eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
191.8هزار عکس
175.4هزار ویدیو
2هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیش‌بینی قدیری ابیانه (۹ مهر ۱۳۸۸): 📽 *با همان منطقی که روابط همجنس‌گرایانه را به عنوان یک رابطه بین دو فرد بالغ توجیه می کنند می‌توان رابطه بین محارم را نیز توجیه کرد. این دو مرد می‌توانند پدر و پسر باشند. یا می‌توانند بین پدر و دخترش باشد. یا بین دو برادر و اینگونه در ادامه در آینده اجلاسیه‌هایی برگزار خواهد شد با عنوان *"روابط بدون تبعیض"!* حتی روابط بین محارم. به نظر ما هیچیک از ادیان توحیدی آن را اجازه نمی دهند. 🌎اجلاس بین‌المللی فمینیست‌ها * زنان و تبعیض* در مکزیک سفیر وقت: دکتر محمد حسن قدیری ابیانه 👈 فرانسه مجوز روابط بین محارم را قانوناً تصویب کرد. 📽 فیلم کامل سخنرانی به اسپانیایی با زیرنویس فارسی: http://bayanbox.ir/view/mp4/535963232005032030 ✍️ ترجمه کامل سخنرانی http://ghadiri.ir/post/4864 📺⏰ ۱۱ دقیقه
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
علی_کریمی بیشرف اول استوری میزاره و میگه اعدام نکنید و خشونت کافیه،بعد فیلم آتش زدن حوزه علمیه رضویه رو میزاره و ذوق زده میشه،آخرشم طلبه ها رو تهدید میکنه!یک مریض روانی به تمام معنا هستن علی آغا! تو جرات داری پات رو از اون کشور بزار بیرون بعد زر مفت بزن.✌️🇮🇷✌️
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
🤺 *قمه کشی علیه محسن تنابنده* مایلم بدانم که اگر یک کسی آقای تنابنده را با قمه سخت مجروح کند عکس‌العمل او چه خواهد بود؟! بویژه اگر اسم قمه‌کش محسن باشد. آیا بازهم به هم اسمی با قمه‌کش افتخار خواهد کرد؟ او گفته از هم اسمی با محسن شکاری که به جرم محاربه اعدام شد افتخار می‌کند. همین افتحار کردن به این هم‌اسمی جرم و تشویق به محاربه محسوب می‌گردد. ⚖️قابل توجه قوه قضائیه.
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون از ناتو درخواست کردن به ایران حمله نظامی کنن! اونایی که داخل کشور حامی اینا هستن میگن قراره یه موشک‌های هوشمندی به ایران بزنن که اول میپرسه شما طرفدار جمهوری‌اسلامی هستی؟؟ اگر بگی آره میخوره بهت و اگر بگی نه میگه جون تو عشق کی بودی و میره اونور :))
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
اگر یکبار عزیزت رو صرفااا بخاطر داشتن چهره مقید بریزن سرش با چاقو و سنگ و میلگرد و چوب اووووونقدر بزنن تا جان بده بعد برهنه اش کنن آتیشش بزنن دیگه هیچوقت اینطوری عو عو نمیکنی.......
