eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور ضارب «سلمان رشدی» نویسنده مرتد در دادگاه 🔹جنبش حزب‌الله لبنان شنبه شب، داشتن هرگونه اطلاعات درباره عامل حمله به «سلمان رشدی» نویسنده مرتد و موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را رد کرد.
هدایت شده از 
وزیرجنگ رژیم صهیونیستی عملیات تیراندازی سحرگاه امروز را بسیار خطرناک توصیف کرد.
هدایت شده از 
🚨اسرائیل مدعی بازداشت عامل تیراندازی قدس شد پس از تعقیب و گریز ۶ساعته، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی مدعی شدند که عامل تیراندازی در قدس اشغالی را دستگیر کردند. منابع عبری مدعی شدند عامل تیراندازی امیر الصیداوی فلسطینی ساکن بیت المقدس شرقی بوده است. 🔻نیروهای اشغالگر برای دستگیری عامل تیراندازی چندین عملیات یورش بی‌رحمانه و دستگیری را در محله های قدس اشغالی به ویژه در شهر سیلوان به راه انداخته و ایست های بازرسی خود را در سراسر شهر برپا کرده بودند
هدایت شده از 
خودکشی زن اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران 🔹دادستان عمومی اسرائیل در ژانویه ۲۰۲۲ با صدور کیفرخواستی ۴ زن اسرائیلی را به جاسوسی برای ایران متهم کرده بود. 🔹رژیم صهیونیستی می‌گوید این ۴ زن متهم هستند که از طریق شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک و واتس‌آپ اقدام به ارسال تصاویر از نقاط و مراکز حساس برای فردی ایرانی نموده‌اند. 🔹فشارهای نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر متهمین و خانواده‌های آنان سبب شد یکی از زنان متهم پرونده در دوران حبس خانگی اقدام به خودکشی کند. وضعیت جسمانی وی بسیار وخیم اعلام شده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انفجار شدید در پایتخت ارمنستان 🔹رسانه‌ها از وقوع انفجار شدید در مرکز تجاری «سورمالی» واقع در شهر ایروان، پایتخت ارمنستان خبر دادند.
هدایت شده از 
⭕️ منابع مالی دولت به کام بنگاه‌های خصولتی-رانتی ◀️ سود خالص گروه فولاد مبارکه به ۱۰۸ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ بالغ گردید که حاصل رانتهای کلان مواد معدنی (سنگ آهن)، گاز، برق، آب و همچنین رانتهای نیروی کار ارزان، حمل و نقل (به ویژه ریلی)، مالیاتی و قیمت بالای دلار دستوری-مداخله ای است. 🔸نرخ مالیات موثر گروه فولاد مبارکه با ۱۰۸ هزار میلیارد تومان سود خالص فقط ۵.۷ درصد در سال ۱۴۰۰ بود. 🔸«نسبت سود خالص گروه فولاد مبارکه به بودجه دولت» در سالهای ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵: ۱.۲ درصد، سالهای ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ حدود ۵ درصد، سال ۱۳۹۹: ۹ درصد و سال ۱۴۰۰: ۱۱ درصد بود. 🔺 دولت با بذل و بخشش منابع ملی به بنگاههای خصولتی-رانتی و در سوی دیگر معافیتهای مالیاتی، در چند سال گذشته دچار کسری بودجه و به تبع آن استقراض و چاپ پول شد. ایادی اقتصادخوانده و رسانه های مزدور بنگاههای خصولتی-رانتی بدون آن که به منشاء کسر بودجه دولت در شرایط تحریمی اشاره کنند، صرف کسر بودجه دولت را علت خلق نقدینگی و همه مشکلات کشور عنوان می کنند. احسان سلطانی
هدایت شده از 
