eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴 ابوباقر سردار باقرزاده جانشین فرمانده سپاه قدس: رژیم صهیونیستی ۲۸۰ شخصیت مقاومت را ترور کرده است! ✍ ممنون از اطلاع رسانی تون... منتظر بودیم شماها آمار شهدای ما رو بدید!! حالا شما در جواب رژیم صهیونسیتی چیکار کردید؟!!!
هدایت شده از 
🔴حضور لاریجانی در موکب پویانفر در راهپیمایی !
هدایت شده از 
🏴 پیاده‌روی اربعین، یکشنبه در تهران پیاده‌روی جاماندگان اربعین، یکشنبه ۴ شهریور، با شعار «لشکر حسین سلام الله علیه، لشکر قدس»، از میدان امام حسین تا حرم حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود. در مسیر پیاده‌روی، ۱۵۰۰ موکب با ۴۵۰۰ غرفه مستقر می‌شود. سامانه تلفنی ۱۸۳۷ از آغاز تا پایان مراسم به پرسش‌های زائران پاسخ خواهد داد.
هدایت شده از 
هاذي هي فلسطين لي نعرفها و ما رح نعرف غيرها 🇵🇸🇵🇸🇵🇸❤️ اینجا فلسطینی است که شما می شناسید و هرگز چیز دیگری نخواهید دانست 🇵🇸🇵🇸🇵🇸❤️ #⃣🔥
هدایت شده از 
یادش بخیر یه زمانی تو تایم لاین ما اکانت‌ها مرزبندی‌های خیلی پررنگی با اصلاحات داشتند، ولی حالا واقعاً تشخیص بعضی اکانت‌ها از اصلاح طلبا سخت شده...
هدایت شده از 
📌رهبری و انتخاب وزیر ارشاد #⃣
هدایت شده از 
📌 جریان اصلاحات بزرگترین دشمن وفاق ملی توهین های مکرر رسانه های اصلاحات به رقبا و منتقدان دولت پزشکیان تحت عنوان تندرو و.... که سبد رای ۱۴ میلیونی را دارا هستند نشان می‌دهد این جماعت بویی از وفاق ملی نبرده اند و همچنان بر طبل تفرقه و فتنه انگیزی بین مردم می‌کوبند.
هدایت شده از 
📌نماینده سابق شورای جنگ رژیم صهیونیستی:ما وارد لبنان خواهیم شد و یک منطقه حائل امنیتی در جنوب لبنان ایجاد خواهیم کرد
هدایت شده از 
📌 سفارت چین در لبنان:شهروندان چینی باید در اسرع وقت کشور(لبنان) را ترک کنند
هدایت شده از 
📌شبکه عبری کان: بایدن در این گفتگو به نتانیاهو پیشنهاد داد کنترل محور فیلادلفیا بر عهده نیرو های سازمان ملل قرار گیرد مشابه اقدامی که در جنوب لبنان انجام میشود. این پیشنهاد توسط نتانیاهو رد شد
هدایت شده از 
📌شبکه 14 رژیم صهیونیستی: ارتش اسرائیل به 10 منطقه در جنوب لبنان حمله کرد.
هدایت شده از 
📸📌رسانه های عربی:ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن آمریکا وارد خاورمیانه شد
هدایت شده از 
📸📌 رسانه های عربی تصویری از اخرین وضعیت نیروی دریایی آمریکا در خاورمیانه را منتشر کردند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سرقت در پخش زنده! 💢 در پخش زنده تلویزیونی افسر پلیس در حال توضیح و هشدار مبنی بر افزایش سرقت‌های خودرو در ایالت مینه‌سوتا آمریکا بود که یک خودرو به سرقت رفت.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک روز عادی در ایستگاه مرکزی متروی فرانکفورت آلمان و قتل در ملأعام !
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دعوای جنجالی اپوزیسیون در پخش زنده تلویزیون وزارت خارجه ایالات متحده؛ مجری صدای آمریکا مجبور به قطع برنامه شد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بن‌فرحان، وزیر خارجۀ عربستان برای رایزنی با مقامات عراقی، به بغداد رفت.
هدایت شده از 
🔻وزیر امور خارجه قطر طی روز های آتی به منظور دیدار با مقامات ایران به تهران سفر خواهد کرد. 🔻پس از وزیر خارجه اردن گویا فرستاده قطر نیز با همان ماموریت به ایران می آید!
هدایت شده از 
🔴 استرداد محکوم جرایم مالی ایتالیایی توسط امارات 🔻 امارات متحده عربی شهروند ایتالیایی دانیلو کاپولا را که به دلیل جرایم مالی محکوم شده بود و بصورت رسمی تحت تعقیب بود، به مقامات جمهوری ایتالیا تحویل داد. 🔻 عبدالله بن سلطان بن عواد النعیمی وزیر دادگستری و کارلو نوردیو همتای ایتالیایی وی طی تماس تلفنی تاکید کردند که این تصمیم مطابق با معاهده دوجانبه استرداد بین دو کشور امضا شده است.
هدایت شده از 
رهبر انصارالله یمن: جنایت قرن و نسل‌کشی ملت فلسطین با حمایت آمریکا و غرب ادامه دارد 🔻 «عبدالملک بدرالدین الحوثی» با بیان اینکه دشمن صهیونیستی ۳۲۱ روز است که جنایت قرن و نسل‌کشی مردم فلسطین را با مشارکت آمریکا و حمایت غرب ادامه می دهد، امت اسلامی را به مسئولیت‌پذیری در قبال مسئله فلسطین فراخواند.
هدایت شده از 
کشتی سونیون تخلیه شد! ❌بیانیه فرماندهی ناوگان اتحادیه اروپا در دریای سرخ: 🔻در ۲۱ آگوست، نفتکش سونیون (SOUNION) در منطقه جنوبی دریای سرخ مورد حمله قرار گرفت و قدرت موتور خود را از دست داد. 🔻این کشتی درخواست حفاظتی از ناوگان اتحادیه اروپا مستقر در دریای سرخ تحت عنوان عملیات "آسپیدس" (Aspides) نکرده است. 🔻ناوگان ما به درخواست ناخدای سونیون، یک کشتی را برای نجات خدمه آن اعزام کرد. 🔻کشتی اعزامی ما در حین نزدیک شدن به منطقه، یک شهپاد (شناور هدایت‌پذیر از راه دور) را که تهدیدی برای کشتی و خدمه بود، منهدم کرد. 🔻در حال حاضر همه سرنشینان نفتکش سونیون نجات یافتند و به نزدیک‌ترین بندر امن در جیبوتی انتقال داده شدند. 🔻نفتکش سونیون حامل ۱۵۰ هزار تن نفت خام بود که اکنون یک خطر برای کشتیرانی و محیط زیست است. ضرورت دارد تا همه طرف های حاضر در منطقه احتیاط کنند و از هرگونه اقدامی که می تواند به وخامت اوضاع فعلی منجر شود خودداری کنند. عملیات ناوگان اتحادیه اروپا یک ماموریت دفاعی با هدف کمک به آزادی کشتیرانی در منطقه و عبور امن کشتی های تجاری است.
هدایت شده از 
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی: 🔻 در این هفته ۲۱ عملیات با استفاده از موشک های بالستیک و کروز، پهپاد و شهپاد انجام دادیم. 🔻 تعداد کشتی هایی که به دلیل ارتباط با دشمن اسرائیلی و نقض تحریم دشمن هدف قرار گرفتند به ۱۸۲ کشتی رسید. 🔻 حملات متجاوزانه ائتلاف آمریکایی به مردم ما در این هفته به پنج حمله در استان الحدیده رسید.