eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
📸توئیت جلال رشیدی کوچی پس از مناظره با آقامیرسلیم.
هدایت شده از 
43.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: ♦️واقعیت این است که تنها ایرانیان تصمیم خواهند گرفت که چه زمانی به سوی زرادخانه هسته ای شیرجه بزنند و ما نمیتوانیم جلوی آنها را بگیریم ♦️اسرائیل این توان را دارد که جنگنده ها را به تاسیسات ایران بفرستد و آنجا را بمباران کند اما اگر هر یک از تاسیسات هسته ای ایران را بزنیم فقط به برنامه هسته ای آنها شتاب داده ایم/زیرا خواهند گفت چاره ای برای ما نمانده جز اینکه جنگ افزار هسته ای خودمان را داشته باشیم..
هدایت شده از 
فرار هنجارشکنان.mp3
2.06M
🔴بشنوید؛ چرا هنجارشکنان جرات و جسارت نافرمانی، پیدا کرده اند؟! ♦️مشکل اصلی و کنونی کشور ما کمبود قانون نیست، بلکه مشکل، عدم اجرای مقتدرانه ی قوانین است. ♦️در کشور ما، استثنائا نسبت به متخلف، قانون و مجازات، اجرا می شود در صورتی که در کشورهای قانونمند، استثنائا متخلف می تواند از اعمال قانون فرارکند... 🔴راهکار چیست؟!
هدایت شده از 
🌹تشییع شهدای مرزبان خراسانی فردا در مشهد برگزار می‌شود ♦️معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی: مراسم تشییع سه شهید خراسانی مرزبانی روز سه شنبه در مشهد برگزار می‌شود و پس از طواف در حرم مطهر رضوی پیکر دو شهید خراسانی سرباز وظیفه محمد جمال زاده از چناران و سرباز وظیفه یونس سیفی نژاد از شهرستان سرخس به شهرهای چناران و سرخس منتقل می‌شود.
هدایت شده از 
👆 ایرادات لایحه عفاف و حجاب
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 خاک بر سر استاندار کرج!!! ⭕️ ممانعت از ورود زنان به پارک با توصیه مسئولان به خاطر چادری بودن پارک چمران کرج !!!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخی با فرزندانشان می روند آن سر دنیا و برای گذران زندگی شرف را می فروشند... بعضی هم فرزندانشان برای امنیت طرفداران همان ها که رفتند جان می دهند... آن برخی به این بعضی می گویند مزدور... دنیای عجیبی شده ، ای برادر...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرق ۲۰۶ با لندکروز چیست؟ میر سلیم : هیچ فرقی با هم ندارند. در واقعیت : ۲۰۶ برای کسانی پیشنهاد می شود که دوست دارند زودتر به دیار باقی بشتابند . کاربرد از این زیباتر هم مگه داریم؟؟؟😏 عجب! شباهتشون خیلی باحاله😂 هر دو یک میلیارد قیمتشونه به به !
