من هیچوقت احساسات واقعیم رو خرج کسی نکردم!
نه اینکه تا الان هر چی بوده برای بقیه دروغ بوده، نه!
دروغ نبوده، ولی از ته دلم هم نبوده!
و من از این بابت واقعا خوشحالم..
چون احساس ، مقدس ِ!
نباید فدای هر کسی کرد...
اگه بدونی که احساست رو فدای کسی کردی
که لیاقتش رو نداشته، شرمنده دلت میشی
و من این رو نمیخوام؛
بخاطر همین همیشه حرمت قائل شدم
واسه حریم احساسم که شرمنده دلم نشم
که به دل خودم بی احترامی نکنم
چون عقل حکم میکنه احساسم رو بی حرمت نکنم!
حتی اگر یک نفر رو دیوانه وار دوست داشته باشم، تو دلم نگهش میدارم، نمیگم!
تا زمانی که اعتماد کنم..
@merag_e
عروج
تا حالا شده از درد روحت نتونی بخوابی؟... @merag_e
29 روزه که من حتی یک لحظه هم نتونستم بخوابم...
@merag_e
Ali Fani4_6030793399718642880.mp3
زمان:
حجم:
28.4M
روز سیزدهم چله
زیارت عاشورا به افق کربلای حسین علیه السلام..
@merag_e