eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
❗️We hope that Israel will prepare for tomorrow there is a new surprise
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
🔴 فوری: دونالد ترامپ بازداشت شد. 🌐
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌استاد دانشگاه آمریکایی مقاله نوشته که با سقط جنین پسرها را بکُشید تا جمعیت مردها به 10 درصد برسه؛ بنظر شما این علمه؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تخریب یک پُل در اثر بارش شدید باران در ایالت آلاباما 🔺 بر اثر بارش شدید باران در ایالت آلابامای امریکا، پس از جاری شدن سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها برخی مسیرهای تردد و پل‌ها تخریب شدند
هدایت شده از 
🔸 بهشت زنان در کانادا 🔹 بطور میانگین هر ۴۸ ساعت یک زن و دختر در کانادا کشته می‌شوند! کاش یکی به نخست وزیر کانادا بگه بجای نگرانی برای حقوق زنان ایرانی فکری برای زنده موندن زنان کشورش بکنه!
هدایت شده از 
اقتصاد ما مجازی.pdf
5.67M
📗 یک کتاب پر مغز اقتصادی👌 🔹 کتاب اقتصاد ماه؛ پر از آمار و استنادات علمی که به سوالات زیر پاسخ می‌دهد: از اقتصاد دنیا چه خبر؟ این بود عدالت؟ جمهوری اسلامی و شاخص فلاکت! دولت انقلابی و تورم این همه مشکل چرا؟
هدایت شده از 
✅ رضا عامری سفیر ایران در امارات شد 🔹وزارت امور خارجه پس از هشت سال رضا عامری را به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده عربی معرفی کرد.
هدایت شده از 
✅ کاخ سفید: برای مقابله با خشونت آماده‌ایم 🔹سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال بروز خشونت در آمریکا در واکنش به محاکمه دونالد ترامپ گفت: «ما آماده‌ایم و هر شکلی از خشونت را محکوم می‌کنیم.»
هدایت شده از 
📸 تصویر ترامپ در داخل دادگاه
هدایت شده از 
✅ کیفرخواست ترامپ آغاز شد / ترامپ تمام ۲۴ اتهام مطرح علیه خود را رد کرد! 🔹با آنکه سندی که اتهامات ترامپ در آن مورد تشریح شده مهر و موم است اما ای‌بی‌سی به نقل از منابع آگاه گزارش داده ترامپ به حدود ۲۴ فقره جرم متهم شده است. 🔹طبق ادعای ای‌بی‌سی بعضی از اتهامات مطرح‌شده علیه ترامپ، مصداق جنحه (felony) هستند. پیشتر رسانه‌ها گزارش داده بودند در صورت مجرم شناخته شدن ترامپ در اتهامات جنجه او ممکن است با مجازات حبس روبرو شود. 🔹انتظار می‌رود اکثر اتهامات ترامپ مصداق «خلاف» (misdemeanor) باشند که با مجازات‌های خفیف‌تر مانند جرایم مالی روبرو می‌شوند.
هدایت شده از 
✅ کاخ سفید: دادگاه ترامپ در تمرکز بایدن نیست / برای مقابله با خشونت آماده‌ایم 🔹سخنگوی کاخ سفید همزمان با آغاز محاکمه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگاه کیفری منهتن نیویورکف در جمع خبرنگاران گفت که حضور ترامپ در دادگاه «در تمرکز» بایدن نیست. 🔹سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به محاکمه دونالد ترامپ در نیویورک توجه چندانی ندارد. 🔹بدیهی است زمانی که بایدن وقت بررسی اخبار را داشته باشد، اخبار پیرامون ترامپ را مطالعه خواهد کرد اما این موضوع در تمرکز او نیست.
هدایت شده از 
✅ روسیه کاردار فرانسه را احضار کرد 🔹وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات اشتباه سفارت فرانسه درباره کشتار سال گذشته در بوچای اوکراین، کاردار فرانسه در مسکو را احضار کرد. 🔹سفارت فرانسه در مسکو در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که «نیروهای مسلح روسیه در بوچا و سایر شهرهای اوکراین مرتکب جنایت شده‌اند.»
هدایت شده از 
✅ ترامپ دادگاه را ترک کرد 🔹دونالد ترامپ بعد از اتمام جلسه استماع دادگاهی تاریخی که او را به نخستین رئیس‌جمهور متهم‌شده آمریکا تبدیل کرد از این دادگاه خارج شد.
هدایت شده از 
✅ شرق الاوسط: وزیران خارجه ایران و عربستان پنجشنبه در پکن دیدار می‌کنند 🔹روزنامه الشرق الاوسط عربستان که در لندن چاپ می شود، به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که فیصل بن فرحان و حسین امیرعبداللهیان، وزیران امور خارجه عربستان و ایران روز پنجشنبه آینده در پکن با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
🔺اتفاقات اخیر نشون داد شعار زن زندگی آزادی هدفی جز بردگی زنان نداره که اگر غیر از این بود شاهد همچین تصاویری نبودیم
🔴پایین ترین نرخ سواد و آموزش در دوران پهلوی 🔹ایران یکی از پایین ترین نرخ آموزش عالی را داشت.افزون براین، ۶۸ درصد از جمعیت بزرگسال بی سواد بودند،۶۰ درصد از کودکان نمی توانستند دوره ی دبستان را به صورت کامل طی کنند و تنها ۳۰ درصد از داوطلبان کنکور می توانستند وارد دانشگاهها شوند. 📚تاریخ ایران مدرن .ص ۲۵۴.۲۵۵
🔴آمار بالای مرگ و میر نوزادان در دوران پهلوی 🔹ایران پس از دو دهه یکی از بدترین کشورها در بخش مرگ و میر کودکان و نسبت پزشک به بیمار بود. 📚تاریخ ایران مدرن، یرواند آبراهامیان، ص254
📷کاش با کفش نمی‌رفت رو قالی مندرس مرد روستایی که رو اون فرش نماز می خونه نذری دادن بی سرو صدا پیشکش!!!
🔴جایگاه ایران با کشورهای منطقه در دوران پهلوی 🔹فرانس فیتز جرالد می‌نویسد: وضعیت ایران به طور کلی به مراتب بدتر از کشوری مانند سوریه است که نه نفت و نه ثبات سیاسی دارد، به این دلیل که شاه برای توسعه کشور هرگز تلاش جدی نکرده است. ثروت کشور بیشتر به سوی خودروهای شخصی و نه اتوبوس، کالاهای مصرفی و نه بهداشت عمومی، و به سوی حقوق سربازان و پلیس کشور و نه آموزگاران، سرازیر شده است. 📚تاریخ ایران مدرن، یرواند آبراهامیان. ص 257
📷تصویری از دختر ناصر الدین شاه و حجاب کامل او
🔺ای آریایی وقتی شاه دست ملکه انگلیس را میبوسد، و فرح بر قبر دیکتاتور عرب سجده میکند، تو سنگ کدامین تفکر را به سینه میزنی ؟
📷گواهینامه دوچرخه 🔹سال ۱۳۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نظر فرح پهلوی در رابطه با موسیقی و واکنش تند محمدرضاشاه به فرح ! 🔹به حرکات فرح بعد از سخنان شاه جالب توجه کنید !شاه حتی حاضر به شنیدن نظرات همسرش هم نبود چه برسه به مردم!