. حال خوب و ۴۸ ساعت سانسور! 🔹روزنامه نیویورک تایمز به نقل از وکیل سلمان رشدی نوشته که او قادر به تکلم است. دو روز از حمله هادی مطهری لبنانی 24 ساله به نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی می گذرد، اما غیر از چند تصویر مبهم از روز حادثه، هیچ تصویر دیگری از وضعیت وی در بیمارستان منتشر نشده است. ♦️شاعری گفته بود "حال من خوب است، اما تو باور نکن". این، حکایتِ خبر پردازی محافل غربی درباره سلامتی و توانایی حرف زدن رشدی است. اگر واقعا این طور بود، انتشار چند تصویر و یک فایل صوتی کوتاه هیچ کاری نداشت. 🔹مرگ برای رشدی بهتر از زندگی نکبت باری است که تا کنون داشته و اگر زنده بماند، نکبت بار تر هم خواهد شد. ♦️یاد ماجرای آریل شارون افتادم؛ نخست وزیر اسبق اسرائیل و جنایتکار معروف صبرا و شتیلا که سال 2006 به خاطر سکته مغزی در مزرعه اش به کما رفت. صهیونیست ها، او را چند سال در وضعیت زندگی نباتی نگه داشتند؛ و در تمام آن چند سال می گفتند حالش، خوب و رو به بهبود است. 🔹اما سرانجام به دلیل بالا و بیهوده این هزینه هنگفت، مرگ شارون در بیمارستان هداسای تل آویو، رسما اعلام شد
چرا بحرین جدا شد؟! استدلال های شاه برای جدایی بحرین آنقدر عجیب هستند که این فکر در ذهن می آورد که ایران شانس آورد سال ۵۷ انقلاب شد والا از ایران جز تهران چیزی نمیماند! یکی از استدلال‌های شاه این بود که؛ اکثریت ساکنان آن جزیره عرب هستند و به زبان عربی سخن می گویند! با همین منطق احتمالا استان‌های کردنشین، ترک نشین، سایر استان‌های عرب‌نشین و... هم باید از ایران جدا میشدند!!!! استدلال دیگر این بود که؛ به لحاظ اقتصادی مجمع الجزایر بحرین دیگر اهمیت ندارد؛ زیرا نفت آن جا تمام شده و صید مروارید نیز صرفه اقتصادی ندارد! این حرف در حالی است که هنوز بحرین نفت استخراج میکند و موروارید صید میکند و نشان میدهد سطح اطلاعات شاه مملکت از کشور فاجعه بار بوده! استدلال سوم شاه این که؛ از نظر اهمیت استراتژیکی و سوق الجیشی با وجود تسلط ایران بر تنگه هرمز، آن جزایر ارزشی ندارند! این هم از حرف‌هایی است که بی سوادی نظامی شاه را میرساند زیرا جایگاه و اهمیت بحرین در نقشه خلیج فارس آنقدر اظهر من شمس است که یک نادان فقط میتواند آن را کتمان کند استدلال دیگر شاه این بود که؛ از جهت امنیتی حفظ آن سرزمین پرهزینه و مستلزم استقرار یکی دو لشکر در آن جاست! عجیب است که مثلا شاه کشور حفظ خاک کشور را دردسر و هزینه دار میدانسته آنهم منطقه ای مثل بحرین که از نظر اقتصادی اینقدر مهم است.
خشکسالی در جنوب، مرکز و جنوب غرب انگلیس غوغا کرده، برخی رودخانه ها خشک شده اند، و آب در بسیاری مناطق این کشور جیره بندی شده است، اما کوچکترین صدایی از bbc فارسی در نمی آید! یادمان نمیرود همین رسانه در ماجرای زاینده رود چه بلوایی به پا کرده بود!
اینا دیگه برا چی خودکشی میکنن؟ بابا الکیه مگه؟ یه عمر اینا رو زدن تو سر ما!!
اگر بحرین از ایران جدا نمی‌شد؟ با توجه به نقشه زیر بگویید اگر با خیانت شاه پهلوی از ایران جدا نمی‌شد، سهـم ما از چقدر بود و مرز ما با عربستان و قطر کجا بود؟
پاسخ کوبنده عیّار به مزدور اینترنشنال
هدایت شده از 
🔴ضارب سلمان رشدی به قتل درجه دو متهم شد 🔹دادستانی منطقه چاتوآکوا در نیویورک، هادی مطر ضارب سلمان رشدی مرتد را به تلاش برای قتل درجه دو متهم کرد. 🔹پدر و مادر هادی مطر لبنانی هستند اما وی در آمریکا به دنیا آمده و اصلاً به لبنان نرفته است.
