eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
✋ فقط سلبریتی‌ها جواب بدهند 🔹چگونه است که: اگر خانواده مرحومه مهسا امینی بگوید دخترمان را کتک زده‌اند باور می‌کنید 🔸اما اگر خانواده مرحومه اسرا پناهی از اردبیل بگوید دخترمان بیمار بوده و اصلا به مدرسه نرفته باور نمی‌کنید و می‌گویید حق با علی دایی است؟ 🔹چگونه است که : اگر مادر نیکا شاکرمی بگوید دخترم را با جسم سخت زده‌اند (با وجود فیلم و اسناد متعدد بر خلاف این حرف) را باور می‌کنید 🔸اما صحبت‌های مادر سارینا که می‌گوید دخترش خودکشی کرده یا حرف پدر حدیث نجفی که می‌گوید فوت دخترش ربطی به پلیس ندارد را قبول نمی‌کنید؟ 🔻اسم این چیست؟ | |
هدایت شده از 
🌹 زنی که سوختن را به برهنه شدن ترجیح داد! ♦️خالده ترکی عمران؛ زن معلمی از اهالی بصره عراق بود. در تاریخ ۳ اوریل ۲۰۱۶ در حالیکه با ماشین شخصی خود روانه محل کارش بود، ماشین نزدیک به وی بر اثر کمین، دچار انفجار و حریق می‌گردد و ماشین وی نیز آتش می‌گیرد. ♦️خانم خالده درحالیکه لباسش آتش گرفته بود از ماشینش پیاده می‌شود اما بعد از اینکه متوجه می‌شود که لباس تنش در حال سوختن است و جسمش عریان خواهد گشت، راضی نمی‌شود تا جسمش در مقابل مردم عریان گردد، دوباره به طرف ماشینش برمی‌گردد و در را باز نموده داخل ماشین می‌نشیند. ♦️یکی از افراد پلیس درحالیکه گریه می‌کرد باصدای بلند فریاد می‌زند که من مانند برادرت هستم، از ماشین پیاده شو تو را با لباس خودم می‌پوشانم؛ اما وی از پایین شدن امتناع می‌ورزد و ترجیح می‌دهد بسوزد تا مبادا کسی جسمش را ببیند. ♦️عراقی‌ها به وی لقب شهیدِ شرف و ناموس داده‌اند و در میدان هوایی بصره اطراف ماشین او حفاظی کشیدند و از آن تندیس ساختند تا یادش جاویدان بماند.
هدایت شده از 
🌺🌺🌺 خوشبخت قوم طایفه، ما مردم قمیم جاروکشان خواهر خورشید هشتمیم اعجاز این ضریح که همواره بی حد است چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم و روز قم گرامی باد. 🌺
هدایت شده از 
۲۳ ربیع الاول سالروز ورود پر خیر وبرکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم گرامیباد. فرازی از زیارت حضرت معصومه(س) ◼️السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ رَسُولِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ فاطِمَةَ وَخَدِيجَةَ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ الْحَسَنِ وَالْحُسَيْنِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ وَلِيِّ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا أُخْتَ وَلِيِّ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا عَمَّةَ وَلِيِّ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ ◾️سلام بر تو ای دختر رسول خدا، سلام بر تو ای دختر فاطمه و خدیجه، سلام بر تو ای دختر امیرمؤمنان، سلام بر تو ای دختر حسن و حسین، سلام بر تو ای دختر ولی خدا، سلام بر تو ای خواهر ولی خدا، سلام بر تو ای عمّه ولی خدا، سلام و رحمت و برکات خدا بر تو ای دختر موسی بن جعفر ▫️مفاتیح الجنان ( شیخ عباس قمی)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این صحبت های نیما نکیسا چقدر مورد توجه قرار گرفته است / این صحبت ها نشان میدهد که در بین سلبریتی های ورزشی و سینمایی / هنرمند و ورزشکارِ با شرف هم کم نداریم... او اینجا میگوید : تجزیه طلب ها برای از بین بردن ایران برنامه ریزی دارند. در چنین شرایط آنهایی که اسلحه میکشند و جنایت میکنند مردم نیستند. بی رحمانه به خاطر این صحبت ها او را مورد سرزنش قرار داده اند. چرا ؟ چون او حقیقت را گفته .. آزادی بیان و این حرف ها هم کشک کشک است. او قطعا به مانند دیگر افراد حرف هایی صریح و نقد هایی تند دارد. اما بازی را فهمیده ... دم او گرم. درود بر این همه شرافت بیان چنین حرف هایی این روزها جرات میخواهد، شرافت میخواهد ، مردانگی میخواهد. او از آن سلبریتی هایی است که جرات و شرافت و مردانگی اش را داشت و بیان کرد... زنده باد ایران✌️🇮🇷
هدایت شده از 
🔴"مُلِئَت بُطُونهم ...." ▪️‏میگن میایم کف دانشگاه شعار ساختارشکنانه می‌دیم چون مسئولین نمیان حرف‌هامونو بشنون. بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت رفته دانشگاه علامه تا با دانشجوها حرف بزنه، ۳۰۰نفر رفتن داخل سالن و با هم حرف زدن، ۷۰ نفر بیرون نشستن و شعارهایی پر از فحش دادن! دردشون شنیده نشدن حرف‌شون نیست! ؛ برخی شون شکم سیرانی هستند که آزادی در فحاشی و ولنگاری معنا می کنند... و برخی ها: "مُلِئَت بُطُونهم ...."