هدایت شده از 
بازدید رهبر انقلاب از جنجالی ترین بخش نمایشگاه کتاب یکشنبه 24 اردیبهشت حضرت آقا از «دیوار آزاد» مان در نمایشگاه کتاب دیدن کردند. خدمتشون عرض کردم: سال ۸۵ توی همین سالن در نمایشگاه قرآن بهمون فرمودید:"از کار برای حجاب خسته نشوید" و ما پای کار هستیم. گفتم دیوار آزاد، جنجالی ترین بخش نمایشگاه امساله. چالشی رو نوشتیم و مردم شرکت می‌کنند. از هر جا هم که دلشون پر باشه میان اینجا با ما حرف میزنند. آقا پرسیدن: "دوست دارند فقط حرف بزنند یا حرف شنیدن را هم دوست دارند؟" گفتم: بیشتر دوست دارند حرف بزنند ولی حرف شنیدن رو هم دوست دارند و بهمون می‌گن: شماها تا حالا کجا بودید! چرا تا الان این کارها را نمی‌کردید! چقدر خوبه که هستید و... عرض کردم: البته ما اینجا فقط از خانم های متخصص و آموزش دیده (در حوزه محتوایی و مهارتی) استفاده می‌کنیم. یکی از خانم ها در مورد "غرفه ‌ریحانه ها" توضیح داد و یکی دیگه از خانمها گفت که کار اصلیِ ما فعالیت فرهنگی برای نوجوانان است. آقا گفتن: "برای بچه ها و نوجوان ها زیاد کار کنید. هرچقدر برای کودک و نوجوان کار کنید زیادی نیست.کتاب و رمان های خوب برای نوجوان تولید کنید". گفتم در مورد کار برای حجاب و اولویتش گاها نظرات متفاوتی مطرح میشه و خدشه هایی وارد می‌کنند! آقا ایستادند، کامل به طرف ما برگشتند و دستشون رو کمی بالا آوردند و فرمودند: "این چه حرفیه! من بارها گفتم مسئله حجاب خیلی مهم است.شما با قدرت همین کارهاتون رو ادامه بدید. به همه خانم ها هم سلام من رو برسونید. خدا انشالله شما خانم ها را برای انقلاب حفظ کند. کارتان خیلی ارزشمند است
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا هر مردی به چهار زن نیاز داره؟ 🔹تابحال به این فکر کردین که چرا می‌گن هر مرد به ۴ زن نیاز داره؟ این سوالو دوربین اخبار مشهد از همشهریامون پرسیده و جوابای مختلفی گرفته. این ویدیو رو ببینید و برای دوستاتون بفرستید.
هدایت شده از 
در ادامه واکنش ها به لایحه حجاب ق. ق. این هم واکنش بانویی که همین چند روز پیش در نمایشگاه کتاب در مورد اهمیت و ضرورت کار برای عفاف و حجاب با رهبر معظم انقلاب صحبت کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ از قمه کشی تا تجاوز به عنف❗ 💥تصاویر و اسناد دیده نشده از شرارت‌ها و جرم‌های تروریست‌های خانه اصفهان که صبح دیروز به دار مجازات آویخته شدند.
هدایت شده از 
🔴 شروع جنگ جهانی سوم! 🔹 "اظهارات کلیدی" سفیر چین در فرانسه! ❌ لطفا با تامل بیشتری مطالعه فرمایید🙏 🔸 سفیر چین در فرانسه؛"لو-شایه" طی هفته گذشته گفت:"کشورهایی که از اتحاد جماهیر شوروی جدا شده اند، کشورهای حققیقی نیستند! و هیچ جایگاه بین المللی ندارند چون؛ هیچ توافق بین المللی برای تحقق حاکمیت ملی آنان وجود ندارد!" مثل "ج.باکو"، وی اضافه کرده است؛"کریمه هم از نظر تاریخی بخشی از روسیه بوده که توسط "نیکیتا خروشچف" به اوکراین بخشیده شده است!" کریمه را خروشچف زمانی به اوکراین بخشیده که خود، حاکم کل شوروی بوده و خود اوکراین هم بخشی از جماهیر شوروی بوده است در واقع بخشش او انگار از این جیب به آن جیب گذاشتن بوده است مثل بخشش "قره سو و بلندی آرارات" به ترکیه که کاملاً غیر قانونی ست. یعنی؛ "آقای لو-شایه"؛ انضمام کریمه به روسیه را برسمیت شناخته است بعبارت دیگر اگر ایران روزی تصمیم به تصرف و الحاق ج.