هدایت شده از 
🔴تحلیل سعدالله زارعی از قصاص «سلمان‌ رشدی» ▪️اجرای حکم الهی پیروزی مسلمانان بر تروریسم فرهنگی رشدی‌هاست کارشناس و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی: 🔹طبیعتاً ما به عنوان یک انسان مسلمان یا به عنوان یک کشور مسلمان، از نابودی سلمان رشدی از هر طریقی که اتفاق بیفتد، استقبال می‌کنیم و خوشحال می‌شویم؛ به هر کیفیتی این فرد به دلیل جرم سنگین و بسیار بزرگی که مرتکب شده، در واقع معدوم بشود. 🔹بنابراین هر کسی به هر دلیلی یا به هر شکلی مباشرتاً، مستقیماً از هر کشوری یا از هر جایی، مسلمان یا غیرمسلمان و با هر انگیزه‌ای که دست به این کار زده باشد، ما از حیث این که این عمل علیه کسی اجرا شده که مهدورالدم بوده، طبیعتاً از آن خوشحال می‌شویم و استقبال می‌کنیم. 🔹در اینجا ما یک مسئله داریم به نام اجرای حکم حضرت امام (ره) و اجرای حکم اسلام. در واقع اجرای حکم الهی درباره این فرد مرتد، منفعتش روشن است و در واقع این نماد، فرو ریختن جبهه‌ای در مقابل جبهه‌ای دیگر است. نماد شکست رویکرد اهانت‌آمیز و تروریستی غرب در برابر جهان اسلام است.
هدایت شده از 
⭕️در مکتب روح الله: 🔸واجب همیشگی 🔹سلمان رشدی اگر توبه کند و زاهد زمان هم گردد، بر هر مسلمان واجب است با جان و مال تمامی همّ خود را به کار گیرد تا او را به دَرک واصل گرداند. اگر غیرمسلمانی از مکان او مطلع گردد و قدرت این را داشته باشد تا سریع‌تر از مسلمانان او را اعدام کند، بر مسلمانان واجب است آنچه را که در قبال این عمل می‌خواهد به عنوان جایزه و یا مزد عمل به او بپردازند. 🌸صحیفه امام؛ ج21؛ ص268 | پیام به مسلمانان جهان؛ 29 بهمن 1367
هدایت شده از 
⭕️ فاز جدید اقدامات ضداسرائیلی روسیه؛ ارسال سلاح به مقاومت فلسطین 🔹 آنا بارسکی، خبرنگار روزنامه صهیونیستی معاریو، به نقل از منابع آگاه روسی فاش کرد در گفتگوی اخیر پوتین و هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی؛ هرتزوگ از محموله‌های تسلیحاتی که از روسیه به گروه‌های مسلح فلسطینی می‌رسد، به پوتین اطلاع داد، اما محافل کرملین این موضوع را تکذیب و گفتند که این موضوع اصلا مطرح نشده است. 🔸 بارسکی افزود: پوتین به هرتزوگ گفت که امکان دارد این سلاح‌ها نه از کشور او، بلکه از اوکراین به سازمان‌های فلسطینی برسد، اما طرف اسرائیلی ادعا کرد که اطلاعاتی در اختیار دارد که منبع و مسیری را که سلاح‌ها به سازمان‌های فلسطینی رسیده از روسیه بوده و از پوتین خواستار اقداماتی برای مسدود کردن مسیرهای قاچاق اسلحه از روسیه به سازمان‌های فلسطینی شد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حرفهای تند حامد کاشانی در مهلا : ما هر کاری می‌کنیم نشستیم زود جواب بگیریم ! 🔹حضرت ابوالفضل ۳۶ سال به فقیرها کمک‌ کرد نذاشت هیچکس بفهمه !
هدایت شده از 
⭕️جماران، سوراخ دعا را گم کرده است! ♨️ بیشترین سوژه های خبریِ رسانۀ اصلاح طلب جماران وابسته به آقای سیدحسن خمینی در روزهای اخیر: ‼️ دوگانه سازیِ بی حجاب_ با حجاب ! ‼️ دامن زدن به عبارت جعلی "حجاب اجباری" ! ‼️ تخطئۀ وهم آلود "گشت ارشاد" ! ‼️ تقطیع سخنان ائمۀ جمعه و استخراج تیترهای عجیب و غریب از آن ها ! ⛔️ جالب است که با نیم نگاهی به سرفصل های خبری رسانه های معاندی چون بی بی سی، ایران اینترنشنال و... در روزههای اخیر می بینیم که آن ها نیز همین سوژه ها را در دستور کار داشته اند!/آنتی سکولار
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نجات یک خرس "مست" در ترکیه ! 🔺این خرس نگون بخت که پس از نوشیدن عسل حاوی مواد مخدر در جنگلی در ترکیه دچار توهم عجیب و مستی شدید شده بود توسط جنگل‌بانان نجات یافت .