هدایت شده از 
🖼 آن‌چه هست و آن‌چه نشان می‌دهند 🍃 حقیقت روایت سازی های دروغین امروز رسانه های غربی از ایران عزیز در قاب یک کاریکاتور
هدایت شده از 
1522605827_1656433582.mp3
51.54M
🔴 صوت کامل استاد راجی 🔹شیوه تعامل با دانش آموزان معترض. 🔹پنج شبهه اصلی دانش آموزان و چگونگی برخورد با آنها
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دوستان جوانم خوب نگاه کنید، اینها فقط اعتراض می‌کنند‼️ 🔹نه اموال عمومی را تخریب می‌کنند نه کسی را کتک میزنند، فقط اعتراضات انجام میدن که اینطور توسط پلیس فرانسه باتوم می‌خورند. وای به روزی که پلیسی را بکشند یا زنده‌ زنده آتش بزنند!
هدایت شده از 
🔴 واکنش علی ضیا به حوادث اخیر: من لباس چرک هایم را در حیاط همسایه نمی شورم مرگا به من که با پر طاووس عالمی یک موی گربه وطنم را عوض کنم 👏👏👏
هدایت شده از 
🔴 کشف 117 قبضه سلاح در سیستان و بلوچستان 🔹در اجرای طرح ضربتی خلع سلاح و جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی طی دو هفته اخیر 117 قبضه سلاح کشف و ضبط شده است. 🔹این طرح به صورت هدفمند پس از وقوع اغتشاشات اخیر در استان اجرا شده و 90 درصد سلاح‌های کشف شده در قالب این طرح جنگی بوده است.
هدایت شده از 
🔴 اندیشکده امریکایی اتلانتیک: حوادث ایران بی‌سرانجام‌ خواهد بود 🔷بازیگران کف خیابان ها در ایران برای شور و هیجان، بدون افق مشخص هستند و همراهی اجتماعی عمومی را ایجاد نکرده‌اند. 🔷جنبش سیاسی پایدار مستلزم نظم و انضباط، رهبری، و حتی سلسله مراتب است.
هدایت شده از 
جناب آقای بخواند؛ شما ۵۰ گرم‌، زبان را چرخاندی و ۱۸۰‌درجه تغییر جهت دادی...‌! حالا شهدایی ک بخاطر بیانیه امثال شماها رفتند چطور برگردانیم؟!!! گاهی بعضی حرکات جبرانی ندارد... چهره ی امنیتی کشور رو زشت‌ کردید در سطح بین الملل... اینها جبرانی دارد؟!!! چهره ی نفاق شما‌ ماندگار شد... مگر ما مردم عادی ک‌ از لحاظ اقتصادی پول خورد شما هم‌ نیستیم، پشت رهبرمان ایستادیم چه اتفاقی افتاد؟!!! بعد از زمستان، این زغال است ک‌ رو سیاهه.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدن این کلیپ ضروریه! ❗️ آزمایشی که به شما ثابت میکنه چطور میتونید با دونستن حقیقت، اون رو تکذیب کنید و فکر کنید کار درست رو انجام میدید! اتفاقی که در این فتنه گریبان، قریب به اتفاق کاربران رو گرفت و از جانب رسانه‌ها به اونها تحمیل شده! 📌 این کلیپ را بببنید و بفرستید که چطور لشکر مجازی با ربات و اکانتهای متعدد فیک، اکثریت ایجاد می‌کنه و پلتفرم نیز با حذف اکانتهای انقلابی موثر، مخالفین را حذف می‌کنه و در نهایت شما در انبوه اکثریت، ناخودآگاه همان موضعی را می‌گیرید که در پلتفرم به شما القا شده است!
