شوند به دامنه شدت بحرا
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
تشبیهی ناب از سلبریتی در قرآن
حتما مطالعه بفرمایید
رد سلبریتی خائن با ادبیات محکم و مستدل قرآن کریم
#سلبریتی
مرور بیانیه گام دوم انقلاب 3⃣🔽
برای همهچیز میتوان طول عمر مفید و تاریخ مصرف فرض کرد، امّا شعارهای جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنا است؛ آنها هرگز بیمصرف و بیفایده نخواهند شد، زیرا فطرت بشر در همهی عصرها با آن سرشته است. آزادی، اخلاق، معنویّت، عدالت، استقلال، عزّت، عقلانیّت، برادری، هیچ یک به یک نسل و یک جامعه مربوط نیست تا در دورهای بدرخشد و در دورهای دیگر افول کند. هرگز نمیتوان مردمی را تصوّر کرد که از این چشماندازهای مبارک دلزده شوند. هرگاه دلزدگی پیش آمده، از رویگردانی مسئولان از این ارزشهای دینی بوده است و نه از پایبندی به آنها و کوشش برای تحقّق آنها.
#بیانیه
May 11
هر جنبش براندازانه ای که بخواهد یک نظام سیاسی را جایگزین نظام سیاسی دیگر کند، منطقا باید بتواند "فردای بهتر" و آنچه را که میخواهد جایگزین کند نشان دهد تا موفق به همراهی توده های مردم شود.
در این چند روز اما چه چشم اندازی از سوی براندازان ارائه شد؟
دروغ
فحش
کشتار
هرزگی
خشونت
لمپنیسم
رایکالیسم
دین ستیزی
تجزیه ایران
و...
چنین جریانی با لیدرهایی مثل ۴ تا فوتبالیست و بازیگر و شومن و خواننده که هر کدام شان سطح زندگی لاکچری شان فرسخ ها با توده های مردم فاصله دارد، نهایتا میتواند چند روز سطل آشغال آتش بزند، فحش بیشتر بدهد و دیوارنویسی کند. جریانی که نهایتا نه به براندازی می رسد و نه کمکی به مردم عادی میکند. فقط یک "خودارضایی سیاسی" است برای آنهایی که در خارج از ایران بیزینس و کسب و کاری به نام "دشمنی با جمهوری اسلامی" راه انداخته اند.
خلاصه ترش میشود این؛ در داخل ایران شعار بدهید و سطل آشغال آتش بزنید، مصی علینژاد و علی کریمی و ۴ تا زباله دیگر فالور بگیرند و پولدارتر شوند؛ یک معادله ساده و بدون ابهام!
#امیرحسین_ثابتی
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
http://sapp.ir/asatid_enghelabi
روزمان را با #قرآن آغاز کنیم
🌹🌹افشاگری #فتنه جویان و توطئه گران در قرآن.(۷)
إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَ يَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ أُولئِكَ لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ (42/ شوری)
مجازات بر کسانی است که به مردم ستم میکنند و در زمین به ناحق ظلم روا میدارند؛ برای آنان عذاب دردناکی است!
☘🌴🌴🌳نكته:
قرآن كريم «بغى» رامربوط به فتنه جویان مید اند.
☘☘پیامها:
1- تجاوز به حقوق مردم ناروا و سزاوار پيگيرى و مؤاخذه است. «إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ»
2- ظلمى را بايد افشا كرد كه رنگ فتنه و فساد و جنبه اجتماعى داشته باشد. «يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَ يَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ»
3- گرچه وظيفه مومنین در دنيا افشاگرى و رسوا کردن فتنه گران است ولى خداوند هم به حساب ظالمان خواهد رسيد. «لَهُمْ عَذابٌ الیم
✍#رجبعلی_بازیاد
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
http://sapp.ir/asatid_enghelabi