eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴 سرتیپ حیدری، فرمانده‌ نیروی زمینی ارتش: اقدام اخیر پاسخ قطعی ایران به اسرائیل نبود و در حد تنبیه هم نمی‌دانم، فقط یک ضرب شصتی بود. ‌‌‌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مانور تماشایی موشک ایرانی قبل از برخورد به هدف ↓این فیلم شاهکار مهندسی کلاهک موشک بالستیک فراصوت ایران را به نمایش می‌گذارد که چند ثانیه قبل از برخورد یک مانور دقیق انجام می‌دهد. ▫️این قابلیت، کنترل آیرودینامیکی و فناوری هدایت پیشرفته را نشان می‌دهد و به کلاهک اجازه می‌دهد مسیر خود را با دقت و سرعت خیره‌کننده تنظیم کند. ▫️مشاهدۀ چنین حرکت اروباتیک با سرعت بالا نه تنها فناوری موشکی پیشرفته ایران را برجسته می‌کند، بلکه نشان دهنده جهش قابل توجه در مهندسی هوافضای نظامی نوین است. ▫️موشک‌ های خیبرشکن ایران با موفقیت به پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل اصابت کردند. ‌‌‌
هدایت شده از 
هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سردار ابوالفضل شکارچی: 🔹 به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون‌شکن، تروریست و کودک‌کش بردارید شما خوب می‌دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ‌طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست. 🔹اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. 🔹چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپادهای دشمن‌شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهدایی‌تان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم؛ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش‌ سوزان نیفکنید.
هدایت شده از 
🔴 مسئولان محترم باور بفرمائید فریبتان داده‌اند! ✍حسین شریعتمداری فراز هایی از یادداشت را ببینید: ....وقتی پای نقد مصلحانه به میان کشیده می‌شود، برخی از سر نا‌آگاهی و شماری نیز از روی بد‌اندیشی اصرار دارند که منتقدان را به طرفداری از بگیر و ببند و برخوردهای سخت متهم کنند و حال آن که به قول حکیمانه رهبر معظم انقلاب؛ «‌خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند توجه ندارند که -‌جاسوس‌های دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن دنبال این قضیه هستند- اگر بدانند حتماً نمی‌کنند‌» بنابراین، سخن از یکسو، برخورد سخت و پشیمان‌کننده با ماموران پشت‌صحنه است که ‌اندک و کم‌شمارند و از سوی دیگر نجات کسانی است که از واقعیت ماجرا بی‌خبرند و نمی‌دانند که امروزه کشف حجاب علاوه‌بر حرام شرعی، بخشی از جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران و ایرانیان است (حرام سیاسی‌).  ۵- حالا به بخشی از بیانات حضرت آقا در دیدار رمضانی مسئولان نظام با ایشان توجه کنید. دقیقاً بر ساختگی و حجاب تاکید می‌فرمایند، همان نکته اساسی که متاسفانه از نگاه مسئولان محترم پنهان مانده بود. رهبر معظم انقلاب از مسئله حجاب با عنوان یک «‌ » بر کشورمان یاد کرده و فرمودند «‌کسانی نشستند و نقشه کشیدند و برنامه‌ریزی کردند که حجاب بشود یک مسئله در کشورمان. در حالی که چنین مسئله‌ای در کشور وجود نداشت. مردم داشتند زندگی می‌کردند با شکل‌های مختلف‌». حضرت ایشان در ادامه بر شرعی و قانونی بودن حکم حجاب و ضرورت رعایت آن تاکید کرده و با اشاره به کانون بیرونی کشف حجاب و لزوم درک این نکته فرمودند: «‌امروز [‌دشمنان] روی مسئله برداشتن حجاب بانوان تلاش می‌کنند ولی . آن است که وضع کشور را برگردانند به ... بنده اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که یک مقداری در زمینه حجاب سهل‌انگاری‌هایی هم دارند، اینها دلبسته اسلامند. وابسته نظامند. بارها گفته‌ام که با این دید باید نگاه کرد. بنده معتقدم در دولت و در قوه قضائیه و در بخش‌های مختلف در این زمینه مسئولیت وجود دارد و باید به مسئولیت‌های قانونی و شرعی خود عمل کنند. خود بانوان ما در این