هدایت شده از 
جزئیات تحریم ۸ فرد و نهاد ایرانی روزنامه انگلیسی گاردین: 🔻کشورهای اتحادیه اروپا بر سر موضوع ادعایی ارائه تسلیحات ایران به روسیه، موقتا درباره اعمال تحریم علیه هشت فرد و نهاد ایرانی به توافق رسیدند. 🔻سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سید حجت‌الله قریشی مسئول تامین و تحقیقات وزارت دفاع ایران و سردار سعید آقاجانی یکی از فرماندهان نیروی هوافضای سپاه، در فهرست تحریمی اتحادیه اروپا قرار گرفتند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 خواب تجزیه ایران را با خود به گور می‌برید. 👤 شیخ مرتضی
هدایت شده از 
اقای علی دایی در مصاحبه با فردوسی‌پور صراحتا گفته بود یک بار ازدواج کرده‌ام ولی دخترش دنیز عکس مادرش را در اینستاگرام منتشر کرد که همسر فعلی علی دایی نبود. اقای دایی شما مادر بچه‌تونو انکار کردید چطوری حرف‌تون باور کنیم
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اغتشاشگری که در آتش خود گرفتار شد 🔸️ براساس فیلم‌های ثبت شده از دوربین‌های مدار بسته بجنورد، فردی که قصد داشت پرچم اباعبدالله حسین (ع) را مورد تعرض قرار دهد، گرفتار آتشی شد که خود افروخته بود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آشوب در رسانه‌های ضد ایرانی، آرامش در خیابان 🔻فیلمی از مرکز مدیریت و کنترل فرماندهی انتظامی کل کشور منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد افسران برخط و به لحظه تصاویر را از سطح کشور دریافت ‌و بررسی می‌کنند. 🔻بررسی تصاویر مناطقی که در این مدت ناآرامی‌ها را تجربه کرده بودند نشان می‌دهد در حال حاضر کشور شرایط آرامی را تجربه می‌کند. 🔻این موضوع درحالی است که شبکه‌های معاند با انتشار اخبار جعلی از شهرهای بزرگ قصد دارند همچنان اوضاع را ناآرام جلوه دهند.
هدایت شده از 
علی خسروانی بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای لاکچری در ایران، رفته زیر توییت ایلان ماسک درباره قدرت پهپاد ایرانی شاهد عکس پراید تصادفی گذاشته... ‏این انسان‌های ذلیل و خودتحقیر مایه ننگ هر کشوری هستند
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وضعیت آب لوله کشی در کی‌یف 🔹همچنین برخی مناطق کی‌یف هم اکنون بدون برق هستند.
هدایت شده از 
سی ان ان مدعی شده نامه ای که برای تحریم فوتبال ایران و حذف ایران از جام جهانی به فیفا فرستاده شده است توسط دو بازیکن پیشین تیم ملی ایران یعنی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی امضا شده است. ادعایی که توسط هیچ یک از این دو بازیکن تا کنون تکذیب نشده است. قبل تر هم سردار آزمون در یک اقدام ضد ملی، از کمپین اسماعیلیون برای اخراج سفرای ایران از کشورهای غربی حمایت کرده بود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اثرات روانی شاهد-136 🔹رسانه روسی: شمعدانی-2 نه تنها به طور دقیق به زیرساخت ها ضربه می زند، بلکه به عنوان یک سلاح روانی نیز عمل می کند. دو در یک. 🔹در این ویدئو یک اوکراینیِ فوق العاده بی ادب به پهپاد ایرانی شاهد فحش های +18 می دهد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨فوری لحظه فروریختن گنبد مسجد جامع مرکز اسلامی بر اثر آتشسوزی در جاکارتا - اندونز
هدایت شده از 
⭕️مهدوی کیا و علی کریمی با پیوستن به کمپین اخراج ایران از جام جهانی، خواهان تعلیق کشورمان از عضویت فیفا شدند!