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
✍️العربيه به نقل از روزنامه گاردین: در اعتراضات اخیر ایران 92 میلیون پست منتشر شده که 60 میلیون پست (آن که تشویق به اغتشاش بوده است) ازخارج از ایران منتشر شده است. 38000 دروغ در 46 روز 5 رسانه ضدایرانی در انتشار اخبار کذب رکورد زدند بررسی عملکرد 5 رسانه ضدایرانی و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در بازه زمانی 23 شهریور تا 9 آبان (46 روز) بیش از 38 هزار دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند. بررسی عملکرد ۵ رسانه بی‌بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من و تو و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در ۴۶ روز (۲۳ شهریور تا ۹ آبان) مجموعا ۳۸۰۰۳ دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
7.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایت اغتشاشات ۲۵ آبان ماه در اصفهان از زبان آشوبگرانی که در آن شب ماموران امنیت را به شهادت رساندند
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
دکتر مجد در کتاب خودش محاسباتی می‌کنه و میگه با قرارداد نفتی رضاشاه، انگلیسی‌ها ۱۲۰۰ میلیون دلار سود کردن. این مبلغ در اون سال؛ ۶۰ برابرِ مخارجِ یک‌سالِ کلِ دولت بود😬 🔺دکتر مجد در انتها می‌نویسه: این قرارداد بزرگترین خیانت رضاشاه به ایران و بزرگترین خوش‌خدمتی به اربابان و حامیان انگلیسی‌اش بود. عماد داوری دولت آبادی
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
13.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴زن زندگی آزادی به سبک الهام علی اف (اسرائیل اف) 🔶این روز ها همسایه بدقلب ما دندان طمع به سرزمین شمال غرب دارد، بگذریم چه کسی که به ایران طمع ندارد که الهام هم نداشته باشد، اما به مناسبت این یاوه گویی ها خواستیم از زن داری های این مرد بگوییم تا حد وحدود کشور داری اش هم مشخص شود. کسی که زنش را در قمار باخته و زنی که ده روز در انحصار قمار باز ها بوده ⏪به نظر می‌رسد وقت آزادی خواهران عزیز اذری ما از دست چنین حاکمیت های منفوری رسیده است. ✍عالیه سادات
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
عضو مجلس خبرگان: محاربی که قتل نکرده هم می‌تواند حکم اعدام بگیرد 🔹جواد مجتهد شبستری: کسی که سلاح به دست می‌گیرد و سلاح را از غلاف بیرون می‌کشد، برای ترساندن مردم، عنوان محارب بر او قطعا صدق می‌کند، لازم نیست حتما مرتکب قتل شده باشد. 🔹در کتب فقهی محارب به کسی می‌گویند، که اسلحه را برای ترساندن مردم از غلاف بیرون بکشد. یعنی کسی سلاح به دست می‌گیرد، و راه می بندد، درگیر می‌شود با مردم و قمه به دست می‌گیرد. فرقی هم ندارد که یک مامور انتظامی را بترساند یا مردم را. 🔹در مورد فردی که اخیرا اعدام شده هم حکم محارب محقق شده و ما نباید برای خوشامد دیگران از صدور احکام اسلام دست بکشیم. اگر نظام بخواهد در قبال افرادی که مسلحانه وارد درگیری شده‌اند رافت به خرج بدهد، دامنه اغتشاشات متوقف نخواهد شد.
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
✍مشهدی حیدر راننده آتش نشانی است که بازنشسته شده است. با او قرار می‌گذارم؛ ساعت ده صبح است، مرا به خانه‌اش دعوت می‌کند. حیاط قدیمی دارد که در کنج حیاط، اتاق کوچکی قدیمی است. مرا به آنجا دعوت می‌کند. بساط چای و رادیویی کنار دیوار و چند کتاب روی میز و قرآن و یک تشک از پوست گوسفند و.... توجه‌ام را به خود جلب می‌کند. اتاق خیلی جالبی است، از آن جنس قدیمی‌هاست که من خیلی دوست‌اش دارم. 🥀می‌پرسم: آقا حیدر مزاحم نشدم؟! تجربه خوبی نقل می‌کند. می‌گوید‌‌: روزی که بازنشسته شدی، سعی کن تمام وقت در خانه ننشینی؛ هم خودت خسته می‌شوی و هم بی‌ارزش، و هم اهلِ خانه از تنوع می‌افتند چون اهل منزل دوست دارند پدر خانه، از بیرون به خانه بیاید. 🌔من از روزی که بازنشسته شده‌ام هر روز ساعت نُه صبح تا اذان ظهر در این اتاق مشغول هستم، و عصرها هم سه ساعت به این اتاق به عنوان محل کارم می‌آیم و بیرون نمی‌روم. 👌تجربه‌ای جالب که می‌تواند برای خیلی از ما، جدید و خوب و مهم باشد. ‌‌‌‌