مسئله بیش از همه مسئولیت دارند‌». ۶- و بالاخره، تمامی شواهد موجود و بسیاری از اسناد غیر قابل تردید حکایت از آن دارند که پدیده پلشت کشف حجاب یک توطئه حساب‌شده از سوی دشمنان ایران اسلامی است که برخلاف ظاهر آن، نه فقط علیه زنان کشورمان بلکه برای مقابله پنهان و تدریجی با هویت اسلامی جامعه طراحی شده و به صحنه آورده شده است و اکنون که بعد از گلایه رهبر معظم انقلاب حرکت و تلاش تازه‌ای برای مقابله با این پدیده خانمانسوز آغاز شده است باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشت که پدیده خاستگاه و دارد و علاوه‌بر سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه کسانی هم در داخل کشور برای این هنجار‌شکنی اجیر شده‌اند. مقابله با این جریانات هنجار‌شکن و پادوهای داخلی دشمن نیازمند آنها و در برخورد پشیمان‌کننده با آنان است. اگر مسئولان و دست اندرکاران محترم، جوانان میهن اسلامی را فرزندان خود می‌دانند -که باید بدانند و می‌دانند- باید از چنگال پدیده پلشت کشف حجاب را تکلیف شرعی و انسان‌دوستانه خود تلقی کنند و خدای نخواسته تحت تاثیر خناسان تصور نکنند که اجازه ادامه گرفتاری آنان در چنبره پلید کشف حجاب دلسوزی و به اصطلاح مدارا با آنان است! بدیهی است که اگر خدای نخواسته فرزند دلبندتان به مواد مخدر معتاد شود، تهیه مواد برای ادامه اعتیاد او را خیانت به فرزندتان می‌دانید و نه اقدامی دلسوزانه! ✅متن کامل در لینک زیر: https://kayhan.ir/001CRt
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
🔴 فرق ایتایی ها و تلگرامی ها ▪️آقایان ساماندهی فضای مجازی ول را سال ها جدی نگرفتند و عده ای عامدانه خیانت کردند. بعد از خبر احتمال حمله اسرائیل به ایران در آرامش کامل روانی، در جنگ روانی دشمن.
هدایت شده از 
🔴 ترکوندش 😂
هدایت شده از 
🔴 حتی برعندازا تو خارج از ایران هم از جمهوری اسلامی در امان نیستن 😂😂💪
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تغییر محسوس رعایت حجاب بانوان در میدان صنعت تهران بعد از اجرای طرح پلیس ▫️موفقیت طرح پلیس در اجرای طرح برخورد قاطع با کشف حجاب در کمتر از سه روز در برخی از میدان های بزرگ شهری تهران
هدایت شده از 
🔴 وقتی قانون رو اعمال کنی لاکچری ترین هتل مشهد هم مجبور میشه این بنر رو سر در هتلش بزنه 😉
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سردار سلامی: دوست دارم به جای گوش دادن به حرف های نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری رو ببینم 😂😂
هدایت شده از 
واقعاً 😂
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اگر برخورد نکنید با شورت و شلوارک هم بیرون می‌آیند، هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند، کثافتی می‌سازند بدتر از ترکیه و تایلند. 🔹 مستند کوتاه و دوربین مخفی درباره پوشش بی‌حجاب‌ها در صورت برداشتن قانون. خودشان می‌گویند فقط مأمور جلویمان را گرفته‌.
هدایت شده از 
💢۱۵ موشک بالستیک ایران به اهداف خود در سرزمین‌های اشغالی اصابت کردند 🔹🔸یک منبع آگاه خبر داد: در عملیات «وعده صادق» از میان تعداد بسیار محدودِ موشک‌‌های بالستیک شلیک شده، ۱۵ موشک به اهداف خود، در دو پایگاه «نواتیم» در النقب و پایگاه «رامون» در نزدیکی ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی، اصابت کرده‌اند. ♦️در روزهای گذشته مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که ۳۵۰ موشک و پهپاد علیه مواضع آن‌ها پرتاب شد؛ بنظر می‌رسد این آمارسازی‌های دروغین به دلیل سردرگمی مقامات این رژیم از ضربه سنگینی که دریافت کرده‌اند، باشد. همچنین صهیونیست‌ها با این آمارها به‌دنبال حفظ آبرو برای سامانه‌های گنبدآهنین، فلاخن داود و پیکان و کوچک جلوه دادن ضرباتی که خورده‌اند، هستند. ♦️با این حال جزییات عملیات وعده صادق و آمار دقیق تجهیزات استفاده شده، در زمان مقتضی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر می‌شود.