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ‌های جالب مهمان بی‌بی‌سی به کارشناس و مجری برنامه که سعی داشتند علیه ایران سیاه‌نمایی و ایران را مقصر خروج از برجام معرفی کنند! 💢 پیمان عارف تحلیل‌گر سیاسی: 🔺"ایران را تا خرخره در تحریم فرو بردند اما به تمام تعهدات خود عمل کرد! ایران اراده راسخی برای احیای برجام دارد و می‌خواهد که متضمن منافع دو طرف باشد اما این کشور یک تجربه سرشار از بی‌اعتمادی را پشت سر گذاشته و قربانی برجام به حساب می‌آید!"
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمله یک گروه مسلح به پمپ بنزینی در مکزیک و آتش زدن و تصرف کردن جایگاه
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خشک شدن معروفترین پارک لندن ! 🔺هاید پارک معروف‌ترین مکان تفریحی در لندن محسوب می‌شود که گردشگران زیادی از سراسر جهان به دیدن آن سرازیر می شدند ! 🔺طی خشکسالی های اخیر این پارک معروف انگلستان به یک بیانان تبدیل شده است !
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برگزاری رقص و آواز کنار مسجد الحرام در مکه !! 🔺سیاست های جدید و ساختار شکنانه ولی عهد عربستان سعودی در راستای سنت شکنی و مبارزه علنی با دین، اعتراض و عصبانیت مردم عربستان و مسلمانان سایر کشورها را در پی داشته است .
هدایت شده از 
💢 خط و نشان بیخ گوش آمریکا 🔴 برای اولین بار ایران به همراه متحدین چینی و روس خود در عمق دریای کارائیب و در حیاط خلوت ایالات متحده آمریکا دست به انجام رزمایش مشترک نظامی می‌زند. 🔻 رزمایش مشترکی که از روز گذشته به مدت دو هفته در شمال غرب ونزوئلا آغاز شده و مورد توجه رسانه‌ها و تحلیل گران بین‌المللی قرار گرفته است. 🔹در این میان «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا که طی سال‌های اخیر در تقویت روابط با ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرده، با استقبال از میزبانی ونزوئلا از این رزمایش بزرگ و حضور بی سابقه نظامی تهران، مسکو و پکن در بارکیسیمتو، واقع در شمال غرب این کشور و در چند ده کیلومتری مرزهای آبی ایالات متحده آمریکا را به فال نیک گرفت و آن را چالشی جدی برای آمریکا نامید. 🔹گفتنی است که این رزمایش بزرگ درست یک روز پس از اتمام رزمایش فرماندهی جنوبی آمریکا برگزار شد و نیرو‌های پهپادی و تک‌تیرانداز ایران، چین و روسیه این تمرینات نظامی را برگزار خواهند کرد. 🔹البته این تنها روسیه، چین و ایران نیستند که در این رزمایش حضور دارند و کشورهای دیگری نظیر الجزایر، بلاروس، ویتنام، هند، قزاقستان و ازبکستان نیز خود را به بارکیسیمتو رسانده و در این رزمایش نظامی بزرگ شرکت کرده‌اند. 🔹دراین میان اما اگرچه در این رزمایش بیش از ۱۰ کشور و تعداد قابل‌توجهی از کشورهای آمریکای لاتین حضور دارند با این حال بی برو برگرد کانون اهمیت موضوع حضور ایران، روسیه و چین به عنوان مثلث کشورهایی است که صف‌بندی جدی در برابر ایالات متحده دارند و در ائتلاف سه‌گانه با تحکیم همکاری‌های نظامی، امنیتی و سیاسی‌شان بلوک جدیدی از قدرت را در برابر رویکرد یک جانبه‌گرایی آمریکا و متحدانش معرفی کرده و به‌دنبال تحقق مهار هژمونی آن هستند. 🔹یکی از نکات قابل توجه در این رزمایش، بهره گیری ارتش ونزوئلا از پهپادهای «مهاجر 2 است». پهپاد‌هایی که ویژگی خیره کننده رصد، شناسایی و حمله با قابلیت ضد تانک و ضد نفر را داراست و این روزها در این کشور آمریکای جنوبی ساخته شده و با نام «آنتونیو خوزه سوکره» شناخته می‌شود. 📌در آخر اما باید گفت که جمهوری اسلامی ایران با حضور در رزمایش مشترک در آب‌های ونزوئلا علاوه بر نمایان ساختن قدرت دریایی و نظامی خود، اثبات می‌کند که دامنه تأمین امنیت دریایی خود را تا هزاران کیلومتر دورتر از جغرافیای سرزمینی تعریف کرده و برای تأمین امنیت دریایی خود تنها به محدوده خلیج‌فارس اکتفا نکرده است.