۲۱ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از mesaghمیثاق
✨﷽✨ 🔴زهد یعنی انسان به یک زندگی ساده قناعت کند.. ✍زهد یعنی انسان به یک زندگی ساده قناعت کند در خوراک، در لباس، در مسکن و در تمام شئون زندگی ساده باشد و به کم قناعت کند، اما بر اساس یک حکمت و فلسفه خاص، نه بر اساس اینکه کار دنیا از کار آخرت جداست و نه بر اساس اینکه میان لذت دنیا و لذت آخرت تضاد و تعارض است، بلکه برای ضرورتهایی که یا عموماً و یا در مواقع و ظروف خاصی پیش می‌آید که عرض کردم یکی از آنها ایثار است؛ یعنی انسان در شرایطی که افراد دیگر هم احتیاج دارند و فقیرند، به خاطر اینکه بتواند به آنها خیر و کمک برساند، خودش برای خودش محرومیت ایجاد می‌کند. این یک کار فلسفه‌‏دار و یکی از شکوهمندترین خصائل انسانی است که انسان خودش را فدای دیگران بکند، لذت و آسایش خودش را فدای لذت و آسایش دیگران بکند. این آن چیزی است که قرآن کریم در سوره مبارکه‏ هَلْ اتی‏ با زبان بسیار رسایی آن را ستایش کرده است. در ارتباط با آن داستان معروف است که علی علیه السلام و خاندان پاکش غذای‏ خودشان را یک شب به یک فقیر، یک شب به یک یتیم و شب دیگر به یک اسیر ایثار کردند. آنچنان عظمت و اهمیت داشت که سوره‌‏ای در این باره نازل شد: وَ یطْعِمونَ الطَّعامَ عَلی‏ حُبِّهِ مِسْکیناً وَ یتیماً وَ اسیراً. انَّما نُطْعِمُکمْ لِوَجْهِ اللهِ لا نُریدُ مِنْکمْ جَزاءً وَ لا شُکوراً [1]. یعنی غذای خودشان را در حالی که به آن احتیاج داشتند، وقتی نیازمند دیگری را دیدند، فقیر، یتیم و اسیری را دیدند، از خودشان گرفتند و به دیگری دادند، برای چه؟ فقط برای رضای خدا. این یک زهد فلسفه‏‌دار و علامت زندگی روح بشر است. اما آن دو تصور دیگری که برای زهد عرض کردم دو تصور مرده است یعنی دو تصوری است که نشان‏‌دهنده هیچ نمونه‌ای از حیات در بشر نیست، منشأش دو فکر غلط است. آدم خیال می‌کند که حساب دنیا از حساب آخرت و حساب آخرت از حساب دنیا جداست و نمی‌داند که عبادتش همان‏طور که برای آخرت او مؤثر است برای دنیای او هم مؤثر است، و به طور کلی زندگی دنیایش همین‌طور که برای دنیایش مؤثر است برای آخرتش مؤثر است. یک فکر غلط می‌کند، به دنبال آن قدم غلط برمی‌‏دارد، به صورت یک موجود بی‏حس و مرده در می‌آید و نتیجه این می‌شود که دنیا و کار دنیا و زندگی دنیا را رها می‌کند، می‌رود در یک غار یا صومعه می‏‌نشیند و گوشه عزلت اختیار می‌کند به خیال اینکه از این راه به آخرت برسد. در نتیجه، هم از دنیا محروم می‌شود و هم از آخرت، و خودش هم یک موجود بی‌‏خاصیت و بی‏‌اثر می‌گردد. این، تصور مرده‌‏ای از زهد است. یا آن تصور دیگر که خیال کنیم خداوند بخیل است از اینکه لذت دنیا را به همان کسی بدهد که لذت آخرت را می‌دهد و لذت آخرت را به همان کسی بدهد که لذت دنیا را می‌دهد، یعنی خیال کنیم که امکان ندارد انسان، هم در دنیا یک زندگی مرفه داشته باشد و هم در آخرت سعادتمند باشد و در نتیجه لذتهای دنیا را بر خودمان تحریم کنیم تا در آخرت به ما لذت بدهند. این یک تصور مرده است و کسی که چنین تصوری دارد به صورت یک موجود مرده در می‌آید. اما آن کسی که رضای خدا را در چیز دیگری تشخیص می‌دهد، رضای خدا را در تراحم و تعاطف و خدمت به خلق تشخیص می‌دهد، رضای خدا را در این‏ تشخیص می‌دهد که: وَ یؤْثِرونَ عَلی‏ انْفُسِهِمْ وَ لَوْ کانَ بِهِمْ خَصاصَةٌ [1]، از خود می‌کند و به دیگری می‌دهد، او به صورت یک موجود زنده در می‌آید وحیات عالیتری دارد.چنین موجودی را باید گفت انسان زنده و بلکه زنده‌‏ترین انسانها. 📚استاد مطهری، احیای تفکر اسلامی، ص85،86،87 ‌‌‌
۲۱ آذر ۱۴۰۱