باکو، قره باغ، نخجوان، قره سو و ارتفاعات آرارات به سرزمین اصلی خود بگیرد از نظر چین قانونی ست و چین آنرا بلافاصله البته بنابه منافع راهبردی خود به رسمیت خواهد شناخت و ایران می تواند روی این موضوع کار کند. 🔸 اما آقای "لو-شایه" چرا این حرف ها را زد؟! پشت این اظهارات از یک مقام کاملاً رسمی و آشنا به حقوق و روابط بین الملل آنهم سفیر چین در فرانسه!؛ چه تحولات و تغییراتی نهفته است؟! ایران؛ چه نگاه و برنامه ای برای استفاده از این مواضع پکن خواهد کرد؟! این سخنان سفیر چین آیا می تواند دلیل جیغ بنفش و سر و صدای پیشدستانه ی "الهام علی اف" باشد؟! چین؛ شریک راهبردی ایران و روسیه چرا چنین مواضع و غافلگیرانه را اعلام کند؟! آیا این اظهارات سیاسی چین، نوعی دادن به ایران و روسیه برای 'گذشته خودشان' نیست؟! مثل ایفای نقش راهبردی در توافق ایران و عربستان که همه را شگفت زده کرد. و.. 🔸 "لو-شایه" آشکارا کشورک های جداشده از اتحاد جماهیر شوروی را تهدید می کند که اگر در کانتکست شرقی(مثلث: چین، روسیه، ایران موسوم به ) وارد نشوید و همچنان در صدد حفظ ! باشید، توسط اردوگاه شرقی بلعیده خواهید شد! این اظهارات به قدری شوکه کننده بود که برخی از کشورهای اروپای شرقی خواستار اخراج آقای "لو-شایه" شدند. پیام این سخن؛ این است که؛ به احتمال خیلی زیاد یک دیگر در پیشِ رو خواهیم داشت! و همین دلیل واضحی ست که عرب ها و دیگر کشورهای ضعیف به ایران پناه می آورند تا در امان بمانند. آنها و رفتار ایران در حمایت استوار از او را جلوی چشم خود می بینند که ایران چگونه او را در مقابل ۸۲ کشور! در کنار "اوباما" حفظ کرد. باید تهدیدات چینی ها را جدی گرفت بویژه برخی از کشورک های تازه تازه تاسیس خیلی باید حواس خود را جمع کند جنگ فراگیری در پیش روست. ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
هدایت شده از 
نکنه زنش از خانه بیرونش کرده و حالا یاد هتل اوین افتاده ؟! حالا این آقاهه با عضویت در سپاه و حضور در جبهه و جانباز شدن یاد شمر افتاده و بدنبال دیده شدن می‌گرده، به خودش مربوطه!!!... اما به در و دیوار زدن نشانه‌ای از مشکلات روانی است... والا عاقل که اینگونه اظهار نظر نمی‌کنه!!!
هدایت شده از 
چرا فرمان اقتصاد، همچنان در دست لیبرال‌ها است؟! به نام خدا و برای خدا ✍چشم‌انداز دولت انقلابی در سال و ، امیدوار کننده نیست. 🔸به نظر می‌رسد که اقتصاد دانان مکار و غرب‌زده دولت‌های قبل، با نسخه ۴ دهه گذشته، دولت سیزدهم را در مسیر اقتصاد لیبرالیسم سرمایه‌داری غرب گرفتار کرده‌اند. 🔺متاسفانه تازیانه‌ی اقتصاد دانان نادان دولت‌های گذشته، مدام بر تن رنجور کشورم نواخته شده و مجدداً در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی هم، با به دین، انقلاب و مردم حمله‌ور شده و با خیال آسوده، اما با سرعت، در جهت تغییر شعار سال از مهار تورم به هستند! 🔹تنها راه رهای مردم و کشور از شرارت ، حبس طویلگی آنان است... 🔺و گرنه با تمام خیانتی که به دین، انقلاب و مردم کرده‌اند، همچنان با پررویی، خود را کشتی به گل نشسته اقتصاد ایران معرفی می‌کنند! 🔺اینکه دولت مرتبا خبر از بدهد، اما مردم شاهد و گرانی باشند، آن گزارش، مضحک، تحریک‌آمیز، اهانت‌آمیز و ناامید کننده است... 🔺ولذا باید فرمان اقتصاد را از دست دانش‌آموختگان لیبرال غربزده گرفت.... 🔹و گرنه با آتش زیر خاکستر سال قبل، از تاک و تاکستان چیزی باقی نمی‌ماند. 🔺با پوزش از اقتصاد دانان کشور باید گفت، جای اقتصاد دانانی که در ۴ دهه گذشته، مرتبا سفره مردم را کوچکتر کرده‌اند، است. شایان ۱ خرداد ۱۴۰۲