هدایت شده از 
🔴 هماهنگی میدان و دیپلماسی و پیروزی سیاسی برای ایران 🔹جلسه شورای امنیت که شب گذشته و با اسم «وضعیت خاورمیانه» برای بررسی اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی و به درخواست این رژیم تشکیل شده بود بدون صدور هیچ بیانیه و قطعنامه‌ای به کار خود پایان داد. ✅ مشاهدات نشان می‌دهد که در این کارزار سیاسی چین و روسیه به نحو مطلوبی به نفع ایران وارد عمل شدند و به همین دلیل تلاشهای اسرائیل، امریکا و‌ برخی دیگر از هم پیمانان آنان برای تحت فشار گذاشتن سیاسی ایران نیز بی‌نتیجه مانده است. 💢 این یکی از مهمترین نتایج هماهنگی خوب میدان و دیپلماسی برای تامین امنیت و منافع ملی است. نه میدان در برابر و مزاحم دیپلماسی است و نه دیپلماسی بدون میدان می‌تواند کاری از پیش ببرد؛ همدلی و هماهنگی این دو با یکدیگر، حتماً به نفع کشور است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هم آهنگی نیروی نظامی با دستگاه دیپلماسی ایران در عملیات دیشب یک کار تمیز بود محمدصادق کوشکی: 🔹میدان و دیپلماسی هر دو، دست‌های یک پیکر هستند و عملیات شب گذشته با همراهی دستگاه دیپلماسی ایران، یک کار تمیز بود. ✅ ایران اعلام کرد اگر شورای امنیت به مسئله حمله به کنسولگری ایران رسیدگی می‌کرد، ما این حمله را انجام نمی‌دادیم، و حالا دنیا حرفی برای گفتن ندارد. 💢 ما در واقع در مقام قربانی جنایت اسرائیل، به دفاع از خود پرداختیم و نمایندگی جمهوری اسلامی در سازمان ملل هم اعلام کرد عملیات پایان یافته و اگر رژیم صهیونیستی پاسخی بدهد، ادامه‌دهنده جنگ خواهد بود.
هدایت شده از 
🔴 روحانی: اگر رژیم صهیونیستی دوباره بخواهد تجاوز کند پاسخش را می‌بیند 🔹 همۀ ما می‌دانیم که رژیم صهیونیستی یک دولت غاصب است. رژیم صهیونیستی یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. 🔸 رژیم صهیونیستی یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه شد. ✅ همۀ دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. رژیم صهیونیستی حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد. 💢 امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند و اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید.
هدایت شده از 
🔴 اظهارنظر درباره حمله ایران ممنوع! رسانه‌های صهیونیستی: ✅ دستورالعملی به وزرای دولت نتانیاهو صادر شده و از آنها خواسته شده است که از اظهار نظر در رسانه‌ها در خصوص حمله ایران خودداری کنند.
هدایت شده از 
🔴 سندرز: ما نمی‌توانیم کورکورانه به ماشین جنگی نتانیاهو کمک مالی کنیم برنی سندرز سناتور آمریکایی گفت: ✅ مردم بیشتری در آمریکا متوجه می‌شوند که ما نمی‌توانیم کورکورانه به ماشین جنگی نتانیاهو کمک مالی کنیم. 💢 ماشین جنگی نتانیاهو باعث یک فاجعه انسانی در غزه شده است و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم صدها هزار کودک از گرسنگی بمیرند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزیر خارجهٔ انگلیس در برنامهٔ تلویزیونی آچمز شد ✅ وزیر خارجهٔ انگلیس که اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده، در پاسخ به مجری تلویزیونی که پرسید «اگر کسی کنسولگری انگلیس را بمباران کند، ما چه کار می‌کنیم؟» گفت: خب ما یک واکنش خیلی شدید نشان می‌دهیم. 💢 مجری هم در ادامه به او گفت: ایران هم می‌گوید ما همین کار را کرده‌ایم.