هدایت شده از 
با مدیران ناکارآمد، برخورد امنیتی شود به نام خدا و برای خدا ✍دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ توفیقی حاصل شد تا از نزدیک خواسته‌های بحق، منطقی و قانونی سرمایه‌گذاران مسکن ملی ۸۱۰۰ واحدی شهرستان اراک را در تجمع مقابل استانداری مرکزی بشنوم. 🔺مدتی قبل به استاندار محترم، معاون عمرانی سابق و جدید استانداری و همچنین مدیر کل سازمان راه و شهرسازی استان متذکر شدم که موضوع ساخت مسکن ۸۱۰۰ واحدی اراک با مدیران ناکارآمد راه و شهرسازی استان و پیمانکار به ظاهر بین‌المللی کیسون!، امنیتی خواهد شد. 🔺علی‌رغم جلسات حضوری با مدیر کل راه و شهرسازی، به او پیام دادم، که اگر شما انقلابی و بدنبال اجرای پروژه ۸۱۰۰ واحدی هستی، جلسات بی حاصل در اداره و مراکز دیگر را تعطیل... و در یک اقدام جهادی، دفتر کارت را به محل پروژه ۸۱۰۰ واحدی منتقل... و اجاره نده پیمانکار با پول سرمایه‌گذاران به خاک بازی ادامه دهد، ولی توجهی نکردند و امروز مسئول اصلی وقفه توجیه‌ناپذیر در پروژه‌ی مذکور، شخص مدیر کل است. 🔸دیروز تعدادی از سرمایه‌گذاران در جلوی استانداری تجمع کردند، انتظار این بود که مدیر کل شخصاً پاسخگوی خواسته برحق سرمایه‌گذاران باشد، اما حاضر نشد! 🔺غمگینانه باید گفت؛ سازمان راه و شهرسازی استان مرکزی که یک مجموعه تخصصی است، مدیرانش با نظر و مشورت افراد غیرمتخصص انتخاب می‌شوند! و یا همان مدیران ناکارامد دولت سابق هستند... 🔹ولذا از جناب آقای مخلص الائمه استاندار و آقای مهندس اسدی معاون عمرانی انتظار است.... 1⃣در اولین گام، سکان راهبری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی را از دست غیر متخصصان خارج نمایند... 2⃣و در گام دوم، کمیته‌ی ویژه‌ای برای احقاق حقوق سرمایه‌گذاران مسکن ۸۱۰۰ واحدی انتخاب نمایند.... 3⃣و در سومین گام، برای نشاندن لبخند بر لبان سرمایه‌گذارانی که حاصل همه زندگیشان را قبلاً به حساب اداره راه و شهرسازی واریز کرده‌اند، مسئولیت پرداخت پول زمین موقوفه (۲۶ میلیون تومان) را دولت برعهده گیرد،... 🔺چرا که در طرح ساخت مسکن ملی، تهیه زمین بر عهده دولت بوده و قانون اساسی هم بر آن تأکید دارد. 🔹خبر مسرت بخش امروز وزیر اطلاعات که گفتند، «با مدیران ناکارآمد برخورد امنیتی می‌شود» قطعاً اگر این خبر محقق شود، افراد تشنه‌ی قدرت، برای تصرف جایگاه مدیریتی، به التماس و التجا روی نمی‌آورند. شایان ۲ خرداد ۱۴۰۲
هدایت شده از 
علامه حسن زاده : ‏هرگاه در شهوداتی علت توفیق نیافتن برای رسیدن به محضر امام ملک و ملکوت علی بن موسی الرضا پیش میآمد نشانم میدادند علتش تاخیر در زیارت حرم بی بی جان فاطمه معصومه است... 🤲یا امام رضا علیه السلام بپذیرم که تازه زائر بی‌بی‌جان حضرت معصومه سلام الله علیه بودم🤲
هدایت شده از 
🔴تغییر تاکتیک مقاومت از دفاع به حمله 🔻با نزدیک شدن به روز مقاومت و آزادی، حزب‌الله در یکی از پادگان‌های خود در جنوب لبنان مانور نظامی برگزار کرد. حزب‌الله لبنان چندین بار اعلام کرد که این یک رزمایش نمادین است؛ اما بیشتر این رزمایش هجومی بود. 🔻در شکل و ساختار باید به پیامی که حزب‌الله از طریق برگزاری این رزمایش با حضور بسیاری از رسانه‌های داخلی، عربی و بین‌المللی و در سایه تحولات منطقه قصد ارائه آن را داشت، توجه کرد. با اینکه حزب‌الله می‌داند این مساله سؤالات زیادی را در سطح محلی ایجاد می‌کند، تأکید کرد که پیام این رزمایش به لبنانی‌ها به درخواست استفاده از قدرت این حزب محدود می‌شود. حزب‌الله اعلام کرد که این رزمایش تنها باید دشمنان را بترساند. 🔻در محتوا این یک مساله کاملا تأیید شده است که حزب‌الله قصد ندارد سلاح‌های پیشرفته خود را در رزمایشی با حضور این حجم از رسانه‌ها فاش کند. هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اخیرا اعلام کرد که ضرورتی برای کشف موشک‌های پیشرفته حزب الله وجود ندارد. دشمن اگر مرتکب حماقتی شود نتیجه کار خود را می‌بیند. 🔻در این راستا می‌توان درباره سه شاخص صحبت کرد. اول شبیه سازی سناریوی حمله به یک شهرک اسرائیلی. این چیزی است که حزب‌الله در سال‌های گذشته به آن تهدید می‌کرد. این به معناست که در سطح عملی از تمرکز بر طرح‌های دفاعی که پایه و اساس فعالیت مقاومت است به طرح‌های هجومی منتقل شده است. دوم حمله نیروهای حزب‌الله لبنان به دیوار ساختگی شبیه دیواری که طرف اسرائیلی در مرزها می‌سازد. این اشاره‌ای به این مساله است که صحنه هرگونه جنگی در آینده محدود به خاک لبنان نخواهد بود. سوم معرفی پهپادهای این حزب و استفاده از آن در عملیات حمله به یک شهرک. 🔻این رزمایش به شکل اساسی شامل سناریوی حمله به یک پایگاه نظامی و نمایش مهارت‌های جنگی فردی و شبیه‌سازی عملیات اسارت سربازان و خودروی نظامی و حمله به یک شهرک، ایست بازرسی و انفجار دیوار بود که بعد از آن نیروهای حزب‌الله وارد طرف دیگر مرزها شدند. 🔻این رزمایش چه در داخل اراضی اشغالی و چه در داخل لبنان واکنش‌هایی به دنبال داشت. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رزمایش در درجه اول دولت و کشور لبنان و تعهداتشان را به چالش می‌کشد؛ اما مساله مهم‌تر این است که چگونه این ارتش به دور از چشم رسانه‌ها پیام‌های مرحله آتی را خواهد گرفت. در داخل لبنان نیز برخی از طرف‌های سیاسی از این اقدام در جهت دودستگی سیاسی موجود در کشور انتقاد کردند. ✔️در نهایت به رغم اینکه حزب‌الله تأکید کرد که این رزمایش نمادین بوده است؛ اما این رزمایش با دستور واضح فرماندهی حزب‌الله با هدف ارسال پیام‌هایی برای برخی طرف‌ها برگزار شد.
هدایت شده از 
⬛️ پیام تسلیت فریاد ابوذرها إنا لله و إنا الیه راجعون امام خمینی رحمت‌الله علیه: «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام» با دلی پرخون، صدور لایحه‌ی منحوس قوه‌ی قضائیه‌ی اژه‌ای و دولت رئیسی در دفاع از بی‌حجابی و برهنگی و جلوگیری از برخورد حکومت اسلامی با هنجارشکنان را به محضر امام زمان ارواحنا فداه، رهبر عزیزتر از جانمان و همه‌ی غیرتمندان عالم، تسلیت عرض میکنیم. ما خیانت منتظری‌ها، بنی‌صدر‌ها، هاشمی‌ها و روحانی‌ها را فراموش نمیکنیم. ما خیانت لاریجانی در تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام خسارت محض را فراموش نمیکنیم. ما اجازه نخواهیم داد لایحه‌ی نحس اژه‌ای و رئیسی، لکه‌ی ننگ دیگری بر پیشانی مجلس بنشاند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طرف کارش قاچاق دختران ایرانی بوده بعد منوتو براش پست حمایتی میذاره!!!😕